Календарно-тематичне планування на ІI семестр за підручником «Parallelen» 8 клас (2 години на тиждень)
Підготувала вчитель німецької мови ________________
Рецетивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||||||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемна взаємодія |
Усна взаємодія (діалог) |
Онлайн взаємодія |
Писемное продукування |
Усне продукування (монолог) |
|||||||||||||||||||||||
Обсяг прослуханого запису матеріалу (у межах 3-4 хв) |
Обсяг одного тексту в словах (у межах 200-250 слів) |
Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах 6 реплік) |
Обсяг письмового повідомлення в словах (у межах 80-90 слів) |
8-9 речень |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тематика спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Д/З |
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||||||||||||||||
|
|
|
Лексика |
Граматика |
Фоне-тика |
Читання |
Аудію-вання |
Говоріння |
Письмо |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Тема: Одяг Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
Сфера спілкування: Особистісна |
Змістові лінії: Здоров’я і безпека: Пояснює вибір одягу залежно від погоди; Підприємливість і фінансова грамотність: співвідносить свої потреби з фінансовими можливостями сімейного бюджету. |
|||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Що я сьогодні одягаю? |
Wortschatz S. 102-103 |
Відмінювання прикметників; Порівнняня прикметників |
В. 1 с. 87 |
В. 7 с. 89 |
В. 4 с. 88 |
В. 8 с. 89 |
В. 6 с. 88 |
В. 8 с. 89 (письмово) |
|
|
+ |
+ |
|||||||||||||||
35 |
|
Яким буває одяг? |
В. 11 с. 91 |
|
В. 11 с. 91 |
В. 15 с. 92 |
В. 13 с. 92 |
Описати свій одяг |
|
|
+ |
+ |
|||||||||||||||||
36 |
|
Який одяг тобі подобається? |
В. 19 с. 94 |
|
В. 19 с. 94 |
В. 18 с. 94 |
В. 20 с. 94 |
Написати загадку про свого однокласника |
|
|
+ |
+ |
|||||||||||||||||
37 |
|
Мода в нашому житті |
В. 23 с. 96 |
В. 21 с. 95 |
В. 23 с. 96 |
В. 25 с. 97 |
|
В. 25 с. 27 (написати про своє ставлення до сучасної моди) |
|
|
+ |
+ |
|||||||||||||||||
38 |
|
Що носять українці? |
В. 26 с. 98 |
|
В. 26 с. 98 |
В. 27 с. 98 |
В. 29 с. 99 |
В. 31 с. 100 Написати листа другові і розповісти про традиційний український одяг |
|
|
+ |
+ |
|||||||||||||||||
39 |
|
Відомі модні бренди |
|
В. 32 с. 101 |
|
|
|
Підготувати проект |
|
|
|
+ |
|||||||||||||||||
40 |
и |
Повторення теми. Проектна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Тема: Їжа та напої Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
Сфера спілкування: Особистісна
|
Змістові лінії: Здоров’я і безпека : Обговорює вибір Обговорює вибір продуктів харчування корисних для здоров’я; Наводить приклади купівлі покупок; продуктів для здорового харчування; обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички; наводить приклади збалансованості власного раціону; обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. Підприємливість і фінансова грамотність: Розподіляє кошти на продукти харчування; складає перелік покупок |
|||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Куди ми підемо поїсти? |
|
|
В. 2 с. 104 |
|
В.3 с. 105 |
В. 4 с. 105 |
В. 3 с. 105 |
Вивчити ЛО; Описати своє улюблене кафе/ресторан |
+ |
|
+ |
+ |
|||||||||||||||
42 |
|
Де можна поїсти в Берліні? |
|
|
|
В. 6 с. 107 |
|
В. 8 с. 108 |
В. 7 с. 108 |
Зробити опитування в класі про найулюбленіші кафе, ресторани. |
|
|
|
|
|||||||||||||||
43 |
|
В ресторані |
Wortschatz S.121
|
Питальні слова wohin, wo; Відмінювання прикметників |
В. 12 с. 111 |
В. 9, В. 10 с. 109; |
В. 12 с. 111 |
|
В. 13 с. 111 |
Написати діалог: «В ресторані» |
+ |
|
+ |
+ |
|||||||||||||||
44 |
|
Меню |
|
В. 14 с. 112 |
В. 17 с. 113 |
В. 15 с. 112 |
|
Написати меню для ресторану/ кафе |
+ |
|
+ |
+ |
|||||||||||||||||
45 |
|
Ти вмієш готувати? |
В. 20 с. 114 |
В. 24 с. 115 |
В. 25 с. 116 |
В. 23 с. 115 |
В. 27 с. 116 |
В. 28 с. 116 (описати процес приготування супу) |
+ |
|
+ |
|
|||||||||||||||||
46 |
|
Українська кухня |
В. 29 с. 117 |
В. 30 с. 118 |
В. 31 с. 118 |
В. 32, 33 с. 118-119 |
В. 34 сю 119 |
В. 35 с. 119 |
+ |
|
|
|
|||||||||||||||||
47 |
|
Ми те, що ми їмо |
|
В. 1 с. 122 |
В. 3 с. 123 |
В. 5 с. 124 |
В. 4 с. 124 |
Підготувати проект |
|
|
+ |
|
|||||||||||||||||
48 |
|
Проектна діяльність |
Тема: «Ukrainische Esstraditionen» |
Повторити лексику та граматику |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
49 |
|
Тестова робота |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тема: Німеччина Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
Сфера спілкування: Публічна |
Змістові лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток (1):Описує види еко-туризму. Громадська відповідальність (2): Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі Підприємливість та фінансова грамотність (4): Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Відомі люди Німеччини |
Wortschatz S. 139-140
|
Perfekt дієслів; Відмінювання прикметників; Порівняння прикметників; Genetiv іменників на позначення міст та країн |
В. 3 с. 126 |
В. 1 с. 125 |
В. 2 с. 126 |
В. 4 с. 126 |
В. 7 с. 127 |
Написати коротку біографію про відому людину Німеччини |
|
+ |
|
|
|||||||||||||||
51 |
|
Найгарніше місто Німеччини |
|
В. 9 с. 129 |
|
В. 11 с. 129 |
В. 10 с. 129 |
Написати лист другові і розповісти про місто/село, в якому ти живеш |
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||
52 |
|
Німеччина в порівняннях |
|
|
|
В. 12 с. 130 |
В. 13 с. 130 |
В. 14 с. 130 |
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||
53 |
|
Німецькі авто |
|
В. 15 с. 131; В. 19 с. 133 |
|
В. 16 с. 131 |
В. 17 (В) с. 132 |
В. 20 с. 133 |
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||
54 |
|
Клімат Німеччини |
В. 21 с. 134 |
В. 23 с. 135 |
В. 21 с. 134 |
В. 22 с. 135 |
|
В. 25 с. 136 |
+ |
+ |
|
|
|||||||||||||||||
55 |
|
Повторення теми. Проектна діяльність |
Тема: «Tatsachen über Deutschland» |
||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Тестова робота |
|
||||||||||||||||||||||||||
Тема: Наша мальовнича Україна Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)
|
Сфера спілкування: Публічна
|
Змістові лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток (1): Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві; обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі; складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. Громадська відповідальність (2): Порівнює Київ з іншими європейськими столицями; робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва; складає перелік правил поведінки під час екскурсії; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Здоров’я і безпека (3):Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Природа України |
Wortschatz S. 155-156
|
Числівники на позначення року; Відмінювання прикметників |
В. 1 с. 141 |
В. 3 с. 142 |
В. 2 .с 141 |
В. 1 с. 141 |
В. 4 с. 142 |
Вивчити ЛО |
+ |
+ |
|
|
|||||||||||||||
58 |
|
Географія України |
|
В. 5 с. 143 |
|
В. 6 с. 144 |
|
В. 8 с. 145 |
+ |
+ |
|
|
|||||||||||||||||
59 |
|
Населення, мова та клімат України |
В. 9 с. 146 |
В. 11 с. 146 |
|
В. 10 с. 146 |
|
В. 13 с. 148 |
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||
60 |
|
Відомі українці |
В. 19 с. 150 |
В. 24 с. 151 |
|
В. 17 с. 149 |
|
Розповідь про відому людину України |
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||
61 |
|
Українські міста |
|
В. 25 с. 153 |
|
В. 27 с. 153 |
В. 26 с. 153 |
Описати улюблене місто України |
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||
62 |
|
Україна в порівняннях |
|
В. 28 с. 154 |
|
В. 30 с. 154 |
В. 29 с. 154 |
Написати речення з прикметниками в найвищому ступені порівняння |
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||
63 |
|
Дорогами України та Німеччини |
В. 1 с. 157 |
В. 5 с. 159 |
В. 3 с. 158 |
В. 4 с. 158 |
В. 2 с. 157 |
В. 6 с. 159 |
|
+ |
|
|
|||||||||||||||||
64 |
|
Повторення теми Проектна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Тема: «Mein Lieblingsstadt» |
|||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
Контроль читання |
|||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
Контроль письма та |
|||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Контроль говоріння |
|||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Урок узагальнення та систематизації знань |
|||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|||||||||||||||||||||||||||