Календарно-тематичне планування за НМК English Plus 3 2nd edition, Units 5-8 , Oxford University Press
8 клас 2 семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Комунікативні види діяльності Рецептивні Продуктивні / інтеракційні |
Мовний інвентар |
д/з |
||||||||||||||||||||||||
Зорове сприймання Reading |
Сприймання на слух Listening |
Усна взаємодія та усне продукування Speaking |
Писемна взаємодія та продукування Онлайн взаємодія Writing |
Лексика |
Граматика |
||||||||||||||||||||||||||
Unit 5. Years ahead. Майбутнє. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Покоління |
Висловлювати думки про вікові особливості та життєві події |
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
Наводить приклади внеску поколінь у сталий розвиток.
|
SB p. 48, ex. 1, 2
|
SB p. 49 ex. 3, 4 |
SB p.49, ex.5 |
SB p. 48, ex. 4
|
Get a bank account, get a boyfriend/ girlfriend, get a degree, get a driving licence, get a job, get a new hobby, get a pension, get a phone, get a social media account, get married, get old, get rich |
Uses of get |
WB p.40 |
||||||||||||||||||||
|
|
Люди майбутнього |
Поєднувати візуальну інформацію з текстом |
SB p.50 ex. 1,2
|
SB p.50 ex.2 |
SB p.50 ex.4 |
SB p. 50 ex. 3 WB p.44 ex. 5 |
Adapt, destroy, process, manipulate, colonize |
|
WB p.44 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Можливості у майбутньому |
Робити прогноз щодо можливостей у майбутньому |
SB p.51 ex.1, 2, 6
|
SB p.51 ex.5
|
SB p.51 ex.8
|
SB p.51 ex.3, 4, 7 Practice Kit Grammar 8 and 9
|
|
First conditional with if and unless. Might vs. will |
WB p.41 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Стиль життя |
Аргументувати вибір стилю життя у майбутньому |
SB p.52 ex.1, 2
|
SB p.52 ex. 3, 4 |
SB p.52 ex. 6 |
SB p.52 ex.5 Practice Kit Vocabulary 5 |
Settle down, have a family, tie down, take time out, have fun, take up a sport, enjoy, travel around, earn money, start up a business, make a million dollars, retire young, waste time, look after, get involved with a charity, spend some time abroad |
Reflexive pronouns |
WB p.42 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Наше майбутнє |
Описувати майбутні події |
Розмірковує навколо питань екології та технологічного розвитку. |
SB p.53 ex.1, 4
|
|
SB p.53 ex.6 |
SB p.53 ex. 1, 3, 5 Practice Kit Grammar 10 and 11 |
|
Will and be going to Future continuous |
WB p.43 |
||||||||||||||||||||
|
|
Плани на майбутнє. Домовленості. |
Складати плани на майбутнє. Досягати домовленості |
SB p.54 ex.1, 3 |
SB p.54 ex.1, 2 |
SB p.54 ex.3, 4, 5 |
SB p.54 ex.2 Practice Kit Speaking 5 |
Busy day, meeting, auditions for, on time, earlier, later |
Present Simple for future events |
WB p.47 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Лист у майбутнє |
Писати листа, вказуючи причинно- наслідкові зв’язки |
SB p. 55 ex.1- 3
|
|
SB p.55 ex.3, 4
|
SB p.55 ex.5 Practice Kit Writing 5 |
I’m not 100% sure about… I wonder what… I hope… I guess that… I suppose that… I don’t imagine that… who knows… |
So |
WB p.45 |
|||||||||||||||||||||
|
|
*Vocabulary and language focus worksheets, ** Vocabulary and language focus worksheets *** Vocabulary and language focus worksheets, Teacher’s Resource Disk Extra Listening and Speaking: Choosing a new hobby. SB p.92 Curriculum Extra. Science: Genetic engineering. SB p.100 Song: What It’s All About. SB p.118 Speaking worksheet Teacher’s Resource Disk |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Progress review WB p.46 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
End-of-unit Test. Teacher’s Resource Disk |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Story in English. The Swiss Family Robinson SB p.57 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Culture: Time capsules SB p.108 |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Unit 6. Learn. Навчайся |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Школа та екзамени |
Висловлювати власну точку зору, погоджуючись або не погоджуючись |
Демонструє розуміння потреби працювати разом.
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.
|
SB p.58-59 ex. 2
|
SB p.58-59 ex.1-4 |
SB p.59 ex.5 |
SB p.58-59 ex. 2, 4 Practice Kit Vocabulary 6 |
Schools and exams: enroll in, fail exam, get a qualification, get good marks, get into college, go to lessons, obey rules, pass exams, take classes, boarding school, homeschool, school leavers, mixed school, primary school, school rules, secondary school, single-sex school
|
Compound nouns |
WB p.48 |
||||||||||||||||||||
|
|
Відгуки |
Знаходити та перефразовува ти інформацію у тексті |
Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримується толерантнос ті та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті).
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.
|
SB p.60 ex.1
|
SB p.60 ex.2 |
SB p.60 ex.4
|
SB p.60 ex.3 Practice Kit Reading 6 |
Ordinary, unusual, challenging, historic |
|
WB p.52 |
||||||||||||||||||||
|
|
Минуле, теперішнє та майбутнє |
Описувати можливості, здібності |
SB p.61 ex.1, 2, 4 |
SB p.61 ex.2 |
SB p.61 ex.5 |
SB p.61 ex.3, 4 Practice Kit Grammar 12 |
|
Can, could, be able to |
WB p.49 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Навчання та робота |
Висловлювати впевненість або сумнів |
SB p.62 ex.1
|
SB p.62 ex. 1, 2, 4, 5 |
SB p.62 ex.3, 5, 6
|
SB p.50 ex.1 |
Degree, lawyer, management, position, attend, train to be, apply for, construction, engineering, entertainment, journalism, nursing |
|
WB p.50 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Шкільні правила |
Обговорювати правила та обов’язки |
SB p.63 ex.1, 2, 3
|
SB p.63 ex.1, 4 |
SB p.63 ex.5, 6 |
SB p.63 ex.2
|
|
Have to, need to, must, should |
WB p.51 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Порада |
Просити поради або радити |
SB p.64 ex.1, 3 |
SB p.64 ex.1, 2 |
SB p.64 ex.5, 6 |
SB p. 51 ex.1, 2 Practice Kit Speaking 6 |
What should I do? What would you do if you were me? Have you spoken to…about it? Can you give me any advice? Don’t panic. You need to… My advice is to… |
|
WB p.55 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Навчання в школі |
Написати ессе |
SB p.65 ex.2, 3
|
|
SB p.65 ex.1, 3 |
SB p.65 ex.4, 5, 6, 7 Practice Kit Writing 6 |
Firstly, secondly, finally, to conclude, in my opinion |
Can, could, be able to. Have to, need to, must, should |
WB p.53 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Розмова про роботу влітку. Розвиток навичок аудіювання. Extra Listening and Speaking: Talking about summer jobs. SB p.93 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Спорт: фізичне виховання. Curriculum Extra. Sport: Physical education. SB p.101
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу Review: SB p.66 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Домашнє читання . Сім’я Робінзонів. Story in English. The Swiss Family Robinson SBp.67 |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Культура: Досвід роботи Culture: Work experience SB p.109 Teacher’s Resource Disk |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення теми «Навчайся» |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Unit 7. Big ideas. Великі ідеї |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Діємо! |
Аргументувати свою позицію, точку зору щодо певних питань |
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.
Обговорює загальноприйняті норми моралі, правила.
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
SB p.68 ex.1, 2
|
SB p.68-69 ex.1, 4, 5, 6 |
SB p.68-69 ex.3, 7 |
SB p.68 ex.1, 2
|
Verbs: taking action: aim, ban, boycott, campaign, donate, end, proposal, protest, sign, support, volunteer |
|
WB p.56 |
||||||||||||||||||||
|
|
Світ добра |
Читати текст з метою пошуку конкретної інформації
|
SB p.70 ex.1, 3 |
SB p.70 ex.2, 3 |
SB p.70 ex.5 |
SB p.70 ex.4 WB p.60 ex.5 Practice Kit Reading 7 |
|
|
WB p.60 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Наші можливості: зараз і у майбутньому |
Обговорювати теперішні та майбутні можливості
|
SB p.71 ex.1, 2
|
|
SB p. 71 ex.5 |
SB p.71 ex.3, 4 Practice Kit Grammar 14 |
|
Can, may, might, could Must, can’t Perhaps |
WB p.57 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Особистісні якості |
Розуміти дискусію про особистісні якості |
SB p.72 ex.1
|
SB p.72 ex.1, 3-6 |
SB p.72 ex.2, 5, 6, 7
|
Practice Kit Vocabulary 7 |
Confident, fair, generous, heroic, honest, organized, patient, sympathetic, thoughtful |
So Such a Really/very/ extremely |
WB p.58 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Як би я… |
Описувати неможливі/ маловірогідні ситуації
|
SB p.73 ex.1, 2, 3
|
SB p.73 ex.4 |
SB p.73 ex.5, 6 |
SB p.73 ex.3, 5 Practice Kit Grammar 15 |
|
Second conditional |
WB p.59 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Допомога іншим |
Переконувати співрозмовни- ка у важливості підтримки певної ідеї
|
SB p.74 ex.1 |
SB p.74 ex.1, 2
|
SB p.74 ex.3, 4, 5
|
Practice Kit Speaking 7 |
Effort, organize, rubbish, survey |
|
WB p.63 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Допомога спільноті |
Висловлювати власну думку та писати дискусійне ессе |
SB p.75 ex.1, 2
|
|
SB p.75 ex.2
|
SB p.75 ex.3, 4, 5 Practice Kit Writing 7 |
People may… It’s important to… I’m (not) in favour of… I’m against… However,… I would encourage everyone to… |
|
WB p.61 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Інтерв'ю з активістом. Розвиток навичок аудіювання Extra Listening and Speaking: Interviewing a campaigner. SB p.94
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу Review: SB p.76 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Історія: влада народу. Розвиток навичок читання Curriculum Extra. History: People power. SB p.102. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Домашнє читання. Сім’я Робінзонів. Story in English. The Swiss Family Robinson SB p.77 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення теми «Великі ідеї» Test |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Вивчення пісні. Розвиток навичок аудіювання. Song “If I ruled the world” SB p.119 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Unit 8. On screen. На екрані. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жанри книг та фільмів |
Описувати різні види жанрів |
Обговорює розмаїття літературної та кінематографічної спадщини.
Планує свій вільний час.
Формулює особисті ціннісні пріоритети.
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття. |
SB p.78 -79, ex.1, 3 |
SB p.78-79, ex.1, 4, 5 |
SB p.78 -79, ex.2, 3, 6
|
SB p.79 ex.1 Practice Kit Vocabulary 8 |
Film and book genres: action, adventure, thriller, animation, comedy, crime, drama, fantasy, graphic novel, horror, manga, musical, mystery, romance, science fiction |
|
WB p.64 |
||||||||||||||||||||
|
|
Блог про кіно |
Знаходити точку зору автора |
SB p.80 ex. 1, 3
|
SB p.80 ex.2
|
SB p.80 ex.5
|
SB p.80 ex.4 WB p.68 ex.5 Practice Kit Reading 8 |
Huge, terrible, classic, unbelievable, extraordinary |
|
WB p.68 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Фільми |
Робити короткий огляд фільмів |
SB p.81 ex.1, 4
|
SB p.81 ex.2
|
SB p.81 ex.3, 5
|
SB p.81 ex.1, 2, 4
|
|
Present and past passive: affirmative and negative |
WB p.65 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Фільми та книги |
Вести бесіду про фільми та книги |
SB p. 82 ex. 2
|
SB p.82 ex. 1, 3, 4, 5 |
SB p. 82 ex.4, 6
|
|
Films and books: verbs and nouns: act, actor, adapt, adaptation, award, direct, director, nominate, win, star, winner, written |
|
WB p.66 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Інформація про фільми та книги |
Запитувати та надавати інформацію про фільм, книгу |
SB p.83 ex.1, 2, 4 |
SB p.83 ex.2 |
SB p.83 ex.5, 6 |
SB p.83 ex.3, 4 Practice Kit Grammar 16 |
|
Present and past passive: questions |
WB p.67 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Рекомендації |
Пропонувати ідеї та обгрунтувати власний вибір |
SB p.84 ex.1 |
SB p.84 ex.1, 2, 4 |
SB p.84 ex.3, 4, 5, 6 |
SB p.84 ex.2 Practice Kit Speaking 8 |
I prefer…ing I’d prefer to… |
|
WB p.71 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Огляд фільму, книги |
Знаходити деталі |
|
SB p.85 ex.1-4
|
|
|
SB p.85 ex.5 Practice Kit Writing 8 |
|
|
WB p.69 |
||||||||||||||||||||
|
|
Улюблений фільм. Розвиток навичок аудіювання.Extra Listening and Speaking: Interviewing someone about a film. SB p.95 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу Review: SB p.86 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Література: Війна світів Curriculum Extra. Literature: The War of the Worlds. SB p.103 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Домашнє читання. Сім’я Робінзонів. Story in English. The Swiss Family Robinson. SB p.87 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Культура: День книги. Culture: Book days. SB p.111 |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення теми «На екрані» |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок за ІI семестр |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||