Погоджую Заступник директора гімназії з НВР __________/____________/
«____» _____________2023
Календарно-тематичне планування уроків інформатики
для 6 класу
(До підручника «Інформатика 6 клас»)
Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В. Модельна програма з інформатики для учнів 5-6 класів загальноосвітніх навчальних закладів затверджена Наказом Міністерства освіти і науки
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
6-А |
6-Б |
|
|
|
Тема 1. Цифрові пристрої. Цифрові технології (3 години) |
||||
1 |
|
|
Цифрові пристрої.. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Санітарно гігієнічні правила роботи з цифровими пристроями. |
|
2 |
|
|
Призначення цифрових пристроїв Класифікація цифрових пристроїв. Цифрові технології.. Використання цифрових технологій. |
|
3 |
|
|
Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві. |
|
Тема 2. Комп’ютерні презентації (5 годин) |
||||
4. |
|
|
Етапи створення комп’ютерної презентації. |
|
5 |
|
|
Анімація об’єктів на слайді. |
|
6 |
|
|
Анімація слайдів. |
|
7 |
|
|
Налаштування показу комп’ютерної презентації |
|
8 |
|
|
Підсумковий урок з тем «Цифрові пристрої. Цифрові технології», «Комп’ютерні презентації» |
|
Тема 3. Текстові документи (6 годин) |
||||
9 |
|
|
Формати текстових документів. Списки в текстовому документі |
|
10 |
|
|
Таблиці в текстовому документі |
|
11 |
|
|
Таблиці в текстовому документі |
|
12 |
|
|
Схеми в текстовому документі. |
|
13 |
|
|
Зображення в текстовому документі. |
|
14 |
|
|
Підсумковий урок з теми: «Текстові документи» |
|
Тема 4. Графічні зображення (6 годин) |
||||
15 |
|
|
Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки. Програми для опрацювання графічних зображень. |
|
16 |
|
|
Створення, редагування і форматування зображень |
|
17 |
|
|
Створення, редагування і форматування зображень. |
|
18 |
|
|
Шари, їх використання |
|
19 |
|
|
Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. |
|
20 |
|
|
Створення багатоелементних зображень. Підсумковий урок з теми: «Графічні зображення» |
|
Тема 5. Електронні таблиці. (11 годин) |
||||
21 |
|
|
Поняття моделі. Види моделей. |
|
22 |
|
|
Інформаційні моделі. Математичні моделі. |
|
23 |
|
|
Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі. |
|
24 |
|
|
Експеримент. Добір даних для перевірки гіпотез |
|
25 |
|
|
Табличний процесор. |
|
26 |
|
|
Арифметичні обчислення. |
|
27 |
|
|
Арифметичні обчислення. |
|
28 |
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми. |
|
29 |
|
|
Стовпчасті та кругові діаграми. |
|
30 |
|
|
Комп’ютерний експеримент. Опрацювання результатів експерименту |
|
31 |
|
|
Підсумковий урок з теми: «Електронні таблиці» |
|
Тема 6. Алгоритми та програми (16 годин) |
||||
32 |
|
|
Величини. |
|
33 |
|
|
Команда присвоювання |
|
34 |
|
|
Цикли з параметром з величинами. |
|
35 |
|
|
Вкладені цикли. |
|
36 |
|
|
Вкладені цикли |
|
37 |
|
|
Розгалуження з величинами. |
|
38 |
|
|
Вкладені розгалуження. |
|
39 |
|
|
Вкладені розгалуження. |
|
40 |
|
|
Цикл з передумовою |
|
41 |
|
|
Цикл з передумовою |
|
42 |
|
|
Складання алгоритмів та програм з циклами з передумовою |
|
43 |
|
|
Складання алгоритмів та програм з циклами з передумовою |
|
44 |
|
|
Цикли з розгалуженнями. |
|
45 |
|
|
Розгалуження з циклами. |
|
46 |
|
|
Складання алгоритмів та програм з розгалуженням та циклами |
|
47 |
|
|
Складання алгоритмів та програм з розгалуженням та циклами |
|
48 |
|
|
Підсумковий урок з теми: «Алгоритми та програми» |
|
Тема 7. Практикум з використання інформаційних технологій (4 години) |
||||
49 |
|
|
Етапи виконання проєкту. Складання плану виконання проєкту. Визначення завдань проєкту |
|
50 |
|
|
Пошук, аналіз, опрацювання матеріалів, виконання завдань проєкту. |
|
51 |
|
|
Вибір засобів для подання результатів проєкту. Подання та оцінювання результатів виконання проєкту. |
|
52 |
|
|
Підсумковий урок за рік |
|