Календарно-тематичне планування уроків німецької мови на ІI семестр за підручником «Parallelen» 8 клас (2 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на ІI семестр за підручником: "Parallelen", Німецька мова , 8 клас (4 рік навчання). - Басай Н.П. - К.: Методика, 2016 2 години на тиждень, з інтегрованими змістовими лініями та очікуваними результатами.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування на ІI семестр за підручником «Parallelen» 8 клас (2 години на тиждень)

Підготувала вчитель німецької мови ________________

Рецетивні

Інтеракційні

Продуктивні

Інтегровані змістові лінії

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемна взаємодія

Усна взаємодія (діалог)

Онлайн взаємодія

Писемное продукування

Усне продукування (монолог)

Екологічна безпека та сталий розвиток (1)

Громадська відповідальність (2)

Здоров’я і безпека (3)

Підприємливість та фінансова грамотність (4)

Обсяг прослуханого запису матеріалу (у межах 3-4 хв)

Обсяг одного тексту в словах (у межах 200-250 слів)

Висловлення кожного у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах 6 реплік)

Обсяг письмового повідомлення в словах (у межах 80-90 слів)

8-9 речень

 

 

 

 

Дата

Тематика спілкування

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Д/З

1

2

3

4

 

 

 

Лексика

Граматика

Фоне-тика

Читання

Аудію-вання

Говоріння

Письмо

 

 

 

 

 

Тема: Одяг

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

(комунікативна компетентність)                                  

  • Називати частини одягу; Говорити про колір та стиль одягу;
  • Висловлювати своє ставлення до сучасної моди; Говорити про звички в одязі;
  • Читати й розуміти тексти, листи, повідомлення про моду та одяг.

Сфера спілкування:

Особистісна

Змістові лінії:

Здоров’я і безпека: Пояснює вибір одягу залежно від погоди;

Підприємливість і фінансова грамотність:

співвідносить свої потреби з фінансовими можливостями сімейного бюджету.

34

 

Що я сьогодні одягаю?

Wortschatz

S. 102-103

Відмінювання прикметників; Порівнняня прикметників

В. 1 с. 87

В. 7 с. 89

В. 4 с. 88

В. 8 с. 89

В. 6 с. 88

В. 8 с. 89 (письмово)

 

 

+

+

35

 

Яким буває одяг?

В. 11 с. 91

 

В. 11 с. 91

В. 15 с. 92

В. 13 с. 92

Описати свій одяг

 

 

+

+

36

 

Який одяг тобі подобається?

В. 19 с. 94

 

В. 19 с. 94

В. 18 с. 94

В. 20 с. 94

Написати загадку про свого однокласника

 

 

+

+

37

 

Мода в нашому житті

В. 23 с. 96

В. 21 с. 95

В. 23 с. 96

В. 25 с. 97

 

В. 25 с. 27 (написати про своє ставлення до сучасної моди)

 

 

+

+

38

 

Що носять українці?

В. 26 с. 98

 

В. 26 с. 98

В. 27 с. 98

В. 29 с. 99

В. 31 с. 100 Написати листа другові і розповісти про традиційний український одяг

 

 

+

+

39

 

Відомі модні бренди

 

В. 32 с. 101

 

 

 

Підготувати проект

 

 

 

+

40

и

Повторення теми. Проектна діяльність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Їжа та напої

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)

  •        Називати заклади харчування;
  •        Розуміти зміст прослуханих текстів та діалогів по темі;
  • Робити замовлення;
  • Говорити про приготування їжі;
  • Розповідати про українську кухню;
  • Читати й розуміти тексти, листи, повідомлення про їжу, меню;
  • Писати листи, повідомлення про заклади харчування, меню та страви.

Сфера спілкування:

Особистісна

 

Змістові лінії:

Здоров’я і безпека : Обговорює вибір

Обговорює вибір продуктів харчування корисних для здоров’я; Наводить приклади купівлі покупок; продуктів для здорового харчування; обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички; наводить приклади збалансованості власного раціону; обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.

Підприємливість і фінансова грамотність:

Розподіляє кошти на продукти харчування; складає перелік покупок

41

 

Куди ми підемо поїсти?

 

 

В. 2 с. 104

 

В.3 с. 105

В. 4 с. 105

В. 3 с. 105

Вивчити ЛО; Описати своє улюблене кафе/ресторан

+

 

+

+

42

 

Де можна поїсти в Берліні?

 

 

 

В. 6 с. 107

 

В. 8 с. 108

В. 7 с. 108

Зробити опитування в класі про найулюбленіші кафе, ресторани.

 

 

 

 

43

 

В ресторані

Wortschatz S.121

 

Питальні слова wohin, wo;

Відмінювання прикметників

В. 12 с. 111

В. 9, В. 10 с. 109;

В. 12 с. 111

 

В. 13 с. 111

Написати діалог: «В ресторані»

+

 

+

+

44

 

Меню

 

В. 14 с. 112

В. 17 с. 113

В. 15 с. 112

 

Написати меню для ресторану/ кафе

+

 

+

+

45

 

Ти вмієш готувати?

В. 20 с. 114

В. 24 с. 115

В. 25 с. 116

В. 23 с. 115

В. 27 с. 116

В. 28 с. 116 (описати процес приготування супу)

+

 

+

 

46

 

Українська кухня

В. 29 с. 117

В. 30 с. 118

В. 31 с. 118

В. 32, 33 с. 118-119

В. 34 сю 119

В. 35 с. 119

+

 

 

 

47

 

Ми те, що ми їмо

 

В. 1 с. 122

В. 3 с. 123

В. 5 с. 124

В. 4 с. 124

Підготувати проект

 

 

+

 

48

 

Проектна діяльність

Тема: «Ukrainische Esstraditionen»

Повторити лексику та граматику

 

 

 

 

49

 

Тестова робота

 

Тема: Німеччина

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)

  • Розповідати про життя відомих людей Німеччини;
  • Розуміти зміст прослуханих текстів та діалогів по темі;
  • Повідомляти про міста; особливості земель Німеччини;
  • Порівнювати марки німецьких авто;
  • Говорити про населення, мову та клімат;
  • Писати листи, повідомлення про клімат, міста Німеччини.

Сфера спілкування:

Публічна

Змістові лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток (1):Описує види еко-туризму.

Громадська відповідальність (2): Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки; розпитує про правила поведінки в європейських столицях; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Підприємливість та фінансова грамотність (4): Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. 

50

 

Відомі люди Німеччини

Wortschatz

S. 139-140

 

Perfekt дієслів;

Відмінювання прикметників;

Порівняння прикметників;

Genetiv іменників на позначення міст та країн

В. 3 с. 126

В. 1 с. 125

В. 2 с. 126

В. 4 с. 126

В. 7 с. 127

Написати коротку біографію про відому людину Німеччини

 

+

 

 

51

 

Найгарніше місто Німеччини

 

В. 9 с. 129

 

В. 11 с. 129

В. 10 с. 129

Написати лист другові і розповісти про місто/село, в якому ти живеш

 

+

 

 

52

 

Німеччина в порівняннях

 

 

 

В. 12 с. 130

В. 13 с. 130

В. 14 с. 130

 

+

 

 

53

 

Німецькі авто

 

В. 15 с. 131;

В. 19 с. 133

 

В. 16 с. 131

В. 17 (В) с. 132

В. 20 с. 133

 

+

 

 

54

 

Клімат Німеччини

В. 21 с. 134

В. 23 с. 135

В. 21 с. 134

В. 22 с. 135

 

В. 25 с. 136

+

+

 

 

55

 

Повторення теми. Проектна діяльність

Тема: «Tatsachen über Deutschland»

56

 

Тестова робота

 

Тема: Наша мальовнича Україна

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (комунікативна компетентність)

  •               Називати географічні об’єкти; Розуміти зміст прослуханих текстів та діалогів по темі;
  • Порівнювати кліматичні зони;
  • Читати й розуміти тексти про географічні об’єкти України;
  • Говорити про відомих людей України;
  • Розповідати, писати листи, повідомлення про українські міста.

Сфера спілкування:

Публічна

 

Змістові лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток (1): Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві; обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі; складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.

Громадська відповідальність (2): Порівнює Київ з іншими європейськими столицями; робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва; складає перелік правил поведінки під час екскурсії; демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі; обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору.

Здоров’я і безпека (3):Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

57

 

Природа України

Wortschatz

S. 155-156

 

Числівники на позначення року;

Відмінювання прикметників

В. 1 с. 141

В. 3 с. 142

В. 2 .с 141

В. 1 с. 141

В. 4 с. 142

Вивчити ЛО

+

+

 

 

58

 

Географія України

 

В. 5 с. 143

 

В. 6 с. 144

 

В. 8 с. 145

+

+

 

 

59

 

Населення, мова та клімат України

В. 9 с. 146

В. 11 с. 146

 

В. 10 с. 146

 

В. 13 с. 148

 

+

 

 

60

 

Відомі українці

В. 19 с. 150

В. 24 с. 151

 

В. 17 с. 149

 

Розповідь про відому людину України

 

+

 

 

61

 

Українські міста

 

В. 25 с. 153

 

В. 27 с. 153

В.  26 с. 153

Описати улюблене місто України

 

+

 

 

62

 

Україна в порівняннях

 

В. 28 с. 154

 

В. 30 с. 154

В. 29 с. 154

Написати речення з прикметниками в найвищому ступені порівняння

 

+

 

 

63

 

Дорогами України та Німеччини

В. 1 с. 157

В. 5 с. 159

В. 3 с. 158

В. 4 с. 158

В. 2 с. 157

В. 6 с. 159

 

+

 

 

64

 

Повторення теми

Проектна діяльність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Mein Lieblingsstadt»

65

 

Контроль читання

66

 

Контроль письма та

67

 

Контроль аудіювання

68

 

Контроль говоріння

69

 

Урок узагальнення та систематизації знань

70

 

Підсумковий урок за ІІ семестр

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Свобода Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
698
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку