Календарно-тематичне планування уроків до підручника “English Plus 3” на ІI семестр.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків до підручника “English Plus 3.” на ІI семестр. Навантаження - 3 години на тиждень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування за НМК English Plus 3 2nd edition, Units 5-8 , Oxford University Press

8 клас 2 семестр

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати

Змістові лінії

Комунікативні види діяльності

               Рецептивні                                       Продуктивні / інтеракційні

Мовний інвентар

д/з

Зорове сприймання

Reading

Сприймання  на слух

Listening

Усна взаємодія  та усне

продукування

Speaking

Писемна взаємодія та

продукування 

Онлайн взаємодія

Writing

Лексика

Граматика

Unit 5. Years ahead. Майбутнє.

  1.  

 

Покоління

Висловлювати думки  про вікові особливості та життєві події

 

 

 

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

 

 

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.

 

 

Наводить приклади внеску поколінь у сталий розвиток.

 

 

 

 

 

SB p. 48, ex. 1, 2

 

SB p. 49 ex. 3, 4

SB p.49, ex.5

SB p. 48, ex. 4

 

Get a bank account, get a boyfriend/ girlfriend, get a degree, get a driving licence, get a job, get a new hobby, get a pension, get a phone, get a social media account, get married, get old, get rich

Uses of get

WB 

p.40

  1.  

 

Люди майбутнього

Поєднувати візуальну інформацію з текстом

SB p.50 ex. 1,2

 

SB p.50 ex.2

SB p.50 ex.4

SB p. 50 ex. 3 WB p.44 ex. 5

Adapt, destroy, process, manipulate, colonize

 

WB 

p.44

  1.  

 

Можливості у майбутньому

Робити прогноз щодо можливостей у майбутньому

SB p.51 ex.1, 2, 6

 

SB p.51 ex.5

 

SB p.51 ex.8

 

SB p.51 ex.3, 4, 7

Practice Kit

Grammar 8 and 9

 

 

First conditional with if and unless.

Might vs. will

WB 

p.41

  1.  

 

Стиль життя

Аргументувати вибір стилю життя у майбутньому

SB p.52 ex.1, 2

 

SB p.52 ex. 3, 4

SB p.52 ex. 6

SB p.52 ex.5

Practice Kit

Vocabulary 5

Settle down, have a family, tie down, take time out, have fun, take up a sport, enjoy, travel around, earn money, start up a business, make a million dollars, retire young, waste time, look after, get involved with a charity, spend some time abroad

Reflexive pronouns

WB 

p.42

  1.  

 

Наше майбутнє

Описувати майбутні події

 

Розмірковує навколо питань екології та технологічного розвитку.

SB p.53 ex.1, 4

 

 

SB p.53 ex.6

SB p.53 ex. 1, 3, 5

Practice Kit

Grammar 10 and 11

 

Will and be going to Future continuous

WB 

p.43

  1.  

 

Плани на майбутнє.

Домовленості.

Складати плани на майбутнє. Досягати домовленості

SB p.54 ex.1, 3

SB p.54 ex.1, 2

SB p.54 ex.3, 4, 5

SB p.54 ex.2

Practice Kit

Speaking 5

Busy day, meeting, auditions for, on time, earlier, later

Present Simple for future events

WB

p.47

  1.  

 

Лист у майбутнє

Писати листа, вказуючи причинно- наслідкові зв’язки

SB p. 55 ex.1- 3

 

 

SB p.55 ex.3, 4

 

SB p.55 ex.5

Practice Kit 

Writing 5

I’m not 100% sure about… I wonder what… I hope… 

I guess that… 

I suppose that…  I don’t imagine that… who knows…

So

WB 

p.45

  1.  

 

*Vocabulary and language focus worksheets, ** Vocabulary and language focus worksheets

*** Vocabulary and language focus worksheets, Teacher’s Resource Disk

Extra Listening and Speaking: Choosing a new hobby. SB p.92

Curriculum Extra. Science: Genetic engineering. SB p.100

Song: What It’s All About. SB p.118

Speaking worksheet Teacher’s Resource Disk

 

 

 

 

  1.  

 

Progress review WB p.46

 

 

 

 

  1.  

 

End-of-unit Test.  Teacher’s Resource Disk

 

 

 

 

  1.  

 

Story in English. The Swiss Family Robinson SB p.57

 

 

 

 

  1.  

 

Culture: Time capsules SB p.108

 

 

 

 

Unit 6. Learn. Навчайся

 

 

 

 

  1.  

 

Школа та екзамени

Висловлювати власну точку зору,

погоджуючись або не погоджуючись 

  

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

 

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

 

SB p.58-59 

ex. 2

 

SB p.58-59 ex.1-4

SB p.59 ex.5

SB p.58-59 ex. 2, 4 

Practice Kit 

Vocabulary 6

Schools and exams: enroll in, fail exam, get a qualification, get good marks, get into college, go to lessons, obey rules, pass exams, take classes, boarding school, homeschool, school leavers, mixed school, primary school, school rules, secondary school,

single-sex school

 

Compound nouns

WB 

p.48

  1.  

 

Відгуки

Знаходити та перефразовува ти інформацію

у тексті

 

 

 

Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримується толерантнос

ті та

принципу

«no hate speech» (мова проти ненависті).

 

 

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

 

 

SB p.60 ex.1 

 

SB p.60 ex.2

SB p.60 ex.4

 

SB p.60 ex.3

Practice Kit 

Reading 6

Ordinary, unusual, challenging, historic

 

WB 

p.52

  1.  

 

Минуле, теперішнє та майбутнє

Описувати можливості, здібності

SB  p.61 ex.1, 2, 4 

SB  p.61 ex.2

SB  p.61 ex.5

SB p.61 ex.3,  4

Practice Kit 

Grammar 12

 

Can, could, be able to

WB 

p.49

  1.  

 

Навчання та робота

Висловлювати впевненість або сумнів

SB p.62 ex.1

 

SB p.62

ex. 1, 2, 4, 5

SB p.62 ex.3, 5, 6

 

SB p.50 ex.1

Degree, lawyer, management,

position, attend, train to be, apply for, construction, engineering, entertainment, journalism, nursing

 

WB 

p.50

  1.  

 

Шкільні правила

Обговорювати правила та обов’язки

SB p.63 ex.1, 2, 3

 

SB p.63 ex.1, 4

SB p.63 ex.5, 6

SB p.63 ex.2

 

 

Have to, need to, must, should

WB 

p.51

  1.  

 

Порада

Просити поради або радити

 SB p.64 ex.1, 3

SB p.64 ex.1, 2

SB p.64 ex.5, 6

SB p. 51 ex.1, 2

Practice Kit 

Speaking 6

What should I do? What would you do if you were me? Have you spoken to…about it? Can you give me any advice? Don’t panic. You need to… My advice is to…

 

WB

p.55

  1.  

 

Навчання в школі

Написати ессе

SB p.65 ex.2, 3

 

 

SB p.65 ex.1, 3

SB p.65 ex.4, 5, 6, 7

Practice Kit 

Writing 6

Firstly, secondly, finally, to conclude, in my opinion

Can, could, be able to.

Have to, need to, must, should

WB 

p.53

  1.  

 

Розмова про роботу влітку. Розвиток навичок аудіювання. Extra Listening and Speaking: Talking about summer jobs. SB p.93  

 

 

 

 

 

  1.  

 

Спорт: фізичне виховання. Curriculum Extra. Sport: Physical education. SB p.101

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу Review: SB p.66

 

 

 

 

 

  1.  

 

Домашнє читання . Сім’я Робінзонів. Story in English. The Swiss Family Robinson SBp.67

 

 

 

 

 

  1.  

 

Культура: Досвід роботи Culture: Work experience SB p.109 Teacher’s Resource Disk

 

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення теми «Навчайся»

 

 

 

 

 

Unit 7. Big ideas. Великі ідеї

  1.  

 

Діємо!

Аргументувати свою позицію, точку зору щодо певних питань

Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

 

Обговорює загальноприйняті норми моралі, правила.

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

SB p.68 ex.1, 2

 

SB p.68-69 ex.1, 4, 5, 6

SB p.68-69 ex.3, 7

SB p.68 ex.1, 2

 

Verbs: taking action: aim, ban, boycott, campaign, donate, end, proposal, protest,  sign, support, volunteer

 

WB 

p.56

  1.  

 

Світ добра

Читати текст з метою пошуку конкретної

інформації

 

SB p.70 ex.1, 3

SB p.70 ex.2, 3

SB p.70 ex.5

SB p.70 ex.4

WB p.60 ex.5

Practice Kit

Reading 7

 

 

WB 

p.60

  1.  

 

Наші можливості:

зараз і у

майбутньому

Обговорювати теперішні та майбутні

можливості 

 

SB p.71 ex.1, 2

 

 

SB p. 71 ex.5

SB p.71 ex.3, 4

Practice Kit 

Grammar 14

 

Can, may, might, could

Must, can’t

Perhaps 

WB 

p.57

  1.  

 

Особистісні якості

Розуміти дискусію про особистісні якості

SB p.72 ex.1

 

SB p.72 ex.1, 3-6

SB p.72 ex.2, 5, 6, 7

 

Practice Kit  Vocabulary 7

Confident, fair, generous, heroic, honest, organized, patient, sympathetic, thoughtful

So

Such a Really/very/ extremely

WB 

p.58

  1.  

 

Як би я…

Описувати неможливі/ маловірогідні

ситуації

 

SB p.73 ex.1, 2, 3

 

SB p.73 ex.4

SB p.73 ex.5, 6

SB p.73 ex.3, 5

Practice Kit 

Grammar 15

 

Second conditional

WB 

p.59

  1.  

 

Допомога іншим

Переконувати співрозмовни-

ка у важливості підтримки

певної ідеї

 

SB p.74 ex.1

SB p.74 ex.1, 2

 

SB p.74 ex.3, 4, 5

 

Practice Kit  Speaking 7

Effort, organize, rubbish, survey

 

WB

p.63

  1.  

 

Допомога спільноті

Висловлювати власну думку та писати дискусійне ессе

SB p.75 ex.1, 2

 

 

SB p.75 ex.2

 

SB p.75 ex.3, 4, 5

Practice Kit 

Writing 7

People may… It’s important to… I’m (not) in favour of…

I’m against… However,… I would encourage everyone to…

 

WB 

p.61

  1.  

 

Інтерв'ю з активістом. Розвиток навичок аудіювання

Extra Listening and Speaking: Interviewing a campaigner. SB p.94

 

 

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу Review: SB p.76

 

 

 

  1.  

 

Історія: влада народу. Розвиток навичок читання Curriculum Extra. History: People power. SB p.102. 

 

 

 

  1.  

 

Домашнє читання. Сім’я Робінзонів.  Story in English. The Swiss Family Robinson SB p.77

 

 

 

  1.  

 

Повторення теми «Великі ідеї» Test

 

 

 

  1.  

 

Вивчення пісні. Розвиток навичок аудіювання. Song “If I ruled the world” SB p.119

 

 

 

Unit 8. On screen. На екрані.

 

 

 

  1.  

 

Жанри книг та фільмів

Описувати різні види жанрів

 

Обговорює розмаїття літературної та кінематографічної спадщини.

 

 

 

 

Планує свій вільний час.

 

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

 

 

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття.

SB p.78 -79, ex.1, 3

SB p.78-79, ex.1, 4, 5

SB p.78 -79,

ex.2, 3, 6

 

SB p.79 ex.1

Practice Kit 

Vocabulary 8

Film and book genres: action, adventure, thriller, animation, comedy, crime, drama, fantasy, graphic novel, horror, manga, musical, mystery, romance, science fiction

 

WB 

p.64

  1.  

 

Блог про кіно

Знаходити точку зору автора

SB p.80 ex. 1, 3

 

SB p.80 ex.2

 

SB p.80 ex.5

 

SB p.80 ex.4

WB p.68 ex.5

Practice Kit 

Reading 8

Huge, terrible, classic, unbelievable, extraordinary

 

WB 

p.68

  1.  

 

Фільми

Робити короткий огляд фільмів

SB p.81 ex.1, 4

 

SB p.81 ex.2

 

SB p.81 ex.3, 5

 

SB p.81 ex.1, 2, 4

 

 

Present and past passive: affirmative and negative

WB 

p.65

  1.  

 

Фільми та книги

Вести бесіду про фільми та книги

SB p. 82 ex. 2

 

SB p.82

ex. 1, 3, 4, 5

SB p. 82 ex.4, 6

 

 

Films and books: verbs and nouns: act, actor, adapt, adaptation, award, direct, director, nominate, win, star, winner, written 

 

WB 

p.66

  1.  

 

Інформація про фільми та книги

Запитувати та надавати інформацію про фільм, книгу

SB p.83 ex.1, 2, 4

SB p.83 ex.2

SB p.83 ex.5, 6

SB p.83 ex.3, 4

Practice Kit 

Grammar 16

 

Present and past passive: questions

WB 

p.67

  1.  

 

Рекомендації

Пропонувати

ідеї та

обгрунтувати власний вибір

SB p.84 ex.1

SB p.84 ex.1, 2, 4

SB p.84 ex.3, 4, 5, 6

SB p.84 ex.2

Practice Kit 

Speaking 8

I prefer…ing I’d prefer to…

 

WB 

p.71

  1.  

 

Огляд фільму, книги

Знаходити

деталі 

 

SB p.85 ex.1-4

 

 

 

SB p.85 ex.5

Practice Kit 

Writing 8

 

 

WB 

p.69

  1.  

 

Улюблений фільм. Розвиток навичок аудіювання.Extra Listening and Speaking: Interviewing someone about a film. SB p.95

 

 

  1.  

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу Review: SB p.86

 

 

  1.  

 

Література: Війна світів Curriculum Extra. Literature: The War of the Worlds. SB p.103

 

 

  1.  

 

Домашнє читання. Сім’я Робінзонів. Story in English. The Swiss Family Robinson. SB p.87

 

 

  1.  

 

Культура: День книги. Culture: Book days. SB p.111

 

 

  1.  

 

Повторення теми «На екрані»

 

 

  1.  

 

Контроль аудіювання

 

 

  1.  

 

Контроль читання

 

 

  1.  

 

Контроль письма

 

 

  1.  

 

Контроль говоріння

 

 

  1.  

 

Підсумковий урок за ІI семестр

 

 

  1.  

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

doc
Додано
8 січня
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку