Орієнтовне календарне планування
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
на І-й семестр
3 години на тиждень – 46 годин
№ |
Дата |
Тема |
Примітка |
Ми – дослідники |
|||
1 |
|
Листівка до школи |
|
2 |
|
Які бувають цілі. Шлях до мети |
|
3 |
|
Що вивчають різні науки |
|
4 |
|
Етапи наукового методу |
|
5 |
|
Досліджуємо магнетизм |
|
6 |
|
Будова атомів та молекул |
|
7 |
|
Як маса речовини залежить від її густини |
|
8 |
|
Властивості твердих тіл, рідин і газів |
|
9 |
|
Фізичні та хімічні явища, зміна агрегатних станів |
|
10 |
|
Властивості ньютонівських та неньютонівських рідин |
|
11 |
|
Хімічні та фізичні явища на кухні |
|
12 |
|
Етапи розвитку природи. |
|
13 |
|
Відлік часу в історії цивілізації. Скорочені назви одиниць вимірювання часу |
|
14 |
|
Історія науково-технічного прогресу |
|
15 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
16 |
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи |
|
Світ природи |
|||
17 |
|
Теорія Великого вибуху |
|
18 |
|
Види і властивості енергії |
|
19 |
|
Гравітація. Вага і маса |
|
20 |
|
Утворення Сонячної системи. Сонячний вітер |
|
21 |
|
Цикли природи |
|
22 |
|
Освоєння космосу |
|
23 |
|
Молода планета |
|
24 |
|
Утворення континентів |
|
25 |
|
Світовий океан. Сольові розчини |
|
26 |
|
Як формується рельєф |
|
27 |
|
Зображення рельєфу на карті та плані |
|
28 |
|
Корисні копалини. Гірські породи |
|
29 |
|
Умови існування життя. Теорії походження життя |
|
30 |
|
Процес фотосинтезу. Атмосфера і погода |
|
31 |
|
Тематична діагностувальна робота. |
|
32 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи |
|
33 |
|
Класифікація рослин |
|
34 |
|
Як утворюється викопне паливо. Корисні копалини України. |
|
35 |
|
Будова рослин. Лікарські та отруйні рослини |
|
36 |
|
Еволюція тварин. Як досліджують минуле |
|
37 |
|
Ера динозаврів |
|
38 |
|
Панування ссавців і птахів. Одомашнення тварин |
|
39 |
|
Як класифікують тварин. Властивості ссавців і птахів |
|
40 |
|
Риби, земноводні та плазуни |
|
41 |
|
Членистоногі та молюски. Черви, жалкі, голкошкірі та губки |
|
42 |
|
Що таке біосфера |
|
43 |
|
Екосистеми та їхні складові. Як утворюються ґрунти |
|
44 |
|
Ланцюги і мережі живлення |
|
45 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
46 |
|
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Підсумковий урок за І семестр |
|