Календарно-тематичне планування уроків з ОАП
інформатики для 10 класу
Наказ МОН від 14.07.2016 № 826, Наказ МОН від 28.10.2010 № 1021
Навчальна програма з інформатики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(поглиблене вивчення)
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики для 10 класу
Наказ МОН від 14.07.2016 № 826, Наказ МОН від 28.10.2010 № 1021
Навчальна програма з інформатики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
(поглиблене вивчення)
І семестр (3 год. на тиждень)
№ уроку |
Орієнтовна дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітки |
10-І |
|||
Розділ «Методи побудови алгоритмів», 100 годин |
|||
Тема: «Методика побудови алгоритмів, оцінка їх ефективності», 2 години |
|||
1. |
|
Процес створення алгоритму. Математична модель. Вибір структури алгоритму і вхідних даних. Пошук оптимального алгоритму розв’язання. |
|
2. |
|
Узагальнення та аналіз екстремальних ситуацій. Оцінка та аналіз ефективності алгоритму. Покрокова деталізація, планування та представлення алгоритму. Допоміжні задачі. Реалізація мовою програмування. |
|
Тема: «Представлення інформації у комп’ютері. Алгоритми роботи з цілими числами у різних системах числення», 4 години |
|||
3. |
|
Представлення у комп’ютері цілих та дійсних чисел, символів та рядків. |
|
4. |
|
Алгоритм переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу, алгоритм зв’язку між системами числення з основою 2k. |
|
5. |
|
Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань. |
|
6. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. «Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу» |
|
Тема: «Структури даних», 10 годин |
|||
7. |
|
Проста змінна. Масив. |
|
8. |
|
Стек. |
|
9. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №1: «Стек». |
|
10. |
|
Черга. |
|
11. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №2: «Черга». |
|
12. |
|
Зв’язний список. |
|
13. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №3: «Зв’язний список». |
|
14. |
|
Дерево. |
|
15. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №4: «Дерево». |
|
16. |
|
Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань. |
|
Тема: «Пошукові алгоритми», 6 годин |
|||
17. |
|
Основні поняття пошукових алгоритмів. Лінійний та бінарний пошук. Пошук у рядку. |
|
18. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №5: «Лінійний та бінарний пошук. Пошук у рядку».. |
|
19. |
|
Рекурсивні пошукові алгоритми. Пошукові алгоритми на бінарних деревах. |
|
20. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №6: «Рекурсивні пошукові алгоритми». |
|
21. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №7: «Пошукові алгоритми на бінарних деревах». |
|
22. |
|
Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань. |
|
Тема: «Методи сортування», 8 годин |
|||
23. |
|
Основні поняття методів сортування та їх класифікація. |
|
24. |
|
Прямі методи сортування вставленням, обміном, вибором. |
|
25. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №8: «Прямі методи сортування». |
|
26. |
|
Покращені методи сортування з двійковим включенням, шейкерне сортування. |
|
27. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №9: «Покращені методи сортування» |
|
28. |
|
Удосконалені методи сортування, швидке сортування. |
|
29. |
|
Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №10: «Удосконалені методи сортування» |
|
30. |
|
Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань |
|
Тема: «Алгоритми для роботи з довгими числами», 5 годин |
|||
31. |
|
Додавання довгих чисел. |
|
32. |
|
Віднімання довгих чисел. |
|
33. |
|
Використання алгоритмів для роботи з довгими числами при розв’язуванні алгоритмічних задач. |
|
34. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. «Алгоритми для роботи з довгими числами» |
|
35. |
|
Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань |
|
Тема: «Застосування елементів комбінаторики для розв’язування алгоритмічних задач», 7 годин |
|||
36. |
|
Основні поняття та терміни комбінаторики. |
|
37. |
|
Переставлення та алгоритм генерування переставлень. |
|
38. |
|
Сполучення. Розміщення. |
|
39. |
|
Повна вибірка. |
|
40. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. «Алгоритм генерування переставлень» |
|
41. |
|
Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань. |
|
42. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. «Сполучення, розміщення, повна вибірка» |
|
Тема: «NP-повні задачі», 5 години |
|||
43. |
|
Класифікація NP-повних задач. Діагностування NP- повних задач. |
|
44. |
|
Задача комівояжера.. |
|
45. |
|
Типові NP- повні задачі |
|
46. |
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. «Задача комівояжера» |
|
47. |
|
Поповнення власної бібліотеки навчальних завдань |
|
48. |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|