Календарно-тематичне планування уроків
фізичної культури
4 клас НУШ
3 години на тиждень
Типова освітня програма початкової освіти. Цикл ІІ (3-4класи) під керівництвом Р.Б.Шияна.
№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
|
|
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
1 |
|
№1 місяць вересень «Подорожуємо і відкриваємо світ» Вступний інструктаж.1.Фізичне виховання в Запорізькій Січі. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками, нахили в боки, пружні рухи. 5.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Життя лісу». |
2 |
|
Первинний інструктаж.1.Роль фізичних вправ для розвитку кістково-м’язової та дихальної систем організму. Характеристика основних способів регулювання фізичного навантаження (швидкість і тривалість виконання вправ). Основні прийоми самоконтролю. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідного положення стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для плечового пояса і верхніх кінцівок: згинання та розгинання рук, пружні рухи, викрути. 5.Рухливі ігри «Слухай сигнал», «Театр звірів». |
3 |
|
1.Роль фізичних вправ, спрямованих на формування правильної постави, характеристика послідовності їх виконання та запобігання плоскостопості, захворювання очей. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень; для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки. 5.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у шеренгу». |
4 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Кваша Альона Сергіївна (художня гімнастика). 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів шиї: нахили та повороти голови. 5.Рухливі ігри «Мандрівка оплесків», «Мак». |
5 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів верхніх кінцівок плечового поясу: згинання та розгинання рук, пружні рухи, нахили, викрути. 5.Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух». |
6 |
|
1.Організовучі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки. 4.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Переліт птахів». |
7 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Краснянська Ірина Василівна (художня гімнастика). 2.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) (№1,2). 5.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Секретне завдання». |
8 |
|
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Швидко стати у коло», «Заборонений рух». |
9 |
|
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі, у шерензі, у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Світлофор», «Повтори за мною». |
10 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Перешкура Валерій Валерійович (спортивна гімнастика). 2.Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№1,2). 5.Рухливі ігри «Жива скульптура», «Тихо – гучно». |
11 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. 4.Рухливі ігри «Вгадай, чий голос?», «Чотири стихії». |
12 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для формування правильної постави біля гімнастичної стінки. 4.Рухлива гра «Фігури». Підсумковий урок. |
13 |
|
№2 місяць жовтень «Машина часу» 1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: повторення вивчених вправ. 5.Рухлива гра «Фігури». |
14 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по два дробленням і зведенням. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості (№1,2). 4. Рухлива гра «Займи вільне місце». |
15 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по два дробленням і зведенням. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 4.Рухлива гра «Займи вільне місце». |
16 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Атамась Володимир Миколайович (спринт). 2.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 5.Рухлива гра «Слухай музику». |
17 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№1). 4.Рухлива гра «Слухай музику». |
18 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№2). 4.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
19 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по два (чотири) в колону по одному розведенням і злиттям. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№3). 4.Естафети. |
20 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Чернявський Іван Єремійович (стаєр). 2.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 5.Естафети. |
21 |
|
1.Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Естафети. |
22 |
|
1.Організовуючі вправи: поняття про частини і точки розмітки гімнастичної зали. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Естафети. |
23 |
|
1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах. 4.Естафети. |
24 |
|
1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в парах. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. 6.Підсумковий урок. |
|
|
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
25 |
|
№3 місяць листопад «Чарівні перетворення» Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава Черкащини: Хіміч Андрій Іванович (веслування: каное). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (на носках, на п’ятах, на внутрішній та зовнішній частинах ступні, з різними положеннями рук), бігу (рівномірному, на носках), стрибків (на місці на одній, двох ногах); різновиди ходьби (по діагоналі, зі зміною частоти кроку), бігу («проти ходом», «змійкою», по діагоналі). 4.ЗРВ: у русі. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 7.Рухливі ігри «Кульку за смугу», «Садіння картоплі». |
26 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку), бігу (з виносом прямих ніг, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок), стрибків (на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч); різновиди ходьби (із прискоренням та уповільненням), бігу (із різних вихідних положень: сидячи, лежачи, з високого старту). 3.ЗРВ: у русі: кроки, ходьба, біг із поворотами тулуба, вправи на координацію. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухливі ігри «Космонавти», «Виклик номерів». |
27 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування.2.Різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді, «змійкою»), бігу (зі зміною напрямку), стрибків (на одній, двох ногах з поворотом кругом); різновиди ходьби (зі зміною довжини кроку; зі зміною напрямку за звуковим сигналом), бігу (із подоланням перешкод: умовна канава, шириною до 1 м). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 6.Рухливі ігри «Винахідливе коло», «Альпіністи». |
28 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Шапочка Юрій Павлович (академічне веслування). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук; на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням уперед, назад); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – з високим підніманням стегна, з переступанням предметів), бігу (із подоланням перешкод: бар’єр, висотою до 50 см). 4.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 7.Рухливі ігри «Танцювальна фігура, замри!», «Квач». |
29 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби («протиходом»), бігу («змійкою»), стрибків (у присіді правим та лівим боком); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – приставним кроком правим і лівим боком, із присіданнями та поворотами переступанням із різними положеннями рук), бігу (із подоланням перешкод). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи». |
30 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (із зупинками за сигналом), бігу (зі зміною напрямку, спиною вперед), стрибків («змійкою»); різновиди бігу (зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи.5.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 6.Рухливі ігри «Допомога другу», «Білі ведмеді». |
31 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Мотузенко Олександр Олексійович (веслування на байдарці). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (із вантажем – мішечками – на голові), бігу (із зупинками стрибком за зоровим та слуховим сигналами), стрибків (на місці з поворотами на 45 гр., 90 гр., 180 гр.). 4.ЗРВ: зі скакалкою. 5.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 6.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 7.Рухлива гра «Естафета звірів». |
32 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боками, на носках з різними положеннями рук почергово з поворотами, присіданнями), бігу (із зупинками у кроці за зоровим та слуховим сигналами), стрибків («по купинах»). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри «Дискотека», «Повінь». |
33 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу (пересування приставними кроками правим, лівим боками), стрибків (вистрибування із присіду). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Шишки, жолуді, горіхи». 6.Рухлива гра «Виклик». |
34 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди стрибків, бігу, ходьби (по спіралі; шеренговим кроком; за зміною напрямку за зоровим сигналом). 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Виклик». 6.Рухливі ігри «Ямки», «Наступ». |
35 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, основна стійка, команди, повороти. 2.Різновиди ходьби, бігу (із різних вихідних положень: сидячи спиною до напрямку бігу, лежачи на спині; зі зміною швидкості та напрямку за зоровим сигналом), стрибків. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Шишки, жолуді, горіхи». 6.Рухлива гра «Естафета по колу». |
36 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекси фізкультурних пауз («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Виклик». 6.Рухливі ігри за бажанням дітей. 8.Підсумковий урок. |
37 |
|
№4 місяць грудень «Факти і таємниці» Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава Черкащини: Сатановський Петро Васильович (волейбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою руками; підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою руками; підкидання і ловіння м’яча після поворотів. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 7.Рухливі ігри «Артбол» (ускладнений), «Передав – сідай!». |
38 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги; із положення стоячи спиною до стіни, кидки м’яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням; підкидання і ловіння м’яча після присідань. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Боротьба за м’яч». |
39 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча правою і лівою руками із-за голови стоячи на місці; перекидання м’яча правою рукою в ліву через плече за спиною; підкидання і ловіння м’яча після оплесків. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Захист фортеці». |
40 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Горб Тетяна Вікторівна (гандбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м; метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах; підкидання і ловіння м’яча після поворотів, присідань, оплесків тощо. 6.Гра на формування уваги «Світлофор». 7.Рухлива гра «Вибивний». |
41 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у щит – 1х1 м – із відстані 8-10 м на висоті 2-3 м; метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність із місця, у вертикальну ціль (мішень 1×1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м; метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3-4 м на дальність відскоку. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухливі ігри «М’яч середньому», «М’яч у колі». |
42 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м; метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м) з відстані 10-12 м; метання м’яча з різних вихідних положень. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри «Влучно в ціль», «У горизонтальну мішень». |
43 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: тримання баскетбольного м’яча; елементи баскетболу: ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №1, №2, №3. |
44 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні; елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей на місці; елементи баскетболу: ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №4, №5, №6. |
45 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки в шерензі, ліворуч, праворуч; кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи; елементи баскетболу: ловіння м’яча; елементи баскетболу: ведення м’яча правою і лівою руками зі зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «М’яч сусідові». |
46 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках); елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: кидки м’яча у кошик із близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Міні-баскетбол. |
47 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча в парах; передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; елементи баскетболу: ведення м’яча на місці та під час ходьби правою і лівою руками. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Міні-баскетбол. |
48 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками; ведення м’яча у кроці правою і лівою руками. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Міні-баскетбол. 7.Підсумковий урок за I семестр. |
|
|
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
49 |
|
№5 місяць січень «Світ невідомий» Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава Черкащини: ПІП (нові сучасні види спорту). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідних положень сидячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; нахили, повороти, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи); перекати у групуванні; перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. 7.Рухлива гра «Заборонений рух». 8.Вправа на релаксацію «Лінива кішечка». |
50 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: перекид уперед; два перекиди вперед злито. 6.Рухлива гра «Жива скульптура». 7.Вправа на релаксацію «Пустівні щічки». |
51 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів живота з вихідного положення лежачи на спині, животі, піднімання із положення лежачи в положення сидячи; перехід із положення лежачи у положення сидячи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами; «міст» із положення лежачи; «міст» із положення стоячи (з допомогою). 6.Рухлива гра «Секретне завдання». 7.Вправа на релаксацію «Лимон». |
52 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі; підтягування на перекладині з вихідного положення лежачи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: стійка на голові й руках із зігнутими ногами. 6.Рухлива гра «Займи вільне місце». 7.Вправа на релаксацію «Палуба». |
53 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: комбінація із 4 акробатичних елементів (на вибір учителя). 6.Рухлива гра «Чотири стихії». 7.Вправа на релаксацію «Пташки». |
54 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота та тулуба з вихідних положень лежачи на спині, животі та стоячи на колінах, статичні вправи на рівновагу. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги); нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на п’ятах із нахилом в упор лежачи на стегнах; пружні нахили у положенні сіду з різними положеннями ніг. 6.Рухлива гра «Слухай музику». 7.Вправа на релаксацію «Повітряна кулька». |
55 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота, тулуба: з різних вихідних положень, вправи на рівновагу, статичні вправи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: сіди (кутом, із нахилом уперед, на правому (лівому) стегні); перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; перехід із сіду в сід зігнувши ноги та в сід кутом; перехід із сіду в упор сидячи ззаду. 6.Рухлива гра «Фігури». 7.Вправа на релаксацію «Незвичайна веселка». |
56 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота, тулуба: з різних вихідних положень, вправи на рівновагу, статичні вправи. 4.Вправи на положення тіла у просторі: сіди: сід ноги нарізно на паралельних брусах (хлопчики). 5.Рухлива гра «Вгадай, чий голос?». 7.Вправа на релаксацію «Сопілочка». |
57 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з гантелями (вагою 500 г). 4.Вправи на положення тіла у просторі: упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах); згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; упор на низьких паралельних брусах. 5.Рухлива гра «Займи вільне місце». 6.Вправа на релаксацію «Пташки». Підсумковий урок. |
58 |
|
№6 місяць лютий «Світ невидимий» 1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: обруч. 4.Вправи на положення тіла у просторі: упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях); перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на низькій перекладині (хлопчики); махом однієї та поштовхом другої ноги переворот в упор на нижню жердину (дівчатка). 5.Рухлива гра «Світлофор». 6.Вправа на релаксацію «Тихе озеро». |
59 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: обруч (в парах). 4.Вправи на положення тіла у просторі: упор на перекладині; із упору на низькій перекладині, обертаючись уперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад; із упору на низькій перекладині (хлопчики) і на нижній жердині (дівчатка) зіскок із поворотом на 90 гр. 5.Рухлива гра «Чотири стихії». 6.Вправа на релаксацію «Дощ у лісі». |
60 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична. 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (стоячи, лежачи); підтягування у висі лежачи; вис на зігнутих руках; вис кутом. 5.Рухлива гра «Слухай музику». 6.Вправа на релаксацію «Водоспад». |
61 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична (в парах). 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (на зігнутих руках, стоячи позаду, зависом однією ногою, зависом двома ногами); розмахування у висі на високій перекладині. 5.Рухлива гра «Фігури». 6.Вправа на релаксацію «Квітка добра». |
62 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична. 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі, у висі лежачи); піднімання прямих і зігнутих ніг у положенні вису на гімнастичній стінці. 5.Рухлива гра «Займи вільне місце». 6.Вправа на релаксацію «Пухнасті хмарки». |
63 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: ПІП (нові сучасні види спорту). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 6.Танцювальні кроки: комплексні ритмічні вправи: повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід: приставний крок, перемінний крок, кроки на півпальцях під музичний супровід, кроки з витягнутою стопою, «маятник». 7.Естафети з лазінням та перелізанням. |
64 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 5.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 6.Рухливі ігри «Квач», «Дискотека». |
65 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по горизонтальній та похилій (кут 20 гр.) гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах; по похилій лаві, встановленій під кутом 45 гр., в упорі присівши; по похилій гімнастичній лаві (кут 45 гр.) однойменним та різнойменним способами; лазіння по вертикальному канату у три прийоми.6.Танцювальні кроки: ритмічні завдання, крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу під музичний супровід. 7.Естафети з лазінням та перелізанням. |
66 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способами; лазіння по горизонтальному канату. 6.Танцювальні кроки: переступання, крок польки, танцювальні імпровізовані вправи. 7.Рухливі ігри «Білі ведмеді», «Дискотека». |
67 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Шишки, жолуді, горіхи». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по гімнастичній стінці у різних напрямках; по гімнастичній стінці різнойменним та однойменним способами (угору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті); подолання лазінням, перелітанням та під повзанням смуги із 5-7 перешкод. 6.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 7.Рухливі ігри «Естафета звірів», «Дискотека». |
68 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки; подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 5-7 перешкод. 6.Танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж; кроки з притупуванням, «припадання», «полька на місці», бокові кроки.7.Рухлива гра «Дискотека». |
69 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: перелізання через перешкоду висотою до 80 см; підлізання під перешкодою; по гімнастичній стінці з вантажем на голові (книжка); подолання лазінням, перелітанням та під повзанням смуги із 5-7 перешкод. 6.Танцювальні кроки: «галоп», «полька на місці»; основні кроки з носка та на повну стопу танцю – модерн; ритмічні завдання (поєднання кроків і рухів під музичний супровід). 7.Рухлива гра «Естафета по колу». Підсумковий урок. |
70 |
|
№7 місяць березень «Як це влаштовано і як це працює?» Первинний інструктаж. 1.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Виклик». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: перелізання через перешкоду висотою до 100 см; підлізання під перешкодою; подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 3-5 перешкод. 6.Танцювальні кроки: повторення раніше вивченого. 7.Естафети з лазінням та перелізанням. |
71 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча носком у кроці; зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні; удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться; зупинки м’яча стегном. 5.Рухливі ігри «М’яч у колі», «Артбол». |
72 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча носком; удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу; удари внутрішньою та середньою частинами підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м); ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому (по прямій, по дузі, між стойок); ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок; ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу. 5.Рухливі ігри «У горизонтальну мішень», «Артбол». |
73 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: вкидання м’яча в ноги партнеру з місця; жонглювання м’ячем (хлопчики), повітряною кулькою (дівчатка); удари вивченими способами на точність; фінти «відходом», «ударом», «зупинкою». 5.Міні-футбол. |
74 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Осадча Лілія Семенівна (волейбол). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 5.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: повторення раніше вивчених вправ; зупинки ’яча, що котиться, підошвою із 5 спроб; віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. 6.Міні-футбол. |
75 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи гандболу: ловіння м’яча двома руками; кидок м’яча зігнутою рукою зверху. 5.Рухливі ігри «М’яч у колі», «Передав – сідай!». |
76 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи гандболу: передачі м’яча однією рукою на місці (в парах, трійках, колі). 5.Рухливі ігри «Грай та не втрачай», «Найкраща пара». |
77 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи гандболу: ведення м’яча правою і лівою руками. 5.Рухливі ігри «Зустрічна естафета», «Вибивний». |
78 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем).4.Вправи з великим м’ячем: елементи гандболу: повторення раніше вивчених вправ. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
79 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Литвиненко Леонід Дмитрович (десятиборство:стрибки).2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Стрибки у висоту: через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, із прямого розбігу способом «зігнувши ноги» з 5-7 кроків розбігу; стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів; стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однієї та двома ногами; з розбігу способом «переступання». 6.Рухлива гра «У річку – гоп!», «Гречка». |
80 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (в парах). 4.Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору (3-4 мати, складені один на одний) і зістрибування вигнувшись; застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ніг; застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см); серійні вистрибування з упору присівши. 5.Рухливі ігри «Переправа через річку», Пень». Підсумковий урок. |
|
|
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
81 |
|
№8 місяць квітень «Енергія» Первинний інструктаж. 1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (в парах). 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах; стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах із проміжними стрибками на місці. 5.Рухливі ігри «Вовк у канаві», «Через купини та пеньки». |
82 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Юрков Олександр Валерійович (десятиборство: стрибки). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Стрибки зі скакалкою: парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад. 6.Рухлива гра «Кружилиха». |
83 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад із проміжними та без проміжних стрибків. 5.Рухлива гра «Переміна місць». |
84 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою (в парах). 4.Стрибки зі скакалкою: поперемінно відштовхуючись ногами на місці, обертаючи скакалку вперед; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед; обертаючи скакалку вперед із перехрещуванням рук. 5.Рухлива гра «Піймай жабу». |
85 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою (в парах). 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки через довгу скакалку, яка обертається, вперед; на одній нозі; на двох ногах; обертаючи скакалку вперед і назад. 5.Рухлива гра «Кружилиха». |
86 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Опорні стрибки: настрибування на гімнастичний місток (за наявності умов). 5.Рухлива гра «Переміна місць». |
87 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з елементами рівноваги: гумові колеса. 4.Опорні стрибки: із розбігу 5-7 м застрибування на гімнастичного козла (коня) у ширину в упор стоячи на колінах – перехід в упор присівши – зіскок вигнувшись (за наявності умов). 5.Рухлива гра «Піймай жабу». |
88 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з елементами рівноваги: гумові колеса. 4.Опорні стрибки: із розбігу 5-7 м застрибування на гімнастичного козла (коня) у ширину в упор присівши – зіскок вигнувшись (за наявності умов). 5.Рухлива гра «Кружилиха». |
89 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з елементами рівноваги: гумові колеса. 4.Стрибки у довжину: з місця; з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги»; стрибки «у кроці»; стрибки «по купинах»; з розбігу 7-9 кроків способом «зігнувши ноги». 5.Рухлива гра «Переміна місць». |
90 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з елементами рівноваги: гумові колеса. 5.Стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в присід. 6.Рухлива гра «Піймай жабу». |
91 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах; метання м’яча з різних вихідних положень. 6.Рухлива гра «Корфбол». |
92 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність із місця, у вертикальну ціль (мішень 1×1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м; метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3-4 м на дальність з відскоку. 6.Рухлива гра «Корфбол». |
93 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м ) з відстані 10-12 м; метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність і з місця. 6.Рухлива гра «Бадмінтон». Підсумковий урок. |
94 |
|
№9 місяць травень «Можливості людей» Первинний інструктаж.1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем (в парах). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, «вісімкою», по колу; жонглювання м’ячем (хлопчики), повітряною кулькою (дівчатка). 5.Міні-футбол. |
95 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем (в парах). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: фінти «відходом», «ударом», «зупинкою»; жонглювання м’ячем (хлопчики), повітряною кулькою (дівчатка). 5.Міні-футбол. |
96 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем (в парах). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. 5.Міні-футбол (хл.). 6.Рухлива гра «Бадмінтон» (дівч.). |
97 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: Стяжкіна Тетяна Анатоліївна (велоспорт: шосе). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Біг 30 м. 6.Естафети з елементами туризму. |
98 |
|
1.Рух у похідному строю, зміна темпу руху. Визначення місця для відпочинку та туристського бівуаку. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Біг по слабопересіченій місцевості до 1000 м. 6.Естафети з елементами туризму. |
99 |
|
1.Подолання природних перешкод. Самоконтроль під час туристської подорожі. Гігієнічні вимоги туриста. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Чергування ходьби та бігу до 1000 м. 6.Естафети з елементами туризму. |
100 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини: ПІП (нові сучасні види спорту). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.«Човниковий» біг 4×9 м. 6.Естафети. |
101 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Естафети. 5.Підсумковий урок. |
102 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рухливі ігри за бажанням дітей. 5.Підсумковий урок за II семестр, навчальний рік. |
103 |
|
Резервний урок. |
104 |
|
Резервний урок. |
105 |
|
Резервний урок. |
1