Календарно-тематичне планування
з Мистецтва 9 клас
(0,4 годин – 14 годин)
Мистецтво у культурі сучасності |
|||
№ |
Дата |
Зміст навчально-пізнавальної діяльності |
Примітка |
Стилі та напрями мистецтва (продовження) |
|||
1 |
|
Великі європейські стилі: античний, візантійський, романський, готичний. Ренесанс. |
|
2 |
|
Великі європейські стилі: бароко, рококо, класицизм, романтизм, реалізм |
|
3 |
|
Імпресіонізм. Музичний імпресіонізм, скульптура. Постімпресіонізм. Краса миті, що вислизає |
|
4 |
|
Архітектура модерну. Живопис модерну. Декоративна вишуканість образів модерну |
|
5 |
|
Модернізм – різноманіття новітніх течій. Видатні живописці модернізму. Музичне мистецтво та архітектура модернізму |
|
6 |
|
Українські митці модернізму: у пошуках гармонії та краси. Гармонія та краса модернізму в музичному мистецтві |
|
7 |
|
Епоха постмодернізму. Художні явища мистецтва постмодернізму Узагальнення |
|
|
Екранні мистецтва. Форми поширення мистецтва |
||
8 |
|
Історія виникнення кінематографа. Звукове оформлення фільмів різних періодів |
|
9 |
|
Засоби виразності у кінематографі (грим, костюми, декорації). Цифрові технології у створені сучасних кінофільмів |
|
10 |
|
Жанри кіно. Французьке та італійське мистецтво. Українське кіно. Американський кінематограф. Індійський та азійський кінематограф |
|
11 |
|
Художні течії і напрями в кінематографі. Телебачення як засіб масової інформації. Засоби художньої виразності у телебаченні |
|
12 |
|
Мистецтво реклами та відео кліпів. Жанри телебачення. Об’єкти культурної спадщини |
|
13 |
|
Форми збереження та популяризації культурної спадщини. |
|
14 |
|
Нові форми існування відомих творів Узагальнення |
|