Презентация "Тема. Створення малюнків у графічному редакторі Scratch"

Про матеріал
Тема. Створення малюнків у графічному редакторі Scratch Мета: Узагальнення знань учнів про графічний редактор Scratch. Працювати над формуванням вмінь і навичок роботи в середовищі графічного редактора. Розвивати уяву, логічне мислення та життєву компетентність учнів. Сприяти розвитку пізнавального інтересу. Тринувати пам'ять учнів. Виховувати інтерес до вивчення інформатики, інформаційну культуру учнів їх старанність та відповідальність. Тип уроку: комбінований (засвоєння нових знань та формування вмінь і навичок). Обладнання та наочність: комп'ютери, SMART дошка, презентація до теми уроку, програма Scratch, картки з завданнями, м'яч. Література: Корнієнко М.М., Крамаровська С.М., Зарецька І.Т. Я досліджую світ. Підручник для 2 класу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міністерство освіти і науки України Відокремлений підрозділ «Лисичанський педагогічний коледж. Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»Створення малюнків у графічному редакторі Scratch. Мультимедійна презентація до уроку з інформатикипроведеного в 2-А класі ЗОШ №4студенткою-практиканткою 3 курсу, групи БПОспеціальності «Початкова освіта»ОКР «молодший спеціаліст»Ткаченко Веронікою Сергіївною. Лисичанськ - 2020

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Інтерактивна бесіда

Номер слайду 4

Робота на картках1. Порядок дій що дає змогу певне завдання, називається .2. Той хто виконує алгоритм, називається .3. Набір зрозумілий виконавцю команд, які він здатен виконати , називається .4. Висловлювання поділяються на спонукальні. 5. Виконавцем алгоритму може бути комп'ютер.виконатиалгоритмвиконавецьсистема командрозповідні, питальні і людина, тварина,

Номер слайду 5

Складання алгоритму1. Взяти голку, нитку і ножиці.2. Відмотати і відрізати нитку.3. Протягнути нитку в вушко голки.4. Зав’язати вузлик на нитці.5. Прикласти ґудзик до тканини.6. Чотирма-п’ятьма стібками прикріпити ґудзик до тканини.7. Закріпити нитку вузликом.8. Обрізати нитку.

Номер слайду 6

Створення малюнків у графічному редакторі Scratch

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

*Вибираємо виконавця.*Відкриваємо контекстне меню (права кнопка миші) та вибираємо команду Експортувати цей об’єкт.*У вікні Експортувати об’єкт вибираємо папку, де буде збережено виконавця (наприклад Animals).*Вказуємо ім’я виконавця (Слоник).*Натискаємо кнопку Гаразд. Алгоритм збереження нового виконавця:

Номер слайду 16

Фізкультхвилинка

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Правила поведінки в комп'ютерному кабінеті та за комп'ютером

Номер слайду 20

Робота за комп’ютером

Номер слайду 21

Гімнастика для очей

Номер слайду 22

Підсумок уроку

Номер слайду 23

pptx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
20 лютого 2021
Переглядів
5144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку