Календарно-тематичне планування уроків з математики за новою програмою за підручником: Богданович М. В., Лишенко Г. П. Математика: підручник для 2 класу – К: «Генеза», 2012 р.
М А Т Е М А Т И К А
2 к л а с
( За підручником: Богданович М. В., Лишенко Г. П. Математика:
підручник для 2 класу – К: «Генеза», 2012 р. )
Календарно-тематичне планування уроків
136 годин ( 4 години на тиждень )
№ з/п |
Дата |
При мітка |
Зміст навчального матеріалу |
Повторення навчального матеріалу за 1-й клас |
|||
1 |
|
|
Вступ. Лічба в межах 100. Обчислення значень виразів. Складання і розв’язування задач. (№№ 1 – 11). С. 3 – 4. |
2 |
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами. Визначення кількості десятків і одиниць у числах. Порівняння чисел. Розв’язування задач. (№№ 12 – 21). С. 4 – 6. |
3 |
|
|
Знаходження невідомого компонента дій додавання і віднімання. Вимірювання і креслення відрізків. Складання і розв’язування задач. (№№ 22 – 31). С. 6 – 7. |
4 |
|
|
Переставна властивість дії додавання. Складання і розв’язування задач. Порівняння задач. (№№ 32 – 41). С. 7 – 8. |
5 |
|
|
Вартість монет. Знаходження суми вартості монет. Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка дій додавання дією віднімання. Задачі на знаходження невідомого доданка. (№№ 42 – 52). С. 9 – 10. |
6 |
|
|
Запис виразів та знаходження їх значення. Трикутники, чотирикутники. Складання і розв’язування задач за поданим запитанням. (№№ 53 – 62). С. 10 – 12. |
7 |
|
|
Запис чисел у вигляді суми розрядних доданків. Різні способи додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. (№№ 63 – 71). С. 12 – 13. |
8 |
|
|
Закріплення випадків додавання і віднімання, пов’язаних із нумерацією чисел. Порівняння місткості посудини. Рік, місяць. (№№ 72 – 80). С. 13 – 14. |
9 |
|
|
Контрольна робота №1. |
Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд |
|||
10 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Таблиці додавання і віднімання числа 2. Креслення відрізків. Складання і розв’язування простих задач. (№№ 81 – 89). С. 16 – 17. |
11 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 3. Знаходження значень виразів на дві дії. Відрізок. Ламана лінія. Розв’язування простих задач. (№№ 90 – 98). С. 17 – 19. |
12 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 4. Складання виразів. Розв’язування простих задач різних видів. Вимірювання довжини ламаної лінії. (№№ 99 – 108). С. 19 – 21. |
13 |
|
|
Букви латинського алфавіту, позначення ними точок. Таблиці додавання і віднімання чисел 3 і 4. Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. (№№ 109 – 118 ). С. 21 – 23. |
14 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею. Креслення відрізків. (№№ 119 – 128). С. 23 – 24. |
15 |
|
|
Закріплення вивчених таблиць додавання та віднімання чисел. Складання і обчислення рівностей за шкалою лінійки. Розпізнавання геометричних фігур. (№№ 129 – 137). С. 24 – 25. |
16 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Застосування переставної властивості при додаванні виду 5 + 6. Обчислення виразів зі змінною. (№№ 138 – 146). С. 26 – 27. |
17 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Застосування переставної властивості дії додавання. Складання і розв'язування задач за схематичними записами їх умов. (№№ 147 – 154). С. 27 – 28. |
18 |
|
|
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (ознайомлення). Повторення табличних випадків додавання і віднімання. Геометричні фігури. (№№ 155 – 161). С. 28 – 29. |
19 |
|
|
Доповнення рівностей. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. (№№ 162 – 168). С. 29 – 30. |
20 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 8. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії. (№№ 169 – 177). С. 30 – 32. |
21 |
|
|
Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень виразів із буквеними даними. (№№ 178 – 186). С. 32 – 33. |
22 |
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 9 із переходом через розряд. Периметр многокутника. (№№ 187 – 195). С. 34 – 35. |
23 |
|
|
Закріплення вивчених таблиць додавання та віднімання чисел. Пояснення поданого розв'язання задачі. Побудова геометричних фігур за заданою умовою. (№№ 196 – 202). С. 35 – 36. |
24 |
|
|
Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Задачі за поданим планом. (№№ 203 – 210). С. 37 – 38. |
25 |
|
|
Розв'язування складених задач двома способами (ознайомлення). Порівняння виразів. Знаходження периметрів трикутників. (№№ 211 – 217). С. 38 – 39. |
26 |
|
|
Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв'язування складених задач. (№№ 218 – 226). С. 39 – 40. |
27 |
|
|
Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів різними способами. Розв'язування складених задач. (№№ 227 – 235). С. 41 – 42. |
28 |
|
|
Кут. Види кутів (прямий, непрямий). Знаходження значень виразів, що містять дужки. (№№ 236 – 242). С. 42 – 43. |
29 |
|
|
Прямокутник. Сторони прямокутника. Побудова прямокутника, знаходження його периметра. Порівняння іменованих чисел. Розв'язування задач. (№№ 243 – 258). С. 43 – 45. |
30 |
|
|
Квадрат. Обчислення периметра квадрата. Розпізнавання геометричних фігур. (№№ 259 – 264). С. 45. |
31 |
|
|
Контрольна робота №2. |
Усне додавання і віднімання чисел з переходом через розряд |
|||
32 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Усне додавання двоцифрових чисел із переходом через розряд (загальний випадок). Розв'язування задач. (№№ 265 – 276). С. 47 – 48. |
33 |
|
|
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування виразів і задач. Розв'язування задач на рух. (№№ 277 – 284). С.48 – 49. |
34 |
|
|
Усне додавання виду 38 + 4. кругові приклади. Розв'язування задач двома способами. (№№ 285 – 294). С. 49 – 50. |
35 |
|
|
Усне додавання виду 76 + 4. Розв'язування задач на дві дії. (№№ 295 – 302). С. 50 – 51. |
36 |
|
|
Усне додавання виду 38 + 52. Розв'язування задач на зустрічний рух. (№№ 303 – 310). С. 51. |
37 |
|
|
Додавання суми до числа. Обчислення значень виразів різними способами. Розв'язування задач. (№№ 311 – 321). С. 52 – 53. |
38 |
|
|
Віднімання числа від суми. Обчислення значень виразів зручним способами. Розв'язування задачі різними способами. (№№ 322 – 329). С. 53 – 54. |
39 |
|
|
Усне віднімання виду 40 – 8. Вправи і задачі на засвоєння прийому віднімання. Обчислення виразів за допомогою шкали лінійки.. (№№ 330 – 338). С. 54 – 56. |
40 |
|
|
Закріплення вивчених способів додавання і віднімання. Порівняння виразу та числа. Складання задачі за поданим виразом. (№№ 339 – 346). С. 56 |
41 |
|
|
Усне віднімання виду 53 – 8. Розв’язування задач. Творча робота над задачею. (№№ 347 – 354). С. 57. |
42 |
|
|
Загальний випадок усного віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач за числовими даними до малюнків. (№№ 355 – 363). С. 58 – 59. |
43 |
|
|
Закріплення прийому віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею. (№№ 364 – 369). С. 59 – 60. |
44 |
|
|
Віднімання виду 50 – 34. Кругові приклади. Розв’язування складених задач. (№№ 370 – 378). С. 60 – 61. |
45 |
|
|
Закріплення усного додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання й розв’язування задач за коротким записом і малюнком. (№№ 379 – 386). С. 61 – 62. |
46 |
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Усні обчислення за таблицею. (№№ 387 – 394). С. 62 – 63. |
47 |
|
|
Віднімання суми від числа. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування задач різними способами. (№№ 395 – 403). С. 63 – 64. |
48 |
|
|
Контрольна робота №3. |
Арифметичні дії множення і ділення |
|||
49 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення учнів із дією множення. Знак множення. Розв’язування прикладів і задач на множення. (№№ 404 – 411). С. 66 – 67. |
50 |
|
|
Читання прикладів на множення. Назви компонентів та результату дії множення. Розв’язування задач на множення. (№№ 412 – 418). С. 67 – 68. |
51 |
|
|
Таблиця множення числа 2. Порівняння виразів. Розв’язування задач на множення. (№№ 419 – 427). С. 68 – 70. |
52 |
|
|
Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2. Розв’язування задач на множення числа 2. (№№ 428 – 435). С. 70 – 71. |
53 |
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач на множення. (№№ 436 – 443). С. 71 – 72. |
54 |
|
|
Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач. (№№ 444 – 452). С. 72. |
55 |
|
|
Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на дві дії різного ступеня. (№№ 453 – 460). С. 73. |
56 |
|
|
Ознайомлення учнів із дією ділення. Знак ділення. Розв’язування задач. (№№ 461 – 467). С. 74 – 75. |
57 |
|
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. Розв’язування задач. (№№ 468 – 475). С. 75 – 76. |
58 |
|
|
Таблиця ділення на 2. Обчислення значень виразів. Розв’язування задач на ділення. (№№ 476 – 482). С. 76 – 77. |
59 |
|
|
Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення. (№№ 483 – 489). С. 77 – 78. |
60 |
|
|
Назви компонентів та результату дії ділення. Розв’язування простих і складених задач на застосування таблиці ділення на 2 (№№ 490 – 498). С. 78 – 79. |
61 |
|
|
Повторення таблиць множення числа 2 та ділення на 2. Порівняння виразів. (№№ 499 – 508). С. 79 – 80. |
62 |
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Складання і розв’язування задач. (№№ 509 – 515). С. 80 – 81. |
63 |
|
|
Контрольна робота №4. |
64 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів. Підсумковий урок за І семестр. |
65 |
|
|
Таблиця множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач на дії різного ступеня. (№№ 516 – 523). С. 81 – 82. |
66 |
|
|
Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач. (№№ 524 – 532). С. 82 – 83. |
67 |
|
|
Коло і круг. Розв’язування вправ і задач на вивчені випадки арифметичних дій. (№№ 533 – 540). С. 84 – 85. |
68 |
|
|
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. Вправи на запам’ятовування таблиці множення числа 3. (№№ 541 – 546). С. 85 – 86. |
69 |
|
|
Складання виразів із дужками. Повторення взаємозв’язку дій множення та ділення. Знаходження довжини ламаної лінії. (№№ 547 – 555). С. 86 – 87. |
70 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Знаходження значень виразів. Творча робота над задачею. (№№ 556 – 564). С.87 – 88. |
71 |
|
|
Таблиця ділення на 3. Складання задач за поданим розв’язанням. (№№565 – 571). С. 88 – 89. |
72 |
|
|
Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 3. Обчислення периметра квадрата і прямокутника. (№№572 – 577). С.89 – 90. |
73 |
|
|
Розв’язування задач на вивчені випадки арифметичних дій. Знаходження значень виразів. Обчислення довжини сторони рівностороннього трикутника за його периметром. (№№ 578 – 584). С. 90 – 91. |
74 |
|
|
Розв’язування задач на дві дії різного ступеня. Знаходження значень виразів із буквою. (№№ 585 – 592). С. 91. |
75 |
|
|
Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Доповнення рівностей. Розв’язування задач. (№№ 593 – 600). С. 92. |
76 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 4. Розв’язування вправ і задач для застосування таблиці множення числа 4. (№№ 601 – 609). С. 93 – 94. |
77 |
|
|
Розв’язування вправ та задач для застосування таблиці множення числа 4. Складання задач. (№№ 610 – 615). С. 94 – 95. |
78 |
|
|
Закріплення таблиці множення числа 4. Задачі на дві дії, що містять табличні випадки множення числа 4. Зв’язок множення і ділення. (№№ 616 – 621). С. 95. |
79 |
|
|
Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів та розв’язування задач. (№№ 622 – 628). С.96. |
80 |
|
|
Розв’язування вправ і задач для застосування таблиці ділення на 4. (№№ 629 – 636). С. 96 – 97. |
81 |
|
|
Половина, третина і чверть. Дії з іменованими числами (величинами). Складання простих і складених задач за схемами виразів. (№№ 637 – 646). С. 97 – 99. |
82 |
|
|
Контрольна робота №5. |
83 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 5. Знаходження значень виразів, у складі яких двічі повторюється та сама буква. Складання й розв’язування задачі за малюнком і схемою. (№№ 647 – 657). С. 99 – 100. |
84 |
|
|
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Вправи і задачі на застосування таблиці множення числа 5. Розв’язування задач. (№№ 658 – 667). С. 101 – 102. |
85 |
|
|
Закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення і зменшення числа в кілька разів. Ознайомлення з задачею на дві дії. (№№ 668 – 673). С. 102 – 103. |
86 |
|
|
Таблиця ділення на 5. Застосування таблиці для знаходження значення виразів і розв’язування задач. Задачі на дві дії, які включають збільшення або зменшення числа в кілька разів. (№№ 674 – 683). С. 103 – 104. |
87 |
|
|
Розв’язування вправ та задач для застосування таблиці ділення на 5. Порівняння виразів. (№№ 684 – 691). С. 104 – 105. |
88 |
|
|
Порядок виконання дій у виразах. Розв’язування задачі за допомогою складання виразу. (№№ 692 – 699). С. 105 – 107. |
89 |
|
|
Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язування задач. (№№ 700 – 709). С. 107 – 108. |
90 |
|
|
Перевірка віднімання дією додавання. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Порівняння периметрів трикутників. Розв’язування задач. (№№ 710 – 719). С. 108 – 109. |
91 |
|
|
Таблиця множення числа 6. Знаходження значень виразів із буквою. Розв’язування задач. (№№ 720 – 729). С. 109 – 110. |
92 |
|
|
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) числа в кілька разів. (№№ 730 – 738). С. 110 – 112. |
93 |
|
|
Визначення часу за годинником. Задачі на дворазове застосування збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць чи в кілька разів. Дії з іменованими числами (величинами). (№№ 739 – 747). С. 112 – 113. |
94 |
|
|
Складання й обчислення виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. (№№ 748 – 755). С. 114. |
95 |
|
|
Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач і виразів, що містять ділення на 6. Розв’язування та складання задач за поданим виразом. (№№ 756 – 764). С. 115 – 116. |
96 |
|
|
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 6. Задачі на спосіб зведення до одиниці (перший вид). Знаходження довжини ламаної лінії. (№№ 765 – 773). С. 116 – 117. |
97 |
|
|
Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання й обчислення виразів. Доповнення рівностей. Розв’язування задач. (№№ 774 – 780). С. 117 – 118. |
98 |
|
|
Порівняння величин і чисел. Розв’язування простих задач на різницеве порівняння. (№№ 781 – 790). С. 118 – 120. |
99 |
|
|
Порівняння величин і чисел. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Доповнення рівностей. Розв’язування задач на дві дії. (№№ 791 – 798). С. 120. |
100 |
|
|
Контрольна робота №6. |
101 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 7. Обчислення значень виразів на дві дії різного ступеня. Задачі на зведення до одиниці. (№№ 799 – 807). С. 121 – 122. |
102 |
|
|
Розв’язування прикладів та задач, що містять множення числа 7. Рівняння на знаходження невідомого від’ємника. (№№ 808 – 815). С. 122 – 123. |
103 |
|
|
Складання і знаходження значень виразів. Порівняння виразів. Задачі на дві дії різного ступеня. (№№ 816 – 825). С.123 – 124. |
104 |
|
|
Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії. (№№ 826 – 834). С.123 – 124. |
105 |
|
|
Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач. (№№ 835 – 842). С. 125 – 126. |
106 |
|
|
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів за числовими даними малюнка. Розв’язування задач. (№№ 843 – 849). С. 126 – 127. |
107 |
|
|
Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Складання й розв’язування задач. Порівняння виразів і чисел. (№№ 850 – 859). С. 127 – 128. |
108 |
|
|
Таблиця множення числа 8. Креслення відрізків. Розв’язування задач на дві і три дії. (№№ 860 – 868). С. 129 – 130. |
109 |
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8. Складання задачі на суму двох добутків. Точки і пряма. (№№ 869 – 874). С. 130 – 131. |
110 |
|
|
Задачі на зведення до одиниці (другий вид). Обчислення значення виразів. Кругові приклади. Складені задачі на сумісні дії. (№№ 875 – 881). С. 131 – 132. |
111 |
|
|
Розв’язування задач на зведення до одиниці. Вправи на засвоєння таблиці множення числа 8. Розпізнавання многокутників. (№№ 882 – 891). С. 132 – 133. |
112 |
|
|
Таблиця ділення на 8. Вправи на застосування таблиці ділення на 8. Задачі на зведення до одиниці. Задача, що містить знаходження частини числа. (№№ 892 – 900). С.133 – 134. |
113 |
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на різницеве порівняння двох добутків і двох часток. Прямокутник. (№№ 901 – 908). С. 134 – 136. |
114 |
|
|
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задачі на кратне порівняння двох часток за поданим планом. (№№ 909 – 916). С.136 – 137. |
115 |
|
|
Вправи на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач. (№№ 917 – 925). С. 137 – 138. |
116 |
|
|
Контрольна робота №7. |
117 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 9. Задачі на суму двох добутків. Геометричний матеріал. Периметр. (№№ 926 – 934). С. 138 – 139. |
118 |
|
|
Вправи й задачі на засвоєння таблиці множення числа 9. Складені задачі, що містять знаходження частини числа. Порівняння виразів. (№№ 935 – 942). С. 139 – 140. |
119 |
|
|
Таблиця ділення на 9. Вправи й задачі на застосування таблиці ділення на 9. Задачі на зведення до одиниці. Знаходження частини числа. (№№ 943 – 950). С. 140 – 141. |
120 |
|
|
Вправи й задачі на засвоєння таблиці ділення на 9. Розв’язування задачі двома способами. Розташування відрізків на площині. (№№ 951 – 958). С. 141 – 142. |
121 |
|
|
Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення та ділення. Розв’язування задач. (№№ 959 – 964). С. 142 – 143. |
122 |
|
|
Переставна властивість дії множення. Доповнення рівностей. Складені задачі, на знаходження невідомого компонента. (№№ 965 – 972). С. 143 – 144. |
123 |
|
|
Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і на 0. Розв’язування задач. (№№ 973 – 979). С. 144 – 145. |
124 |
|
|
Ділення на /. Ділення числа на рівне йому число. Розв’язування задачі на різницеве порівняння двох часток за поданим планом. (№№ 980 – 987). С. 145 – 147. |
125 |
|
|
Ділення нуля. Неможливість ділення на 0. Задачі, що передбачають суми трьох і двох чисел. Задачі на дві дії, що передбачають знаходження невідомого компонента. (№№ 988 – 994). С. 147 – 148. |
126 |
|
|
Множення числа 10. Розв’язування задач, обернених до задач на суму двох добутків, за поданим планом. Обчислення значень виразів із буквами. (№№ 995 – 1001). С. 148. |
127 |
|
|
Множення і ділення на 10. Розв’язування задач на зведення до одиниці. Складання обернених задач. (№№ 1002 – 1010). С. 149. |
128 |
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання виразів за блок-схемами. Розв’язування складених задач на сумісні дії. (№№1011 – 1018). С. 150 – 151. |
129 |
|
|
Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Порівняння виразів. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. (№№ 1019 – 1025). С. 151. |
130 |
|
|
Контрольна робота №8. Перевірка сформованості навичок усних обчислень. |
Повторення вивченого за рік |
|||
131 |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення усної і письмової нумерації чисел першої сотні. Випадки додавання та віднімання, пов’язані з нумерацією Побудова відрізків. (№№ 1026 – 1034). С. 153 – 154. |
132 |
|
|
Повторення додавання і віднімання чисел без переходу через десяток. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач. (№№ 1035 – 1042). С. 154 – 155. |
133 |
|
|
Повторення випадків додавання і віднімання виду 28 + 5, 46 – 7. Знаходження значень виразів із буквою. Розв’язування задач. (№№ 1043 – 1057). С. 155 – 157. |
134 |
|
|
Повторення додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 57 + 26. перевірка дій віднімання додаванням. Розв’язування задач. (№№ 1058 – 1064). С. 157 – 158. |
135 |
|
|
Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Запис виразів за поданим текстом. (№№ 1065 – 1073). С. 158. |
136 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |