Конспект заняття з інформатики для учнів 2 класу.
Тема: "Відпрацювання навичок роботи з мишею."
Мета: закріпити знання про техніку безпеки в комп'ютерному класі; впевнено і критично використовувати інформаційно-комунікаційні технології та відповідні засоби для навчання; ; розвивати пам'ять і логічне мислення; виховувати дисциплінованість, обережність.
Тема. Відпрацювання навичок роботи з мишею
Ключові компетентності:
навчально-організаційні вміння і навички:
- включатися в роботу відразу після вказівки вчителя;
загальномовленнєві вміння і навички:
- зосереджено слухати вчителя, зв’язно передавати почуте;
- запитувати про незрозуміле, невідоме тощо;
загальнопізнавальні вміння:
- виконувати завдання за зразком і аналогією;
контрольно-оцінні вміння:
- оцінювати свою діяльність за орієнтирами, поданими вчителем
- впевнено і критично використовувати інформаційно-комунікаційні технології та відповідні засоби для навчання;
- дотримуватися правил поведінки на уроці;
- правильно сидіти за партою.
Предметні компетентності:
Початковий:
Середній:
Достатній:
Високий:
План уроку
Додаток 1
Пригадай і назви присторої введення інформації, зображені на малюнках
Додаток 2
Виконайте тестове завдання
Що таке комп’ютерна програма?
А послідовність дій, які повинен виконати комп’ютер
Б послідовність дій, яку повинна виконати людина, що працює
за комп’ютером
В послідовність дій, які повинен виконати учитель інформатики
Додаток 3
Послухайте вірш і розпізнайте, які правила роботи з комп’ютером істинні, а які - хибні.
В клас комп’ютерний спітнілі
Ми вбігаємо щосили….
За улюблений комп’ютер
Падаєм, мов спілі фрукти…
А щоб сісти нам за парту,
Вчитель нам дає команду!
Ти підсунь дисплей близенько
І шнури поправ хутенько!
Від екрана ти відсядь…
Сантиметрів на п’ятдесят!
Голова болить моя,
Потерплю годину я!
Я дротів не зачіпаю,
Правило це добре знаю!
Як почую щось горіле,
Промовчу я всім на диво…
В електронний клас науки
Сміло входь, лиш вимий руки!
Додаток 4
Пам’ятка для учня
Які дії з комп’ютером я повинен (повинна) виконувати
сьогодні на уроці?
Робота з комп’ютерними програмами