Календарно-тематичне планування уроків етики. 6 клас (0/1).«Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.)

Про матеріал
Календарне планування створено відповідно до модельної навчальної програми «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) Освітня галузь: соціальна та здоров'язбережувальна (частково громадянська та історична (питання взаємин в оточенні, спільноті, суспільстві) За підручником: Мартинюк О.О. Етика: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Олександр Мартинюк, Ольга Гісем. - Харків: Видавництво «Ранок» 2023. -128 с.: іл. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України ( наказ Міністерства освіти і науки України від 08.03.2023 р. № 254 )
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування

навчального матеріалу  з етики

 6 клас НУШ

 

Календарне планування створено відповідно до модельної навчальної програми «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

Освітня галузь: соціальна та здоров'язбережувальна (частково громадянська та історична (питання взаємин в оточенні, спільноті, суспільстві)

За підручником:

Мартинюк О.О. Етика: підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти / Олександр Мартинюк, Ольга Гісем. -  Харків:  Видавництво «Ранок» 2023. -128 с.: іл.

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України

( наказ Міністерства освіти і науки України від 08.03.2023 р. № 254 )

Програмовий матеріал (0/1)- 19 год.

ВСТУП ( 1 год. )

Розділ 1. МОРАЛЬНЕ ПІДҐРУНТЯ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ ( 3 год. )

Розділ 2. ВЗАЄМОДІЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА (4 год)

Розділ 3. СВІТ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН ( 5 год. )

Розділ 4. МОРАЛЬНІ ВІДНОСИНИ В СУСПІЛЬСТВІ (  3 год. )

Тематичне діагностування -  2 год.

Узагальнення і систематизація навч. матеріалу -  1 год.

II – семестр 2023/2024 н.р. ( 0/1)

Усього: 19 год.

№ ур.

Дата

Тема

Дом. завд.

Дист.

навч.

1.

 

ВСТУП ( 1 год. )

Моральність – основа поведінки людини. Моральні відносини в суспільстві. Як будувати взаємини на основі моральних цінностей

Опрацювати § 1.

 Виконати завдан. 1 на с. 10.

 

2.

 

Розділ 1. МОРАЛЬНЕ ПІДҐРУНТЯ ЛЮДСЬКИХ СТОСУНКІВ ( 3 год. )

Добро і зло. Людяність. Справедливість та моральний вибір.

Опрацювати § 2.

 Виконати завдан. 2,3 на с. 20.

 

3.

 

Відповідальність як моральна риса.

Почуття обов’язку.

Опрацювати § 3.

 Виконати завдан. 2, (7- за бажанням) на с. 26.

 

4.

 

Громадянський обов’язок.

Особиста честь та честь групи/колективу

Опрацювати § 4.

 Виконати завдан. 2, (5 або 6 за ба-

жанням)

 на с.33.

 

5.

 

Розділ 2. ВЗАЄМОДІЯ ТА СПІВПРАЦЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА (4 год)

Інтимний, соціальний, публічний простір людини. Повага до особистого простору. Протидія порушенням особистого простору

 

Опрацювати § 5.

 Виконати завдан. 6 (7 -  за бажанням ) на с.  42.

 

6.

 

Взаємодія та співпраця в житті людини і суспільства: прояви та види. Співпраця заради національних інтересів

Опрацювати § 6.

 Виконати завдан. 2, 3 на с. 49.

 

7.

 

Толерантність. Взаємодія людей з відмінними ідеями та цінностями. Нетерпимість і утиски, їх наслідки. Протидія утискам за певною ознакою

Опрацювати § 7.

 Виконати завдан. 7 або 8 на с. 55.

 

8.

 

Приязнь. Порозуміння між людьми. Підтримка у взаєминах: повага, допомога, щирість. Жертовність

Опрацювати § 8.

 Виконати завдан. 5 на с. 61.

 

9.

 

Діагностувальна робота № 1 з тем «Моральне підгрунтя людських стосунків», «Взаємодія та співпраця в житті людини і суспільства». Різнорівневі завдання.

Повторити вивчене.

 

10.

 

Розділ 3. СВІТ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН

( 5 год. )

Людина в соціумі: найближче оточення, шкільна спільнота, місцева громада, Україна і світ

Опрацювати § 9.

 Виконати завдан. 3, (8- за бажанням) на с. 67.

 

11.

 

Способи впливу на поведінку людини (авторитет, переконання, примус). Переконання з позитивними чи негативними намірами. Протидія негативним та небезпечним впливам

Опрацювати § 10.

 Виконати завдан. 5 на с. 73.

 

12.

 

Відповідальна і безпечна поведінка людини у соціальному середовищі Взаємодія з найближчим оточенням. Взаємоповага, підтримка та обов’язки в родинному колі. Врахування у власній поведінці інтересів класної та інших спільнот, громади і країни

Опрацювати § 11.

 Виконати завдан. 4, (5- за бажанням) на с. 79.

 

13.

 

Вплив емоційного стану, переконань та поведінки учасників спільної діяльності на її успіх. Групова та командна робота

Опрацювати § 12.

 Виконати завдан. 3 на с. 86.

 

14.

 

Конфлікти: природа і роль в житті людей. Шляхи подолання, залагодження та пом’якшення конфліктів. Ефективні способи розв’язання конфліктів

Опрацювати § 13.

 Виконати завдан. 5 на с. 95.

 

15.

 

Розділ 4. МОРАЛЬНІ ВІДНОСИНИ В СУСПІЛЬСТВІ (  3 год. )

Милосердя та співчуття. Як виявляти милосердя і співчуття словом і ділом. Чуйність

Опрацювати § 14.

 Виконати завдан. 5, (7, 8 - за бажан-

ням) на с. 103.

 

16.

 

Альтруїзм: сутність, прояви, наслідки. Увага до людей з особливими потребами

Опрацювати § 15.

 Виконати завдан. 3, 4 на с. 112.

 

17.

 

Доброчинність та благодійність. Взірці меценатів та філантропів. Милостиня та щедрість. Волонтерство: суть та види. Долучення до волонтерської діяльності

Опрацювати § 16.

 Виконати завдан. 3 на с. 122.

 

18.

 

Діагностувальна робота № 2 з тем «Світ людських взаємин», «Моральні відносини в суспільстві». Різнорівневі завдання.

Виконати завдан. 6, 7 на с. 122.

 

19.

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

 

 

 

Затверджена на засіданні педагогічної ради закладу освіти,

протокол №_____ від ________2024 року.

Погоджено

Заступник директора з НВР

___________________________

«___________»2024 року

docx
Додано
2 січня
Переглядів
860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку