Календарно-тематичне планування уроків курсу «ЗДОРОВ’ Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ»

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків курсу «ЗДОРОВ’ Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ» 1 год. на тиждень – 35 год. Підручник: «Здоров’я, безпека та добробут». Автори: Тетяна Воронцова, Володимир Пономаренко,Ірина Лаврентьєва, Олена Хомич для 5 класу Модельна навчальна програма: «Здоров’я, безпека та добробут». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори: Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Лаврентьєва І.В., Хомич О.Л.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків курсу «ЗДОРОВ’ Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТ»

1 год. на тиждень – 35 год.

Підручник: «Здоров’я, безпека та добробут». Автори: Тетяна Воронцова, Володимир Пономаренко,Ірина Лаврентьєва, Олена Хомич для 5 класу

Модельна навчальна програма:  «Здоров’я, безпека та добробут». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори: Воронцова Т.В., Пономаренко В.С., Лаврентьєва І.В., Хомич О.Л.)

№ уроку

Зміст модельної навчальної програми

Тема уроку

Результати навчання

Види навчальної діяльності

Домашнє завдання

Дата

Корекція

ВСТУП. БАЗОВІ ПОНЯТТЯ   (6 ГОД)

1

Здоров’я і здоровий спосіб життя. Сучасне уявлення про здоров’я. Вплив способу життя на здоров’я. Ознаки погіршеного самопочуття. Алгоритм дій у разі погіршення самопочуття.

Джерела інформації про здоров’я.

Життя і здоров’я.

- Пояснює наслідки недотримання здорового способу життя

- Знаходить інформацію щодо здоров’я в різних джерелах і перевіряє її достовірність.

- Визначає свої потреби, бажання, інтереси й цілі.

- Доводить, що здоров’я є підґрунтям успішного майбутнього

Дослідження складових здорового способу життя.

Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття, вимірювання температури тіла. Дослідження різних джерел інформації про здоров’я та оцінювання їх надійності.

§ 1

с. 8-15

06.09

 

2

Принципи безпечної життєдіяльності. Безпека і небезпека. Небезпечні ситуації. Порядок дій при потраплянні

у небезпечну ситуацію. Взаємодія з аварійними та рятувальними службами.

Принципи безпечної життєдіяльності.

- Знаходить інформацію щодо безпеки в різних джерелах і перевіряє її достовірність.

- Оцінює надійність різних джерел інформації (засоби масової інформації, реклама, соціальні мережі тощо).

- Діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях

Дослідження прикладів небезпечних ситуацій. Відпрацювання алгоритму дій під час потрапляння у небезпечну ситуацію.

§ 2

с. 16-22

13.09

 

3

Ризики і небезпеки воєнного часу. Правила спілкування з озброєними людьми.

- Діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях

- Аналізує негативний вплив недотримання правил/інструкцій безпечної поведінки на збереження життя і здоров’я.

Відпрацювання алгоритму дій під час потрапляння у небезпечну ситуацію.

т.з

20.09

 

4

Повітряна тривога. Види укриттів. «Правило двох стін». Підготовка «тривожної валізи». Невідкладна допомога

- Аналізує негативний вплив недотримання правил/інструкцій безпечної поведінки на збереження життя і здоров’я.

Відпрацювання алгоритму дій під час потрапляння у небезпечну ситуацію.

т.з

27.09

 

5

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів. Виклик рятувальних служб.

- Діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях

- Здатний викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи відповідно до ситуації необхідну інформацію

Відпрацювання алгоритму дій під час потрапляння у небезпечну ситуацію.

т.з

04.10

 

6

Добробут Поняття і складники добробуту: уміння вчитися, підприємливість, фінансова грамотність, доброчинність, співпраця. Успішне майбутнє. Потреби, бажання, інтереси, цілі. Довгострокові й короткострокові цілі. Життєві навички для здоров’я, безпеки і добробуту.

Наш добробут.

- Знаходить інформацію щодо добробуту в різних джерелах і перевіряє її достовірність.

- Визначає свої потреби, бажання, інтереси й цілі.

- Самостійно створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху, зокрема в навчанні, спорті, побуті.

- Доводить, що здоров’я, безпека й добробут є підґрунтям успішного майбутнього

Дослідження складових добробуту. Вправа на групову взаємодію. Мозковий штурм: «Наші правила» Створення мапи мрій і цілей, плану досягнення мети.

§ 3

с. 23-30

11.10

 

РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕКА НА ДОРОГАХ (4 ГОД)

7

Правила для пішохода.

Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка.

Перехід багатосмугової дороги. Засоби безпеки пішохода. Зважені рішення щодо переходу дороги.

Правила для пішоходів.

- Демонструє модель безпечної поведінки згідно інструкцій і правил у соціальному і природному довкіллі.

- Діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях.

Відпрацювання умінь аналізувати дорожні ситуації, у тому числі

в умовах обмеженої видимості та оглядовості.

Тренінг прийняття зважених рішень щодо переходу дороги.

§ 4

с. 34-39

18.10

 

8

Безпека на зупинках громадського транспорту. Дорожні знаки, якими позначають зупинки громадського транспорту. Небезпеки переходу дороги на зупинці. Правила безпечної поведінки на зупинках. Посадка і висадка пасажирів. Перехід дороги з трамвайними коліями.

Безпека на зупинках громадського транспорту.

- Обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в громадських місцях

- Визначає потенційні небезпеки навколишнього середовища для здоров’я й безпеки людини (дорожній рух, забруд- нення, хімічні речовини, ультрафіолетове випромінювання тощо)

Аналіз небезпек переходу дороги на зупинці.

Моделювання алгоритму безпечної поведінки на зупинці громадського транспорту.

§ 5

с. 41-46

25.10

 

9

Безпека у громадському транспорті. Салон громадського транспорту. Правила поведінки пасажирів у автобусі, тролейбусі, трамваї. Поїздки у переповненому транспорті. Безпека у метрополітені

Безпека у громадському транспорті.

- Протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції й неповаги щодо себе та інших осіб

- Моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного, техногенного, соціального і побутового походження

Дослідження переваг і недоліків різних видів громадського транспорту.

Складання пам’ятки безпечної та етичної поведінки у громадському транспорті.

§ 6

с. 47-55

08.11

 

10

Засоби безпеки у транспорті. Засоби безпеки в автомобілі та громадському транспорті;

Поведінка пасажира при ДТП. Безпечні положення при аварії в громадському транспорті. Дії при пожежі в салоні транспорту.

Засоби безпеки у транспорті.

- Діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях.

- Звертається до фахівців у небезпечних ситуаціях, наслідкам яких не може зарадити власними силами.

- Аналізує негативний вплив недотримання правил/інструкцій безпечної поведінки на збереження життя і здоров’я.

Знайомство з засобами безпеки у транспорті.

Моделювання поведінки пасажира при аварії в транспорті Моделювання алгоритму дій під час пожежі у салоні.

§ 7

с. 56-60

15.11

 

РОЗДІЛ 2. УМІННЯ ВЧИТИСЯ (5 ГОД)

11

Мотивація до навчання. Адаптація до основної школи. Значення навчання для успішного майбутнього. Вроджені здібності і схильності. Користь шкільних предметів.

Як створити й підтримувати інтерес до навчання.

Ми в основній школі.

- Визначає, ідентифікує та обговорює фізичні, психічні (в т.ч. емоційні) й соціальні зміни, які відбуваються під час переходу в основну школу.

- Використовує допоміжні засоби для навчання, зокрема цифрові пристрої, без шкоди для здоров’я.

- Виявляє зацікавлення до тривалої систематичної діяльності (хобі, спорт,

мистецтво, навчання тощо) й наполег- ливість у досягненні мети.

Дослідження змін, які відбулися при переході до основної школи. З’ясування очікувань від навчання.

Самооцінювання здібностей і схильностей.

§ 8

с. 66-72

22.11

 

12

Керування часом. Час – обмежений ресурс. Як запобігти марнуванню часу. Розпорядок дня школяра. Розставляємо пріоритети.

Засоби для щоденного і тижневого планування.

Керування часом.

- Організовує власний освітній простір, раціонально розподіляє час.

- Визначає ефективні способи засвоєння навчальної інформації.

- Аналізує власний навчальний поступ, вказуючи на причини успіхів та невдач

- Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби.

Розпізнавання «крадіїв часу». Створення розпорядку робочого і вихідного дня. Огляд засобів для щоденного і тижневого планування.

§ 9

с. 73-77

29.11

 

13

Умови успішного навчання. Освітній простір школяра. Чинники, які допомагають і заважають навчанню. Способи перепочинку під час занять. Допоміжні засоби для навчання, включно з цифровими пристроями.

Вчимося вдома.

- Визначає ефективні способи засвоєння навчальної інформації.

- Аналізує власний навчальний поступ, вказуючи на причини успіхів та невдач

- Виявляє зацікавлення до тривалої систематичної діяльності (хобі, спорт,

мистецтво, навчання тощо) й наполег- ливість у досягненні мети.

- Розуміє перспективність своєї діяльності для успішного майбутнього.

Облаштування свого освітнього простору. Моделювання вправ і прийомів для відпочинку під час занять. Дослідження можливостей для самонавчання.

§ 10

с. 78-83

06.12

 

14

Вчимося вчитися. Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам’ятовування. Підготовка до контрольної. Навчальний поступ.

Учимося вчитися.

- Використовує допоміжні засоби для навчання, зокрема цифрові пристрої, без шкоди для здоров’я.

- Самостійно створює та реалізовує короткострокові плани щодо досягнення успіху, зокрема в навчанні, спорті, побуті.

 

Дослідження домінантних каналів сприйняття інформації.

Відпрацювання прийомів ефективного запам’ятовування. Самооцінювання навчального поступу.

§ 11

с. 84-89

13.12

 

15

Підсумок за І семестр.

 

 

 

20.12

 

РОЗДІЛ 3. ФІЗИЧНЕ ЗДОРОВ’Я  (4 ГОД)

16

Рухова активність. Види рухової активності. Переваги активного способу життя. Яку спортивну секцію обрати.

Попередження спортивних травм. Допінги та здоров’я. Порушення принципів чесного змагання внаслідок вживання допінгів.

Рухова активність.

- Визначає форми поведінки, які приносять задоволення без нанесення шкоди власному здоров’ю й здоров’ю інших осіб.

- Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби .

- Моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі травматизму

чи поганого самопочуття.

Порівняння різних видів спорту. Моделювання ситуацій надання допомоги і самодопомоги при спортивних травмах.

Обговорення принципів чесного змагання та наслідків їх порушення.

§ 12

с. 93-101

10.01

 

17

Корисний відпочинок.

Стрес і здоров’я. Активний і пасивний відпочинок. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну. Наслідки недосипання для здоров’я і навчання. Вплив медіа на здоров’я.

Корисний відпочинок.

- Визначає форми поведінки, які приносять задоволення без нанесення шкоди власному здоров’ю й здоров’ю інших осіб.

- Виявляє зацікавлення до тривалої систематичної діяльності (хобі, спорт, мистецтво, навчання тощо) й наполег- ливість у досягненні мети.

Робота в групах: «Активний і пасивний відпочинок».

Обговорення наслідків недосипання та умов здорового сну. Дослідження впливу медіа на здоров’я.

§ 13

с. 102-107

17.01

 

18

Профілактика «шкільних» хвороб. Постава і здоров’я. Вправи для профілактики порушень постави, збереження гостроти зору. Як обирати рюкзак. Безпечна маса рюкзака. 

Профілактика «шкільних хвороб».

- Аналізує вибір свій та інших осіб з позиції користі й задоволення (радість) для здорового, безпечного життя.

- Моделює ситуацію надання першої долікарської допомоги в разі травматизму

чи поганого самопочуття.

Виконання вправ для формування правильної постави, гімнастики для очей, руханок для зняття м’язової та емоційної напруги.

Розрахунок максимально допустимої маси рюкзака.

§ 14

с. 108-112

24.01

 

19

Профілактика інфекційних захворювань. Симптоми інфекційних захворювань. Шляхи зараження і способи захисту від респіраторних інфекцій (ОРВІ, грип, ковід-19, туберкульоз). Інфекції, що передаються через кров. ВІЛ-інфекція і СНІД. Як ВІЛ НЕ передається.

Профілактика інфекційних захворювань.

- Визначає форми поведінки, які приносять задоволення без нанесення шкоди власному здоров’ю й здоров’ю інших осіб.

- Досліджує та обговорює чинники, котрі впливають на стан здоров’я і розвиток організму, зокрема профілактичні заходи щодо інфекційних і неінфекційних захворювань.

Створення пам’ятки «Карантин». Моделювання алгоритмів миття рук, носіння захисної маски, дотримання соціальної дистанції під час поширення респіраторних інфекцій.

Створення пам’ятки: «ВІЛ НЕ передається через спілкування».

§ 15

с. 113-119

31.01

 

РОЗДІЛ 4. ПСИХІЧНЕ І ДУХОВНЕ ЗДОРОВ’Я  (3 ГОД)

20

Ми – особливі. Повага до себе. Унікальність людини. Розвиток самоповаги. Повага до інших людей. Гідність і толерантність.

Попередження дискримінації людей за станом здоров’я та іншими ознаками.

Ми — особливі.

- Протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції й неповаги щодо себе.

- Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби

- Визначає відмінності між людьми як ціннісну ознаку індивідуальності .

- Виявляє розуміння індивідуальних відмінностей (гендерних, расових,

національних, фізичних тощо.

Дослідження унікальності кожної людини. Вправи для розвитку самоповаги і толерантного ставлення до відмінностей між людьми.

§ 16

с. 124-129

07.02

 

21

Культура почуттів. Емоційний інтелект. Почуття та емоції. Розпізнавання емоцій. Як висловити емоції. Культура висловлення емоцій у віртуальному спілкуванні.

Культура емоцій.

- Протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції й неповаги щодо себе та інших осіб.

- Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби

Моделювання протидії дискримінації у своєму середовищі.

Моделювання невербального висловлювання і розпізнавання емоцій.

§ 17

с. 130-

137

14.02

 

22

Бути людиною.

Людяність і співчуття. Доброчинність і волонтерство. Як надавати допомогу тим, хто цього потребує. Турбота про живих істот. Протидія жорстокому поводженню з тваринам. Джерела допомоги для тварин.

Бути людиною.

- Вирізняє ознаки доброчинності виявляє чуйність до осіб, які потребують допомоги.

- Пояснює значення волонтерства.

- Виявляє ризики неналежного поводження із тваринами (домашні, бездомні, дикі).

- Поводиться безпечно під час спілкування, зокрема з тваринами.

Моделювання умінь надавати допомогу іншим людям, тваринам, протидії жорстокого поводження з тваринами.

Створення пам’ятки безпечної поведінки з тваринами.

§ 18

с. 138-

143

21.02

 

РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я (5 ГОД)

23

Суспільні норми

Для чого потрібні правила. Закони і моральні норми. Конвенція ООН

про права дитини. Обов’язки дитини у суспільстві.

Суспільні норми.

- Демонструє модель безпечної поведінки згідно з інструкціями і правилами в соціальному і природному середовищі

- Бережливо ставиться до власного майна та майна інших осіб, обґрунтовує недоторканність чужого майна

- Протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції й неповаги щодо себе та інших осіб.

Аналіз шкільних правил. Мозковий штурм: «Права дитини»

Створення пам’ятки про права і обов’язки дитини.

§ 19

с. 148-154

28.02

 

24

Умови ефективного спілкування. Чинники, що впливають на порозуміння між людьми. Вербальні та невербальні способи спілкування

Уміння слухати і говорити. Як уникати непорозумінь.

Умови ефективного спілкування.

- Застосовує вербальні й невербальні засоби спілкування для конструктивної комунікації.

- Пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту

 (інтимний, соціальний, публічний), поважає свій і чужий особистий простір під час спілкування

Відпрацювання навичок вербального і невербального спілкування, уміння слухати і говорити.

Моделювання ситуацій щодо уникання непорозумінь.

§ 20

с. 155-

162

07.03

 

25

Як відстояти себе.

Стилі спілкування. Ознаки і наслідки пасивної і агресивної поведінки у спілкуванні. Переваги упевненої поведінки.

Як відстояти себе.

- Пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту

- Протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції й неповаги щодо себе.

- Розрізняє складники особистого простору  

Робота в групах: «Дослідження ознак і наслідків пасивної, агресивної та упевненої поведінки». Відпрацювання навичок упевненої поведінки.

§ 21

с. 163-

168

14.03

 

26

Спілкування з дорослими.

Особистий простір. Кола спілкування. Взаємодопомога у родині. Дорослі, яким я довіряю. Джерела допомоги для дітей і молоді.

Спілкуємося з дорослими.

- Застосовує вербальні й невербальні засоби спілкування для конструктивної комунікації.

- Пояснює вплив спілкування на складники здоров’я, безпеки і добробуту

- Протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції й неповаги щодо себе та інших осіб.

Складання інтелект-карти: «Кола підтримки».

Моделювання ситуацій звернення до батьків, учителів, психолога, за телефонами довіри.

§ 22

с. 169-

174

21.03

 

27

Спілкування з однолітками.

Дружба в житті людини. Дружний клас. Конфлікти між однолітками. Ознаки булінгу і кібербулінгу. Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі.

Спілкуємося з однолітками.

- Протидіє проявам тиску, агресії, маніпуляції й неповаги щодо себе та інших осіб.

- Розрізняє складники особистого простору  

(інтимний, соціальний, публічний), поважає свій і чужий особистий простір під час спілкування

- Виокремлює інформацію та обговорює ситуації булінгу, зокрема кібербулінгу.

Мозковий штурм: «Справжній друг».

Моделювання ситуацій протидії булінгу/кібербулінгу.

§ 23

с. 175-

184

04.04

 

РОЗДІЛ 6. БЕЗПЕКА В ПОБУТІ І ДОВКІЛЛІ (5 ГОД)

28

Профілактика пожеж .

Умови горіння. Джерело запалювання. Горючі речовини. Кисень. Пожежна безпека оселі.

Профілактика пожеж.

- Діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях.

- Розпізнає ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру й побутового походження

Проведення досліду зі свічкою. Створення інтелект-карти

«Трикутник вогню». Обстеження пожежної безпеки своєї оселі (разом з дорослими).

§ 24

с. 189-

195

11.04

 

29

Дії під час пожежі. Причини виникнення побутових пожеж. Способи гасіння невеликих пожеж. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі. Безпечна евакуація з оселі і приміщення школи.

Як діяти під час пожежі.

- Прогнозує наслідки своїх дій в непередбачуваних і надзвичайних ситуаціях.

- Моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного, техногенного, соціального і побутового походження.

Аналіз причин виникнення пожеж у побуті.

Моделювання захисту органів дихання від отруйних газів. Відпрацювання навичок евакуації з оселі і приміщення школи.

§ 25

с. 196-

202

18.04

 

30

 

Безпека вдома. Ризики побутового травмування. Правила поведінки у ліфті. Захист оселі від зловмисників. Ризики телефонного, телевізійного та інтернет шахрайства. Безпека надворі. Перебування надворі без дорослих. Правила безпечної поведінки із незнайомцями. До кого звертатися на допомогу. Місця підвищеної небезпеки (надворі, населеному пункті, мікрорайоні).

Безпека вдома.

Безпека надворі.

- Обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та в громадських місцях.

- Аналізує негативний вплив недотримання правил/інструкцій безпечної поведінки на збереження життя і здоров’я .

- Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби.

Обстеження безпеки своєї оселі разом із дорослими членами родини. Створення пам’ятки

на випадок небезпечної ситуації з контактними телефонами батьків (опікунів), родичів, сусідів. Обговорення правил спілкування із незнайомцями.

Дослідження місць підвищеної небезпеки у своєму населеному пункті (мікрорайоні).

Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях.

§ 26-27

с. 203-

218

25.04

 

31

Стихійні лиха. Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення.

Засоби порятунку.

Стихійні лиха.

- Діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях.

- Моделює послідовність дій у небезпечних ситуаціях природного, техногенного, соціального і побутового походження.

Моделювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення.

§ 28

с. 219-

226

02.05

 

32

Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Ознаки безпечного пляжу. Коли варто утримуватися від купання. Дії у небезпечних ситуаціях на воді. Перша допомога потерпілим на воді, у разі теплового або сонячного удару.

Відпочинок на природі.

- Діє за алгоритмом відповідно до інструкцій у небезпечних ситуаціях.

- Обирає продукти харчування, способи проведення дозвілля, відповідний одяг тощо, які приносять задоволення й користь для здоров’я, безпеки й добробуту.

- Бере участь у груповій роботі, враховуючи індивідуальні особливості й потреби.

Відпрацювання умінь надання допомоги постраждалому у разі теплового або сонячного удару. Створення пам’ятки «Безпечна поведінка на воді».

§ 29

с. 227-

233

09.05

 

РОЗДІЛ 7. РАЦІОНАЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ  (3 ГОД)

33

Земля – наш спільний дім. Земля як екологічна система. Довкілля і технічний прогрес. Наслідки забруднення довкілля для життя

і здоров’я людини. Способи збереження природного середовища.

Земля — наш спільний дім.

- Обґрунтовує необхідність власної відповідальності за поведінку в побуті та в громадських місцях.

- Розпізнає ймовірні небезпеки природного, техногенного, соціального характеру й побутового походження.

Аналіз інфографіки про вплив технічного прогресу на забруднення довкілля.

Дослідження термінів розкладання сміття та шляхів зменшення забруднення довкілля.

§ 30

с. 239-

244

16.05

 

34

Культура споживання. Потреби людини та обмеженість ресурсів. Поведінка відповідального споживача. Повторне використання. Сортування та утилізація відходів.

Культура споживання.

- Аналізує взаємозв’язок між потребами людини та обмеженістю ресурсів

- Обстоює потребу ощадливого використання ресурсів і повторної переробки вторинної сировини.

- Обґрунтовує обмеженість ресурсів (зокрема часу, здоров’я, фінансів.

- Відбирає ресурси для повторної переробки.

Дослідження способів повторного використання речей.

Складання пам’ятки, як сортувати сміття для утилізації і переробки.

§ 31

с. 245-

250

23.05

 

35

Підсумок за ІІ семестр.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 січня 2023
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку