Календарно-тематичне планування
уроків хімії в 11-А та в 11-Б класах
на II семестр 2019-2020 навчального року
№ |
Тема уроку |
Демонстрації, лабораторні досліди |
Дата |
Тема 4. Неорганічні речовини та їх властивості. |
|||
31. |
Неметали: загальна характеристика, фізичні властивості. Алотропія. Явище адсорбції. |
Демонстрації: 8. Зразки неметалів. 9. Моделі кристалічних граток алотропних модифікацій Карбону та Сульфуру (у тому числі 3D-проектування). Лабораторний дослід: 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів. |
|
32. |
Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів. |
|
|
33. |
Властивості неметалів. |
Навчальний проєкт: 15. Штучні алмази у техніці. |
|
34. |
Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування. |
|
|
35. |
Амоніак, гідроген сульфід, хлороводень, їхні властивості. |
|
|
36. |
Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. |
|
|
37. |
Властивості кислотних оксидів. |
|
|
38. |
Кислоти. Кислотні дощі. |
Навчальний проєкт: 11. Кислотні дощі. |
|
39. |
Особливості взаємодії металів з нітратною та концентрованою сульфатною кислотами. |
|
|
40. |
Властивості кислот. |
|
|
41. |
Розв’язування розрахункових задач. |
Розрахункові задачі: 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один з реагентів взято в надлишку. |
|
42. |
Узагальнююче повторення. |
|
|
43. |
Узагальнюючий контроль знань з теми «Неорганічні речовини і їх властивості». |
|
|
Тематична |
|||
44. |
Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їх будови. |
Демонстрація: 7. Зразки металів та їх сплавів. |
|
45. |
Алюміній і залізо: фізичні та хімічні властивості. Застосування металів та сплавів. |
|
|
46. |
Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію. |
|
|
47. |
Властивості основ. |
|
|
48. |
Солі, їх поширення в природі. Середні й кислі солі. Поняття про жорсткість води та способи їх усунення. |
Навчальний проєкт: 13. Властивості та застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію. 14. Усунення тимчасової та постійної жорсткості води. |
|
49. |
Властивості солей. |
|
|
50. |
Сучасні силікатні матеріали. Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні грунти. |
Навчальний проєкт: 9. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини. 12. Дослідження рН грунтів своєї місцевості. Складання карти родючості. 16. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля. |
|
Тематична |
|||
51. |
Значення металічних і неметалічних елементів. |
|
|
52. |
Якісні реакції на деякі йони. |
Демонстрації: 10. Виявлення у розчині катіонів Феруму (2+), Феруму (3+) (віртуально), Барію, амонію. Лабораторний дослід: 3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму (2+), Феруму (3+), Барію, амонію. 7-8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-йонів. |
|
53. |
Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей. Інструктаж з ТБ. |
|
|
54. |
Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. |
Навчальний проєкт: 10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості. |
|
55. |
Практична робота №2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. |
|
|
56. |
Розв’язування розрахункових задач. |
|
|
57. |
Узагальнююче повторення. |
|
|
58. |
Узагальнюючий контроль знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості». |
|
|
Тема 5. Хімія та прогрес людства |
|||
59. |
Роль хімії у створення нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної , екологічної проблем. |
|
|
60. |
«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією. |
|
|
61. |
Підсумковий урок. |
|
|
Тематична |
1