Календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 4 класі ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків літературного читання в 4 класі, складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я., затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання

складено  відповідно до  Типової  освітньої  програми, розробленою під керівництвом Савченко О. Я., затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 року № 743

 

Підручник для 4 класу ЗЗСО (у 2-х частинах): частина 2 // О. Я. Савченко,

І. В. Красуцька - Київ: "Оріон", 2021

 

ІІ семестр

 

уроку

Тема уроку

Кількість годин

Дата

46

Вступ до розділу. Володимир Сосюра «Як не любити той край...». с.87

1

 

47

Ліна Костенко. «Усе моє, все зветься Україна» с.87 -88 (напам’ять)

1

 

48

Надія Кир’ян «Євшан». С.88

1

 

49

Володимир Лучук. Скільки річок в Україні? с.88-90

1

 

50

Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело» с.90-92

1

 

51

 Галина Кирпа «Мова моя» с.92

1

 

52

Робота з дитячою книжкою. Наша слава-українська держава. О.Іваненко «Вербова гілка » с.55-63

1

 

53

Медіавіконце: як стати поінформованою людиною? с.93

1

 

54

Перевіряю свої досягнення.с.94

1

 

55

Вступ до розділу. Життя і творчість великого Кобзаря.

с. 95-97

1

 

56

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер віє – повіває».     с. 98

1

 

57

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Вітер з гаєм розмовляє». с. 98-99

1

 

58

Поезія великого Кобзаря. Тарас Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий». с. 99-100 (напам’ять)

1

 

59

Життя і творчість Івана Франка. с. 101

1

 

60

Іван Франко «Дивувалась зима». с. 102 (напам’ять)

1

 

61

Робота з дитячою книжкою. Казку читаєш –мудрість шукаєш. М. Слабошпицький «Цікаве рибеня», М. Прохасько «Банда кабанів» с.64-75

1

 

62

Вірші – картина природи. Іван Франко «Дрімають села». с. 103

1

 

63

Життя і творчість Лесі Українки. с. 104

1

 

64

Стан природи і настрій людини в поезії. Леся Українка «Давня весна». с. 104-105

1

 

65

Медіавіконце: Вікіпедія і вікіпедисти. с. 106

1

 

66

Діагностувальна робота. Аудіювання.

В.Сухомлинський «Легенда про Золоте Зернятко Істини»

1

 

67

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

1

 

68

Підсумок за розділом «Замислюємося над сторінками книжок українського письменства». с. 107

1

 

69

Робота з дитячою книжкою. Яскраві дні дитинства. М.Слабошпицький «Риба від діда Остапа »,

С. Кочубей  «Обережно, гнилі абрикоси» с.76-84

1

 

70

Вступ до розділу. Істотні ознаки байки.

1

 

71

Життя і творчість Леоніда Глібова. с.108-109

1

 

72

Леонід Глібов. «Зозуля й Півень». Інсценізація байки. с.110-111

1

 

73

Леонід Глібов. «Зозуля й Півень». Інсценізація байки. с.110-111

1

 

74

Літературні казки. Життєвий і творчий шлях Джозефа Редьярда Кіплінга. с.112

1

 

75

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу». с.113-118 (напам’ять уривок)

1

 

76

Джозеф Кіплінг «Мауглі йде до лісу» (продовження). Стислий переказ казки. с.113-118

1

 

77

Робота з дитячою книжкою. Люди і тварини - друзі чи ні? Б.Грінченко «Винахідливий грум», Ю.Смаль «З днем народження» с.85-92

1

 

78

Сучасна казка. Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька. с.119-125

1

 

79

Казка «Лисичка-комерсантка» Галина Гузовська-Корицька (продовження). с.119-125

1

 

80

Особливості п’єси – казки як жанру. Будова п’єси. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!». с.125-133

1

 

81

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133

1

 

82

Вибіркова інсценізація п’єси – казки. Світлана Конощук «Обережно, Незнайомець!» (продовження). с.125-133

1

 

83

Медіавіконце: буктрейлер. с.134-135

1

 

84

Робота з дитячою книжкою. Душу мають не лише люди? М. Якубовська «Сонячна галявина»,

М. Слабошпицький «На городі, під лісосмугою» с.93-103

1

 

85

Підсумок за розділом «Відкриваємо світ літературних байок, казок і п’єс».с.136

1

 

86

Діагностувальна робота. Читання мовчки.(письмово). О. Кротюк « Чужа слава »

( зошит успішні сходинки с.76-78)

1

 

87

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

1

 

88

Вступ до теми. Акровірш. Вадим  Скомаровський «З чого починається весна». с.137-138

1

 

89

Леонід Глібов «Хто вона?». с.138

1

 

90

Анатолій Камінчук «Лічилка». с.139

1

 

91

Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім». с.139-140

1

 

92

Робота з дитячою книжкою. З історії винаходів. П. Утевська «Син рослинного світу », П. Утевська

«Будьмо знайомі! » с.104-110

1

 

93

Змалювання дощу словами. Андрій Малишко «Дощик». с.140-141 (напам’ять)

1

 

94

День матері. Дмитро Павличко «Мати». Виготовлення подарунку матерям. с.141-142

1

 

95

Вічний зв’язок. Федір Петрів «Що починається з малого?». с.142

1

 

96

Медіавіконце: як відзначити Всесвітній день поезії. Підсумок за розділом «Чуємо весняні передзвони». с.143-144

1

 

97

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором (письмово)/ медіатекстом. А.Григорук «Коли по хаті ходять пироги? » (зошит сходинки до вершин с.64-67)

1

 

98

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів.

1

 

99

Робота з дитячою книжкою. Завітай в читальний зал – там цікавий є журнал. «Є всесвітній день ґудзиків », «Дерево , що росте корінням догори» із журналів. с.111-119

1

 

100

Вступ до розділу. Завжди новинкар між нами. с.145

1

 

101

 Степан Пушик «Новинкар». С.146—148

1

 

102

Степан Пушик «Новинкар». С.146—148

1

 

103

Повір у себе. Леся Мовчун «Арфа для павучка». с.149-152

1

 

104

Леся Мовчун «Арфа для павучка» (продовження). с.149-152

1

 

105

Хай твоя мрія здійсниться. Надія Кир’ян «Жар-птиця». с.152-153 (напам’ять)

1

 

106

Медіавіконце: міні- проєкт «Наша випускна стіннівка». с.154-155

1

 

107

Перевіряю свої досягнення за темою «Фантазуємо, творимо і мріємо». с.156

1

 

108

Робота з дитячою книжкою. Школа. В. Нестайко

«Терорист грифа », В. Нестайко «Контрольна у 4-Б класі » с.120-129

1

 

109

Діагностувальна робота. Перевірка навички читання вголос Л. Полтава « Найкраща писанка » (зошит сходинки до вершин с.72-73)

1

 

110

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. Міні-проєкт «Хмаринка думок »

1

 

111

Бібліотечний урок «Подаруй книзі нове життя».

1

 

112

Перегляд улюблених мультфільмів.

1

 

113

Літературні посиденьки. Читання улюблених віршів.

1

 

114

Бібліотечний урок «Щоденник читача».

1

 

115

Перегляд  дитячих телепередач.

1

 

116

Робота з дитячою книжкою. Фантастика. Л. Воронина  «Суперагент 000.Таємниця золотого кенгуру »,  Ю. Горбачевський «Сонячна система Твердотіла» с.130-141

1

 

117

Театральна постанова казки «Ріпка» на новий лад.

1

 

118

Бібліотечний урок «Науково-популярна література для молодших школярів».

1

 

119

Вікторина: «У світі казки чарівної».

1

 

120

Читаю для себе.

1

 

121

Читаю для друга.

1

 

122

Читаю для себе.

1

 

123

Робота з дитячою книжкою. «Мій улюблений український письменник».

1

 

124

Читаю для друга.

1

 

125

Узагальнення і систематизація знань учнів. 

Підсумковий урок за рік.

1

 

 

 

docx
Додано
14 січня
Переглядів
1128
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку