Календарно-тематичне планування уроків
літературного читання
складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я., затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): частина 2 // О. Я. Савченко,
І. В. Красуцька - Київ: "Оріон", 2021
ІІ семестр
№ уроку |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
46 |
Вступ до розділу. Володимир Сосюра «Як не любити той край...». с.87 |
1 |
|
47 |
Ліна Костенко. «Усе моє, все зветься Україна» с.87 -88 (напам’ять) |
1 |
|
48 |
Надія Кир’ян «Євшан». С.88 |
1 |
|
49 |
Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? с.88-90 |
1 |
|
50 |
Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело» с.90-92 |
1 |
|
51 |
Галина Кирпа «Мова моя» с.92 |
1 |
|
52 |
Робота з дитячою книжкою. Наша слава-українська держава. О.Іваненко «Вербова гілка » с.55-63 |
1 |
|
53 |
Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? с.93 |
1 |
|
54 |
Перевіряю свої досягнення.с.94 |
1 |
|
55 |
Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря. с. 95-97 |
1 |
|
56 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває». с. 98 |
1 |
|
57 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99 |
1 |
|
58 |
Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». с. 99-100 (напам’ять) |
1 |
|
59 |
Життя і творчість Івана Франка. с. 101 |
1 |
|
60 |
Іван Франко «Дивувалась зима». с. 102 (напам’ять) |
1 |
|
61 |
Робота з дитячою книжкою. Казку читаєш –мудрість шукаєш. М. Слабошпицький «Цікаве рибеня», М. Прохасько «Банда кабанів» с.64-75 |
1 |
|
62 |
Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». с. 103 |
1 |
|
63 |
Життя і творчість Лесі Українки. с. 104 |
1 |
|
64 |
Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105 |
1 |
|
65 |
Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. с. 106 |
1 |
|
66 |
Діагностувальна робота. Аудіювання. В.Сухомлинський «Легенда про Золоте Зернятко Істини» |
1 |
|
67 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
1 |
|
68 |
Підсумок за розділом «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства». с. 107 |
1 |
|
69 |
Робота з дитячою книжкою. Яскраві дні дитинства. М.Слабошпицький «Риба від діда Остапа », С. Кочубей «Обережно, гнилі абрикоси» с.76-84 |
1 |
|
70 |
Вступ до розділу. Істотні ознаки байки. |
1 |
|
71 |
Життя і творчість Леоніда Глібова. с.108-109 |
1 |
|
72 |
Леонід Глібов. «Зозуля й Півень». Інсценізація байки. с.110-111 |
1 |
|
73 |
Леонід Глібов. «Зозуля й Півень». Інсценізація байки. с.110-111 |
1 |
|
74 |
Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. с.112 |
1 |
|
75 |
Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». с.113-118 (напам’ять уривок) |
1 |
|
76 |
Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу» (продовження). Стислий переказ казки. с.113-118 |
1 |
|
77 |
Робота з дитячою книжкою. Люди і тварини - друзі чи ні? Б.Грінченко «Винахідливий грум», Ю.Смаль «З днем народження» с.85-92 |
1 |
|
78 |
Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька. с.119-125 |
1 |
|
79 |
Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька (продовження). с.119-125 |
1 |
|
80 |
Особливості п’єси – казки як жанру. Будова п’єси. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!». с.125-133 |
1 |
|
81 |
Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133 |
1 |
|
82 |
Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133 |
1 |
|
83 |
Медіавіконце: буктрейлер. с.134-135 |
1 |
|
84 |
Робота з дитячою книжкою. Душу мають не лише люди? М. Якубовська «Сонячна галявина», М. Слабошпицький «На городі, під лісосмугою» с.93-103 |
1 |
|
85 |
Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс».с.136 |
1 |
|
86 |
Діагностувальна робота. Читання мовчки.(письмово). О. Кротюк « Чужа слава » ( зошит успішні сходинки с.76-78) |
1 |
|
87 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
1 |
|
88 |
Вступ до теми. Акровірш. Вадим Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138 |
1 |
|
89 |
Леонід Глібов «Хто вона?». с.138 |
1 |
|
90 |
Анатолій Камінчук «Лічилка». с.139 |
1 |
|
91 |
Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім». с.139-140 |
1 |
|
92 |
Робота з дитячою книжкою. З історії винаходів. П. Утевська «Син рослинного світу », П. Утевська «Будьмо знайомі! » с.104-110 |
1 |
|
93 |
Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141 (напам’ять) |
1 |
|
94 |
День матері. Дмитро Павличко «Мати». Виготовлення подарунку матерям. с.141-142 |
1 |
|
95 |
Вічний зв’язок. Федір Петрів «Що починається з малого?». с.142 |
1 |
|
96 |
Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони». с.143-144 |
1 |
|
97 |
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором (письмово)/ медіатекстом. А.Григорук «Коли по хаті ходять пироги? » (зошит сходинки до вершин с.64-67) |
1 |
|
98 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. |
1 |
|
99 |
Робота з дитячою книжкою. Завітай в читальний зал – там цікавий є журнал. «Є всесвітній день ґудзиків », «Дерево , що росте корінням догори» із журналів. с.111-119 |
1 |
|
100 |
Вступ до розділу. Завжди новинкар між нами. с.145 |
1 |
|
101 |
Степан Пушик «Новинкар». С.146—148 |
1 |
|
102 |
Степан Пушик «Новинкар». С.146—148 |
1 |
|
103 |
Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152 |
1 |
|
104 |
Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152 |
1 |
|
105 |
Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця». с.152-153 (напам’ять) |
1 |
|
106 |
Медіавіконце: міні- проєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155 |
1 |
|
107 |
Перевіряю свої досягнення за темою «Фантазуємо, творимо і мріємо». с.156 |
1 |
|
108 |
Робота з дитячою книжкою. Школа. В. Нестайко «Терорист грифа », В. Нестайко «Контрольна у 4-Б класі » с.120-129 |
1 |
|
109 |
Діагностувальна робота. Перевірка навички читання вголос Л. Полтава « Найкраща писанка » (зошит сходинки до вершин с.72-73) |
1 |
|
110 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. Міні-проєкт «Хмаринка думок » |
1 |
|
111 |
Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя». |
1 |
|
112 |
Перегляд улюблених мультфільмів. |
1 |
|
113 |
Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів. |
1 |
|
114 |
Бібліотечний урок «Щоденник читача». |
1 |
|
115 |
Перегляд дитячих телепередач. |
1 |
|
116 |
Робота з дитячою книжкою. Фантастика. Л. Воронина «Суперагент 000.Таємниця золотого кенгуру », Ю. Горбачевський «Сонячна система Твердотіла» с.130-141 |
1 |
|
117 |
Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад. |
1 |
|
118 |
Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів». |
1 |
|
119 |
Вікторина: «У світі казки чарівної». |
1 |
|
120 |
Читаю для себе. |
1 |
|
121 |
Читаю для друга. |
1 |
|
122 |
Читаю для себе. |
1 |
|
123 |
Робота з дитячою книжкою. «Мій улюблений український письменник». |
1 |
|
124 |
Читаю для друга. |
1 |
|
125 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумковий урок за рік. |
1 |
|