Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2 класу За підручником «Я досліджую світ»
Автори: Жаркова І. І.; Мечник Л. А.; Роговська Л. І.;
Пономарьова Л. О.; Антонов О. Г.
№ |
Тема уроку
|
Дата |
Примітки
|
|
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
|
|
1. |
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Інформація в житті людини |
|
|
2. |
Види інформації. Отримання й опрацювання інформації |
|
|
3. |
Зберігання, передавання та захист інформації |
|
|
4. |
Використання мережі Інтернет для отримання інформації та спілкування. Правдива і неправдива інформація |
|
|
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
|
|
5. |
Цифрові пристрої для роботи з інформацією |
|
|
6 |
Комп’ютер як інструмент виконання дій з інформацією |
|
|
|
Тема 3. Об’єкти. |
|
|
7 |
Об’єкти та їх властивост |
|
|
8 |
Спільні та відмінні властивості об’єктів. Порівняння об’єктів |
|
|
|
Тема 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
|
|
9 |
Завантаження програми. Вихід з програми |
|
|
10 |
Меню комп’ютерних програм |
|
|
11 |
Графічний редактор. Інструменти графічного редактору. Олівець та пензлик |
|
|
12 |
Малювання і збереження малюнків |
|
|
13 |
Розфарбування і перефарбування малюнкі |
|
|
14 |
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Малювання ліній |
|
|
15 |
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Багатокутники, прямокутник, квадрат |
|
|
16 |
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Овали та круги |
|
|
|
ІІ семестр |
|
|
|
Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання |
|
|
17 |
Комп’ютерний дизайн |
|
|
18 |
Інформаційні моделі |
|
|
19 |
Групи об’єктів |
|
|
20 |
Дії з об’єктами |
|
|
21 |
Послідовність дій, повторення дій |
|
|
22 |
Упорядкування даних за певною ознакою |
|
|
23 |
Графічні закономірності |
|
|
24 |
Числові закономірності |
|
|
25 |
Розв’язуємо геометричні задачі |
|
|
26 |
Робота з фотографіями у графічному редакторі |
|
|
|
Тема 5. Лінійні алгоритми |
|
|
27 |
Алгоритми |
|
|
28 |
Виправлення помилок в алгоритмах |
|
|
29 |
Виконавці алгоритмів |
|
|
30 |
Побудова геометричного зображення за алгоритмом |
|
|
31 |
Створення орнаментів у графічному редакторі |
|
|
32 |
Створення власних алгоритмів для побудови геометричного зображення |
|
|
33 |
Онлайн-редактори. Графічний редактор Paint.Net |
|
|
34 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
35 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік |
|
|