5 березня о 18:00Вебінар: Дизайн продуктивного уроку біології

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови для 10 класу (І семестр) для індивідуального навчання за підручником Н.Басай

Про матеріал

Календарно-тематичне планування уроків німецької мови для 10 класу (І семестр) для індивідуального навчання (тижневе навантаження - 1, 5 години) за підручником Н.Басай.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу на І семестр

за підручником „Deutsch. Guten Nag!“ (Н. Басай), 10 клас

(1, 5 години на тиждень)

№ з/п

Дата

Тематика

ситуативного

спілкування

Фонетика.

Аудіювання

Граматика

Лексика

Читання

Мовлення

Письмо

Розмовні фрази

Обладнання

Домашнє завдання

Тема № 1.  Я, моя родина та мої друзі

1

 

Людські взаємостосунки

Тематичний текст

Прикметники з суфіксом «schaft»

С.5 впр.2а

С.5 впр. 1 b

Розповідати про друзів

С.5 впр 2b

Stimmt das?

Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал

 

 

Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал

Субстантивація прикметників

С.6 впр.4

2

 

Однокласни-

Ки

Тематичний текст

Das Pronomen

С.6 впр 5 a, b; с.6 a, b

С.8 впр.2

С.7 впр.7

С.8 впр.9

С.8 впр.8

„Wenn zwei sich streiten_ freut sich der dritte“

Скласти 8-10 речень про людські стосунки

3

 

Мої друзі

Тематичний текст

Відмінюва-ння субстантивованих прикметників

С.10 впр.6 a, b; с.9 впр.3

c.9 впр.5

С.9 впр.4

С.8 впр.1

С.6 впр.6 b

„Alter Freund, bester Freund“

С.10 впр.7 (І –ІІ);

Впр.8 (ІІІ – ІV).

Написати листа другу

4

 

Що таке дружба?

 

Удосконалення навичок і вмінь, набутих раніше

c.12 впр.1

С.11 впр.3

С.13 впр.4

С.11 впр.9

c.13 впр.3

Ja, ich bin der Meinung, dass…

С. 14 впр.6 (І –ІІ)

Впр.7 (ІІІ – ІV).

Написати запитання  с.15 впр.2

5

 

Контрольна робота з діалогічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

Написати запрошення  (творча робота). С.27-29. впр.2-3.

Заповнити таблицю

Тема № 2. Вільний час і спорт

6

 

Вільний час

С.32 впр.2 b

 

С.32 впр.2 b, c

С. 32 впр. 2а

С.31 впр.1; С.33 впр.3

С.33 впр.3b

Treiben Sie Sport, das hält sie gesund

 

Вивчити нові ЛО та МЗ з теми

С.33 впр.4а

7

 

У молодіжному клубі

С.34 впр. 4 b

Вживання артикля (повторення)

С.34 впр.4 с

С.34 впр.5а, 6а

С.34 впр.5 b

С35 впр.6b

Kann ich dir helfen?

Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий матеріал

С.36 впр.1, 2

Написати 6-7 речень з теми

8

 

Спорт у Німеччині

Тематичний текст

Систематизація відмінювання артиклів

С. 38 впр.3

С.37 впр.2a

С.36 впр.1

C.38 впр.4

Obwohl er viel trainiert hatte,erreichte er keine große Erfolge im Sport

С. 38 впр.4 (І – ІІ)

Впр.5а (ІІІ – ІV)

Заповнити таблицю

9

 

Спорт і харчування

С.43 впр.5

Систематизація відмінювання іменників

С.43 впр.5

С.43 впр.6

Скласти діалог ( використ. впр.7)

Написати 6 підрядних речень

Was ist los? Ist etwas passiert?

С.44 впр.10

Скласти речення

10

 

Контрольна робота з діалогічного мовлення

Скласти розповідь про улюблені види спорту

Тема №3. Продукти та напої

11

 

Національні страви Тюрінгії

С.68 впр.5b

Ступені порівняння прикметників і прислівників

С.69 впр.7

С.68 впр.5b

С.69 впр.8

Утворити ступені порівняння від поданих прикметників

Die Rechnung bitte

Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий

С.69 впр.7

Скласти міні-діалог.

12

 

Рецепти українських національних страв

C.70 впр.1а, b

 

Ступені порівняння прикметників і прислівників

С.70 впр.1с,d

C71 впр.2

С.72 впр.3

Утворити ступені порівняння від прислівників

Wie möchten Sie zahlen?

С.74 впр.3

Відповісти на запитання

13

 

Національні страви Закарпаття

 

 

Вживання парних сполучників entwederoder

Повторити лексику з теми

Текст для читання «Гуцульські страви»

Робота з завданнями до тексту

Робота з завданнями до тексту

Möchten Sie was zum trinken?

Заповнити таблицю, відшуковуючи потрібну інформацію в тексті

14

 

Рецепти улюблених страв

С.74 впр.4

Складні слова

С.75 впр.5

С.73 впр.2,3

С.72 впр.1

Скласти складні слова за таблицею

Woraus besteht das Frühstück?

С.75 впр.6 (ІІІ – ІV); впр.7 (І –ІІ). Написати листа другу

15

 

Контрольна робота з аудіювання

 

С.82 впр.6. Підготувати розповідь із однієї з тем

Тема  № 4. Природа та погода

16

 

Прогноз погоди

С.88 впр.8а

Невідокремлювані та відокремлювані префікси

С.88 впр.8 с, d

С.88 впр.8b

С.88 впр.8с

Розподілити на 2 колонки дієслова

Gestern gab es zeitweise Schauer

Тематичні малюнки, граматичні таблиці, роздатковий

С.89 впр.1, 2

Написати свій прогноз погоди

17

 

Карта погоди в Німечині

С.92 впр.5b

Зворотні дієслова

С.92 впр 5с

С.91 впр.5а

С.91 впр.3

С.91 впр.4

Teils von der Ostsee, teils aus Ost

С.92 впр.6 (І –ІІ);

Впр.7 (ІІІ – ІV)

18

 

Яка сьогодні погода?

С.93 впр.4а

Прийменники з Genetiv

С.93 впр.4b

3a

С.94 впр.5

С.93 впр.3b

Заповнити пропуски в реченнях

Solch ein unangenehmes Wetter

С.94 впр.5с. Закінчити речення

19

 

Ми обговорюємо погоду

Тематичний текст

Прийменники з Dativ

С 96 впр.5

С.96 впр.4

C. 95 впр.2, 3

С.95 впр.1

Schlechtes Wetter beeinflusst…

Скласти міні-діалог з теми

21

 

Контрольна робота з говоріння

Скласти тези до діалогу

21

 

Контроль говоріння

Скласти тези до діалогу

22

 

Контроль аудіювання

Індивідуальні завдання

23

 

Контроль читання

Повторити займенники

24

 

Контроль письма

 

 

doc
Пов’язані теми
Німецька мова, 10 клас, Планування
Інкл
До підручника
Німецька мова' (9-й рік навчання, академічний рівень) 10 клас (Басай Н.П.)
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку