Міністерство освіти і науки України
Інститут спеціальної педагогіки і психології
Миколи Ярмаченка НАПН України
Київ – 2019
Календарно-тематичне планування
уроків математики у 2 класі
до підручника «Практична математика» для 2 класу
(автори С.П. Гаценко, Н.І. Ліщук, С.В. Іванченко)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
||
|
1 семестр |
|
||
1 |
Вступ. Актуалізація знань учнів,сформованих в першому класі. Лічба предметів. |
|
||
2 |
Арифметичні дії в межах 10. Склад чисел у межах 10. |
|
||
3 |
Арифметичні дії в межах 10. Таблиця додавання та віднімання. |
|
||
4 |
Число і цифра 1. Монета 1 гривня. Порівняння за віком. |
|
||
5 |
Число і цифра 2. Монета 2 гривні. Порядкова лічба. Порівняння чисел 1і 2. Поняття про величину. |
|
||
6 |
Склад числа 2. Дії додавання та віднімання. Круг. Поняття про величину. |
|
||
7 |
Число і цифра 3. Порядкова лічба. Порівняння чисел 1,2,3. Трикутник. |
|
||
8 |
Склад числа 3. Додавання та віднімання в межах 3. Переставна властивість додавання. Трикутник. |
|
||
9 |
Число і цифра 4. Порядкова лічба. Порівняння чисел в межах 4. Квадрат. |
|
||
10 |
Склад числа 4. Додавання та віднімання в межах 4. Переставна властивість додавання. Квадрат. |
|
||
11 |
Число і цифра 5. Порядкова лічба. Порівняння чисел в межах 5. Монета 5 гривень. |
|
||
12 |
Склад числа 5. Додавання та віднімання в межах 5. Переставна властивість додавання. Прямокутник. |
|
||
13 |
Поняття про арифметичну задачу. Таблиця додавання та віднімання в межах 5. |
|
||
14 |
Прості задачі на знаходження суми. |
|
||
15 |
Прості задачі на знаходження остачі. |
|
||
16 |
Число і цифра 0. Прямокутник. |
|
||
17 |
Число і цифра 6. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 6. |
|
||
18 |
Склад числа 6. Додавання в межах 6. Переставна властивість додавання. Порівняння квадрата і прямокутника. |
|
||
19 |
Віднімання в межах 6. Точка. Пряма і крива лінії. |
|
||
20 |
Число і цифра 7. Порядкова лічба. Порівняння чисел в межах 7. |
|
||
21 |
Склад числа 7. Додавння в межах 7. Переставна властивість додавання. |
|
||
22 |
Віднімання в межах 7. Пряма лінія. Крива лінія. Креслення прямих За допомогою лінійки. |
|
||
23 |
Число і цифра 8. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 8. |
|
||
24 |
Склад числа 8. Додавання в межах 8. Переставна властивість додавання. |
|
||
25 |
Відніманя в межах 8. Точка. Пряма лінія. Побудова прямої, що проходить через одну точку. |
|
||
26 |
Число і цифра 9. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 9. |
|
||
27 |
Склад числа 9. Додавання в межах 9. Переставна властивість додавання. |
|
||
28 |
Віднімання в межах 9. Пряма. Креслення прямих ліній, що проходять через одну точку. |
|
||
29 |
Число 10. Монети 10 копійок, 10 гривень. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 10. |
|
||
30 |
Склад числа 10. Переставна властивість додавання. Додавання в межах 10. |
|
||
31 |
Віднімання в межах 10. Точка. Пряма. Креслення прямої через дві точки. |
|
||
32 |
Переставна властивість додавання. Таблиці додавання та віднімання в межах 10. |
|
||
33 |
Десять – один десяток. Порівняння одиниці та одного десятка. |
|
||
34 |
Число 11. Банкноти 1 гривня, 10 гривень. |
|
||
35 |
Число 11. Місце числа в числовому ряду. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 11. |
|
||
36 |
Число 12. Банкноти 2 гривні, 10 гривень. |
|
||
37 |
Число 12. Місце числа в числовому ряду. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 12. |
|
||
38 |
Число 13. Одиниця часу – година. |
|
||
39 |
Число 13. Місце числа в числовому ряду. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 13. |
|
||
40 |
Число 14. Одиниця часу – година. |
|
||
41 |
Число 14. Місце числа в числовому ряду. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 14. |
|
||
42 |
Число 15. Банкноти 5 гривень, 10 гривень. |
|
||
43 |
Число 15. Місце числа в числовому ряду. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 15. |
|
||
44 |
Число 16. Одиниця часу – година. |
|
||
45 |
Число 16. Місце числа в числовому ряду. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 16. |
|
||
46 |
Число 17. Одиниця часу – година. |
|
||
47 |
Число 17. Місце числа в числовому ряду. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 17. |
|
||
48 |
Число 18. Одиниця часу – година. |
|
||
49 |
Число 18. Місце числа в числовому ряду. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 18. |
|
||
50 |
Число 19. Одиниця часу – година. |
|
||
51 |
Число 19. Місце числа в числовому ряду. Порядкова лічба. Порівняння чисел у межах 19. |
|
||
52 |
Числа одноцифрові та двоцифрові. Промінь. |
|
||
53 |
Числа одноцифрові та двоцифрові. Порівняння чисел за величиною. Відрізок. |
|
||
54 |
Додавання одноцифрового числа до 10. |
|
||
55 |
Віднімання від двоцифрового числа одиниць. |
|
||
56 |
Віднімання від двоцифрового числа 10 |
|
||
57 |
Контрольна робота |
|
||
58 |
Додавання та віднімання в межах 20 на основі десяткового складу числа. |
|
||
59 |
Додавання одно- та двоцифрових чисел виду: 11+1, 11+2, 12+1. |
|
||
60 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового виду: 12-1, 13-2, 13-1. |
|
||
61 |
Додавання та віднімання в межах 13. |
|
||
62 |
Додавання одно- та двоцифрових чисел виду: 11+3, 12+2, 13+1 |
|
||
63 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового виду: 14-1, 14-2, 14-3. |
|
||
64 |
Додавання та віднімання в межах 14. |
|
||
65 |
Додавання одно- та двоцифрових чисел виду: 11+4, 12+3,13+2, 14+1. Сантиметр. Визначення довжини довжини відрізків. |
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
2 семестр |
|
|
|
|
66 67 |
Додавання одноцифрового числа до10.
|
|
68 69 |
Віднімання від двоцифрового числа одиниць. |
|
70 71 |
Віднімання від двоцифрового числа 10. |
|
72 73 |
Додавання та віднімання в межах 20 на основі десяткового складу числа. |
|
74 |
Додавання одно-та двоцифрового чисел виду: 11+1, 11+2, 12+1. |
|
75 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового виду: 12-1, 13-2,13-1. |
|
76 |
Додавання та віднімання в межах 13. |
|
77 |
Додавання одно-та двоцифрового чисел виду: 11+3,12+2,13+1. |
|
78 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового виду: 14-1,14-2. |
|
79 |
Додавання та віднімання в межах 14. |
|
80 |
Додавання одно-та двоцифрового чисел виду: 11+4,12+3,13+2. Сантиметр. Визначення довжини відрізків. |
|
81 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового виду: 15-1, 15-3. Сантиметр. Вимірювання довжини відрізків. |
|
82 |
Додавання та віднімання в межах 15. Вимірювання довжини відрізків. |
|
83 84 |
Додавання та віднімання в межах12 - 15 |
|
85 |
Нуль як компонент дії додавання та віднімання. Креслення відрізка заданої довжини. |
|
86 87 |
Додавання одно-та двоцифрового чисел у межах 16. Складання, запис і читання числових нерівностей. |
|
88 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового в межах 16. |
|
89 90 |
Додавання та віднімання в межах 16. |
|
91 92 |
Додавання одно-та двоцифрового чисел у межах 17. Переставний закон додавання. Доданок, доданок, сума. |
|
93 94 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового в межах 17. Компоненти дії віднімання. Зменшуване, від´ємник, різниця. |
|
95 96 |
Додавання та віднімання в межах 17. |
|
97
|
Додавання одно-та двоцифрового чисел у межах 18. Креслення однакових за довжиною відрізків. |
|
98 99 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового в межах 18. Одиниця довжини дециметр. |
|
100 101 |
Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів. |
|
102 103 |
Додавання та віднімання в межах 18. Кут. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів. |
|
104 105 |
Додавання та віднімання в межах 18. Прямий кут. Задача на знаходження невідомого доданка. |
|
106 107 |
Додавання одно-та двоцифрового чисел у межах 19. Гострий кут. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. |
|
108 109 |
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового в межах 19. Гострий кут. |
|
110 111 |
Додавання та віднімання в межах 19. Тупий кут. Задача на знаходження невідомого зменшуваного |
|
112 |
Додавання в межах 16 – 19. Прямокутник. Сторони. Кути. |
|
113 114 |
Додавання в межах 16 - 19. Прямокутник. Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника. |
|
115 116 |
Віднімання в межах 16 – 19. Квадрат. Сторони. Кути. Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. |
|
117 118 |
Віднімання в межах 16 – 19. Квадрат. Визначення кількості десятків та кількості одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями. |
|
119 120 |
Додавання одно-та двоцифрового чисел, коли сума дорівнює 20. |
|
121 |
Додавання одно-та двоцифрового чисел, коли сума дорівнює 20. Трикутник. Сторони. Кути. |
|
122 123 |
Нумерація в межах 20. Порівняння чисел. Дні тижня. Місяці року. |
|
124 125 |
Нумерація в межах 20. Задача на знаходження невідомого доданка. Година. Визначення часу за годинником. |
|
126 127 |
Нумерація в межах 100 (круглі десятки). Визначення кількості десятків та кількості одиниць у числі. Віднімання розрядного числа. |
|
128 129 |
Нумерація в межах 100 (круглі десятки). Міри вартості. Монети. Банкноти. Додавання круглого числа до двоцифрового. |
|
130 |
Діагностична робота |
|
131 132 |
Додавання та віднімання в межах 20 на основі десяткового складу числа. Одиниця довжини – сантиметр, дециметр. |
|
133 134 |
Додавання та віднімання в межах 20 на основі десяткового складу числа. Прямокутник. Квадрат. Трикутник. Кути. Вершина, сторони |
|
135 136 |
Додавання та віднімання в межах 20 без переходу через десяток. Гроші. Паперові гроші й монети. Співвідношення між гривнею і копійками. |
|
137 138 |
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового. |
|
139 140 |
Задача на знаходження невідомого від’ємника. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1