Урок "Відпрацювання навичок роботи з мишею".

Про матеріал

Конспект заняття з інформатики для учнів 2 класу.

Тема: "Відпрацювання навичок роботи з мишею."

Мета: закріпити знання про техніку безпеки в комп'ютерному класі; впевнено і критично використовувати інформаційно-комунікаційні технології та відповідні засоби для навчання; ; розвивати пам'ять і логічне мислення; виховувати дисциплінованість, обережність.

Перегляд файлу

Тема. Відпрацювання навичок роботи з мишею 

Ключові компетентності:

  • вміння вчитися:

навчально-організаційні вміння і навички:

-         включатися в роботу відразу після вказівки вчителя;

загальномовленнєві вміння і навички:

-         зосереджено слухати вчителя, зв’язно передавати почуте;

-         запитувати про незрозуміле, невідоме тощо;

загальнопізнавальні вміння:

-         виконувати завдання за зразком і аналогією;

контрольно-оцінні вміння:

-         оцінювати свою діяльність за орієнтирами, поданими вчителем

  • інформаційно-комунікативна:

-         впевнено і критично використовувати  інформаційно-комунікаційні технології та відповідні засоби  для навчання;

  • загальнокультурна:

-         дотримуватися правил поведінки на уроці;

  • здоров’язбережувальна:

-         правильно сидіти за партою.

 


Предметні компетентності:

Початковий:

  • пригадує назву пристроїв, що використовуються для введення інформації;
  • пригадує, що таке комп’ютерна програма;

Середній:

  • розпізнає істинні та хибні правила роботи з комп’ютером

Достатній:

  • уміє вказувати вказівником на об’єкти на вікні виконання програми;
  • володіє навичками вибирати об’єкти одинарним клацанням лівої кнопки миші;
  • володіє навичками перетягувати об’єкти за допомогою миші;
  • володіє навичками подвійного клацання лівої кнопки миші;
  • використовує значки на робочому столі для запуску програм;
  • уміє коректно завершувати роботу із програмою;

Високий:

  • здійснює самоперевірку засвоєння навчального матеріалу, робить відповідні висновки

 

 

План уроку

  1. Перевірка готовності учнів до уроку.
  2. Пригадування назв пристроїв, що використовуються для введення інформації (Додаток 1)
  3. Визначення теми та завдань уроку вчителем.
  4. Пригадування учнями визначення поняття «комп’ютерна програма» (Додаток 2).
  5. Розповідь вчителя з елементами бесіди про важливість оволодіння навичками  роботи з комп’ютерними програмами.
  6. Розпізнавання істинних  та хибних правил  роботи з комп’ютером (Додаток 3).
  7. З’ясування  учнями змісту  пам’ятки «Які дії з комп’ютером я повинен (повинна) виконувати сьогодні на уроці?»  (Додаток 4)
  8. Самостійна робота учня з комп’ютерною програмою.
  9. Проговорювання вголос  алгоритму виконуваної самостійної роботи. Робота в парах.
  10. Відтворення  у пам’яті  алгоритму  роботи з комп’ютерною програмою.
  11. Самоперевірка та самооцінювання засвоєння навчального матеріалу уроку (індивідуальна робота учнів з комп’ютерною програмою, розділ «Перевір себе»)
  12. Підведення підсумків уроку учителем.

Додаток 1

Пригадай і назви присторої введення інформації,  зображені на малюнках

 

1.    2. 

 

3.  4.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

Виконайте тестове завдання

 

Що таке комп’ютерна програма?

А послідовність дій, які повинен виконати комп’ютер

Б послідовність дій, яку повинна виконати людина, що працює

за     комп’ютером

В послідовність дій, які повинен виконати учитель інформатики

 

Додаток 3

Послухайте вірш і розпізнайте, які правила роботи з комп’ютером істинні, а які - хибні.

В  клас  комп’ютерний спітнілі

Ми вбігаємо щосили….

 

За улюблений комп’ютер

Падаєм, мов спілі фрукти…

 

А щоб сісти нам за парту,

Вчитель нам дає команду!

 

Ти підсунь дисплей близенько

І шнури поправ  хутенько!

 

Від екрана ти відсядь…

Сантиметрів на п’ятдесят!

 

Голова болить моя,

Потерплю годину я!

 

Я дротів не зачіпаю,

Правило це добре знаю!

Як почую щось горіле,

Промовчу  я всім на диво…

 

В електронний клас науки

Сміло входь, лиш вимий руки!

 

 

 

Додаток 4

Пам’ятка для учня

 

Які дії з комп’ютером я повинен (повинна) виконувати

 сьогодні на уроці?

Робота з комп’ютерними програмами

  1.     Відшукати на робочому столі значок «Скарбниця знань»
  2.     Навести вказівник на відшуканий мною об’єкт (значок).
  3.     Клацнути два рази лівою кнопкою миші   на відшуканий мною об’єкт (значок).
  4.     Навести вказівник на об’єкт (значок)  «2 клас»  та клацнути       два рази лівою кнопкою миші   на нього.
  5.     Навести вказівник на об’єкт (значок)  «Логіка» та клацнути       два рази лівою кнопкою миші   на нього.
  6.     Навести вказівник на об’єкт (значок): «Знайди загублену фігуру» та клацнути  два рази лівою кнопкою миші  на нього. Виконати передбачені там практичні завдання
  7.     Навести вказівник на об’єкт (значок): «Знайди місце» та клацнути  два рази лівою кнопкою миші  на нього. Виконати передбачені там  практичні завдання
  8.     Повідомити учителя про результати моєї роботи.
  9.     Закрити програму, натиснувши лівою кнопкою миші на червоний хрестик у правому верхньому куті монітора.
doc
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 січня
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку