Урок інформатики, 4 клас

Про матеріал
Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень ( 4 клас)
Перегляд файлу

 

Тема: Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень ( 4 клас)

 

Мета: навчальна: ознайомити з можливостями інформації, з поняттям «інформаційні процеси»;   розвивальна: формувати вміння самостійно працювати з текстом підручника; розвивати логічне мислення, увагу;   виховна: виховувати наполегливість у досягненні мети, працелюбність, інтерес до вивчення інформатики.  

 

Програмне забезпечення: комп’ютерна програма GCompris; презентація «Інформаційні процеси».

 

Вимоги до учнів: знати, що таке процес, інформаційний процес, які є інформаційні процеси, наводити приклади інформаційних процесів.

 

План:

 

1. Організацыя початку уроку.

2. Актуалізація опорних знань.

3. Мотивація навчальної діяльності.

4. Вивчення нового матеріалу.

5. Фізхвилинка.

6. Робота за комп'ютером.

7. Підсумок уроку.

8. Домашнє завдання.

 

Хід уроку:

 

1. Організайний момент.

 

Привітання. Перевірка відсутніх.

Повторення правил техніки безпеки у комп`ютерному классі.

 

2. Актуалізація опорних знань.

 

Гра «Корова»

Учитель викликає двох-трьох учнів, тихесенько називає слово, пов’язане з будовою комп’ютера, а учні повинні без слів, тільки жестами пояснити класу, що це за слово (якщо учні не можуть самі виконати це завдання, учитель допомагає).
Слова для гри:навушники, клавіатура, монітор. Наприкінці гри нагадати, що інформація кодувалася й передавалася у вигляді жестів.

3. Мотивація навчальної діяльності.

 

Що таке ребус? (Ребус — це загадка, у якій слова, що розгадуються, подано у вигляді малюнків у поєднанні з літерами та іншими знаками). 
А сьогодні ми вивчимо ще один вид загадок — логогрифи .
Логогрифи— це загадки, у яких додаванням до зашифрованого слова чи вилученням з нього певної букви утворюємо нове слово. 


Спробуйте розгадати декілька логогрифів. 


1. Люблять нас усі збирати 
Після дощику в ліску. 
А як букву Г відняти, 
Будем плавати в ставку. (Гриби — риби)


2. На нім барвисті квіти, трава зеленіє,
А П додай — зоре усе, не пожаліє. (Луг — плуг)


3. На клумбі гарні, запашні,
Без К — лише гіллячки ми. (Квіти — віти)


— Розповідаючи вам, про логогрифи, ви отримали інформацію про них. За допомогою цієї інформації ви змогли їх розгадати. Це і є тема сьогоднішнього уроку — «Інформаційні процеси». 

4. Вивчення нового матеріалу.

 

Презентація

 

5. Фізхвилинка.

 

Руки в сторони постав, 
Рівно нахились
І на млин перетворись!
Вітер дме і завиває,
Млин повільно повертає.

 

6. Робота за комп'ютером.

 

§ 15, працюємо за комп’ютером.

 

7. Підсумок уроку.

 

Доповніть речення. 


1. Сприймати інформацію — це...
2. Обробляти інформацію — це…
3. Зберігати інформацію — ...
4. Використовувати інформацію — це…


Фронтальне опитування.


На уроці української мови ви отримали інформацію про іменник.
1. Як ви отримали інформацію?
2. Де зберігалася ця інформація?
3. Як вона потрапила до вас?
4. Де тепер зберігається ця інформація?
5. Що робитимете з нею?
6. Що робитимете з результатом обробки інформації? 

8. Домашнє завдання.

 

§ 15, запитання і завдання № 4; для кмітливих: № 2.

 

docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
1521
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку