Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва. 7клас
Остапець Л.Г.
вчитель образотворчого мистецтва
Гоголівської ЗОШ I- III ст.
Миргородського р-ну
Полтавської області
Складено згідно з навчальною програмою підручника «Мистецтво. Інтегрований курс. 7 кл.» , Рекомендовано МОН України
(лист Міністерства освіти і науки України від 03.06. 2020 № 1/11-3674)
Підручник «Мистецтво. 7 клас» (інтегрований курс)
Л.М. Масол, О.В.Гайдамака, Г.В.Кузьменко, Н.А. Лємешева – Київ. Видавничий дім «Освіта», 2020р.
№ |
Дата |
Тема |
Теми уроків. Навчальні завдання |
Рекомендована техніка та матеріали |
||||
Частина1. Мистецтво в нашому житті Розділ 1. Діалог народного мистецтва з сьогоденням. |
||||||||
1 |
|
1-2 |
Петриківський розпис-мистецький символ України А) Намалювати вертикальну декоративну композицію за мотивами петриківського розпису для оздоблення чохла мобільного телефону |
Петриківський розпис, гуаш |
||||
2 |
|
|
Б) Намалювати горизонтальну декоративну композицію за мотивами петр. розпису для оздоблення особистих або побутових речей (альбом, папку, чашку..) |
Петриківський розпис, гуаш |
||||
3 |
|
3-4 |
«І рушник вишиваний на щастя, на долю дала…» А) Розробити ескіз вишивки рушника з урахуванням особливостей української орнаментики
|
Графіка. Кольорові олівці |
||||
4 |
|
|
Б) Створити ескіз гобелена (ниткографія)
|
Графіка. Кольорові олівці |
||||
5 |
|
5-6 |
Витвори народних майстрів А) Виліпити іграшку «Свищик» Зробити декоративно- рельєфний візерунок. |
Глина, солоне тісто або пластилін. |
||||
6 |
|
|
Б) Виготовити витинанку «Дерево життя»
|
Витинання. Кольоровий папір, клей, ножиці |
||||
7 |
|
7-8 |
Етнічні мотиви в декоративному мистецтві. А) Створити декоративний натюрморт зі східними мотивами. |
Живопис. Гуаш |
||||
8 |
|
|
Б) Створити східний натюрморт у вигляді панно у техніці аплікації. Тематичне оцінювання |
|
||||
Розділ ІІ. Діалог мистецтв минулого і сучасності |
||||||||
9
|
|
9-10 |
Архітектура та її види А )Створити колаж зі світлин архітектурних спорудУкраїни |
Різні художні матеріали для створення колажу |
||||
10 |
|
|
Б) Створити тематичну композицію «Давня фортеця» «Старовинний замок» |
Комбінована техніка:акварель із графічним доопрацюванням |
||||
11 |
|
11-12 |
Абетка архітектури, або як народжуються архітектурні образи А) Намалювати в лінійній(фронтальній) перспективі графічну композицію «Вулиці міста» |
Графіка. Кольорові олівці. |
||||
12 |
|
|
Б) Намалювати будинок у лінійній (кутовій) перспективі. Придумати зовнішнє оздоблення з декоративними елементами архітектури. |
Графіка. Кольорові олівці. |
||||
13 |
|
13-14 |
Синтез візуальних мистецтв в архітектурному ансамблі А) Створити ескіз муралу «Синтез мистецтв і наук» |
Комбінована техніка:акварель із графічним доопрацюванням |
||||
14 |
|
|
Б) Створити паперовий макет «Силуети нічного міста»
|
Техніка кірігамі. Кольоровий папір. Клей. |
||||
15 |
|
15 |
Сакральне мистецтво А) Намалювати християнський собор . Б) Створити пейзажну композицію з культовою спорудою на тему «Храм- перехрестя неба та землі» |
Живопис. Акварель або гуаш. |
||||
16 |
|
16 |
Панорама мистецтв: перевіряємо свої компетентності Гра-вікторина «У світі мистецтва» Тематичне оцінювання |
|
||||
|
Частина ІІ. Новітні мистецькі явища. Дизайн Розділ ІІІ. Дизайн і музика сьогодення: на шляху до діалогу.
|
|
||||||
17 |
|
1-2 |
Дизайн і його види. А) Створити абстрактну композицію для декору предметів( ліплення пластиліновими джгутиками) Перетворити повсякденний предмет в декоративний |
Ліплення. Пластилін. |
||||
18 |
|
|
Графічний дизайн Створити монограму з перших літер свого імені та прізвища .
|
Графіка. Графічні матеріали |
||||
19 |
|
3-4 |
Секрети промислового дизайну Розробити дизайн фото рамки.,настінного годинника |
Матеріали на вибір: фломастери, маркери, фарби |
||||
20 |
|
|
Дизайн одягу, іграшок та сувенірів Розробити дизайн екосумки. Розробити дизайн сувеніра для фестивалю. |
Графічні матеріали |
||||
21 |
|
5-6 |
Дизайн середовища. Інтер’єр Зобразити ескіз інтер’єру з двома точками сходження |
Кольорові олівці. |
||||
22 |
|
|
Екстер’єр (групова робота) Створити композицію( колаж) «Парк розваг» |
Макетування ( ліплення,паперова пластика). Пластилін, кольоровий та білий папір, клей |
||||
23 |
|
7-8 |
Життя в гармонії з природою. Біоніка. З папьє-маше та природніх матеріалів створити садову прикрасу за попереднім ескізом. |
Папьє-маше .Паперова пластика. Природні матеріали кольоровий та білий папір, клей |
||||
24 |
|
|
Ландшафтний дизайн Макет ландшафту із простим архітектурним об’єктом (альтанка, місток, ліхтарик, декоративна лавиця тощо) в обраному стилі (робота в групах). |
Техніка та матеріали на вибір учнів. Макетування ( ліплення,паперова пластика). Пластилін, кольоровий та білий папір, клей |
||||
25 |
|
9 |
Дизайн масових заходів. Реклама. Фірмовий стиль. Розробити фірмовий стиль сувенірної продукції за мотивами української народної пісні. . Створення фірмового стилю школи Ескізи герба, логотипу (колективна робота) Тематичне оцінювання |
Графічні матеріали |
||||
26 |
|
10-11 |
Новаторські художні явища. Артпрактики. Створити незвичний образ тварини з різних побутових речей, уживаних раніше |
Техніка бріколаж. |
||||
27 |
|
|
Придумати ідею перфомансу до свята останнього дзвоника
|
Техніка та матеріали на вибір учнів.
|
||||
28 |
|
12-13 |
Дитячі образи в дзеркалі традицій і новаторства Вічні теми в мистецтві |
Графічні замальовки. |
||||
29 |
|
|
Виготовити кольорові прикраси для оформлення шкільних приміщень. Колективна робота |
Паперова пластика |
||||
30 |
|
14 |
Панорама мистецтв: перевіряємо свої компетентності Гра-вікторина «Мистецтво дизайну» Дизайн одягу. Мода й культура Ескіз костюму для власного гардеробу |
Графічні замальовки.
|
||||
31 |
|
|
Національні традиції в одязі Ескіз сучасного костюму в народному стилі (графіка)
|
Графічні замальовки. |
||||
32 |
|
|
Дизайн зачісок. (графіка) Тематичне оцінювання |
Графічні замальовки. |
||||
33-34 |
|
15 |
Узагальнюючий урок. Урок-екскурсія |
|
||||