Календарно-тематичне планування уроків німецької мови для 10 класу (І семестр) для індивідуального навчання (тижневе навантаження - 1, 5 години) за підручником Н.Басай.
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу на І семестр
за підручником „Deutsch. Guten Nag!“ (Н. Басай), 10 клас
(1, 5 години на тиждень)
№ з/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Фонетика. Аудіювання |
Граматика |
Лексика |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
Розмовні фрази |
Обладнання |
Домашнє завдання |
Тема № 1. Я, моя родина та мої друзі |
|||||||||||
1 |
|
Людські взаємостосунки |
Тематичний текст |
Прикметники з суфіксом «schaft» |
С.5 впр.2а |
С.5 впр. 1 b |
Розповідати про друзів |
С.5 впр 2b |
Stimmt das? |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал |
Субстантивація прикметників С.6 впр.4 |
2 |
|
Однокласни- Ки |
Тематичний текст |
Das Pronomen С.6 впр 5 a, b; с.6 a, b |
С.8 впр.2 |
С.7 впр.7 |
С.8 впр.9 |
С.8 впр.8 |
„Wenn zwei sich streiten_ freut sich der dritte“ |
Скласти 8-10 речень про людські стосунки |
|
3 |
|
Мої друзі |
Тематичний текст |
Відмінюва-ння субстантивованих прикметників |
С.10 впр.6 a, b; с.9 впр.3 |
c.9 впр.5 |
С.9 впр.4 С.8 впр.1 |
С.6 впр.6 b |
„Alter Freund, bester Freund“ |
С.10 впр.7 (І –ІІ); Впр.8 (ІІІ – ІV). Написати листа другу |
|
4 |
|
Що таке дружба? |
|
Удосконалення навичок і вмінь, набутих раніше |
c.12 впр.1 |
С.11 впр.3 С.13 впр.4 |
С.11 впр.9 |
c.13 впр.3 |
Ja, ich bin der Meinung, dass… |
С. 14 впр.6 (І –ІІ) Впр.7 (ІІІ – ІV). Написати запитання с.15 впр.2 |
|
5 |
|
Контрольна робота з діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Написати запрошення (творча робота). С.27-29. впр.2-3. Заповнити таблицю |
|
Тема № 2. Вільний час і спорт |
|||||||||||
6 |
|
Вільний час |
С.32 впр.2 b |
|
С.32 впр.2 b, c |
С. 32 впр. 2а |
С.31 впр.1; С.33 впр.3 |
С.33 впр.3b |
Treiben Sie Sport, das hält sie gesund |
|
Вивчити нові ЛО та МЗ з теми С.33 впр.4а |
7 |
|
У молодіжному клубі |
С.34 впр. 4 b |
Вживання артикля (повторення) |
С.34 впр.4 с |
С.34 впр.5а, 6а |
С.34 впр.5 b |
С35 впр.6b |
Kann ich dir helfen? |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал |
С.36 впр.1, 2 Написати 6-7 речень з теми |
8 |
|
Спорт у Німеччині |
Тематичний текст |
Систематизація відмінювання артиклів |
С. 38 впр.3 |
С.37 впр.2a |
С.36 впр.1 |
C.38 впр.4 |
Obwohl er viel trainiert hatte,erreichte er keine große Erfolge im Sport |
С. 38 впр.4 (І – ІІ) Впр.5а (ІІІ – ІV) Заповнити таблицю |
|
9 |
|
Спорт і харчування |
С.43 впр.5 |
Систематизація відмінювання іменників |
С.43 впр.5 |
С.43 впр.6 |
Скласти діалог ( використ. впр.7) |
Написати 6 підрядних речень |
Was ist los? Ist etwas passiert? |
С.44 впр.10 Скласти речення |
|
10 |
|
Контрольна робота з діалогічного мовлення |
Скласти розповідь про улюблені види спорту |
||||||||
Тема №3. Продукти та напої |
|||||||||||
11 |
|
Національні страви Тюрінгії |
С.68 впр.5b |
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
С.69 впр.7 |
С.68 впр.5b |
С.69 впр.8 |
Утворити ступені порівняння від поданих прикметників |
Die Rechnung bitte |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий |
С.69 впр.7 Скласти міні-діалог. |
12 |
|
Рецепти українських національних страв |
C.70 впр.1а, b
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
С.70 впр.1с,d |
C71 впр.2 |
С.72 впр.3 |
Утворити ступені порівняння від прислівників |
Wie möchten Sie zahlen? |
С.74 впр.3 Відповісти на запитання |
|
13 |
|
Національні страви Закарпаття |
|
Вживання парних сполучників entweder…oder |
Повторити лексику з теми |
Текст для читання «Гуцульські страви» |
Робота з завданнями до тексту |
Робота з завданнями до тексту |
Möchten Sie was zum trinken? |
Заповнити таблицю, відшуковуючи потрібну інформацію в тексті |
|
14 |
|
Рецепти улюблених страв |
С.74 впр.4 |
Складні слова |
С.75 впр.5 |
С.73 впр.2,3 |
С.72 впр.1 |
Скласти складні слова за таблицею |
Woraus besteht das Frühstück? |
С.75 впр.6 (ІІІ – ІV); впр.7 (І –ІІ). Написати листа другу |
|
15 |
|
Контрольна робота з аудіювання |
|
С.82 впр.6. Підготувати розповідь із однієї з тем |
|||||||
Тема № 4. Природа та погода |
|||||||||||
16 |
|
Прогноз погоди |
С.88 впр.8а |
Невідокремлювані та відокремлювані префікси |
С.88 впр.8 с, d |
С.88 впр.8b |
С.88 впр.8с |
Розподілити на 2 колонки дієслова |
Gestern gab es zeitweise Schauer |
Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий |
С.89 впр.1, 2 Написати свій прогноз погоди |
17 |
|
Карта погоди в Німечині |
С.92 впр.5b |
Зворотні дієслова |
С.92 впр 5с |
С.91 впр.5а |
С.91 впр.3 |
С.91 впр.4 |
Teils von der Ostsee, teils aus Ost |
С.92 впр.6 (І –ІІ); Впр.7 (ІІІ – ІV) |
|
18 |
|
Яка сьогодні погода? |
С.93 впр.4а |
Прийменники з Genetiv |
С.93 впр.4b 3a |
С.94 впр.5 |
С.93 впр.3b |
Заповнити пропуски в реченнях |
Solch ein unangenehmes Wetter |
С.94 впр.5с. Закінчити речення |
|
19 |
|
Ми обговорюємо погоду |
Тематичний текст |
Прийменники з Dativ |
С 96 впр.5 |
С.96 впр.4 |
C. 95 впр.2, 3 |
С.95 впр.1 |
Schlechtes Wetter beeinflusst… |
Скласти міні-діалог з теми |
|
21 |
|
Контрольна робота з говоріння |
Скласти тези до діалогу |
||||||||
21 |
|
Контроль говоріння |
Скласти тези до діалогу |
||||||||
22 |
|
Контроль аудіювання |
Індивідуальні завдання |
||||||||
23 |
|
Контроль читання |
Повторити займенники |
||||||||
24 |
|
Контроль письма |
|