Узгоджено
Заступник директора з НВР
. А. П. Курилюк
Календарно- тематичне планування
уроків хімії 7-11 класів на II семестр
2019-2020 навчального року
Вчитель хімії:
Антонюк О. А.
Календарно-тематичне планування
уроків хімії в 7-А та в 7-Б класах
на II семестр 2019-2020 навчального року
№ |
Тема уроку |
Практична частина |
Клас |
Дата |
15. |
Відносна молекулярна маса та відносна формульна маса. |
Розрахункові задачі: 1. Обчислення відносної молекулярної маси речовини за її формулою. |
7-А
7-Б |
|
16. |
Масова частка елемента в складній речовині. |
Розрахункові задачі: 2.Обчислення масової частки елемента в складній речовині. |
7-А
7-Б |
|
17. |
Обчислення маси елемента в складній речовині за його масовою часткою. |
Розрахункові задачі: 3. Обчислення маси елемента в складній речовині за його масовою часткою. |
7-А
7-Б |
|
18.
|
Фізичні та хімічні явища. Хімічні реакції. |
Лабораторний дослід: 5-9. Дослідження хімічних реакцій, що супроводжуються виділенням газу, випаданням осаду, зміною забарвлення, появою запаху, тепловим ефектом. |
7-А 7-Б |
|
19. |
Хімічні властивості речовин. |
Навчальний проєкт: 3. Хімічні явища у природі. 4. Хімічні явища в побуті. 5. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах. 6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості. |
7-А 7-Б |
|
20. |
Практична робота №3. Дослідження фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових продуктів. Інструктаж з БЖД. |
Демонстрації: 3. Періодична система хімічних елементів. |
7-А
7-Б |
|
21. |
Розвязування розрахункових задач. |
|
7-А 7-Б |
|
22. |
Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій. |
Демонстрації: 5. Дослід, що ілюструє закон збереження маси речовин (реальний або віртуальний). |
7-А 7-Б |
|
23. |
Схема хімічної реакції. |
|
7-А 7-Б |
|
24. |
Хімічні рівняння. |
|
7-А 7-Б |
|
25. |
Контроль знань з теми «Початкові хімічні поняття». |
|
7-А 7-Б |
|
Тематична |
||||
Тема 2. Кисень |
||||
26. |
Оксиген. Кисень та озон. Склад повітря. |
|
7-А 7-Б |
|
27. |
Кисень. Фізичні властивості кисню. Поширеність в природі . Поняття про оксиди. |
|
7-А 7-Б |
|
28. |
Добування кисню. Поняття про каталізатор. Реакції розкладу.
|
Демонстрації: 6. Добування кисню з гідроген пероксиду. 7. Збирання кисню витісненням повітря та витісненням води. 8. Доведення наявності кисню. |
7-А 7-Б |
|
29. |
Практична робота №4. Добування кисню з гідроген пероксиду з використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності. Інструктаж з БЖД. |
|
7-А
7-Б |
|
30. |
Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній, залізо, мідь). Реакція сполучення. |
|
7-А 7-Б |
|
31. |
Поняття про окиснення та горіння. Умови виникнення та припинення горіння. Маркування небезпечних речовин.
|
Демонстрації: 9. Спалювання простих і складних речовин. |
7-А 7-Б |
|
32. |
Взаємодія кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду).
|
Демонстрації: 9. Спалювання простих і складних речовин. |
7-А 7-Б |
|
33. |
Застосування кисню. Проблема чистого повітря. |
Навчальний проєкт: 7. Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її. 8. Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять. |
7-А 7-Б |
|
34. |
Колообіг Оксигену в природі. Озон. Біологічна роль кисню. |
|
7-А
7-Б |
|
35. |
Узагальнення знань про кисень та його властивості. |
|
7-А 7-Б |
|
36. |
Контроль знань з теми «Кисень». |
|
7-А 7-Б |
|
Тематична |
||||
Тема 3. Вода |
||||
37. |
Вода, її фізичні властивості. Вода в природі. |
|
7-А 7-Б |
|
38. |
Розчини. Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. |
|
7-А 7-Б |
|
39. |
Розвязування задач з використанням масової частки розчиненої речовини. |
Розрахункові задачі: 4. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчині. |
7-А 7-Б |
|
40. |
Приготування розчинів. Розв’язування розрахункових задач.
|
Демонстрації: 10. Виготовлення розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини. |
7-А 7-Б |
|
41. |
Практична робота №5. «Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин». Інструктаж з БЖД. |
|
7-А 7-Б |
|
42. |
Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислотні та основні оксиди та їхні гідрати. |
|
7-А 7-Б |
|
43. |
Виявлення кислот та основ у розчинах. |
Демонстрації: 12. Взаємодія карбон(ІV) оксиду з водою. Випробування водного розчину добутої речовини індикатором. Лабораторний дослід: 10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.
|
7-А 7-Б |
|
44. |
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі. |
Навчальний проєкт: 13. Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет. |
7-А 7-Б |
|
45. |
Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. |
Навчальний проєкт: 9. Дослідження якості води з різних джерел. 10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води. |
7-А 7-Б |
|
46. |
Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах. |
Навчальний проєкт: 11. Способи очищення води в побуті. 12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.
|
7-А 7-Б |
|
47. |
Контроль знань з теми «Вода». |
|
7-А 7-Б |
|
48. |
Підсумковий урок. |
|
7-А 7-Б |
|
Тематична |
1