Музичне мистецтво 4 клас
ІІ семестр
№ |
4-а |
4-б |
4-в |
Тема уроку |
Сприйняття та інтерпретація творів музичного мистецтва |
Виконання творів музичного мистецтва Елементи інтеграції |
17.
|
|
|
|
Подорож до Німеччини та Австрії |
Людвиг ван Бетховен. «До Елізи» Йоганн Себастьян Бах. «Анданте» |
«Сніг», муз. Д. Пташинської |
18. |
|
|
|
Подорож до Німеччини та Австрії (продовження) |
Йоганн Штраус. «Вальс». В.А.Моцарт «Маленька нічна серенада» (рондо) |
«Сніг», муз. Д. Пташинської «Віденський бал» (фрагменти) |
19. |
|
|
|
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв |
В.А.Моцарт. Варіації на тему французької народної пісні «Пастух» |
«Пастух». Французька народна пісня Жан Філіп Рамо. Менует (клавесин). Поль Моріа. Менует. |
20. |
|
|
|
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв (продовження) |
|
«Хлоп!Хлоп!». Англійська пісня-гра. Укр.текст О. Торгалова
Руханка «Clap your hands» Гаррі Грегсон-Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії». Джон Вільямс. Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь» (фрагменти) |
21. |
|
|
|
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії |
Карло Мюньє. «Баркарола» ( дует мандоліни та гітари). Микола Лисенко. «Баркарола» |
«Промінчик», муз. Н.Май Тарантела |
22.
|
|
|
|
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії (продовження) |
Ісаак Альбеніс. «Легенда». Мануель де Фалья. «Ночі в садах Іспанії» (фрагмент) |
«Щебетала пташечка» (українська народна пісня) М/ф «Моріс Равель «Болеро» (М/ф Симона Брета) |
23.
|
|
|
|
Скандинавія – суворий і загадковий край |
Едвард Гріг. Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля» |
О.Янушкевич «Треба мріяти завжди» Руханка «Пісенька про маленьких жабенят» (шведською) |
24 |
|
|
|
Скандинавія – суворий і загадковий край ( продовження)
|
Едвард Гріг. Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра» (фрагменти) |
Виконання поспівки
О.Янушкевич «Треба мріяти завжди» Виконання на льодяних інструментах |
25 |
|
|
|
Мистецькі візерунки з теплих країв |
Ревазо Логідзе «Тбілісо» |
«Курчатка», муз. Г.Гусейнлі Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі» |
26. |
|
|
|
Мистецькі візерунки з теплих країв ( продовження)
|
Микола Римський- Корсаков. Арія індійського гостя з опери «Садко» |
«Зелене слоненя», муз. І.Кириліної Індійський танець |
27.
|
|
|
|
Східні мотиви |
Микола Римський- Корсаков. Сюїта «Шехеризада» |
«Казковий світ», муз. М.Ведмедері
|
28.
|
|
|
|
Східні мотиви (продовження) |
Китайська народна мелодія. П.Чайковський. Китайський танець «Чай» з балету «Лускунчик» |
«Казковий світ», муз. М.Ведмедері Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна» (фрагменти) |
29. |
|
|
|
Ритми й кольори Америки та Африки |
Клод Дебюссі. «Ляльковий кекок» |
«Дитячий джаз», муз. І. Хрисаніді Гра «Відгадай мультфільми за піснею» |
30. |
|
|
|
Ритми й кольори Америки та Африки (продовження) |
|
«Чунга-чанга», муз. В.Шаїнського
Фізкультхвилинка «Весела Африка» Музичні інструменти Африки. |
31. |
|
|
|
Місто майбутнього |
Концерт симфонічного оркестру просто неба. Ігор Поклад. «Чарівна скрипка»
|
«Танець дружби», муз. М. Балеми
|
32. |
|
|
|
Урок-концерт |
|
Гра музичних композицій на дитячих музичних інструментах |
33. |
|
|
|
Урок-концерт |
Слухання та виконання улюблених пісень |
|
34. |
|
|
|
Перевір свої досягнення.
|
Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
35. |
|
|
|
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|