Календарно-тематичне планування уроків хімії 9 клас 2 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків хімії для 9 класу на 2 семестр (2 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків хімії в 9-А та в 9-Б класах

на II семестр 2019-2020 навчального року

 

Тема уроку

Демонстрації, лабораторні досліди

Дата

Тема 3. Початкові поняття про органічні речовини

33.

Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени.

 

 

34.

Метан як представник насичених вуглеводнів. Гомологи метану, їхні молекулярні та структурні формули. Фізичні властивості метану і його гомологів.

Демонстрація:

6. Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проєктування).

 

35.

Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники ненасичених вуглеводнів. Молекулярні і структурні формули. Фізичні властивості.

 

 

36.

Горіння вуглеводнів. Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Застосування поліетилену. Реакція приєднання для етену й етину (галогенування, гідрування).

 

Демонстрації:

6. Горіння парафіну, визначення його якісного складу за продуктами згоряння. 8. Ознайомлення зі зразками виробів із поліетилену Виявлення властивостей поліетилену: відношення до нагрівання, розчинів кислот, лугів.

 

37.

Закон об'ємних відношень газів.

 

 

38.

Вуглеводні. Розв’язування задач.

 

 

39.

Поширення вуглеводнів у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела вуглеводнів. Застосування вуглеводнів.

 

 

40.

Узагальнююче повторення.

Навчальний проект:

 11. Використання полімерів: еколого-економічний аспект.

12. Альтернативні джерела енергії.

 

41.

Контроль знань з теми «Органічні сполуки. Вуглеводні».

 

 

Тематична

42.

Поняття про спирти на прикладі етанолу та гліцерину, їх формули, фізичні властивості. Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол.

Лабораторний дослід:

11. Взаємодія гліцеролу з купрум (ІІ) гідроксидом.

 

43.

Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини.

 

 

44.

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні та хімічні властивості, застосування.

Демонстрації:

9. Дія етанової кислоти на індикатори.

10. Взаємодія етанової кислоти з металами, лугами.

 

45.

Поняття про вищі карбонові кислоти. Мило, його мийна дія.

Навчальний проєкт:

14. Виготовлення мила з мильної основи.

Домашній експеримент:

2. Порівняння мийної дії мила та прального порошку вітчизняного виробника.

 

46.

Практична робота №4. Властивості етанової кислоти. Інструктаж з БЖД.

 

 

47.

Розв’язування розрахункових задач.

 

 

48.

Закріплення знань про спирти та карбонові кислоти.

 

 

49.

Контроль знань з теми «Спирти. Карбонові кислоти».

 

 

Тематична

50.

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

 

 

51.

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.

 

 

52.

Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їх біологічна роль.

 

Лабораторні досліди:

12.  Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом.

13. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру).

14. Взаємодія крохмалю з йодом.

Домашній експеримент

3. Виявлення крохмалю в харчових продуктах.

 

53.

Закріплення знань про жири та вуглеводи.

 

 

54.

Білки. Склад, будова, властивості. Біологічна роль.

 

 

55.

Природні та синтетичні органічні сполуки. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.

 

Навчальний проєкт:

15. Дослідження хімічного складу їжі.

16. Хімічний склад жувальних гумок.

17. Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.

18. Друге життя паперу.

19. Джерела органічного забруднення території громади (мікрорайону).

 

56.

Практична робота  №5. Виявлення органічних сполук у харчових продуктах. Інструктаж з БЖД.

 

 

57.

Узагальнення знань про органічні сполуки.

 

 

58.

Контроль знань з теми «Жири. Вуглеводи. Нітрогеновмісні органічні речовини».

 

 

59.

Корекція знань з теми «Органічні сполуки».

 

 

Тема 4. Роль хімії в житті суспільства

60.

Будова речовин. Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.

 

 

61.

Місце хімії серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.

 

Навчальний проєкт:

21. Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.

22. Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.

 

62.

Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства.

 

Навчальний проєкт:

23. Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.

 

63.

Хімічна наука і виробництво в Україні.

 

 

 

64.

Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки.

Навчальний проєкт:

20. Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.

 

65.

Повторення. Складання рівнянь окисно-відновних  та йонних реакцій.

 

 

66.

Повторення. Генетичний зв'язок між класами неорганічних та органічних сполук.

 

 

67.

Узагальнюючий контроль знань за рік

 

 

68.

Підсумковий урок.

 

 

Тематична

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Планування
Додано
15 травня 2020
Переглядів
1493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку