Календарно-тематичне планування уроків
математики за підручником «Математика. Автор. Листопад Н.П (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)
№ |
Тема уроку |
№, Ст. |
Дата |
Скор. |
|
І семестр |
|
|
|||
Повторення вивченого в 2 класі |
|||||
|
Повторення вивченого в 2 класі. Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. |
№1-5, с.3-4 |
01/09 |
|
|
|
Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні. |
№6-10, с.4-5 |
04/09 |
|
|
|
Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника. |
№11-18, с.5-6 |
05/09 |
|
|
|
Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час. |
№19-27, с.6-7 |
06/09 |
|
|
|
Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
№28-36, с.7-8 |
07/09 |
|
|
|
Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок. |
№37-45, с.8-9 |
08/09 |
|
|
|
Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр. |
№46-52, с.10-11 |
11/09 |
|
|
|
Дужки і порядок дій у виразах. Задачі з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника. |
№53-60, с.11-12 |
12/09 |
|
|
|
Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення. |
№61-73, с.12-14 |
13/09 |
|
|
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. Самостійна робота. |
№74-83, с.14-15 |
14/09 |
|
|
|
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами. |
№84-91, с.15-16 |
15/09 |
|
|
|
Розв’язування задач за схемою. Відрізок, кут, прямокутник. |
№92-100, с.16-18 |
18/09 |
|
|
|
Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника. |
№101-112, с.18-19 |
19/09 |
|
|
|
Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі. |
№113-121, с19-21 |
20/09 |
|
|
|
Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач. |
№122-130, с.21-22 |
21/09 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці. |
№131-139, с.22-23 |
22/09 |
|
|
|
Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел. |
№140-149, с.23-24 |
25/09 |
|
|
|
Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи. |
|
26/09 |
|
|
|
Діагностична робота 1. Повторення вивченого у 2 класі. |
|
27/09 |
|
|
Табличне множення і ділення |
|||||
|
Корекція результатів навчання учнів. Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом. |
№150-160, с.25-26 |
28/09 |
|
|
|
Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа. |
№161-169, с.26-28 |
29/09 |
|
|
|
Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа. |
№170-179, с.28-29 |
02/10 |
|
|
|
Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач. |
№180-188, с.29-31 |
03/10 |
|
|
|
Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником. |
№189-199, с.31-32 |
04/10 |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал. |
№200-212, с.32-34 |
05/10 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа. |
№213-224, с.34-37 |
06/10 |
|
|
|
Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій. |
№225-233, с.37-38 |
09/10 |
|
|
|
Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій. |
№234-244, с.38-40 |
10/10 |
|
|
|
Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. Самостійна робота. |
№245-255, с.40-42 |
11/10 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь. |
№256-265, с.42-43 |
12/10 |
|
|
|
Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми. |
№266-274, с.43-45 |
13/10 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач. |
№275-283, с.45-47 |
16/10 |
|
|
|
Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел. |
№284-294, с.47-48 |
17/10 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра. |
№295-305, с.48-50 |
18/10 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння. |
№306-314, с.51-52 |
19/10 |
|
|
|
Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка. |
№315-322, с.53-55 |
20/10 |
|
|
|
Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи. |
|
23/10 |
|
|
|
Діагностична робота 2. Таблиця множення чисел 2 - 7 та ділення на 2 - 7. |
|
24/10 |
|
|
|
Корекція результатів навчання учнів. Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення. |
№323-332, с.55-56 |
25/10 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. |
№333-341, с.57-58 |
26/10 |
|
|
|
Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь. |
№342-351, с.58-60 |
27/10 |
|
|
|
Творча робота над задачами. Периметр трикутника. |
№352-360, с.60-62 |
06/11 |
|
|
|
Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів. |
№361-371, с.62-64 |
07/11 |
|
|
|
Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач. Самостійна робота. |
№372-381, с.64-66 |
08/11 |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
№382-390, с.67-68 |
09/11 |
|
|
|
Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними. |
№391-399, с.68-70 |
10/11 |
|
|
|
Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10. |
№400-409, с.70-71 |
13/11 |
|
|
|
Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа. |
№410-418, с.72-73 |
14/11 |
|
|
|
Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними. |
№419-427, с.73-75 |
15/11 |
|
|
|
Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. |
№428-437, с.75-77 |
16/11 |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною. |
№438-447, с.77-79 |
17/11 |
|
|
|
Знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
№448-456, с.79-80 |
20/11 |
|
|
|
Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь. |
№457-465, с.80-82 |
21/11 |
|
|
|
Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи. |
|
22/11 |
|
|
|
Діагностична робота 3. Таблиця множення чисел 7 - 10 та ділення на 7 - 10. Дроби. |
|
23/11 |
|
|
|
Корекція результатів навчання учнів. Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними. |
№466-474, с.82-83 |
24/11 |
|
|
Нумерація трицифрових чисел |
|||||
|
Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними. |
№475-487, с.84-86 |
27/11 |
|
|
|
Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі. |
№488-501, с.87-89 |
28/11 |
|
|
|
Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази. |
№502-511, с.89-91 |
29/11 |
|
|
|
Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду. |
№512-523, с.91-94 |
30/11 |
|
|
|
Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами. |
№524-535, с.94-96 |
01/12 |
|
|
|
Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань. |
№536-547, с.96-98 |
04/12 |
|
|
|
Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
№548-557, с.98-100 |
05/12 |
|
|
|
Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. Самостійна робота. |
№558-569, с.100-102 |
06/12 |
|
|
|
Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі. |
№570-579, с.102-103 |
07/12 |
|
|
|
Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу. |
№580-589, с.104-105 |
08/12 |
|
|
|
Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
№590-597, с.105-108 |
11/12 |
|
|
|
Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
№598-606, с.108-110 |
12/12 |
|
|
|
Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи. |
|
13/12 |
|
|
|
Діагностична робота 4. Нумерація трицифрових чисел. |
|
14/12 |
|
|
|
Корекція результатів навчання учнів. Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач. |
№607-617, с.110-112 |
15/12 |
|
|
|
Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку. |
№618-627, с.112-113 |
18/12 |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення. |
№628-637, с.114-115 |
19/12 |
|
|
|
Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. |
№638-646, с.115-116 |
20/12 |
|
|
|
Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту. |
№647-667, с.116-118 |
21/12 |
|
|
|
Буквені вирази. Задачі геометричного змісту. |
№658-667, с.118-119 |
22/12 |
|
|
Календарно-тематичне планування уроків математики
за підручником «Математика. Автор. Листопад Н.П (2020)»
для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
Скор. |
||
Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання |
|||||
|
Усне додавання і віднімання. Розкладання числа на розрядні доданки. Розв’язування задач (№ 1-11). |
09/01 |
|
||
|
Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною (№ 12-24). |
10/01 |
|
||
|
Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач (№ 25-36). |
11/01 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Складання і розв’язування обернених задач. Додавання виду 430 + 260. |
12/01 |
|
||
|
Різні способи додавання чисел виду 420 + 230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач (№ 37-46). |
15/01 |
|
||
|
Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за допомогою блок-схеми. Розв’язування рівнянь (№ 47-58). |
16/01 |
|
||
|
Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними способами (№ 59-66). |
17/01 |
|
||
|
Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання дією додавання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 67-78). |
18/01 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Різні способи додавання і віднімання чисел виду 420 + 230, 970 - 230. |
19/01 |
|
||
|
Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 79-89). |
22/01 |
|
||
|
Додавання виду 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101). |
23/01 |
|
||
|
Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами (№ 102-110). |
24/01 |
|
||
|
Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складанням виразу (№ 111-121). |
25/01 |
|
||
|
Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані (№ 122-130). |
26/01 |
|
||
|
Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані. |
29/01 |
|
||
|
Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування рівнянь і задач(№ 131-141). |
30/01 |
|
||
|
Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змінною. Розв’язування рівнянь і задач(№ 131-141). |
31/01 |
|
||
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 124 + 222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа (№ 142-152). |
01/02 |
|
||
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач (№ 153-162). |
02/02 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.
|
05/02 |
|
||
|
Діагностична робота 5. Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання. |
06/02 |
|
||
Письмове додавання і віднімання |
|
||||
|
Корекція результатів навчання учнів. Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач (№ 163-172). |
07/02 |
|
||
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач (№ 173—182). |
08/02 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового додавання трицифрових чисел. |
09/02 |
|
||
|
Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№ 183-191). |
12/02 |
|
||
|
Письмове додавання трицифрових чисел виду 268 + 295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач (№ 192-202). |
13/02 |
|
||
|
Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визначення часу за годинником (№ 203-212). |
14/02 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового додавання трицифрових чисел. |
15/02 |
|
||
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354 -138. Розв’язування рівнянь і задач (№ 213-222). |
16/02 |
|
||
|
Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач (№ 223-231). |
19/02 |
|
||
|
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач (№ 232-240). |
20/02 |
|
||
|
Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней (№ 241-250). |
21/02 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи. |
22/02 |
|
||
|
Діагностична робота 6. Письмове додавання і віднімання. |
23/02 |
|
||
Множення і ділення в межах 1000 |
|
||||
|
Корекція результатів навчання учнів. Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№ 251-262). |
26/02 |
|
||
|
Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач (№ 263-276). |
27/02 |
|
||
|
Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№277-285). |
28/02 |
|
||
|
Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними (№ 286-297). |
29/02 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків множення і ділення круглих чисел. |
01/03 |
|
||
|
Ділення круглих чисел виду 60 : 3, 600 : 3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач (№ 298-309). |
04/03 |
|
||
|
Ділення круглих чисел виду 60 : 30, 900 : 300. Знаходження частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 310-318). |
05/03 |
|
||
|
Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 319-329). |
06/03 |
|
||
|
Ділення круглих чисел виду 800: 200. Дії з грошовими одиницями. Розв’язування і порівняння задач (№ 330-339). |
07/03 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Розв'язування задач. |
08/03 |
|
||
|
Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою (№ 340-351). |
11/03 |
|
||
|
Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і задач. Робота з діаграмою (№ 352-362). |
12/03 |
|
||
|
Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою (№ 363-372). |
13/03 |
|
||
|
Множення чисел виду 4'16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 373-383). |
14/03 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Розв'язування задач. |
15/03 |
|
||
|
Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 384-392). |
18/03 |
|
||
|
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач (№ 393-400). |
19/03 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи. |
20/03 |
|
||
|
Діагностична робота 7. Множення і ділення в межах 1000. |
21/03 |
|
||
|
Корекція результатів навчання учнів. Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами (№ 401-409). |
22/03 |
|
||
|
Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зручним способом. Розв’язування рівнянь і задач (№ 410-419). |
01/04 |
|
||
|
Складання і обчислення виразів. Рік. Календар. Розв’язування задач (№.420-431). |
02/04 |
|
||
|
Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із буквою. Розв’язування задач (№ 432-443). |
03/04 |
|
||
|
Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач (№ 444-453). |
04/04 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків ділення. Розв'язування задач. |
05/04 |
|
||
|
Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 454-463). |
08/04 |
|
||
|
Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№ 464-473). |
09/04 |
|
||
|
Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 474-483). |
10/04 |
|
||
|
Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494). |
11/04 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків ділення. Розв'язування задач. |
12/04 |
|
||
|
Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач (№ 495-504). |
15/04 |
|
||
|
Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514). |
16/04 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Ділення з остачею. |
17/04 |
|
||
|
Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач (№ 515-523). |
18/04 |
|
||
|
Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 524—533). |
19/04 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи. |
22/04 |
|
||
|
Діагностична робота 8. Множення і ділення в межах 1000. Ділення з остачею. |
23/04 |
|
||
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
|
||||
|
Корекція результатів навчання учнів. Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач (№ 534-542). |
24/04 |
|
||
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач (№N° 543-551). |
25/04 |
|
||
|
Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задачі з буквеними даними (№ 552-559). |
26/04 |
|
||
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число. Розв’язування задач (№ 560-573). |
29/04 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового множення. |
30/04 |
|
||
|
Повторення вивчених випадків множення. Письмове множення на одноцифрове число виду 102 • 3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 574-585). |
01/05 |
|
||
|
Повторення множення на розрядні числа. Письмове множення на розрядне число виду 13 • 60. Розв’язування нерівностей (№ 586-596). |
02/05 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового множення. |
03/05 |
|
||
|
Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годинником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач (№ 597-609). |
06/05 |
|
||
|
Письмове ділення чисел виду 92 : 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 610- 619). |
07/05 |
|
||
|
Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628: 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 620-630). |
08/05 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового ділення. |
09/05 |
|
||
|
Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141 : 3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 631-641). |
10/05 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового ділення. |
13/05 |
|
||
|
Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника (№ 642-650). |
14/05 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (№ 651-658). |
15/05 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розв’язування задачі із двома запитаннями (№ 659-667). |
16/05 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Складання і розв’язування задач. Робота з календарем (№ 668-675). |
17/05 |
|
||
|
Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи. |
20/05 |
|
||
|
Діагностична робота 9. Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
21/05 |
|
||
|
Корекція результатів навчання учнів. |
22/05 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 1-4, с. 124). |
23//05 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 5-7, с. 125). |
24/05 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 8-12, с. 126). |
27/05 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 13-17, с. 127). |
28/05 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. |
29/05 |
|
||
|
Повторення вивченого матеріалу. |
30/05 |
|
||
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
31/05 |
|
||