Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 10 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків з ОАП

інформатики для 10 класу

Наказ МОН від 14.07.2016 № 826, Наказ МОН від 28.10.2010 № 1021

Навчальна програма з інформатики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

(поглиблене вивчення)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

інформатики для 10 класу

Наказ МОН від 14.07.2016 № 826, Наказ МОН від 28.10.2010 № 1021

Навчальна програма з інформатики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів

(поглиблене вивчення)

 

І семестр  (3 год. на тиждень)

уроку

Орієнтовна дата

Зміст навчального матеріалу

Примітки

10-І

Розділ «Методи побудови алгоритмів», 100 годин

Тема: «Методика побудови алгоритмів, оцінка їх ефективності», 2 години

1.

 

Процес створення алгоритму. Математична модель. Вибір структури алгоритму і вхідних даних. Пошук оптимального алгоритму розв’язання.

 

2.

 

Узагальнення та аналіз екстремальних ситуацій. Оцінка та аналіз ефективності алгоритму. Покрокова деталізація, планування та представлення алгоритму. Допоміжні задачі. Реалізація мовою програмування.

 

Тема: «Представлення інформації у комп’ютері.

Алгоритми роботи з цілими числами у різних системах числення», 4 години

3.

 

Представлення у комп’ютері цілих та дійсних чисел, символів та рядків.

 

4.

 

Алгоритм переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу, алгоритм зв’язку між системами числення з основою 2k.

 

5.

 

Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань.

 

6.

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. «Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу»

 

Тема: «Структури даних», 10 годин

7.

 

Проста змінна. Масив.

 

8.

 

Стек.

 

9.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №1: «Стек».

 

10.

 

Черга.

 

11.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №2: «Черга».

 

12.

 

Зв’язний список.

 

13.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №3: «Зв’язний список».

 

14.

 

Дерево.

 

15.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №4: «Дерево».

 

16.

 

Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань.

 

Тема: «Пошукові алгоритми», 6 годин

17.

 

Основні поняття пошукових алгоритмів. Лінійний та бінарний пошук. Пошук у рядку.

 

18.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №5: «Лінійний та бінарний пошук. Пошук у рядку»..

 

19.

 

Рекурсивні пошукові алгоритми. Пошукові алгоритми на бінарних деревах.

 

20.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №6: «Рекурсивні пошукові алгоритми».

 

21.

 

 Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №7: «Пошукові алгоритми на бінарних деревах».

 

22.

 

Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань.

 

Тема: «Методи сортування», 8 годин

23.

 

Основні поняття методів сортування та їх класифікація.

 

24.

 

Прямі методи сортування вставленням, обміном, вибором.

 

25.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №8: «Прямі методи сортування».

 

26.

 

Покращені методи сортування з двійковим включенням, шейкерне сортування.

 

27.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №9: «Покращені методи сортування»

 

28.

 

Удосконалені методи сортування, швидке сортування.

 

29.

 

Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №10: «Удосконалені методи сортування»

 

30.

 

 Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань

 

Тема: «Алгоритми для роботи з довгими числами», 5 годин

31.

 

Додавання довгих чисел.

 

32.

 

Віднімання довгих чисел.

 

33.

 

Використання алгоритмів для роботи з довгими числами при розв’язуванні алгоритмічних задач.

 

34.

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. «Алгоритми для роботи з довгими числами»

 

35.

 

Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань

 

Тема: «Застосування елементів комбінаторики

для розв’язування алгоритмічних задач», 7 годин

36.

 

Основні поняття та терміни комбінаторики.

 

37.

 

Переставлення та алгоритм генерування переставлень.

 

38.

 

Сполучення. Розміщення.

 

39.

 

Повна вибірка.

 

40.

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. «Алгоритм генерування переставлень»

 

41.

 

Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань.

 

42.

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. «Сполучення, розміщення, повна вибірка»

 

Тема: «NP-повні задачі», 5 години

43.

 

Класифікація NP-повних задач. Діагностування NP- повних задач.

 

44.

 

Задача комівояжера..

 

45.

 

Типові NP- повні задачі

 

46.

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. «Задача комівояжера»

 

47.

 

Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань

 

48.

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр.

 

 

docx
Додано
4 вересня 2018
Переглядів
1667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку