Календарно – тематичне планування
навчального матеріалу з етики
6 клас НУШ
Календарне планування створено відповідно до модельної навчальної програми «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
Освітня галузь: соціальна та здоров'язбережувальна (частково громадянська та історична (питання взаємин в оточенні, спільноті, суспільстві)
За підручником:
Мартинюк О.О. Етика: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Олександр Мартинюк, Ольга Гісем. - Харків: Видавництво «Ранок» 2023. -128 с.: іл.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
( наказ Міністерства освіти і науки України від 08.03.2023 р. № 254 )
Програмовий матеріал (0/1)- 19 год.
ВСТУП ( 1 год. )
Розділ 1. МОРАЛЬНЕ ПІДҐРУНТЯ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ ( 3 год. )
Розділ 2. ВЗАЄМОДІЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА (4 год)
Розділ 3. СВІТ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН ( 5 год. )
Розділ 4. МОРАЛЬНІ ВІДНОСИНИ В СУСПІЛЬСТВІ ( 3 год. )
Тематичне діагностування - 2 год.
Узагальнення і систематизація навч. матеріалу - 1 год.
II – семестр 2023/2024 н.р. ( 0/1)
Усього: 19 год.
№ ур. |
Дата |
Тема |
Дом. завд. |
Дист. навч. |
1. |
|
ВСТУП ( 1 год. ) Моральність – основа поведінки людини. Моральні відносини в суспільстві. Як будувати взаємини на основі моральних цінностей |
Опрацювати § 1. Виконати завдан. 1 на с. 10. |
|
2. |
|
Розділ 1. МОРАЛЬНЕ ПІДҐРУНТЯ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ ( 3 год. ) Добро і зло. Людяність. Справедливість та моральний вибір. |
Опрацювати § 2. Виконати завдан. 2,3 на с. 20. |
|
3. |
|
Відповідальність як моральна риса. Почуття обов’язку. |
Опрацювати § 3. Виконати завдан. 2, (7- за бажанням) на с. 26. |
|
4. |
|
Громадянський обов’язок. Особиста честь та честь групи/колективу |
Опрацювати § 4. Виконати завдан. 2, (5 або 6 за ба- жанням) на с.33. |
|
5. |
|
Розділ 2. ВЗАЄМОДІЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА (4 год) Інтимний, соціальний, публічний простір людини. Повага до особистого простору. Протидія порушенням особистого простору
|
Опрацювати § 5. Виконати завдан. 6 (7 - за бажанням ) на с. 42. |
|
6. |
|
Взаємодія та співпраця в житті людини і суспільства: прояви та види. Співпраця заради національних інтересів |
Опрацювати § 6. Виконати завдан. 2, 3 на с. 49. |
|
7. |
|
Толерантність. Взаємодія людей з відмінними ідеями та цінностями. Нетерпимість і утиски, їх наслідки. Протидія утискам за певною ознакою |
Опрацювати § 7. Виконати завдан. 7 або 8 на с. 55. |
|
8. |
|
Приязнь. Порозуміння між людьми. Підтримка у взаєминах: повага, допомога, щирість. Жертовність |
Опрацювати § 8. Виконати завдан. 5 на с. 61. |
|
9. |
|
Діагностувальна робота № 1 з тем «Моральне підгрунтя людських стосунків», «Взаємодія та співпраця в житті людини і суспільства». Різнорівневі завдання. |
Повторити вивчене. |
|
10. |
|
Розділ 3. СВІТ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН ( 5 год. ) Людина в соціумі: найближче оточення, шкільна спільнота, місцева громада, Україна і світ |
Опрацювати § 9. Виконати завдан. 3, (8- за бажанням) на с. 67. |
|
11. |
|
Способи впливу на поведінку людини (авторитет, переконання, примус). Переконання з позитивними чи негативними намірами. Протидія негативним та небезпечним впливам |
Опрацювати § 10. Виконати завдан. 5 на с. 73. |
|
12. |
|
Відповідальна і безпечна поведінка людини у соціальному середовищі Взаємодія з найближчим оточенням. Взаємоповага, підтримка та обов’язки в родинному колі. Врахування у власній поведінці інтересів класної та інших спільнот, громади і країни |
Опрацювати § 11. Виконати завдан. 4, (5- за бажанням) на с. 79. |
|
13. |
|
Вплив емоційного стану, переконань та поведінки учасників спільної діяльності на її успіх. Групова та командна робота |
Опрацювати § 12. Виконати завдан. 3 на с. 86. |
|
14. |
|
Конфлікти: природа і роль в житті людей. Шляхи подолання, залагодження та пом’якшення конфліктів. Ефективні способи розв’язання конфліктів |
Опрацювати § 13. Виконати завдан. 5 на с. 95. |
|
15. |
|
Розділ 4. МОРАЛЬНІ ВІДНОСИНИ В СУСПІЛЬСТВІ ( 3 год. ) Милосердя та співчуття. Як виявляти милосердя і співчуття словом і ділом. Чуйність |
Опрацювати § 14. Виконати завдан. 5, (7, 8 - за бажан- ням) на с. 103. |
|
16. |
|
Альтруїзм: сутність, прояви, наслідки. Увага до людей з особливими потребами |
Опрацювати § 15. Виконати завдан. 3, 4 на с. 112. |
|
17. |
|
Доброчинність та благодійність. Взірці меценатів та філантропів. Милостиня та щедрість. Волонтерство: суть та види. Долучення до волонтерської діяльності |
Опрацювати § 16. Виконати завдан. 3 на с. 122. |
|
18. |
|
Діагностувальна робота № 2 з тем «Світ людських взаємин», «Моральні відносини в суспільстві». Різнорівневі завдання. |
Виконати завдан. 6, 7 на с. 122. |
|
19.
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. |
|
|
Затверджена на засіданні педагогічної ради закладу освіти,
протокол №_____ від ________2024 року.
Погоджено
Заступник директора з НВР
___________________________
«___________»2024 року