Календарно-тематичне планування уроків мистецтва: образотворче мистецтво За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків мистецтва: образотворче мистецтво За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. ( з нововведеннями ) Підручник:. Мистецтво: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти./ Л. М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило Київ: «Генеза», 2019. – 112 с. : іл. ) (за посібником С.Демчак, Т.Чернявської «Маленький художник») вчителя Жучкової Н.І. 2024-2025 н.р. На рік: 35 уроків (І с. 16, ІІ с.-19). (1 година на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків мистецтва:  образотворче мистецтво

За Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я.

                                                                                          ( з нововведеннями )

Підручник:. Мистецтво: підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти./ Л. М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило

        Київ: «Генеза», 2019. – 112 с. : іл. ) (за посібником С.Демчак, Т.Чернявської  «Маленький художник»)

                                                                              вчителя Жучкової Н.І.

                                                                                  2024-2025 н.р.

На рік: 35 уроків (І с. 16, ІІ с.-19).

 

 (1 година на тиждень)

 Iсеместр

 

№ з/п

Дата

Календарне планування

Очікувані результати

І семестр – 16 уроків

  1.  

 

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу « Яскраві спогади про літо» (акварель. гуаш) (с.6-7), (п.с.2-3)

  • уважно спостерігає за довкіллям, називаючи кольори; створює пейзаж лінійно та в кольорі;
  • бере участь в обговоренні літніх вражень
  1.  

 

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево». (матеріали на вибір) (с.10-11),(п. с. 4-5)

  • сприймає твори мистецтва, розрізняє кольори та їх відтінки;
  •  утворює відтінки теплих кольорів
  1.  

 

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Кольори осені» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (14-15),(п. с. 6-7)

  • розрізняє теплий, холодний колорит;
  • зображує осінні квіти різними способами; використовує техніку монотипія;
  • презентує власну творчість
  1.  

 

 

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки – мандрівниці» (гуаш). (с.18.19),(п. с. 8-9)

  • сприймає пейзажі;
  • визначає настрій зображуваного, розрізняє колорит;
  • утворює різні відтінки кольорів в зображенні хмар;
  • узагальнює вивчені поняття
  1.  

 

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих . Створення композиції «Осінній дощ».

 Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с.22-23),(п.с.10-11)

  • порівнює штрихи в музиці та образотворчому мистецтві;
  • вміє передавати рух у пейзажі лініями, штрихами;
  • бере участь у обговоренні творів мистецтва
  1.  

 

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с.26-27),(п. с. 12-13)

  • вивчає композиційний центр;
  •  розрізнює форму овочів та фруктів;
  • створює натюрморт з овочів та фруктів шляхом комбінування
  1.  

 

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту. (Пластилін. Солоне тісто) (с.27),(п.с.14)

  • сприймає твори мистецтва; розрізняє форму овочів;
  •  створює власні художні образи з пластичного матеріали
  1.  

 

Маленькі музиканти. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(матеріали і техніки на вибір) .(с.30-31),(п. с. 15-17)

  • уважно розглядає твір мистецтва; створює візерунки для оздоблення способом симетричного вирізання
  1.  

 

Веселий потяг. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма).Зображення кольоровими лініями візуальних образів. Створення композиції» Веселий потяг»(фломастери) (с.34-35), ( п. с. 18-19).

  • називає способи виразності графіки; створює безпредметні композиції графічно;
  • Використання різних ліній,

плям, форм, кольорів та їх

відтінків для створення

візуальних образів.

  • бере участь в обговоренні твору мистецтва
  1.  

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Снігурі» (гуаш) (с.38-39).

  • розрізняє живописні, скульптурні, силуетні зображення;
  • створює силуети птахів;
  • презентує власні творчі роботи
  1.  

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей). (с.39),(п. с. 22-23).

  • розрізняє живописні, скульптурні, силуетні зображення;
  • створює силуети кота;
  • бере участь в іграх
  1.  

 

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності : форма і колір . Техніка роздмухування плям. Створення композиції »Зимова казка» у казковому лісі, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с.42-43).(п.с.24-25)

  • називає кольори та відтінки;
  • уміє створювати композиції в техніці плямографії
  1.  

 

 

Зимові свята. Створення витинанки «Об’ємна сніжинка»(папір) ( п.с.26-27)

  • висловлює емоційні враження від сприймання витинанок;
  • створює витинанку на тему Різдва;
  • бере участь в обговоренні творів мистецтва
  1.  

 

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір) (с.47)(п.с.29,31)

  • висловлює емоційні враження від сприймання витинанок;
  • створює витинанку на тему Різдва;
  • бере участь в обговоренні творів мистецтва
  1.  

 

 

Зимові етюди. Відтінки кольору. Створення композиції «Чарівні дерева» із використанням різних відтінків кольорів ( воскові олівці, акварельні фарби) (. С.52-53)(п. с. 32-33)

 

  • розрізнює кольори та їх відтінки;
  • досліджує та утворює відтінки зимових кольорів;
  • висловлює власні враження
  1.  

 

 

Колективна робота на тему «Зима-чарівниця»

  • називає кольори та відтінки;
  • уміє створювати композиції в техніці плямографії;
  • характеризує засоби зображення «морозних візерунків»;
  • створює композиції із зображенням морозних візерунків;
  • висловлює емоційні враження від сприймання витинанок; створює витинанку на тему Різдва;
     
  •  участь в обговоренні творів мистецтва
  • бере участь у прикрашанні середовища, в якому живе  і навчається;

 

 

 

 

 

 

 

                                                           ІІ семестр – 19 уроків

 

  1.  

 

Зимові захоплення і спорт.. Створення настільної гри «Зимові розваги» (гуаш, фломастери) (с. 56-57),( п. с. 34-35 Урок№16)

 

Виконує прості живописні, графічні, декоративні,

Пластичні композиції;

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі

елементи зображень (форм) в просту композицію

(графічну, живописну, декоративну, об’ємну,

просторову);

відповідно задуму обирає формат для зображення

(вертикальний, горизонтальний) композиції;

Використовує всю площину аркуша

використовує основні, похідні, теплі й холодні

кольори;

утворює відтінки кольорів;

 

  1.  

 

Карнавал тварин. Анімалістичний жанр. Ліплення веселого левенятка або мрійливого слоника (на вибір) (пластилін) (с. 60-61)(п.с.36)

(урок №17)

Порівнює особливості зображення звірів різними художниками; створює художні образи пластикою тіла; користується художніми та природними матеріалами,

палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо втілення

задуму;

  1.  

 

Карнавал птахів. Рельєф . Створення сторінки Червоної книги із зображення птаха (пластилін) (с. 64-65)(п.с.37) (урок №18)

Розрізнює рельєфне та силуетне зображення; створює тематичні рельєфні зображення; співпрацює у групі

Визначає композиційний центр картини; створює тематичну композицію із зображенням птаха

  1.  

 

Подорож до далеких країн. Вправа: утворення рибок із геометричних фігур. Малювання рибок в акваріумі (воскові олівці) (с. 68-69),(п.с.38-39)

(урок №19)

Порівнює природні форми; передає задуману композицію графічно і в кольорі; придумує частомовки про звірів, птахів та риб

  1.  

 

Космічна подорож. Затемнення і розбілення кольору. Техніка набризку. Створення космічного пейзажу «Подорож до далеких планет»(гуаш) (с. 72-73),(п.с.40-41) (урок №20)

Фантазує на тему космічних подорожей; створює композиції використовуючи різні техніки;

  1.  

 

Завітаймо до театру. Ляльковий театр. Декорації. Вправа: створення будиночків із геометричних фігур. Малювання чарівного будиночка для казкової декорації (техніка за вибором - акварель, гуаш, кольорові олівці) (с. 76-77),(п.с.42-43) (урок №21)

Створює ескізи декорацій до казки; передає задуману композицію; виявляє ініціативу у творчості

  1.  

 

Пори року зустрічаються. Одяг для різних пір року. Малювання  дерева »Чотири пори року» (кольорові олівці, фломастери) (с. 80-81),(п.с.44-45) (урок №22)

Характеризує особливості пір року; створює образи зими і весни; експериментує з кольорами

  1.  

 

Пори року зустрічаються. Створення одягу дія Лясольки та Барвика (кольорові олівці, фломастери) (с. 81),(п.с.46-47) (урок №23)

Сприймає твір мистецтва; створює ескізи одягу відносно пори року;

  1.  

 

Наша рідна Україна, мов веснянка солов’їна. Петриківський розпис. Вправа: малювання ягідок пальчиком і зерняток пензликом (гуаш). Створення візерунка »Калина» зі стебелець, листочків і ягідок (гуаш) (с. 84-85),( п.с.48-49)

(урок №24)

Досліджує та порівнює об’єкти природи; створює декоративну композицію; бере участь у обговоренні, висловлює враження

  1.  

 

Квіткові фантазії. Український віночок. Створення композиції «Диво-квіти для мами» (робота в парах) (кольоровий папір, картон) (с. 88-89),(п.с.50-51) (урок №25)

Характеризує кольори весни та літа; створює аплікативно ескіз віночка; спостерігає та називає квіти у вінку

  1.  

 

Святкові фантазії. Створення листівки з чарівних квітів (гуаш, відбитки рук) (с. 89),(п.с.51) (урок №26)

Сприймає твори мистецтва; створює декоративні квіти; висловлює бажання імпровізувати

  1.  

 

Ритми життя в мистецтві. Декоративно -ужиткове мистецтво. Орнамент. Створення орнаменту для оздоблення закладки для книжки (кольоровий папір, картон) (с. 92-93),(п.с.52-53)

(урок №27)

Розрізняє рослинні та геометричні орнаменти; створює орнаменти; бере активну участь у грі

  1.  

 

Ритми життя в мистецтві. Орнамент  для писанок. Створення геометричного або рослинного  орнаменту на писанках  (кольорові олівці, фломастери) (с. 93), п. с. 54-55) (урок №28)

Спостерігає за зразками мистецтва; створює графічно візерунок; співпрацює в групі

  1.  

 

Рекламуємо красиве й корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм (матеріали за вибором) (с. 96-97),(п. с. 56-57) (урок №29)

Сприймає твори фотомистецтва; створює веселі образи фруктів та овочів; бере участь у створенні цікавих ідей

  1.  

 

Мистецька подорож до Європи. Створення транспортного засобу (кольорові олівці, фломастери) (с. 100-101) (п. с. 58-59).

(урок №30)

Користується художніми та природними матеріалами,

палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо втілення

задуму;

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними

матеріалами

дотримується правил техніки безпеки;

  1.  

 

Мистецька подорож в гори. Створення композиції »Будиночок у горах» у техніці аплікації (с. 101),(п.с.60-61) (урок №31)

Користується художніми та природними матеріалами,

палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо втілення

задуму;

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними

матеріалами

дотримується правил техніки безпеки;

  1.  

 

Вітрильник на морі. Створення композиції у техніці аплікації (папір)(п. с. 62)

(урок №32)

Користується художніми та природними матеріалами,

палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо втілення

задуму;

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними

матеріалами

дотримується правил техніки безпеки;

  1.  

 

 «Веселі дельфіни». Рельєф. Створення композиції у техніці ліплення (пластилін).(п. с. 63)

(урок №33)

 

Користується художніми та природними матеріалами,

палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо втілення

задуму;

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними

матеріалами

дотримується правил техніки безпеки;

  1.  

 

«Потішні тваринки». Об’ємні форми. Створення композиції у техніці ліплення (пластилін).(п. с. 63)

(урок №34)

Користується художніми та природними матеріалами,

палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо втілення

задуму;

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними

матеріалами

дотримується правил техніки безпеки;

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 липня
Переглядів
2865
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку