Календарно-тематичне планування
уроків математики
I семестр
(5 годин на тиждень)
(За авторами М.В. Козак, О.П.Корчевська)
Види перевірок |
3 клас |
|
І с. |
ІІ с. |
|
Комбінована діагностувальна робота |
5 |
4 |
Діагностувальна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень |
- |
1 |
Усього перевірок |
5 |
5 |
№ з/п |
Теми уроків |
Дата |
С. |
|
Повторення та поглиблення матеріалу за 3 клас |
|
|||
1 |
Табличне множення і ділення |
02.09 |
|
С.4-5 №8,9 |
2 |
Табличне множення і ділення |
03.09 |
|
С.5 №18,19 |
3 |
Нумерація трицифрових чисел |
04.09 |
|
С.6 №27,28 |
4 |
Одиниці вимірювання часу. Годинник |
05.09 |
|
С.7-8 №38,39 |
5 |
Додавання і віднімання круглих чисел. Позатаб-личне множення і ділення |
06.09 |
|
С.8-9 №48,49 |
6 |
Ділення з остачею. Письмове додавання і віднімання |
09.09 |
|
С.9-10 №58,59 |
7 |
Частини |
10.09 |
|
С.10-11 №69,70 |
8 |
Форми запису розв’язання задач. Самостійна робота. |
11.09 |
|
С.12 №75-76 Зб с.6, к№3(Ів) |
Багатоцифрові числа |
|
|||
9 |
Тисяча. Лічба тисячами |
12.09 |
|
С.13-14 №84,85 |
10 |
Лічба тисячами, десятками тисяч і сотнями тисяч |
13.09 |
|
С.14-15, №94,95 |
11 |
Мільйон. Таблиця класів і розрядів |
16.09 |
|
С.16-17 №104,105 |
12 |
Читання і записування у таблицю чисел першого та другого класів |
17.09 |
|
С.17-18 №114-115 |
13 |
Читання, записування та порівняння чисел другого класу |
18.09 |
|
С.18-19 №125,126 |
14 |
Запис чисел 2-го класу у вигляді суми розрядних доданків. Додавання і віднімання чисел 2-го класу |
19.09 |
|
С.20-21 №136,137 |
15 |
Усне додавання і віднімання чисел другого класу |
20.09 |
|
С.21-22 №145,146 |
16 |
Множення і ділення чисел другого класу на од-ноцифрове число |
23.09 |
|
С.22-23 №156,157 |
17 |
Діагностувальна робота №1:комбінована робота |
24.09 |
|
|
18 |
Аналіз д.р.Читання і записування в таблицю чисел у межах мільйона |
25.09 |
|
С.23-25 №167,168 |
19 |
Читання і записування чисел у межах мільйона |
26.09 |
|
С.25-26 №177,178 |
20 |
«Сусіди» багатоцифрового числа. Додавання і віднімання 1 |
27.09 |
|
С.26-27 №188,189 |
21 |
Розклад багатоцифрових чисел на розрядні доданки. Види трикутників за сторонами |
30.09 |
|
С.27-28 №197,198 |
22 |
Розв’язування задач способом відношень |
01.10 |
|
С.29-30 №205,206 |
23 |
Запис суми розрядних доданків одним числом |
02.10 |
|
С.30-31 №215,216 |
24 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Додавання і віднімання на основі нумерації |
03.10 |
|
С.32-33 №227,228 |
25 |
Множення і ділення чисел на 10, 100, 1000 |
04.10 |
|
С.33-34 №237,238 |
26 |
Визначення загальної кількості одиниць даного розряду |
07.10 |
|
С.35-36 №249,250 |
27 |
Закріплення вивченого матеріалу |
08.10 |
|
С.37-38 №256,257 |
28 |
Діагностувальна робота №2:комбінована робота |
09.10 |
|
|
29 |
Аналіз діагностичної роботи. Одиниці вимірювання довжини. Перетворення іменованих чисел |
10.10 |
|
С.38-39 №265,266 |
30 |
Порівняння, перетворення, додавання і віднімання іменованих чисел |
11.10 |
|
С.40-41 №274,275 |
31 |
Міри маси — 1 кг, 1 ц. Перетворення іменованих чисел |
14.10 |
|
С.41-42 №286,287 |
32 |
Грам. Перетворення і порівняння іменованих чисел |
15.10 |
|
С.42-43 №295,296 |
33 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел |
16.10 |
|
С.43-45 №304,305 |
34 |
Тонна. Перетворення іменованих чисел, виражених мірами маси |
17.10 |
|
С.45-46 №314,315 |
35 |
Міри часу. Годинник |
18.10 |
|
С.46-48 №324,325 |
36 |
Століття |
21.10 |
|
С.48-49 №336,337 |
37 |
Види кутів |
22.10 |
|
С.49-50 №346-347 |
38 |
Діагностувальна робота №3:комбінована робота |
23.10 |
|
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел |
|
|||
39 |
Аналіз діагностичної роботи. Письмове додавання багатоцифрових чисел |
24.10 |
|
С.52-53 №368,369 |
40 |
Письмове додавання багатоцифрових чисел у випадку трьох і більше доданків. Види три-кутників за кутами |
25.10 |
|
С.53-54 №378,379 |
41 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел. |
04.11 |
|
С.55-56 №388,389 |
42 |
Письмове віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному є нулі |
05.11 |
|
С.56-57 №397,398 |
43 |
Окремі випадки додавання і віднімання 1. Перевірка додавання |
06.11 |
|
С.57-58 №408,409 |
44 |
Перевірка віднімання |
07.11 |
|
С.58-60 №418,419 |
45 |
Вирази на дві дії |
08.11 |
|
С.60,61 №428,429 |
46 |
Додавання і віднімання способом округлення |
11.11 |
|
С.61-62 №439,440 |
47 |
Повторення вивченого матеріалу |
12.11 |
|
С.63 №450,451 |
48 |
Самостійна робота |
13.11 |
|
Зб.с.60-61 К.№42 |
49 |
Усне додавання і віднімання іменованих чисел. Властивості прямокутника |
14.11 |
|
С.64-65 №460,461 |
50 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами довжини і маси |
15.11 |
|
С.65-66 №470,471 |
51 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел, виражених мірами часу |
18.11 |
|
С.66-68 №480,481 |
52 |
Швидкість. Час. Відстань |
19.11 |
|
С.68-69 №488,489 |
53 |
Задачі на знаходження відстані |
20.11 |
|
С.69-70 №497,498 |
54 |
Задачі на знаходження часу руху |
21.11 |
|
С.70-71 №506,507 |
55 |
Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах |
22.11 |
|
С.71-73 №516,517 |
56 |
Задачі, задані у прямій і непрямій формах |
25.11 |
|
С.73-74 №526,527 |
57 |
Прості задачі, задані у прямій і непрямій формах |
26.11 |
|
С.74-75 №536,537 |
58 |
Ознайомлення з прямокутним паралелепіпедом |
27.11 |
|
С.75-75 №545,546 |
59 |
Діагностувальна робота №4:комбінована робота |
28.11 |
|
|
Множення на одноцифрове число |
|
|||
60 |
Аналіз діагностувальної роботи. Усне і письмове множення на одноцифрове число |
29.11 |
|
С.79-80 №575,576 |
61 |
Множення на одноцифрове число виду 213 · 4, 242 · 3 |
02.12 |
|
С.80-82 №585,586 |
62 |
Множення на одноцифрове число виду 109 · 5, 115 · 4 |
03.12 |
|
С.82-83 №596,597 |
63 |
Множення на одноцифрове число виду 275 · 3, 78 · 4 |
04.12 |
|
С.83-84 №607-608 |
64 |
Множення на одноцифрове число виду 7541 · 6 |
05.12 |
|
С.85-86 №615,616 |
65 |
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове |
06.12 |
|
С.86-87 №624,625 |
66 |
Множення круглого числа на одноцифрове |
09.12 |
|
С.88-89 №634,635 |
67 |
Множення іменованого числа на одноцифрове число |
10.12 |
|
С.89-90 №645,646 |
68 |
Переставний закон множення Самостійна робота |
11.12 |
|
С.90-91 №655,656 |
Площа фігури |
|
|||
69 |
Підготовка до ознайомлення з площею |
12.12 |
|
С.92-93 №665,666 |
70 |
Ознайомлення з площею фігури |
13.12 |
|
С.93-94 №673,674 |
71 |
Вимірювання площі ступінчатих фігур |
16.12 |
|
С.94-95 №684,685 |
72 |
Вимірювання площі палеткою |
17.12 |
|
С.96-97 №693,694 |
73 |
Площа прямокутника |
18.12 |
|
С.97-98 №703,704 |
74 |
Одиниці вимірювання площі |
19.12 |
|
С.99-100 №713,714 |
75 |
Розгортка паралелепіпеда |
20.12 |
|
С.101-102 №722,723 |
76 |
Закріплення вивченого матеріалу |
23.12 |
|
С.102-103 №731-732 |
77 |
Знаходження сторони прямокутника за його площею та іншою стороною |
24.12 |
|
С.103-105 №741-742 |
78 |
Розгортка куба |
25.12 |
|
С.105-106 №751,752 |
79 |
Діагностувальна робота №5:комбінована робота |
26.12 |
|
|
80 |
Аналіз діагностичної роботи. Підсумок за І семестр. Математичний КВК « Все згадаємо, що знаємо» |
27.12 |
|
С.107-110 №782 |