7 клас
35 год
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
Хімія. Перші кроки |
|||
1 |
|
Хімія - природнича наука. Історія розвитку хімічної науки. |
|
2 |
|
Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами. |
|
3 |
|
Вимірювання, спостереження й експеримент в хімії. |
|
4 |
|
Навчальне дослідження №1 «Виконання найпростіших лабораторних операцій із лабораторним обладнанням: наливання рідини в пробірку та перемішування. Нагрівання речовин у пробірках і порцелянових чашах» |
|
5 |
|
Навчальне дослідження №2 «Визначення густини речовин та матеріалів». |
|
6 |
|
Довготривалий проєкт «Значення хімічних відкриттів для розвитку людства», «Еволюція хімічних знань». Створення лепбука «Мої перші кроки в пізнанні хімії», «Мої досягнення в хімічному експериментуванні». Створення коміксу «Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії та наслідки їх порушення». |
|
7 |
|
Діагностувальна робота №1 |
|
|
|
|
|
Від хімічних елементів до хімічних сполук |
|||
8 |
|
Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони. Навчальне дослідження 3. Моделювання «Будова атомів хімічних елементів» (створення 2D- і 3D-моделей). |
|
9 |
|
Хімічні елементи. Їхні назви та символи. Періодична система хімічних елементів. |
|
10 |
|
Створення лепбука: «Хронологія та історія відкриття хімічних елементів», «Науковці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія успіху», «Походження назв хімічних елементів». |
|
11 |
|
Прості речовини: метали та неметали. |
|
12 |
|
Металічні та неметалічні елементи |
|
13 |
|
Навчальне дослідження 4. Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів (на прикладі заліза, алюмінію, міді, цинку тощо, а також сірки, графіту, брому (фото, відеофрагменти тощо). |
|
14 |
|
Складні речовини. |
|
15 |
|
Хімічні формули. |
|
16 |
|
Діагностувальна робота №2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Досліджуємо речовини та суміші |
|||
17 |
|
Фізичні властивості речовин у сумішах та способи їх визначення. |
|
18 |
|
Навчальне дослідження № 5 «Визначення фізичних властивостей речовин пластичність, крихкість / твердість, електропровідність, колір, температура кипіння/ плавлення).» |
|
19 |
|
Суміші однорідні та неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії. Властивості речовин у сумішах. |
|
20 |
|
Способи розділення сумішей: дія магніту, випарювання, відстоювання, перегонка, хроматографія |
|
21 |
|
Навчальне дослідження №6 «Розділення неоднорідних сумішей» |
|
22 |
|
Масова частка компонентів у суміші. |
|
23 |
|
Навчальне дослідження 7. Математичне моделювання: створення алгоритму обчислення мас, об’ємів і масових часток компонентів у сумішах. |
|
24 |
|
Обчислення масової частки компонентів розчину. |
|
25 |
|
Діагностувальна робота №3 |
|
|
|
|
|
Моделюємо фізичні та хімічні явища |
|||
26 |
|
Фізичні та хімічні явища. |
|
27 |
|
Навчальне дослідження 8. Розпізнавання фізичних і хімічних явищ (на основі власних спостережень, за відеофрагментами, світлинами, ілюстраціями природних явищ і технологічних процесів). |
|
28 |
|
Навчальне дослідження 9. Спостереження за хімічними явищами в довкіллі, виявлення фізичних явищ, що супроводжують хімічні реакції. Спостереження за процесом горіння та іржавіння. Виявлення фізичних явищ, що супроводжують ці процеси. Моделювання виверження вулкана з використанням соди, оцту та барвника. |
|
29 |
|
Хімічні реакції. Схема хімічної реакції. |
|
30 |
|
Хімічні рівняння. Закон збереження маси в хімічних реакціях |
|
31 |
|
Складання хімічних рівнянь за описом хімічних реакцій або відеозаписами (на прикладі реакцій простих речовин). |
. |
32 |
|
Складання хімічних рівнянь. |
|
33 |
|
Проектна діяльність. |
|
34 |
|
Діагностувальна робота №4 |
|
35 |
|
Узагальнення вивченого за навчальний рік. |
|