Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор. Листопад Н.П (2020)» для 3 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків математики за підручником «Математика. Автор. Листопад Н.П (2020)» для 3 класу І та ІІ семестри
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

математики за підручником «Математика. Автор. Листопад Н.П (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

 

Тема уроку

№, Ст.

Дата

Скор.

І семестр

 

 

Повторення вивченого в 2 класі

  1.                     

Повторення вивченого в 2 класі. Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні.

№1-5,

с.3-4

01/09

 

  1.                     

Нумерація чисел першої сотні. Додавання і віднімання в межах сотні.

№6-10,

с.4-5

04/09

 

  1.                     

Грошові одиниці. Додавання і віднімання частинами. Задач на знаходження невідомого від’ємника.

№11-18,

с.5-6

05/09

 

  1.                     

Дії додавання та їхні компоненти. Розв’язування задач. Годинник, час.

№19-27,

с.6-7

06/09

 

  1.                     

Дії віднімання та їхні компоненти. Задачі на знаходження невідомого від’ємника.

№28-36,

с.7-8

07/09

 

  1.                     

Арифметичні дії та їхні компоненти. Прості задачі на додавання і віднімання. Відрізок.

№37-45,

с.8-9

08/09

 

  1.                     

Задачі на різницеве порівняння. Буквені та числові вирази. Периметр.

№46-52, с.10-11

11/09

 

  1.                     

Дужки і порядок дій у виразах. Задачі з двома запитаннями. Периметр квадрата і прямокутника.

№53-60, с.11-12

12/09

 

  1.                     

Назви компонентів при множенні. Переставний закон множення. Прості задачі на множення і ділення.

№61-73, с.12-14

13/09

 

  1.                 

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням.

Самостійна робота.

№74-83, с.14-15

14/09

 

  1.                 

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Перевірка ділення за допомогою дії множення. Творча робота над задачами.

№84-91, с.15-16

15/09

 

  1.                 

Розв’язування задач за схемою. Відрізок, кут, прямокутник.

№92-100, с.16-18

18/09

 

  1.                 

Правила ділення і множення на 1. Буквені та числові вирази. Периметр прямокутника.

№101-112,

с.18-19

19/09

 

  1.                 

Зв'язок дій множення і ділення. Правило множення на 0, правило ділення числа 0. Обернені задачі.

№113-121,

с19-21

20/09

 

  1.                 

Назви компонентів при діленні. Буквені вирази. Розв’язування задач.

№122-130,

с.21-22

21/09

 

  1.                 

Дії з іменованими числами. Правило ділення рівних чисел. Розв’язування задач на зведення до одиниці.

№131-139,

с.22-23

22/09

 

  1.                 

Одиниці довжини та співвідношення між ними. Задачі на кратне порівняння чисел.

№140-149,

с.23-24

25/09

 

  1.                 

Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.

 

26/09

 

  1.                 

Діагностична робота 1. Повторення вивченого у 2 класі.

 

27/09

 

Табличне множення і ділення

  1.                 

Корекція результатів навчання учнів.

Таблиця множення числа 2. Парні та непарні числа. Розв’язування задач за коротким записом.

№150-160,

с.25-26

28/09

 

  1.                 

Ціле, половина або одна друга. Задачі на знаходження частини від числа.

№161-169, с.26-28

29/09

 

  1.                 

Таблиця множення числа 3. Третина або одна третя. Задачі на знаходження частини від числа.

№170-179, с.28-29

02/10

 

  1.                 

Заміни додавання множенням. Таблиця множення і ділення числа 4. Розв’язування задач.

№180-188, с.29-31

03/10

 

  1.                 

Застосування таблиці множення на 4. Знаходження невідомого множника. Час. Визначення часу за годинником.

№189-199, с.31-32

04/10

 

  1.                 

Застосування таблиці множення і ділення на 4. Четвертина, або чверть. Час. Як правильно вживати у мовленні частини одиниць часу. Квартал.

№200-212, с.32-34

05/10

 

  1.                 

Таблиця множення і ділення числа 5. Спрощення виразів й обчислення їх значення. Задачі на знаходження частини від числа.

№213-224, с.34-37

06/10

 

  1.                 

Робота з даними. Величини та одиниці їх вимірювання. Задачі на визначення тривалості подій.

№225-233, с.37-38

09/10

 

  1.                 

Обчислення буквених виразів. Відновлення рівностей. Задачі на визначення тривалості подій.

№234-244, с.38-40

10/10

 

  1.                 

Вирази, рівності, нерівності. Розв’язування рівнянь. Дії з іменованими числами. Задачі на визначення тривалості подій. Самостійна робота.

№245-255, с.40-42

11/10

 

  1.                 

Таблиця множення і ділення числа 6. Розв’язування рівнянь.

№256-265, с.42-43

12/10

 

  1.                 

Рівняння. Закріплення таблиці множення числа 6. Задачі із третім запитанням. Блок-схеми.

№266-274, с.43-45

13/10

 

  1.                 

Дії з іменованими числами. Рівняння. Розв’язування задач.

№275-283, с.45-47

16/10

 

  1.                 

Числовий відрізок. Задачі на знаходження суми. Робота з іменованими числами. Перетворення іменованих чисел.

№284-294, с.47-48

17/10

 

  1.                 

Таблиця множення і ділення числа 7. Робота з даними. Задачі на знаходження периметра.

№295-305, с.48-50

18/10

 

  1.                 

Дії з іменованими числами. Математичні задачі та дослідження. Рівняння.

№306-314, с.51-52

19/10

 

  1.                 

Задачі на зведення до одиниці. Геометрична фігура. Точка.

№315-322, с.53-55

20/10

 

  1.                 

Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.

 

23/10

 

  1.                 

Діагностична робота 2. Таблиця множення чисел  2 - 7 та ділення на 2 - 7.

 

24/10

 

  1.                 

Корекція результатів навчання учнів.

Заміна додавання множенням. Задачі на вміщення.

№323-332, с.55-56

25/10

 

  1.                 

Таблиця множення і ділення числа 8. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь.

№333-341, с.57-58

26/10

 

  1.                 

Застосування таблиці множення і ділення на 8. Творчі задачі. Розв’язування рівнянь.

№342-351, с.58-60

27/10

 

  1.                 

Творча робота над задачами. Периметр трикутника.

№352-360, с.60-62

06/11

 

  1.                 

Таблиця множення і ділення числа 9. Робота з даними. Порівняння виразів.

№361-371, с.62-64

07/11

 

  1.                 

Дії з іменованими числами. Дослідження таблиці з даними. Розв’язування задач.

Самостійна робота.

№372-381, с.64-66

08/11

 

  1.                 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

№382-390, с.67-68

09/11

 

  1.                 

Буквені вирази. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

№391-399, с.68-70

10/11

 

  1.                 

Знаходження частини від числа. Таблиця множення і ділення числа 10.

№400-409, с.70-71

13/11

 

  1.                 

Числовий відрізок. Розв’язок рівняння. Задачі на знаходження частини від числа.

№410-418, с.72-73

14/11

 

  1.                 

Переставний закон множення. Робота з даними. Задачі з буквеними даними.

№419-427, с.73-75

15/11

 

  1.                 

Дроби. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач.

№428-437, с.75-77

16/11

 

  1.                 

Задачі на знаходження частини від числа. Задача на знаходження числа за його частиною.

№438-447, с.77-79

17/11

 

  1.                 

Знаходження частини від числа та числа за його частиною.

№448-456, с.79-80

20/11

 

  1.                 

Задачі на знаходження частини від числа та числа за його частиною. Розв’язування рівнянь.

№457-465, с.80-82

21/11

 

  1.                 

Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.

 

22/11

 

  1.                 

Діагностична робота 3.

Таблиця множення чисел 7 - 10 та ділення на 7 - 10. Дроби.

 

23/11

 

  1.                 

Корекція результатів навчання учнів. Розв’язування рівнянь та їх перевірка. Задачі з буквеними даними.

№466-474, с.82-83

24/11

 

Нумерація трицифрових чисел

  1.                 

Нумерація трицифрових чисел. Задачі з буквеними даними.

№475-487,

с.84-86

27/11

 

  1.                 

Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел в межах тисячі.

№488-501, с.87-89

28/11

 

  1.                 

Порівняння чисел в межах тисячі. Назви розрядів. Буквені вирази.

№502-511, с.89-91

29/11

 

  1.                 

Грошові одиниці. Дії з іменованими числами. Числа третього розряду.

№512-523, с.91-94

30/11

 

  1.                 

Одноцифрові, двоцифрові та трицифрові числа. Робота з даними. Задачі на відстань. Дії з іменованими числами.

№524-535, с.94-96

01/12

 

  1.                 

Розрядні доданки трицифрових чисел. Співвідношення між одиницями довжини. Задачі на відстань.

№536-547, с.96-98

04/12

 

  1.                 

Співвідношення між одиницями маси. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

№548-557, с.98-100

05/12

 

  1.                 

Сума розрядних доданків. Задачі геометричного змісту. Самостійна робота.

№558-569, с.100-102

06/12

 

  1.                 

Розрядні доданки. Складені сюжетні задачі.

№570-579, с.102-103

07/12

 

  1.                 

Лічба десятками, сотнями. Задачі на спільну роботу.

№580-589, с.104-105

08/12

 

  1.                 

Одиниці вимірювання часу. Рік. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

№590-597, с.105-108

11/12

 

  1.                 

Час за годинником. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

№598-606, с.108-110

12/12

 

  1.                 

Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.

 

13/12

 

  1.                 

Діагностична робота 4.

Нумерація трицифрових чисел.

 

14/12

 

  1.                 

Корекція результатів навчання учнів.

Числова пряма. Округлення до круглих чисел будь-якого розряду. Розв’язування задач.

№607-617, с.110-112

15/12

 

  1.                 

Округлення до сотень. Дії з іменованими числами. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку.

№618-627, с.112-113

18/12

 

  1.                 

Розв’язування нерівностей. Задачі і дослідження на визначення тривалості події, часу початку та закінчення.

№628-637, с.114-115

19/12

 

  1.                 

Розв’язування нерівностей. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.

№638-646, с.115-116

20/12

 

  1.                 

Коло. Радіус кола. Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. Задачі геометричного змісту.

№647-667, с.116-118

21/12

 

  1.                 

Буквені вирази. Задачі геометричного змісту.

№658-667, с.118-119

22/12

 


Календарно-тематичне планування уроків математики

за підручником «Математика. Автор. Листопад Н.П (2020)»

для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)

ІІ семестр

Тема уроку

Дата

Скор.

Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання

  1.                 

Усне додавання і віднімання. Розкладання числа на розря­дні доданки. Розв’язування задач (№ 1-11).

09/01

 

  1.                 

Обернена задача. Складання і розв’язування обернених задач. Обчислення виразів зі змінною (№ 12-24).

10/01

 

  1.                 

Додавання виду 430 + 260. Розв’язування і порівняння задач. Складання і розв’язування обернених задач (№ 25-36).

11/01

 

  1.                 

Тренувальні вправи. Складання і розв’язування обернених задач.  Додавання виду 430 + 260.

12/01

 

  1.                 

Різні способи додавання чисел виду 420 + 230. Обчислення виразів зі змінною. Складання і розв’язування обернених задач (№ 37-46).

15/01

 

  1.                 

Віднімання виду 960 - 420. Розв’язування задач за допомо­гою блок-схеми. Розв’язування рівнянь (№ 47-58).

16/01

 

  1.                 

Різні способи віднімання чисел виду 970 - 230. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач різними спо­собами (№ 59-66).

17/01

 

  1.                 

Додавання виду 450 + 50. Перевірка віднімання дією дода­вання. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 67-78).

18/01

 

  1.                 

Тренувальні вправи. Різні способи додавання і  віднімання чисел виду 420 + 230, 970 - 230.

19/01

 

  1.                 

Віднімання виду 400 - 80. Порівняння виразу і числа. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач (№ 79-89).

22/01

 

  1.                 

Додавання виду 260 + 370. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом і схемою (№ 90-101).

23/01

 

  1.                 

Різні способи віднімання чисел виду 540 — 90. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома спосо­бами (№ 102-110).

24/01

 

  1.                 

Коло. Радіус і діаметр кола. Розв’язування задач, складан­ням виразу (№ 111-121).

25/01

 

  1.                 

Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Дії з іменованими числами. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані (№ 122-130).

26/01

 

  1.                 

Закріплення вивчених випадків додавання і віднімання. Побудова кола. Розв’язування задач на визначення відстані.

29/01

 

  1.                 

Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змін­ною. Розв’язування рівнянь і задач(№ 131-141).

30/01

 

  1.                 

Дії з іменованими числами. Обчислення виразів зі змін­ною. Розв’язування рівнянь і задач(№ 131-141).

31/01

 

  1.                 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 124 + 222. Розв’язування задач із непрямим збільшенням числа (№ 142-152).

01/02

 

  1.                 

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 563-441. Розв’язування задач (№ 153-162).

02/02

 

  1.                 

Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.

 

05/02

 

  1.                 

Діагностична робота 5.

Додавання і віднімання в межах 1000. Усне додавання і віднімання.

06/02

 

Письмове додавання і віднімання

 

  1.                 

Корекція результатів навчання учнів.

Письмове віднімання трицифрових чисел та перевірка результатів двома способами. Складання і розв’язування рівнянь. Розв’язування задач (№ 163-172).

07/02

 

  1.                 

Письмове додавання трицифрових чисел виду 137 + 256. Обчислення значень виразів на три дії. Розв’язування задач (№ 173—182).

08/02

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового додавання трицифрових чисел.

09/02

 

  1.            

Письмове додавання трьох доданків. Робота з геометрич­ним матеріалом. Розв’язування задач (№ 183-191).

12/02

 

  1.            

Письмове додавання трицифрових чисел виду 268 + 295. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинни­ком. Розв’язування задач (№ 192-202).

13/02

 

  1.            

Розв’язування рівнянь. Знаходження розв’язків нерівнос­тей. Розв’язування задач на визначення відстані. Визна­чення часу за годинником (№ 203-212).

14/02

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового додавання трицифрових чисел.

15/02

 

  1.            

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354 -138. Розв’язування рівнянь і задач (№ 213-222).

16/02

 

  1.            

Перевірка додавання трицифрових чисел дією віднімання. Знаходження розв’язків нерівностей. Розв’язування задач (№ 223-231).

19/02

 

  1.            

Письмове віднімання трицифрових чисел виду 623 - 347. Складання виразів і обчислення їх значень. Розв’язування задач (№ 232-240).

20/02

 

  1.            

Обчислення значень виразів на дві дії. Складання і розв’язування рівнянь. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач на визначення відстаней (№ 241-250).

21/02

 

  1.            

Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.

22/02

 

  1.            

Діагностична робота 6.

Письмове додавання і віднімання.

23/02

 

Множення і ділення в межах 1000

 

  1.            

Корекція результатів навчання учнів.

Множення чисел 10 і 100. Порівняння виразів. Розв’язування задач (№ 251-262).

26/02

 

  1.            

Множення чисел на 10 і на 100. Ділення круглих чисел на 10 і на 100. Дециметр. Розв’язування рівнянь і задач (№ 263-276).

27/02

 

  1.            

Дії з іменованими числами. Обчислення значень виразів зі змінною. Робота з геометричним матеріалом. Розв’язування задач (№277-285).

28/02

 

  1.            

Множення круглих чисел. Множення виду 2 • 50. Розв’язування задач із зайвими даними (№ 286-297).

29/02

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків множення і ділення круглих чисел.

01/03

 

  1.            

Ділення круглих чисел виду 60 : 3, 600 : 3. Знаходження частини від числа. Периметр трикутника. Розв’язування задач (№ 298-309).

04/03

 

  1.            

Ділення круглих чисел виду 60 : 30, 900 : 300. Знаходжен­ня частини від числа. Розв’язування і порівняння задач. Робота з геометричним матеріалом (№ 310-318).

05/03

 

  1.            

Ділення числа на добуток. Обчислення значень виразів на дві дії. Розв’язування задач (№ 319-329).

06/03

 

  1.            

Ділення круглих чисел виду 800: 200. Дії з грошовими оди­ницями. Розв’язування і порівняння задач (№ 330-339).

07/03

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Розв'язування задач.

08/03

 

  1.            

Множення суми на число. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Робота з діаграмою (№ 340-351).

11/03

 

  1.            

Множення чисел виду 15 • 3. Розв’язування рівнянь і за­дач. Робота з діаграмою (№ 352-362).

12/03

 

  1.            

Множення числа на суму. Обчислення значень виразів на кілька дій. Складання і розв’язування задач за малюнком і схемою (№ 363-372).

13/03

 

  1.            

Множення чисел виду 4'16. Обчислення значень виразів із буквами. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 373-383).

14/03

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Розв'язування задач.

15/03

 

  1.            

Закріплення вивчених випадків множення. Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач (№ 384-392).

18/03

 

  1.            

Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач (№ 393-400).

19/03

 

  1.            

Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.

20/03

 

  1.            

Діагностична робота 7.

Множення і ділення в межах 1000.

21/03

 

  1.            

Корекція результатів навчання учнів.

Ділення суми на число. Розв’язування задач складанням виразу двома способами (№ 401-409).

22/03

 

  1.            

Ділення чисел виду 36: 3. Обчислення значень виразів зруч­ним способом. Розв’язування рівнянь і задач (№ 410-419).

01/04

 

  1.            

Складання і обчислення виразів. Рік. Календар.

Розв’язування задач (№.420-431).

02/04

 

  1.            

Ділення виду 42:3. Обчислення значення виразу із бук­вою. Розв’язування задач (№ 432-443).

03/04

 

  1.            

Перевірка ділення множенням. Складання і розв’язування задач (№ 444-453).

04/04

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків ділення. Розв'язування задач.

05/04

 

  1.            

Ділення виду 64:4. Складання і обчислення значення виразів. Розв’язування рівнянь і задач (№ 454-463).

08/04

 

  1.            

Складання і обчислення значення виразів за таблицею. Обчислення частки способом добору. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач (№ 464-473).

09/04

 

  1.            

Перевірка ділення множенням. Розв’язування нерівностей. Складання і розв’язування задач за таблицею (№ 474-483).

10/04

 

  1.            

Обчислення частки різними способами. Розв’язування рівнянь і задач (№ 484-494).

11/04

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків ділення. Розв'язування задач.

12/04

 

  1.            

Ділення з остачею. Складання виразів за числовим променем і таблицею множення. Розв’язування задач (№ 495-504).

15/04

 

  1.            

Ділення з остачею. Робота з числовим променем. Розв’язування задач (№ 505-514).

16/04

 

  1.            

Тренувальні вправи. Ділення з остачею.

17/04

 

  1.            

Перевірка правильності ділення з остачею. Розв’язування задач (№ 515-523).

18/04

 

  1.            

Ділення з остачею. Складання і розв’язування нерівностей. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 524—533).

19/04

 

  1.            

Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.

22/04

 

  1.            

Діагностична робота 8.

Множення і ділення в межах 1000. Ділення з остачею.

23/04

 

Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням

 

  1.            

Корекція результатів навчання учнів.

Повторення нумерації трицифрових чисел. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Розв’язування задач (№ 534-542).

24/04

 

  1.            

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач (№N° 543-551).

25/04

 

  1.            

Повторення письмового віднімання трицифрових чисел із подвійним переходом через розряд. Розв’язування задачі з буквеними даними (№ 552-559).

26/04

 

  1.            

Повторення вивчених випадків множення. Письмове мно­ження на одноцифрове число. Розв’язування задач (№ 560-573).

29/04

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового множення.

30/04

 

  1.            

Повторення вивчених випадків множення. Письмове мно­ження на одноцифрове число виду 102 • 3. Обчислення периметра трикутника. Розв’язування задач із буквеними даними (№ 574-585).

01/05

 

  1.            

Повторення множення на розрядні числа. Письмове мно­ження на розрядне число виду 13 • 60. Розв’язування нері­вностей (№ 586-596).

02/05

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового множення.

03/05

 

  1.            

Повторення ділення з остачею. Визначення часу за годин­ником. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування задач (№ 597-609).

06/05

 

  1.            

Письмове ділення чисел виду 92 : 4. Розв’язування рівнянь і задач (№ 610- 619).

07/05

 

  1.            

Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Письмове ділення чисел виду 628: 4. Розв’язування рів­нянь і задач (№ 620-630).

08/05

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового ділення.

09/05

 

  1.            

Повторення вивчених випадків ділення. Письмове ділення чисел виду 141 : 3. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування задач (№ 631-641).

10/05

 

  1.            

Тренувальні вправи. Закріплення вивчених випадків письмового ділення.

13/05

 

  1.            

Повторення додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач. Перетворення іменованих чисел. Побудова прямокутника (№ 642-650).

14/05

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу. Складання і обчислення значення виразів. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (№ 651-658).

15/05

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими чис­лами. Розв’язування задачі із двома запитаннями (№ 659-667).

16/05

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу. Дії з іменованими чис­лами. Складання і розв’язування задач. Робота з календа­рем (№ 668-675).

17/05

 

  1.            

Тренувальні вправи. Підготовка до діагностичної роботи.

20/05

 

  1.            

Діагностична робота 9.

Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням

21/05

 

  1.            

Корекція результатів навчання учнів.

22/05

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 1-4, с. 124).

23//05

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 5-7, с. 125).

24/05

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 8-12, с. 126).

27/05

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу. Завдання з логічним навантаженням (№ 13-17, с. 127).

28/05

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу.

29/05

 

  1.            

Повторення вивченого матеріалу.

30/05

 

  1.            

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

31/05

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
21 червня
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку