Календарно-тематичне планування уроків інформатики 10 клас

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з інформатики інформатики для 10 класу

До підручника «Інформатика 10(11) клас»

Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

інформатики

для 10 класу

(До підручника «Інформатика 10(11) клас»)

Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

35 годин базовий модуль

17 годин вибірковий модуль «Основи електронного документообігу»

І семестр – 24 годин, 1,5 години на тиждень,

ІІ семестр –28 годин, 1,5 години на тиждень

 

№ з/п

Зміст уроку

Дата проведення

Примітки

І семестр

Базовий модуль (35 год.)

Інформаційні технології в суспільстві (9 год)

1

Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси, інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства.

 

 

2

Сучасні інформаційні технології та системи. Людина в інформаційному суспільстві. Проблеми інформаційної безпеки.

 

 

4

Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення. Практична робота.

 

 

5

Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.

 

 

6

Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності.

 

 

7

Інтернет-маркетинг та інтернет-банкинг.

 

 

8

Системи електронного урядування.

 

 

9

Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. Тематичне оцінювання.

 

 

Знаннєва складова

  • Знає базові поняття інформатики, складові частини інформаційної системи та їх призначення.
  • Розуміє роль сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в суспільстві та  житті людини
  • Дотримується правил безпечної роботи в Інтернеті, розуміє принципи інформаційної безпеки
  • Знає окремі онлайнові освітні платформи та використовує їх для навчання
  • Пояснює принципи цифрового громадянства та електронного урядування.
  • Має уявлення про загальні принципи роботи й сфери застосування систем штучного інтелекту, інтернету речей, Smart-технологій та технології колективного інтелекту.

Діяльнісна складова

  • Організовує свою діяльність з використанням програмних засобів для планування та структурування роботи, а також співпраці з членами соціуму.
  • Використовує технології цифрового громадянства для вирішення власних соціальних потреб.
  • Дотримується правил безпечної поведінки в Інтернеті.
  • Самостійно опановує нові технології та засоби діяльності.

Ціннісна складова

  • Усвідомлює комунікаційну роль ІТ та тенденції розвитку цифрового суспільства та вплив інформаційних технологій на життя людей.
  • Свідомо використовує отримані знання з галузі ІТ у процесі вибору майбутньої професії.
  • Усвідомлює можливості онлайн-навчання та активного залучення до глобальних спільнот, свою причетність до них.
  • Усвідомлює необхідність та принципи навчання упродовж усього життя.
  • Поважає права і свободи, зокрема свободи слова, конфіденційності в Інтернеті, авторського права та інтелектуальної власності, персональних даних тощо.

Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних(7 год.)

10.

Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів.

 

 

11.

Комп'ютерний експеримент. Практична робота

 

 

12.

Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.

 

 

13.

Візуалізація рядів і трендів даних

 

 

14.

 Інфографіка. Практична робота

 

 

15.

Розв’язування рівнянь, систем  рівнянь, оптимізаційних задач.

 

 

16.

Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

 

 

17

Розв'язання задач з різних предметних галузей.

Практична робота. Тематичне цінювання.

 

 

Знаннєва складова

  • Пояснює поняття комп'ютерного моделювання та комп'ютерного експерименту.
  • Аргументовано добирає методи та засоби візуалізації даних.
  • Пояснює поняття вибірки та ряду даних.
  • Оцінює за рядом даних тип лінії тренду.
  • Знає формули та способи обчислення основних статистичних характеристик вибірки (середнє арифметичне, мода, медіана, стандартне відхилення).
  • Знає закономірності та способи здійснення простих фінансових розрахунків (сума виплат за кредитом, складні відсотки тощо) у середовищі табличного процесора.

Діяльнісна складова

  • Планує та проводить навчальні дослідження й комп'ютерні експерименти з різних предметних галузей.
  • Використовує та створює інформаційні моделі для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.
  • Уміє подавати ряди даних графічно.
  • Уміє визначати й подавати графічно тренди у вибірці даних. Застосовує різноманітні засоби інфографіки для подання даних.
  • Використовує табличний процесор для виконання простих фінансових розрахунків.

Ціннісна складова

  • Усвідомлює роль інформаційних технологій для розв’язання життєвих і наукових задач.
  • Оцінює можливості інформаційних технологій для комп'ютерного моделювання об'єктів і процесів.

Системи керування базами даних (7 год)

18

Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення. Реляційні бази даних, їхні об’єкти..

 

 

19

Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку

 

 

20

Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Практична робота

 

 

21

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

 

 

22

Запити на вибірку даних. Практична робота. Тематичне оцінювання.

 

 

Знаннєва складова

  • Пояснює поняття бази даних і систем управління базами даних, їх призначення.
  • Розуміє поняття таблиця, поле, запис, ключ, зв’язок

Діяльнісна складова

  • Створює таблиці, вводить та редагує дані в них, добирає типи даних.
  • Створює прості запити на вибірку даних, впорядковує та фільтрує дані в таблиці.

Ціннісна складова

  • Усвідомлює переваги БД порівняно зіншимитехнологіямизберіганняданих.
  • Оцінює доцільність засобів інформаційних технологій для комп'ютерного моделювання об'єктів і процесів

ІІ семестр

Мультимедійні та  гіпертекстові документи (11 год.)

25

Технології опрацювання мультимедійних даних.

 

 

26

Системи керування вмістом для веб-ресурсів.

 

 

27

Створення та адміністрування сайту.

 

 

28

Створення та адміністрування сайту. Практична робота

 

 

29

Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа

 

 

30

Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа

 

 

31

Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа. Практична робота

 

 

32

Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці.

 

 

33

Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів.

 

 

34

Роль електронних медійних засобів в житті людини.

 

 

35

Захист проекту. Тематичне оцінювання.

 

 

Знаннєва складова

  • Наводить приклади систем керування вмістом для веб-ресурсів.
  • Розрізняє технології опрацювання мультимедійних даних
  • Пояснює застосування різних технологій для розробки сайтів.
  • Наводить приклади оптимізації та стратегій просування веб-сайтів.

Діяльнісна складова

  • Добирає відповідне програмне забезпечення та здійснює просте опрацювання аудіо та відеоданих.
  • Створює веб-сайти за допомогою автоматизованих засобів системи керування вмістом.
  • Використовує гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках.
  • Враховує художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів.
  • Дотримується правил ергономічного розміщення матеріалів на веб-сторінці.
  • Планує власну та групову діяльність для проектування та створення об'єктів мультимедіа та веб-сайтів.

Ціннісна складова

  • Розуміє роль електронних медійних засобів в житті в житті людини.
  • Усвідомлює важливість участі в діяльності глобальної інтернет-спільноти.
  • Усвідомлює та враховує особливості користувачів з особливими потребами при розробці веб-ресурсів.
  • Оцінює можливості різних технологій для створення веб-сайтів.

Вибірковий модуль «Основи електронного документообігу» (17год.)

Документи та документообіг (7 год)

36

Поняття документу. Призначення та класифікація документів. Документообіг.

Загальні правила оформлення документів.

 

 

37

Стиль ділового листування.

Логічні елементи тексту та порядок його викладення.

 

 

38

Шаблони та формуляр-зразки документа. Реквізити документа. Практична робота

 

 

39

Правила оформлення сторінки.

 

 

40

Оформлення бібліографічних списків та покажчиків.

 

 

41

Правила та вимоги оформлення письмової роботи. Практична робота

 

 

42

Стандарти та уніфіковані системи документації.Тематичне оцінювання.

 

 

Знаннєва складова

  • Знає поняття документа та документообігу.
  • Пояснює що таке оригінал документа та його копія, підписувач, адресат, посередник.
  • Описує обов’язкові реквізити документа.
  • Називає загальні правила оформлення документів.
  • Наводить приклади стандартів та уніфікованих систем документації.

Діяльнісна складова

  • Використовує правила оформлення сторінки.
  • Створює бібліографічні списки та покажчики.
  • Виконує правила та вимоги оформлення письмової роботи.
  • Вміє використовувати шаблони та формуляр-зразки документа.

Ціннісна складова

  • Визначає логічні елементи тексту та дотримується порядку його викладення.
  • Дотримується правил та вимог оформлення письмової роботи.
  • Враховує стандарти документів та документообігу.
  • Усвідомлює важливість документообігу.

Технічні та програмні засоби обробки документів та інформації (5 год)

43

Системи управління електронними документами.

Технічні засоби обробки документів та інформації.

 

 

44

Класифікація офісної техніки.

 

 

45

Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів. Практична робота

 

 

46

Програмні засоби обробки документів та інформації.

Види систем обробки текстів. Практична робота

 

 

47

Комунікаційні технології. Тематичне оцінювання.

 

 

Знаннєва складова

  • Знає основні технічні та програмні засоби обробки документів та інформації.
  • Пояснює що таке системи управління електронним документообігом.
  • Описує основні процедури створення електронних документів.
  • Наводить приклади програмних засобів обробки електронних документів. (програми текстового редагування, системи обробки текстів, програмні видавничі системи)
  • Називає найбільш поширені формати файлів електронних документів.

Діяльнісна складова

  • Використовує технічні та програмні засоби для створення, редагування, друку та пересилання документів.
  • Створює  прості текстові документи, вміє їх зберігати, копіювати та пересилати.
  • Вміє виконувати маніпулювання електронними документами

Ціннісна складова

  • Визначає технічні та програмні засоби обробки електронних документів.
  • Дотримується правил використання технічних засобів для роботи з документами, правил створення, зберігання, обробки і транспортування документів.
  • Враховує призначення та можливості офісної техніки.
  • Усвідомлює важливість використання технічних та програмних засобів обробки документів та інформації

Електронний документообіг (5 год)

48

Електронний документ, його ознаки та правовий статус. Електронний документообіг.

 

 

49

Електронний цифровий підпис. Особистий та відкритий ключі. Сертифікат відкритого ключа

 

 

50

OCR-технології  для розпізнавання паперових документів. Практична робота

 

 

51

Передавання електронних документів

Зберігання електронних документів.

Забезпечення конфіденційності електронних документів. Практична робота

 

 

52

Електронний офіс. Тематичне оцінювання.

 

 

 Знаннєва складова

  • Знає поняття електронного документа, електронного офісу та електронного документообігу.
  • Описує основні процеси електронного документообігу.
  • Називає основні вимоги до зберігання електронних документів
  • Наводить приклади електронних документів.
  • Знає порядок електронного документообігу відповідно до законодавства України.
  • Пояснює правовий статус електронних документів, їх реквізити.
  • Пояснює що таке особистий ключ, відкритий ключ, сертифікати відкритого ключа їх термін дії.
  • Знає які обов’язкові дані містить сертифікат ключа.
  • Знає основні правила забезпечення конфіденційності електронних документів

Діяльнісна складова

  • Виконує основні процедури роботи з  електронними документами (набір тексту, редагування, коректура, ілюстрування, макетування сторінок, друк)
  • Використовує технічні та програмні засоби для створення, редагування, друку та пересилання електронних документів, забезпечення їх конфіденційності.
  • Створює текстові документи, вміє їх зберігати, копіювати та пересилати.
  • Вміє виконувати маніпулювання електронними документами в електронному офісі.

Ціннісна складова

  • Визначає ознаки та правовий статус електронних документів.
  • Дотримується правил електронного документообігу із забезпеченням конфіденційності документів.
  • Враховує та використовує правила роботи з електронними документами.
  • Усвідомлює важливість використання електронного документообігу та створення електронного офісу

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
20 вересня 2022
Переглядів
3525
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку