Календарно-тематичне планування уроків хімії у 7 класі на 2024-2025 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків хімії у 7 класі на 2024-2025 н.р. Складено згідно з навчальною програмою (автор: Григорович О.В.) Для закладів загальної середньої освіти. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. Наказ Міністерства освіти і науки України від 27.12.2023 № 1575
Перегляд файлу

7 клас

35 год

№ з/п

Дата

Тема уроку

Примітка

Хімія. Перші кроки

1

 

Хімія  - природнича наука. Історія розвитку хімічної науки.

 

2

 

Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії. Лабораторне обладнання та базові операції з речовинами.

 

3

 

Вимірювання, спостереження й експеримент в хімії.

 

4

 

Навчальне дослідження №1 «Виконання найпростіших лабораторних операцій із лабораторним обладнанням: наливання рідини в пробірку та перемішування. Нагрівання речовин у пробірках і порцелянових чашах»

 

5

 

Навчальне дослідження №2 «Визначення густини речовин та матеріалів».

 

6

 

Довготривалий проєкт «Значення хімічних відкриттів для розвитку людства», «Еволюція хімічних знань». Створення лепбука «Мої перші кроки в пізнанні хімії», «Мої  досягнення в хімічному експериментуванні». Створення коміксу «Правила безпеки під час роботи в кабінеті хімії та наслідки їх порушення».

 

7

 

Діагностувальна робота №1

 

 

 

 

 

Від хімічних елементів до хімічних сполук

8

 

 Первинні відомості про будову атома: ядро та електрони. Навчальне дослідження 3. Моделювання «Будова атомів хімічних елементів» (створення 2D- і 3D-моделей).

 

9

 

Хімічні елементи. Їхні назви та символи. Періодична система хімічних елементів.

 

10

 

Створення лепбука:

«Хронологія та історія відкриття хімічних елементів»,

«Науковці, які відкрили найбільше хімічних елементів: історія успіху»,

«Походження назв хімічних елементів».

 

11

 

Прості речовини: метали та неметали.

 

12

 

Металічні та неметалічні елементи

 

13

 

Навчальне дослідження 4.

Порівняння фізичних властивостей металів і неметалів (на прикладі заліза, алюмінію, міді, цинку тощо, а також сірки, графіту, брому (фото, відеофрагменти тощо).

 

14

 

Складні речовини.

 

15

 

Хімічні формули.

 

16

 

Діагностувальна робота №2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Досліджуємо речовини та суміші

17

 

Фізичні властивості речовин у сумішах та способи їх визначення.

 

18

 

Навчальне дослідження № 5 «Визначення фізичних властивостей речовин пластичність, крихкість / твердість, електропровідність, колір, температура кипіння/ плавлення).»

 

19

 

Суміші однорідні та неоднорідні: розчини, аерозолі, суспензії, емульсії. Властивості речовин у сумішах.

 

20

 

Способи розділення сумішей: дія магніту, випарювання, відстоювання, перегонка, хроматографія

 

21

 

Навчальне дослідження №6 «Розділення неоднорідних сумішей»

 

22

 

Масова частка компонентів у суміші.

 

23

 

Навчальне дослідження 7.  Математичне моделювання: створення алгоритму обчислення мас, об’ємів і масових часток компонентів у сумішах.

 

24

 

Обчислення масової частки компонентів розчину.

 

25

 

Діагностувальна робота №3

 

 

 

 

 

Моделюємо фізичні та хімічні явища

26

 

Фізичні та хімічні явища.

 

27

 

Навчальне дослідження 8.  Розпізнавання фізичних і хімічних явищ (на основі власних спостережень, за відеофрагментами, світлинами, ілюстраціями природних явищ і технологічних процесів).

 

28

 

Навчальне дослідження 9.  Спостереження за хімічними явищами в довкіллі, виявлення фізичних явищ, що супроводжують хімічні реакції. Спостереження за процесом горіння та іржавіння. Виявлення фізичних явищ, що супроводжують ці процеси. Моделювання виверження вулкана з використанням соди, оцту та барвника.

 

29

 

Хімічні реакції. Схема хімічної реакції.

 

30

 

Хімічні рівняння. Закон збереження маси в хімічних реакціях

 

31

 

Складання хімічних рівнянь за описом хімічних реакцій або відеозаписами (на прикладі реакцій простих речовин).

.

32

 

Складання хімічних рівнянь.

 

33

 

Проектна діяльність.

 

34

 

Діагностувальна робота №4

 

35

 

Узагальнення вивченого за навчальний рік.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Слободенюк Марія Антонівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 7 клас, Планування
Додано
22 вересня
Переглядів
5859
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку