Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 10 класу 70 год (2 год на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 10 класу 70 год (2 год на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 10 класу

70 год (2 год на тиждень)

ІІ семестр

Тема. Анімація в редакторі растрової графіки

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Ставлення: уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Математична компетентність. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо).

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

31

 

Інструктаж з БЖД. Приклади застосування анімації.

 

Знаннєва складоваПорівнює особливості кодування растрових зображень. Пояснює призначення растрових і векторних графічних редакторів. Наводить приклади форматів растрової графіки.Пояснює, як змінюються властивості об’єктів після їх групування і розгруповування Діяльнісна складова Створює та редагує растрові зображення. Змінює формат і налаштовує параметри зображення для його використання з певною метою.

32

 

Інструктаж з БЖД. Основи растрової графіки.

 

33

 

Інструктаж з БЖД. Використання фото та кліпартів. Підготовка малюнків для створення анімації.

ПР

10

34.

 

Інструктаж з БЖД. Призначення та основні функції редактора GIF-анімацій.

 

35

 

Інструктаж з БЖД. Покадрова анімація. Анімація на основі фотоколажу. Експортування анімації.

ПР

11

 

36.

 

Інструктаж з БЖД. Статичні та динамічні зображення.

 

Групує та розгруповує, обертає, вирівнює та масштабує об’єкти на зображенні.

Використовує шари для створення зображень.

Налаштовує інструменти та середовище графічного редактора під час створення зображення

Ціннісна складова Обґрунтовує вибір способу подання зображення для різних потреб

37

 

Інструктаж з БЖД. Використання шарів. Анімація декількох об'єктів.

 

38

 

Інструктаж з БЖД. Налаштування швидкості відтворення анімації. Анімація руху об'єктів. Тематична

 

Тема. Графічний дизайн у поліграфії

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Ставлення: уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Математична компетентність. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо).

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

39

 

Інструктаж БЖД. Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки: інтерфейс, основні функції. Інструменти роботи з текстом і зображенням. Концепція багатосторінкового документа

 

40

 

Інструктаж БЖД. Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж).

 

41

 

Інструктаж БЖД. «Розроблення  дизайну листівки або запрошення. Створення листівки засобами програм комп’ютерної верстки»

ПР12

42

 

Інструктаж БЖД. Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги ) набору.  Сітка. Складові шпальти набору (кегль шрифту, інтерліньяж, відстань між колонками (середник), поля). Методи композиції тексту та графіки в смузі набору

 

43

 

Інструктаж БЖД. Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. Художні ефекти. «Коридори». Висячі рядки. Текстові - видільні - титульні шрифти. Акценти. Абзацний відступ. Буквиця.

 

44

 

Інструктаж БЖД. Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів.

 

45

 

Інструктаж БЖД. Способи складання буклетів. Види згинів буклету. Технологічні особливості виготовлення буклетів.

 

46.

 

Інструктаж БЖД. Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючих стилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів. Створення шпальт(смуг) набору буклету. Визначення текстового вмісту, вибір шрифту. Контактні відомості.

 

47

 

Інструктаж БЖД. Визначення ілюстративної частини буклета. Розробка оригіналу макета буклету. Верстка буклету. Створення шпальт(смуг) набору багатосторінкового видання (ескіз).

 

48

 

Інструктаж БЖД. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання - журналу.  Вибір теми. Формат видання. Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура).

 

49

 

Інструктаж БЖД. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу . Макетування багатосторінкового видання - журналу.  Вибір теми. Формат видання. Концепція верстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура).

 

50.

 

Інструктаж БЖД. Макет журнального розвороту. Підбір ілюстративного матеріалу, винесення, підписи, підзаголовки і заголовки, елементи графічного оформлення видання. Побудови композиції шпальт набору.  «Здійснюємо верстку буклету, каталогу або меню» Тематична

ПР13

 

Тема. Мультимедійні та гіпертекстові документи

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Уміння: грамотно і безпечно комунікувати з використанням сучасних технологій державною мовою. Ставлення: усвідомлення комунікаційної ролі ІТ; уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Уміння: співпрацювати з членами соціуму.

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі.

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Виховання поваги до прав і свобод, зокрема свободи слова й конфіденційності особистості та даних в Інтернеті.

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Уміння критично оцінювати здобуту з Інтернету інформацію і знати методи перевірки її надійності. Формування свідомого ставлення до впливу контенту на здоров'я та інтелектуальний розвиток. Обме-ження впливу небезпечних соціальних мережевих груп на учнів та захист їх від затягування в ці групи

51

 

Інструктаж з БЖД. Технології опрацювання мультимедійних даних

 

Знаннєва складова Наводить приклади систем керування вмістом для веб-ресурсів. Розрізняє технології опрацювання мультимедійних даних Пояснює застосування різних технологій для розробки сайтів. Наводить приклади оптимізації та стратегій просування веб-сайтів.

Діяльнісна складова Добирає відповідне програмне забезпечення та здійснює просте опрацювання аудіо та відеоданих. Створює веб-сайти за допомогою автоматизованих засобів системи керування вмістом. Використовує гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках. Враховує художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів. Дотримується правил ергономічного розміщення матеріалів на веб-сторінці. Планує власну та групову діяльність для проектування та створення об'єктів мультимедіа та веб-сайтів. Ціннісна складова Розуміє роль електронних медійних засобів в житті в житті людини.  Усвідомлює важливість участі в діяльності глобальної інтернет-спільноти. Оцінює можливості різних технологій для створення веб-сайтів.

52

 

Інструктаж з БЖД. Проектування та створення об'єктів мультимедіа

 

53

 

Інструктаж з БЖД. Системи керування вмістом для веб-ресурсів

ПР 14

54

 

Інструктаж з БЖД. Створення та адміністрування сайту

 

55

 

Інструктаж з БЖД. Поняття про мову розмічання гіпертекстового документа

 

56

 

Інструктаж з БЖД. Гіпертекстові, графічні, анімаційні та мультимедійні елементи на веб-сторінках

ПР 15

57

 

Інструктаж з БЖД. Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці

 

58

 

Інструктаж з БЖД. Поняття пошукової оптимізації та просування веб-сайтів

 

59

 

Інструктаж з БЖД. Роль електронних медійних засобів в житті людини Тематична

 

 

Тема. Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації

Ключові компетентності:

Спілкування державною мовами. Ставлення: уникнення невнормованих іншомовних запозичень у спілкуванні на ІТ-тематику; надавання переваги використанню програмних засобів та ресурсів з інтерфейсом державною мовами

Математична компетентність. Уміння: розуміти, використовувати та створювати математичні моделі об’єктів для розв’язування задач із різних предметних галузей засобами інформаційних технологій.

Інформаційно-цифрова компетентність. Розкривається у змісті предмета

Уміння вчитися впродовж життя. Ставлення: виявлення допитливості, наполегливості, впевненості, вміння мотивувати себе до навчальної діяльності, долати перешкоди як ключові чинники успіху навчально-пізнавального процесу інформатики; усвідомлення необхідності та принципів навчання протягом усього життя; усвідомлення відповідальності за власне навчання

Соціальна та громадянська компетентності. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: грамотно і логічно висловлювати свою думку, аргументувати та вести діалог, враховуючи національні та культурні особливості співрозмовників та дотримуючись етики спілкування і взаємодії у віртуальному просторі; враховувати художньо-естетичну складову при створенні інформаційних продуктів (сайтів, малюнків, текстів тощо).

Екологічна грамотність і здорове життя. Розкривається через наскрізну змістову лінію

Наскрізні лінії:

Громадянська відповідальність: Створення інформаційних продуктів громадянської та патріотичної тематики. Використання легального програмного забезпечення та контенту. Виховання відповідального ставлення і громадянської позиції щодо дотримання норм ліцензування програмного забезпечення та авторських прав

Здоров'я і безпека: Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час роботи з ІТ-пристроями. Формування знань про ризики встановлення та використання ПЗ

60

 

Інструктаж БЖД. Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції. Ілюстрація. Цифрове мистецтво

 

61

 

Інструктаж БЖД. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди. Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка.

 

62

 

Інструктаж БЖД. Типографіка, шрифти і шрифтові пари.  Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів.  Коротка історія дизайну і типографіки.

 

63

 

Інструктаж БЖД. Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами. Робота з текстом. Макетування. Використання векторного графічного редактора для створення постера.

 

64

 

Інструктаж БЖД.. Розроблення дизайну  афіш, квитків, флаєрів на конкретний захід

ПР16

65

 

Інструктаж БЖД. Художнє оформлення тексту. Ділова графіка. Створення векторного шрифтового плакату на задану тематику

 

66

 

Інструктаж БЖД. Використання векторного графічного редактора для проектування сувенірної продукції (пакета, ручки, значків)»

 

67

 

Інструктаж БЖД. Використання векторного графічного редактора для проектування сувенірної продукції (пакета, ручки, значків)»

 

68

 

 

Інструктаж БЖД «Створення візитівки засобами векторного графічного редактора»

ПР17

69.

 

Інструктаж БЖД. Узагальнення і систематизація знань модуля за ІІ семестр «Графічний дизайн»

 

70.

 

Інструктаж БЖД. Узагальнення і систематизація знань модуля за рік «Графічний дизайн»

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

_______

 

«___» ________ 2022 року

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Бурейко Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Анталовська Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
9 січня 2022
Переглядів
8577
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку