Номер уроку |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата проведення уроку Клас: 10 |
|||
За планом |
Факт. |
За планом |
Факт. |
Примітка |
||
Варіативний модуль № 1 Легка атлетика |
16 |
|
||||
1 |
|
Первинний інструктаж з ОП та ТБ на уроках ФК. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Пересування. Ведення. Удари. Розвиток швидкості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
2 |
|
Правила ТБ під час занять легкою атлетикою. Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Комплекс ЗРВ, Бігові вправи. Розвиток координації. Біг 30м. |
1 |
|
|
|
3 |
|
Фізичне навантаження та відпочинок як фактори впливу на фізичний розвиток. Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Комплекс ЗРВ, Бігові вправи. Розвиток координації. Біг 30м. |
1 |
|
|
|
4 |
|
Надання домедичної допомоги у разі травмування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Комплекс ЗРВ, Бігові вправи. Розвиток координації. Біг 30м. |
1 |
|
|
|
5 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби . Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. |
1 |
|
|
|
6 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби . Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи. Біг 60м. Розвиток координації. |
1 |
|
|
|
7 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Бігові та стрибкові вправи Стрибок у висоту з розбігу у спосіб «переступання». Розвиток координації. |
1 |
|
|
|
8 |
|
Ознаки втоми під час занять легкою атлетикою. Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ мілібарі №1. Стрибкові вправи. Стрибок у висоту з розбігу у спосіб «переступання». |
1 |
|
|
|
9 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ мілібарі №1. Стрибкові вправи. Стрибок у висоту з розбігу у спосіб «переступання». Біг 100м. |
1 |
|
|
|
10 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ мілібарі №1. Стрибкові вправи. Біг 100м. |
1 |
|
|
|
11 |
|
Правила безпеки у стрибковій ямі та під час виконання стрибків. Різновиди ходьбі. Повільний біг. Комплекс ЗРВ мілітарі №»2. ОНН: Біг 100 м (с) |
1 |
|
|
|
12 |
|
Різновиди ходьбі. Повільний біг. Комплекс ЗРВ мілітарі №»2. Серія бігу 3х30м. Стрибок у довжину з місця. Розвиток гнучкості. |
1 |
|
|
|
13 |
|
Різновиди ходьбі. Повільний біг. Комплекс ЗРВ мілітарі №»2. Серія бігу 3х30м. Стрибок у довжину з місця. Розвиток гнучкості. |
1 |
|
|
|
14 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. ОНН: Рівномірний біг 1500(хв, с) |
1 |
|
|
|
15 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Біг 2х100м. Стрибок у довжину з розбігу у спосіб «зігнувши ноги». Розвиток координації. |
1 |
|
|
|
16 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Біг 2х100м. Стрибок у довжину з розбігу у спосіб «зігнувши ноги». Розвиток координації. ОНН: Стрибок у дов-жину з місця (см) |
1 |
|
|
|
Варіативний модуль № 2 Баскетбол |
16
|
|
||||
17 |
|
Правила ТБ під час занять баскетболом. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Серійні стрибки. Ведення м’яча. Гімнастична смуга перешкод. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
18 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Серійні стрибки. Ведення м’яча. Гімнастична смуга перешкод. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
19 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Серійні стрибки. Ведення м’яча. Гімнастична смуга перешкод. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
20 |
|
Особливості фізичного розвитку в старшому шкільному віці. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ведення м’яча. Аеробіка. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
21 |
|
Особливості функціонального стану організму у старшому шкільному віці. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ведення м’яча. Аеробіка. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
22 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ведення м’яча. Аеробіка. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
23 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Прискорення з різних стартових положень. Стрибки з поворотами. Пересування, зупинки. Розвиток сили: піднімання тулуба в сід. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
24 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Прискорення з різних стартових положень. Стрибки з поворотами. Пересування, зупинки. Розвиток сили: піднімання тулуба в сід. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
25 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Прискорення з різних стартових положень. Стрибки з поворотами. Пересування, зупинки. Розвиток сили: піднімання тулуба в сід. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
26 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Прискорення з різних стартових положень. Стрибки з поворотами. Пересування, зупинки. Розвиток швидкісно - силових якостей. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
27 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Прискорення з різних стартових положень. Стрибки з поворотами. Пересування, зупинки. Розвиток швидкісно - силових якостей. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
28 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Прискорення з різних стартових положень. Стрибки з поворотами. Пересування, зупинки. Розвиток швидкісно - силових якостей. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
29 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9м. Пересування, зупинки. Розвиток координації. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
30 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9м. Пересування, зупинки. Розвиток координації. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
31 |
|
Вміння, навички та фізичні якості які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії |
1 |
|
|
|
32 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Прискорення з різних стартових положень. 10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між п’ятьма точками (кількість влучень |
1 |
|
|
|
Варіативний модуль № 3 Волейбол |
16
|
|
||||
33 |
|
Правила ТБ під час занять волейбол. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Кидки. Розвиток гнучкості. Розвиток сили. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
34 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Кидки. Розвиток координації. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
35 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Кидки. Розвиток гнучкості. Розвиток сили. Розвиток координації. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
36 |
|
Комплекс ЗРВ. Кидки після прийомів нападу. Вправи атлетичної гімнастики (юнаки); ритмічна гімнастика (дів). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
37 |
|
Комплекс ЗРВ. Кидки після прийомів нападу. Вправи атлетичної гімнастики (юнаки); ритмічна гімнастика (дів). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
38 |
|
Комплекс ЗРВ. Кидки після прийомів нападу. Вправи атлетичної гімнастики (юнаки); ритмічна гімнастика (дів). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
39 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Кидки після виконання фінтів із опором захисника. Розвиток гнучкості. Розвиток витривалості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
40 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Кидки після виконання фінтів із опором захисника. Розвиток гнучкості. Розвиток витривалості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
41 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Кидки після виконання фінтів із опором захисника. Розвиток гнучкості. Розвиток витривалості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
42 |
|
Особливості проведення та суддівство змагань. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Повороти. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
43 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Повороти. ОНН: 10 прямих верхніх подач на влучність в зазначену зону (юн.); ігровий майданчик (дів.). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
44 |
|
Пробігання коротких відрізків з різних вихідних положень; біг приставним кроком з виконання певного завдання: прискорення, поворот на 180, падіння, перекат, імітація нападаючого удару блокування тощо. |
1 |
|
|
|
45 |
|
Стрибки з просуванням вперед, назад, з подоланням перешкод, з діставанням підвішених предметів, тощо. Багаторазові передачі м’яча в стіну при повільному збільшені відстані до неї. |
1 |
|
|
|
46 |
|
Кидки набивного м’яча з-за голови з активним рухом кистей рук зверху донизу, стоячи на місці та в стрибку. Пересування уздовж сітки приставним кроком правим та лівим боком, імітація блокування, теж саме, але пересуваючись спиною до сітки з поворотом на 180. |
1 |
|
|
|
47 |
|
Націлена подача; скорочена верхня пряма подача; планеруюча подача в межах майданчика; силові подачі. Прийом м’яча після сильних верхніх подач; прийом м’яча, що летить збоку. |
1 |
|
|
|
48 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Повороти. Розвиток сили вправами атлетизму ( юнаки); розвиток рівноваги ( дівчата). Навчальна гра. Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
Варіативний модуль № 1.1. Баскетбол |
19 |
|
||||
49 |
|
Повторний інструктаж з ОП та ТБ на уроках ФК. Паралімпійський рух на сучасному етапі. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Повороти. Розвиток гнучкості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
50 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Повороти. Розвиток гнучкості. Навчальна гра |
1 |
|
|
|
51 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Повороти. Розвиток гнучкості. Навчальна гра |
1 |
|
|
|
52 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Індивідуальні та групові дії в нападі. Розвиток сили ( юнаки); розвиток гнучкості ( дівчата). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
53 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Індивідуальні та групові дії в нападі. Розвиток сили ( юнаки); розвиток гнучкості ( дівчата). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
54 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Індивідуальні та групові дії в нападі. Розвиток сили ( юнаки); розвиток гнучкості ( дівчата). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
55 |
|
Методика організації самостійних занять. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Індивідуальні та групові дії в нападі. Розвиток витривалості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
56 |
|
Методика організації самостійних занять. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Індивідуальні та групові дії в нападі. Розвиток витривалості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
57 |
|
Методика організації самостійних занять. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Індивідуальні та групові дії в нападі. Розвиток витривалості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
58 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Командні та групові дії в захисті. Акробатичні вправи. Розвиток сили ( юнаки); розвиток гнучкості (дівчата). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
59 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Командні та групові дії в захисті. Акробатичні вправи. Розвиток сили ( юнаки); розвиток гнучкості (дівчата). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
60 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Командні та групові дії в захисті. Акробатичні вправи. Розвиток витривалості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
61 |
|
Організація техніко-тактичних дій у процесі гри; атлетична підготовка; виховання стрибучості; гнучкість баскетболіста. |
1 |
|
|
|
62 |
|
Спеціальні фізичні вправи на швидкість, витривалість, спритність. |
1 |
|
|
|
63 |
|
Стійкі, пересування, зупинки, повороти у нападі й захисту. Серійні кидки з різних точок середньої і далекої відстані при активному опорі захисника, після виконання технічних прийомів нападу, фінтів і з опором захисника; відбивання м'яча |
1 |
|
|
|
64 |
|
Стійкі, пересування, зупинки, повороти у нападі й захисту; ведення, передачі, кидки м’яча в умовах захисних дій гравців; індивідуальні, групові й командні тактичні дії у нападу і захисту. |
1 |
|
|
|
65 |
|
Накривання кидка і організація боротьби за м'яч, що відскочив від щита; добивання м'яча однією та двома руками в стрибку при відскоку його від щита. |
1 |
|
|
|
66 |
|
Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні; вихід та протидії виходу на вільне місця для взаємодій між гравцями; взаємодії та протидії заслонам; |
1 |
|
|
|
67 |
|
Чергування різних: стійок, пересувань, зупинок, поворотів у нападі і захисту; ловлі та передачу м'яча одною і двома руками зверху на велику відстань; чергування різних способів ловлі, передач і ведень м'яча без зорового контролю, в умовах опору захисників. ОНН: 10 штрафних кидків на точність (кількість влучень): |
1 |
|
|
|
Варіативний модуль № 1.2. Легка атлетика |
19
|
|
||||
68 |
|
Різновиди ходьбі. Повільний біг. Комплекс ЗРВ мілітарі №»2. Серія бігу 3х30м. Стрибок у довжину з місця. Розвиток гнучкості. |
1 |
|
|
|
69 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. ОНН: Стрибок у дов-жину з розбігу (см) |
1 |
|
|
|
70 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Біг 2х100м. Стрибок у довжину з розбігу у спосіб «зігнувши ноги». Розвиток координації. |
1 |
|
|
|
71 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Біг 2х100м. Стрибок у довжину з розбігу у спосіб «зігнувши ноги». Розвиток координації. |
1 |
|
|
|
72 |
|
Правила ТБ під час занять легкою атлетикою. Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Біг 2х200м. Стрибок у довжину з розбігу у спосіб «прогинаючись». |
1 |
|
|
|
73 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Біг 2х200м. Стрибок у довжину з розбігу у спосіб «прогинаючись». Розвиток сили. |
1 |
|
|
|
74 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Підтягування. Розвиток гнучкості. Повільний біг 6хв. |
1 |
|
|
|
75 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. ОНН: Стрибок у ви-соту з розбігу способом «пе-реступання» (см) Розвиток сили. |
1 |
|
|
|
76 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Піднімання тулуба в сід. |
1 |
|
|
|
77 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9м. Розвиток витривалості: спортивна ходьба на 1000м. |
1 |
|
|
|
78 |
|
Правила безпеки в секторі метання. Організаційні вправи. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Розвиток гнучкості. Естафета. |
|
|
|
|
79 |
|
Уміння, навички та фізичні кості, необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. |
1 |
|
|
|
80
|
|
Організаційні вправи. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Розвиток гнучкості. Естафета. |
1 |
|
|
|
81 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Розвиток витривалості. |
1 |
|
|
|
82 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. |
1 |
|
|
|
83 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Розвиток координації. Естафети. |
1 |
|
|
|
84 |
|
Організаційні вправи. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Розвиток гнучкості. |
1 |
|
|
|
85 |
|
Організаційні вправи. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Розвиток гнучкості. Нахил уперед із положення сидячи. |
1 |
|
|
|
86 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча на дальність. Розвиток гнучкості. ОНН: Метання мало-го м’яча на дальність (м) |
1 |
|
|
|
Варіативний модуль № 1.3. Волейбол |
19 |
|
||||
87 |
|
Правила ТБ під час занять волейболом. Організація техніко-тактичних дій у процесі гри. Досягнення Українських волейболістів. Волейбол як засіб фізичного виховання, вдосконалення фізичних і психологічних якостей. |
1 |
|
|
|
88 |
|
Передача м’яча для нападаючого удару, для зв'язуючого. Передача м’яча з пересуванням в парах, в трійках, передачі м’яча у падінні, у стрибку. за спину. |
1 |
|
|
|
89 |
|
Попередження спортивного травматизму. Скорочені передачі, передачі в стрибку. |
1 |
|
|
|
90 |
|
Багаторазова передача м’яча в стіну зі зміною висоти передачі та відстані до стіни; завислі передачі в ближню зону: 2-3, 3-2; передача м’яча через зону: 2-4, 4-2. |
1 |
|
|
|
91 |
|
Прямий нападаючий удар з коротких та середніх передач. Одиночне та групове блокування в зонах 3,2,4. |
1 |
|
|
|
92 |
|
Волейбол у сучасному олімпійському русі. Націлена подача. Прийом м’яча після подачі. |
1 |
|
|
|
93 |
|
Прямий нападаючий удар за ходом, сильнішою рукою з високих та середніх передач із зон 2 та 4; нападаючі удари з короткої передачі; нападаючий удар з першої передачі |
1 |
|
|
|
94 |
|
Силові подачі. Прийом після сильних верхніх подач. Фактори, що визначають ефективність змагальної діяльності гравців. Попередження спортивного травматизму. |
1 |
|
|
|
95 |
|
ОНН: 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4 (в зазначену зону) Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
96 |
|
Відбивання м’яча, накривання кидка й організація боротьби за м’яч, що відскочив від щита. |
1 |
|
|
|
97 |
|
Добивання м’яча однією та двома руками в стрибку при відскоку його від щита. Жести та суддівська термінологія. Ведення протоколу гри. |
1 |
|
|
|
98 |
|
Добивання м’яча однією та двома руками в стрибку при відскоку його від щита. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
99 |
|
Індивідуальне та групове блокування; блокування з наступною самостраховкою. Зонне блокування (закрити основний напрямок); блокування найсильнішого нападаючого; своєчасний вихід в зону удару. |
1 |
|
|
|
100 |
|
Вибір місця при страховці партнера, що виконує прийом; розташування гравців у момент прийому м’яча в побудові «кутом вперед»; взаємодія гравців, що приймають м’яч із зв’язковим гравцем, що перебуває в зоні: 3, 2, 4. |
1 |
|
|
|
101 |
|
Вибір атакуючого партнера для передачі йому м’яча, взаємодія гравців. Взаємодія з гравцем, що виконує другу передачу. |
1 |
|
|
|
102 |
|
Верхня пряма подача. Подача в ліву та праву половину майданчика. Верхня бокова подача. Вибіркове виконання подачі: на гравця, слабшого у прийомі м’яча, на гравця що вийшов після заміни. |
1 |
|
|
|
103 |
|
В упорі лежачі пересування на руках по колу, кидки набивного м’яча від грудей обома руками вперед, над собою, кидки обома руками з-за голови з щонайбільшим прогинанням тулуба на місці, кидки тенісного м’яча через сітку. |
1 |
|
|
|
104 |
|
Кидки набивного м’яча з-за голови обома руками при активному рухові кистей рук зверху до низу стоячі на місці. Пересування уздовж сітки приставним кроком правим та лівим боком, зупинки, обрання вихідного положення для блокування. |
1 |
|
|
|
105 |
|
Навчальна гра в волейбол. Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
Номер уроку |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата проведення уроку Клас: 11
|
Примітка |
||||
За планом |
Факт. |
|
За планом |
Факт. |
|
|||
Варіативний модуль № 1 Легка атлетика |
16 |
|
||||||
1 |
|
Первинний інструктаж з ОП та ТБ на уроках ФК. Ознаки втоми під час занять легкою атлетикою. |
1 |
|
|
|
||
2 |
|
Надання домедичної допомоги при отриманні травм. Правила безпеки під час занять легкою атлетикою |
1 |
|
|
|
||
3 |
|
Значення оздоровчого бігу для функціонування серцево-судинної, дихальної систем та м’язової систем. |
1 |
|
|
|
||
4 |
|
Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи: багатоскоки, спеціальні вправи для метань. |
1 |
|
|
|
||
5 |
|
Біг на короткі та середні дистанції, біг по віражу. Човниковий біг. |
1 |
|
|
|
||
6 |
|
Рівномірний біг, повільний біг, спортивна ходьба. Різновиди стрибків в довжину та висоту. |
1 |
|
|
|
||
7 |
|
Метання малого м’яча, гранати на дальність з розбігу |
1 |
|
|
|
||
8 |
|
Стрибки в довжину з місця, стрибки в довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» та «прогинаючись». |
1 |
|
|
|
||
9 |
|
Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи, спеціальні вправи для метань. Човниковий біг. |
1 |
|
|
|
||
10 |
|
Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи. Біг 30, 60 м. |
1 |
|
|
|
||
11 |
|
Правила ТБ під час занять. Стрибки у довжину з місця. Рівномірний біг 1500 м. ОНН: Біг 100 м (с) |
1 |
|
|
|
||
12 |
|
Ознаки втоми під час занять легкою атлетикою. Стрибки у довжину з місця. Рівномірний біг 1500 м. |
1 |
|
|
|
||
13 |
|
Стрибки у довжину з місця. Стрибки в довжину з розбігу способами «зігнувши ноги» та «прогинаючись». Рівномірний біг 1500 м. ОНН: Рівномірний біг 1500(хв, с) |
1 |
|
|
|
||
14 |
|
Правила безпеки в секторі метання. Організаційні вправи. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Розвиток гнучкості. Естафета. ОНН: Стрибок у дов-жину з місця (см) |
1 |
|
|
|
||
15 |
|
Уміння, навички та фізичні кості, необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії. Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. |
1 |
|
|
|
||
16 |
|
Організаційні вправи. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Спеціальні вправи для метання. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Розвиток гнучкості. Естафета. |
1 |
|
|
|
||
Варіативний модуль №2 Волейбол |
16 |
|
||||||
17 |
|
Правила ТБ під час занять волейболом. Передача м’яча для нападаючого удару, для зв'язуючого. |
1 |
|
|
|
||
18 |
|
Попередження спортивного травматизму. Скорочені передачі, передачі в стрибку. |
1 |
|
|
|
||
19 |
|
Передача м’яча із задньої лінії, для нападаючого удару з другої лінії. |
1 |
|
|
|
||
20 |
|
Прямий нападаючий удар з коротких та середніх передач. Одиночне та групове блокування в зонах 3,2,4. |
1 |
|
|
|
||
21 |
|
Волейбол у сучасному олімпійському русі. Націлена подача. Прийом м’яча після подачі. |
1 |
|
|
|
||
22 |
|
Роль та місце спортивних ігор у вихованні морально-вольових якостей особистості. Скорочена верхня пряма подача. Прийом м’яча після подачі. |
1 |
|
|
|
||
23 |
|
Силові подачі. Прийом після сильних верхніх подач. Волейбол у сучасному олімпійському русі. Фізична підготовленість волейболіста. |
1 |
|
|
|
||
24 |
|
Прийом м’яча що летить збоку. Взаємодія гравців, що приймають м’яч, із гравцем, що перебуває в зоні 4,3,2. |
1 |
|
|
|
||
25 |
|
ОНН: 10 прямих верхніх подач на влучність в зазначену зону (юн.); ігровий майданчик (дів.) Навчальна гра |
1 |
|
|
|
||
26 |
|
Взаємодія гравців, що приймають м’яч, із гравцем, що перебуває в зоні 4,3,2. Навчальна гра |
1 |
|
|
|
||
27 |
|
Націлена подача; скорочена верхня пряма подача; планеруюча подача в межах майданчика; силові подачі. |
1 |
|
|
|
||
28 |
|
Прийом м’яча після сильних верхніх подач; прийом м’яча, що летить збоку; прийом м’яча після швидкого переміщення. взаємодія гравців, що приймають м’яч із гравцем, що перебуває в зоні 4, 3, 2. |
1 |
|
|
|
||
29 |
|
Передачі м’яча для нападаючого удару, для зв’язуючого; скорочені передачі; передачі в стрибку; передача м’яча із задньої лінії, передача м’яча для нападаючого удару з другої лінії. |
1 |
|
|
|
||
30 |
|
Багаторазові передачі м’яча в стіну при повільному збільшені відстані до неї. Кидки набивного м’яча з-за голови з активним рухом кистей рук зверху донизу, стоячи на місці та в стрибку. |
1 |
|
|
|
||
31 |
|
Пересування уздовж сітки приставним кроком правим та лівим боком, імітація блокування, теж саме, але пересуваючись спиною до сітки з поворотом на 180. |
1 |
|
|
|
||
32 |
|
Методика самостійних занять. Поняття про втому та перевтому. Функціональні можливості організму |
1 |
|
|
|
||
Варіативний модуль № 4 Баскетбол |
16 |
|
||||||
33 |
|
Правила ТБ під час занять баскетболом. Методика організації самостійних занять. Повторення раніше вивчених технічних прийомів. |
1 |
|
|
|
||
34 |
|
Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
35 |
|
Методика організації самостійних занять. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні. |
1 |
|
|
|
||
36 |
|
Вихід та протидії виходу на вільні місця для взаємодії між гравцями. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
37 |
|
Вихід та протидії виходу на вільні місця для взаємодії між гравцями. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
38 |
|
ОНН: 10 кидків вивченим способом (2х5) із дистанції 4,5м на рівної відстані між п’ятьма точками (кількість влучень). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
39 |
|
Прискорення з різних стартових положень різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча. |
1 |
|
|
|
||
40 |
|
Взаємодія та протидія заслонам. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
41 |
|
Взаємодія та протидія заслонам. Протидія варіантів позиційного нападу і швидкого прориву. |
1 |
|
|
|
||
42 |
|
Протидія варіантів позиційного нападу і швидкого прориву. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
43 |
|
Організація техніко-тактичних дій у процесі гри; атлетична підготовка; виховання стрибучості; гнучкість баскетболіста. |
1 |
|
|
|
||
44 |
|
Спеціальні фізичні вправи на швидкість, витривалість, спритність. |
1 |
|
|
|
||
45 |
|
Чергування різноманітних стійок, пересувань, зупинок, поворотів, ведень, передач, кидків м’яча поєднаних із виконанням індивідуальні, групові й командні тактичних дій гравців в нападу і захисту. |
1 |
|
|
|
||
46 |
|
Методика організації самостійних занять. Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні |
1 |
|
|
|
||
47 |
|
Кидки м'яча вивченими способами з різних дистанцій, після виконання технічних прийомів нападу, після фінтів і з опором захисника; кидок однією рукою в стрибку зверху вниз з розбігу. |
1 |
|
|
|
||
48 |
|
прискорення на 5, 10, 15, 20, 30м з різних стартових положень різними способами в змаганні з партнерами із веденням м’яча; «човниковий» біг 4х9м; серійні стрибки з діставанням високо підвішених предметів та зістрибуванням у глибину. Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
||
Варіативний модуль № 1.1. Легка атлетика |
19 |
|
||||||
49 |
|
Правила ТБ під час занять. Стрибки у довжину з місця. Рівномірний біг 1500 м. |
1 |
|
|
|
||
50 |
|
Ознаки втоми під час занять легкою атлетикою. Стрибки у довжину з місця. Рівномірний біг 1500 м. |
1 |
|
|
|
||
51 |
|
Стрибки в довжину з розбігу способами «зігнувши ноги» та «прогинаючись». Рівномірний біг 1500 м. |
1 |
|
|
|
||
52 |
|
Стрибки в довжину з розбігу способами «зігнувши ноги» та «прогинаючись». Рівномірний біг 1500 м. |
1 |
|
|
|
||
53 |
|
Стрибки в довжину з розбігу. Біг 30 м. Рівномірний біг 1500 м. |
1 |
|
|
|
||
54 |
|
Біг 30 - 100 м. Рівномірний біг 1500 м. ОНН: Стрибок у дов-жину з розбігу см) |
1 |
|
|
|
||
55 |
|
Рівномірний біг 1500 м. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. |
1 |
|
|
|
||
56 |
|
Надання першої медичної допомоги при отриманні травм. Серії бігу 3х30 м., 2 х100. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. |
1 |
|
|
|
||
57 |
|
Біг 30 м. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. ОНН: Стрибок у ви-соту з розбігу способом «пе-реступання» (см) |
1 |
|
|
|
||
58 |
|
Біг 100 м. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. |
1 |
|
|
|
||
59 |
|
Спеціальні вправи для метань. Метання малого м’яча на дальність з розбігу. |
1 |
|
|
|
||
60 |
|
Значення оздоровчого бігу для функціонування серцево-судинної, дихальної систем та м’язової систем. |
1 |
|
|
|
||
61 |
|
Правила безпеки під час занять легкою атлетикою. Стрибкові вправи: багатоскоки, спеціальні вправи для метань. |
1 |
|
|
|
||
62 |
|
Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи: багатоскоки, спеціальні вправи для метань. |
1 |
|
|
|
||
63 |
|
Біг на короткі та середні дистанції, біг по віражу. Човниковий біг. |
1 |
|
|
|
||
64 |
|
Повторний біг. Рівномірний біг, повільний біг, спортивна ходьба. |
1 |
|
|
|
||
65 |
|
Різновиди стрибків в довжину та висоту. ОНН: Метання мало-го м’яча на дальність |
1 |
|
|
|
||
66 |
|
Метання малого м’яча, гранати на дальність з розбігу. |
1 |
|
|
|
||
67 |
|
Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи: багатоскоки, спеціальні вправи для метань.
|
1 |
|
|
|
||
Варіативний модуль № 1.2. Баскетбол |
19 |
|
||||||
68 |
|
Повторний інструктаж з ТБ під час занять баскетболом. Організація техніко-тактичних дій у процесі гри. |
1 |
|
|
|
||
69 |
|
Особливості проведення та суддівство змагань; методика організації самостійних занять; |
1 |
|
|
|
||
70 |
|
Прискорення на 5, 10, 15, 20м з різних стартових положень різними способами в змаганні з партнерами і з веденням м’яча; «човниковий біг» 4х9м |
1 |
|
|
|
||
71 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Командні та групові дії в захисті. Акробатичні вправи. Розвиток сили ( юнаки); розвиток гнучкості (дівчата). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
72 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Командні та групові дії в захисті. Акробатичні вправи. Розвиток сили ( юнаки); розвиток гнучкості (дівчата). Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
73 |
|
Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Командні та групові дії в захисті. Акробатичні вправи. Розвиток витривалості. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
74 |
|
Організація техніко-тактичних дій у процесі гри; атлетична підготовка; виховання стрибучості; гнучкість баскетболіста. |
1 |
|
|
|
||
75 |
|
Спеціальні фізичні вправи на швидкість, витривалість, спритність. |
1 |
|
|
|
||
76 |
|
Стійкі, пересування, зупинки, повороти у нападі й захисту. Серійні кидки з різних точок середньої і далекої відстані при активному опорі захисника, після виконання технічних прийомів нападу, фінтів і з опором захисника; відбивання м'яча |
1 |
|
|
|
||
77 |
|
Стійкі, пересування, зупинки, повороти у нападі й захисту; ведення, передачі, кидки м’яча в умовах захисних дій гравців; індивідуальні, групові й командні тактичні дії у нападу і захисту. |
1 |
|
|
|
||
78 |
|
Накривання кидка і організація боротьби за м'яч, що відскочив від щита; добивання м'яча однією та двома руками в стрибку при відскоку його від щита. |
1 |
|
|
|
||
79 |
|
Штрафний кидок і дії гравців при його виконанні; вихід та протидії виходу на вільне місця для взаємодій між гравцями; взаємодії та протидії заслонам; |
1 |
|
|
|
||
80 |
|
Чергування різних: стійок, пересувань, зупинок, поворотів у нападі і захисту; ловлі та передачу м'яча одною і двома руками зверху на велику відстань; чергування різних способів ловлі, передач і ведень м'яча без зорового контролю, в умовах опору захисників. ОНН: 10 штрафних кидків на точність (кількість влучень): |
1 |
|
|
|
||
81 |
|
Серійні кидки з різних точок середньої і далекої відстані при активному опорі захисника, після виконання технічних прийомів нападу. |
1 |
|
|
|
||
82 |
|
Стрибки з просуванням вперед, назад, з подоланням перешкод, з діставанням підвішених предметів, тощо. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
83 |
|
Багаторазові передачі м’яча в стіну при повільному збільшені відстані до неї. |
1 |
|
|
|
||
84 |
|
Прямий нападаючий удар з коротких та середніх передач; прямий нападаючий удар з переводом; прямий нападаючий удар з другої лінії; нападаючий удар слабшою рукою. |
1 |
|
|
|
||
85 |
|
Контроль за суперником; вибір місця для блокування; взаємодія з партнером по блоку. Навчальна гра. |
1 |
|
|
|
||
86 |
|
Стійкі, пересування, зупинки, повороти у нападі й захисту; ведення, передачі, кидки м’яча в умовах захисних дій гравців |
1 |
|
|
|
||
Варіативний модуль № 1.3. Волейбол |
19 |
|
|
|
||||
87 |
|
Повторний інструктаж з ТБ під час занять з волейболу. Суддівство змагань. Чинники, які визначають ефективність змагальної діяльності гравців. Матеріально-технічне забезпечення змагань і тренувань. |
1 |
|
|
|
||
88 |
|
Волейбол у сучасному олімпійському русі. Фізична підготовленість волейболіста. |
1 |
|
|
|
||
89 |
|
Пробігання коротких відрізків з різних вихідних положень; біг приставним кроком з виконання певного завдання: прискорення, поворот на 180, падіння, перекат, імітація нападаючого удару блокування тощо. |
1 |
|
|
|
||
90 |
|
Націлена подача; скорочена верхня пряма подача; планеруюча подача в межах майданчика; силові подачі. Прийом м’яча після сильних верхніх подач; прийом м’яча, що летить збоку. |
1 |
|
|
|
||
91 |
|
Прийом м’яча після швидкого переміщення. взаємодія гравців, що приймають м’яч із гравцем, що перебуває в зоні 4, 3, 2. Передачі м’яча для нападаючого удару, для зв’язуючого. |
1 |
|
|
|
||
92 |
|
Правила домедичної допомоги в разі травмування. Методика самостійних занять. Багаторазові передачі м’яча в стіну при повільному збільшені відстані до неї. |
1 |
|
|
|
||
93 |
|
Поняття про втому та перевтому. Функціональні можливості організму. Кидки набивного м’яча з-за голови з активним рухом кистей рук зверху донизу, стоячи на місці та в стрибку |
1 |
|
|
|
||
94 |
|
Пересування уздовж сітки приставним кроком правим та лівим боком, імітація блокування, теж саме, але пересуваючись спиною до сітки з поворотом на 180. |
1 |
|
|
|
||
95 |
|
Передачі м’яча для нападаючого удару, для зв’язуючого; скорочені передачі; передачі в стрибку; передача м’яча із задньої лінії, передача м’яча для нападаючого удару з другої лінії. |
1 |
|
|
|
||
96 |
|
Прямий нападаючий удар з коротких та середніх передач; прямий нападаючий удар з переводом; прямий нападаючий удар з другої лінії; нападаючий удар слабшою рукою. |
1 |
|
|
|
||
97 |
|
Одиночне та групове блокування в зонах 3; 2; 4. Взаємодія з гравцем, що виконує другу передачу. |
1 |
|
|
|
||
98 |
|
Імітація нападаючого удару з наступними обманними діями. ОНН: 6 передач на точність через сітку із зони 2, 3, 4 (в зазначену зону). |
1 |
|
|
|
||
99 |
|
Контроль за суперником; вибір місця для блокування; взаємодія з партнером по блоку. |
1 |
|
|
|
||
100 |
|
Прямий нападаючий удар з переводом; нападаючий удар із зони4, 3, 2 з високих та середніх передач; нападаючий удар з другої лінії, нападаючий удар слабшою рукою. |
1 |
|
|
|
||
101 |
|
Вибір місця для другої передачі в зоні 2, стоячи спиною до напрямку передачі. |
1 |
|
|
|
||
102 |
|
Пересування приставним кроком, зупинку стрибком у поєднанні з виконанням технічних прийомів у нападі та захисті; одиночне блокування прямого нападаючого удару в зонах 2, 3, 4; групове блокування в зонах 2, 4; систему гри “кутом вперед”; |
1 |
|
|
|
||
103 |
|
Кидки набивного м’яча з-за голови з активним рухом кистей рук зверху донизу, стоячи на місці та в стрибку. |
1 |
|
|
|
||
104 |
|
Прискорення з місця на 5, 10, 15м з різних вихідних положень; «човниковий» біг 4 9м; чергування прискорень, зупинок, поворотів, бігу зі зміною напрямку за зоровим сигналом; вправи для розвитку стрибучості, сили м’язів тулуба, плечового пояса, кистей рук, гнучкості, тощо |
1 |
|
|
|
||
105 |
|
Рухлива гра волейбол. Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
||