Календарно-тематичне планування уроків інформатики (у курсі «Я досліджую світ» для 3 класу НУШ за автором Н.Бібік,Г.Бондарчук).
на 2019-2020 н.р.
(35 годин на рік, 1 година на тиждень)
№ з/п |
Дата уроку |
Тема уроку |
Фактично проведено |
1-2 |
|
Україна – це я , Україна це ми . Твоя школа . Проєкт дослідження . |
|
3-4 |
|
Дорога до успіху ,до професії. Приватний і громадський простір . Дбаю про свою безпеку. Природа - частина навколишнього середовища. |
|
5-6 |
|
Дивовижні явища природи. Що і як я досліджую. Вчимося спостерігати. |
|
7-8 |
|
Тіла навколо нас. Сторінка дослідників . Вода. |
|
9-10 |
|
Сторінка дослідників. Колообіг води в природі. Повітря. |
|
11-12 |
|
Сторінка дослідників. Гірські поради. Корисні копалини. |
|
13-14 |
|
Сторінка дослідників. Грунт . Склад утворення. Догляд. |
|
15-16 |
|
Сторінка дослідників. Проєкт дослідження. Ми всі різні : звичаї і традиції. |
|
(ІІ семестр) |
|||
17-18 |
|
Рослини . Різноманітність рослин у природі . Сторінка дослідників. |
|
19-20 |
|
Сторінка дослідників. Тварини. Різноманітність тварин у природі. |
|
21-22 |
|
Сторінка дослідників. Гриби. Природні угрупування . |
|
23-24 |
|
Людина. Організм людини. Догляд за тілом. Як ти ростеш і змінюєшся . |
|
25-26 |
|
Як бути здоровими. Людина – частина природи і суспільства. Символіка . Що це так? |
|
27-28 |
|
Державні символи нашої країни . Проєкт дослідження. Розповідаю про себе і про інших. Я маю право на права. |
|
29-30 |
|
У природі все взаємопов’язано. Охорона природи . Червона книга . Проєкт дослідження . |
|
31-32 |
|
Збережемо довкілля Сторінка дослідників. Ти і світ людей. Т |
|
33-34 |
|
Ти і твоя родина. Уроки чемності. Моє ставлення до інших. Народні ремесла .. |
|
35 |
|
. Святковий календар. Україна і світ . |
|