Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 2- го класу НУШ (за програмою Савченко, в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»)
35 год. (1 год. на тиждень)
№ |
Зміст уроку |
сс. підр. |
сс. зош. |
дата |
||
І |
ІІ |
|||||
Тема «Інформація. Дії з інформацією» |
||||||
1 |
Вступний та первинний інструктаж з БЖД учнів під час роботи в комп’ютерному класі. Правила безпечної поведінки . Навколишній світ та інформація. |
12 (75) |
2-3 |
|
|
|
2 |
Сприймання інформації людиною. Повідомлення. |
12 |
4-5 |
|
|
|
3 |
Види інформації за способом сприйняття та способом подання. |
20 |
6-7 |
|
|
|
4 |
Правдива та неправдива інформація. Інтернет. |
36- 37 |
8-11 |
|
|
|
Тема «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій з інформацією» |
||||||
5 |
Дії з інформацією. Цифрові пристрої для роботи з інформацією. |
20, 43 |
------- |
|
|
|
6 |
Комп’ютер як інструмент виконання дій з інформацією. Кодування. |
50 |
12-13 |
|
|
|
7 |
Будова комп’ютера. Підготовка до роботи та її завершення. |
51 (74- 75) |
14-15 |
|
|
|
8 |
Захист цифрових пристроїв та користувача під час роботи з ними. Цифрові пристрої для роботи з відео та зображеннями. |
43 |
15 (3) 16-17 |
|
|
|
9 |
Цифрові пристрої для роботи із звуком. Повторення вивченого. |
43 |
18-19 |
|
|
|
10 |
Цифрові пристрої для роботи з папером. Обчислення. Узагальнення вивченого. |
43 |
20-21 22-23 |
|
|
|
Тема «Об’єкт. Властивості об’єкта» |
||||||
11 |
Об’єкти навколишнього світу та їх властивості. Об’єкти робочого столу ПК. |
56, 74 |
24-25 29(3) |
|
|
|
12 |
Спільні та відмінні властивості об’єктів. Порівняння об’єктів. Зміна значень. Дії з об’єктами робочого столу (переміщення). |
65 |
26-27 |
|
|
|
13 |
Дії з об’єктами робочого столу. Маніпулятор типу «миша» та меню. (ПКМ) |
|
30-31 |
|
|
|
Тема «Комп’ютерні програми. Меню та інструменти» |
||||||
14 |
Меню комп’ютерних програм. |
81 |
|
|
|
|
15 |
Огляд різних прикладів меню. |
81 |
|
|
|
|
16 |
Графічний редактор. Вікно програми. Інструменти комп’ютерних програм. |
90- 91 |
32-33 |
|
|
|
17 |
Інструменти. Олівець та пензлик. |
91 |
|
|
|
|
18 |
Малювання і збереження малюнків |
99 |
|
|
|
|
19 |
Розфарбовування і перефарбовування малюнків. Заливка. |
107- 108 |
34-35 |
|
|
|
20 |
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Малювання ліній. |
114 |
36-37 |
|
|
|
21 |
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Малювання ліній. |
114 |
36-37 |
|
|
|
22 |
Різновиди інструментів графічного редактора. |
|
38-39 |
|
|
|
23 |
Аплікація, створена на комп’ютері. |
|
40-41 |
|
|
|
24 |
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Багатокутники, прямокутник, квадрат. |
122 |
42-43 |
|
|
|
25 |
Побудова геометричних фігур у графічному редакторі. Овали. Круги. Орнамент. Добір кольорової гамми малюнка. |
124 |
44-45 |
|
|
|
26 |
Підписування малюнків в графічному редакторі. Узагальнення вивченого з теми. |
|
46-47 |
|
|
|
Тема «Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання.» |
||||||
27 |
Інформаційні моделі. Перенесення фрагментів малюнка. |
С.19 |
60-61, впр.23 |
|
|
|
28 |
Дії з об’єктами. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. |
|
|
|
|
|
29 |
Дії з об’єктами. Послідовність та повторення дії. Упорядкування даних за певною ознакою. |
45, 51 |
|
|
|
|
30 |
Числові та графічні закономірності. Копіювання фрагментів малюнку. |
55, 63 |
|
|
|
|
31 |
Прості та складені сюжетні геометричні задачі. Створення візуальної відповіді. |
69 |
|
|
|
|
Тема «Лінійні алгоритми» |
||||||
32 |
Алгоритми та виконавці. Помилки в алгоритмі. |
82, 89, 84, 101 |
52, 54 |
|
|
|
33 |
Створення малюнків за готовими алгоритмами. |
|
|
|||
34 |
Створення орнаментів у графічному редакторі. |
108 |
|
|
|
|
35 |
Онлайн-редактори. Графічні редактори у смартфоні. Робота з фотографіями. |
119 |
|
|
|
|