Урок "Day by Day leson 10"

Про матеріал
Тема: Мій день Мета: Вивчити нову лексику з теми мій день; повторити лексичний матеріал попереднього уроку; розвивати образне мислення, уяву, мовлення учнів, уміння працювати в парах, групах. поповнювати словниковий запас дітей; виховувати самостійність, повагу до роботи, працьовитість; прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови. Тип уроку: формування мовних навичок, користування мовним матеріалом Методи: вправляння на етапі тренування, демонстрація, контроль. Інтерактивні методи: зламане слово Обладнання: презентація, відеоматеріал. Здоров’язберігаючі технології: фізкультхвилинка.
Перегляд файлу

Тема:  Мій день

Мета: Вивчити нову лексику з теми мій день; повторити лексичний матеріал попереднього уроку; розвивати образне мислення, уяву, мовлення учнів, уміння працювати в парах, групах. поповнювати словниковий запас дітей; виховувати самостійність, повагу до роботи, працьовитість; прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови.

Тип уроку:  формування мовних навичок, користування мовним матеріалом

Методи: вправляння на етапі тренування, демонстрація, контроль.

Інтерактивні методи: зламане слово

Обладнання: презентація, відеоматеріал.

Здоров’язберігаючі технології: фізкультхвилинка.

Хід уроку

І організація класу.

1) Привітання.

Stand up. Stand straight!

Good morning!

Sit down!

2) Мовленнєва розминка

What day is it today? Який сьогодні день? (Today is monday )

What time is it now? Скільки зараз годин? (It is ten nine)

When do you wake up? Коли ти прокидаєшся? (I wake up at seven o`clock, half past six)

What do you do after school? Що робиш після школи? (I help my parents\do my my homework\play games\play with friends  after school)

What time do you go to bed? Коли лягаєш спати? (I go to bed at nine o`clock in the evening)

 

Повідомлення теми та мети уроку

 

3) Повторення вивченої лексики

«Зламане слово»

Поставити літери в слова в правильному порядку.

Dlouc – could, могти (прохання щось зробити);

AyM – may, може (дозвіл);

 Nac –  can, може (фізична можливість);

Sumt – must (повинен).

 

ІІ Основна частина

1) Розвиток навичок читання та аудіювання

Стр 70 впр 1

1.Читання тексту вчителем

2. Читання тексту хором та переклад

Dear Taras, (Дорогий Тарас)

Thank you for your letter. (Дякую тобі за твій лист)

My family is fine  (Моя сім’я чудово). On school days I wake up at seven (В шкільні дні я прикидаюсь о сьомій).  I go to school at eight (Я йду до школи о восьмій).

School starts at nine o’clock (Школа починається о дев’ятій годині).

I’ve got many friends at school. (Я маю багато друзів в школі).

We like playing games and having fun (Ми любимо грати в ігри і проводити весело час).

My favourite days are Monday, Wednesday, Thursday and Friday (Мої улюблені дні понеділок, середа, четвер і п’ятниця).

I have got Maths on these days (Я маю математику в ці дні).

 Maths is my favourite lesson (Математика є мій улюблений урок).

Say hello to your family (Передай привіт своїй родині).

 Yours, (Твій)

 Bill (Білл).

3. самостійне читання тексту дітьми

2) Перевірка розуміння тексту 

Стр 70 впр 2

Answer./ Дай відповіді.

  • Ми маємо дати відповіді на запитання використовуючи вправу під номером один.

1 What time does Bill wake up on school days? (О котрій годинні прокидається Білл в шкільні дні?).

Відповідь: Bill wake up at seven on school days.

2 What time does school start? (О котрій годинні починається школа?)

Відповідь: School starts at nine o’clock.

3 Has he got many friends? (Він має багато друзів?)

Відповідь: Yes hi has (Так, він має багато друзів).

4 What do they like doing? (Що вони люблять робити разом?)

Відповідь: They like games and having fun.

5 What are Bill’s favourite days? (Які дні улюблені у Біла?)

Відповідь: Bill’s favourite days are Monday, Wednesday, Thursday and Friday

6 What is Bill’s favourite lesson? (Який улюблений урок у Біла?)

Відповідь: Bill’s favourite lesson is maths.

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  • Діти, я пропоную вам відпочити тому давайте з вами трошки порухаємось.

3) Розвиток навичок говоріння

Стр 70 впр 3

Say what you (your friend) do (does) at this time. / Скажи, що робиш ти/твій друг у вказаний час.

4)Вивчення нової лексики.

Friends - друзі

 Games - ігри

 School – школа

 Lunch - полуденок

Sunday – неділя

Watch – дивитися

Morning -  ранок

Breakfast – сніданок

Playing football -  грати футбол

5) Закріплення вивченої лексики

Ст 71 впр 4. Fill in. / Заповни пропуски.

My favourite day is sunday. (Мій улюблений день є неділя).

 I don‛t go to school on this day. (Я не йду до школи в цей день).

I get up at 9:30 in the morning and have breakfast. (Я прокидаюся о 9:30 в ранку і маю сніданок).

Then I go to the park with my friends. (Потім я йду в парк з моїми друзями).

We like riding bikes or playing football. (Ми любимо кататися на велосипедах чи грати футбол)

At one o‛clock we have lunch in a café. (О першій годині ми маємо в кафе полуденок)

Then I go home and watch TV. (Потім я йду додому і дивлюся телевізор)

I can play board games  with my family, too. (Я граю в настільні ігри зі своєю сім’єю також).

I love Sundays! (Я люблю неділі).

 Bye, Stella (Бувай, Стелла).

6) Розвиток мовленнєвих навичок

Впр 5 стр 71

Put the words in the right order to make questions. / Розташуй слова у вірному порядку щоб утворити питання.

1 What is Stella’s favorite day? (Який улюблений день у Стелли?).

2 What does she get up? (О котрій годинні вона прокидається?).

3 What do Stella and her friends like doing? (Що Стелла і її друзі люблять робити?).

4 Where do they have lunch? (Де вони мають ланч?).

5 What does Stella do at home on Sunday? (Що Стелла робить дома в неділю?).

ІІІ Заключна частина

1) Закріплення вивченого матеріалу

Стр 71 впр 6 Answer. / Дай відповіді.

1 Stella’s favorite day is Sunday (Улюблений день Стелли – неділя).

2 Stella gets up 9:30 in the morning (Стелла встає о 9:30 ранку).

3 She goes to the park with my friends (Вона йде в парк зі своїми друзями).

4 At one o’clock they have lunch in a café (О першій годинні вони обідають в кафе).

5 She watches TV and can play board games with her family (Вона дивиться телевізор і може зі своєю сім’єю грати в настільні ігри).

  1. Підведення підсумків

- Діти, що вам сподобалося на цьому уроці?

- Сьогодні ви були активними, добре відповідали, так тримати! Я дякую вам за цей урок.

3) Повідомлення домашнього завдання.

Впр.2, стр.57 (зошит)

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
14 лютого 2021
Переглядів
1491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку