7-А клас
РОСІЙСЬКА МОВА
(70 год., 2 год. на тиждень)
ІІ семестр
№ |
Дата по плану Дата по факту |
Зміст навчального матеріалу |
К-ть год. |
Прим. |
||
Тема 3. «Текст», «Речення» |
||||||
33 |
|
|
Монолог 5. Анотація |
1 |
Читання вголос |
|
34 |
|
|
Діалог 3. Відтворення прочитаних та прослуханих діалогів. |
1 |
|
|
35 |
|
|
Текст. Емоційно-оціночна інформація, прямо не відображена в тексті. |
1 |
|
|
36 |
|
|
Аудіювання 3. Сприйняття на слух емоційно-оціночної інформації, прямо не відображеної в тексті. |
1 |
|
|
37 |
|
|
Читання 4. Сприйняття при читанні емоційно-оціночної інформації, прямо не відображеної в тексті |
1 |
|
|
38 |
|
|
Аудіювання 4. Роль спеціальних засобів для виділення основних положень тексту. |
1 |
|
|
39 |
|
|
Речення. Вставні слова і вирази. |
1 |
|
|
40 |
|
|
Речення. Розділові знаки при вставних словах і виразах. |
1 |
|
|
41 |
|
|
Текст. Вставні слова як засіб зв’язку між реченнями в тексті. Читання вслух і мовчки простих і складних речень із вставними словами. |
1 |
|
|
42 |
|
|
Текст. Порядок слів та інтонація як засіб зв’язку речень в тексті. Ланцюговий зв'язок між реченнями в тексті. |
1 |
|
|
43 |
|
|
Текст. Особливості наукового стилю мови. |
1 |
|
|
44 |
|
|
Монолог 6. Усний детальний переказ наукового тексту-розповіді. |
1 |
|
|
45 |
|
|
Монолог 7. Усний сжатий переказ науково-популярного тексту-розповіді. |
1 |
|
|
46 |
|
|
Контрольна робота. Тестування. Аудіювання. Монолог 8. Усний детальний переказ науково-популярного тексту-роздуму. |
1 |
|
|
Тема 4. «Речення» |
||||||
47 |
|
|
Аналіз КР Речення. Однорідні члени речення. Узагальнюючі слова при однорідних членах речення. Розділові знаки в реченнях з узагальнюючими словами. |
1 |
Усний твір |
|
48 |
|
|
Речення. Однорідні члени речення. Тренувальні вправи. |
1 |
|
|
49 |
|
|
Речення. Поняття про відокремлені члени речення. Порядок слів, інтонація та розділові знаки в реченнях з відокремленими членами. |
1 |
|
|
50 |
|
|
Речення. Відокремлені означення. Порівняльний1 зворот. |
1 |
|
|
51 |
|
|
Речення. Уточнюючі члени речення. |
1 |
|
|
52 |
|
|
Аудіювання 5. Сприйняття на слух речень з різними видами відокремлень. Монолог |
1 |
|
|
53 |
|
|
Монолог 9.Письмовий детальний переказ наукового тексту-роздуму. |
1 |
|
|
54 |
|
|
Монолог 10. Сжатий переказ наукового тексту-роздуму. |
1 |
|
|
55 |
|
|
Речення. Односкладні речення. |
1 |
|
|
56 |
|
|
Речення. Односкладні речення з головним членом речення у формі присудка. |
1 |
|
|
57 |
|
|
Речення. Односкладні речення з головним членом речення у формі підмета. |
1 |
|
|
58 |
|
|
Контрольна робота. Тестування. Читання мовчки. |
1 |
|
|
59 |
|
|
Контрольна робота. Сжатий письмовий переказ наукового тексту-розповіді |
1 |
|
|
60 |
|
|
Аналіз КР. Речення. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. |
1 |
|
|
61 |
|
|
Речення. Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. (продовження) |
1 |
Діалог |
|
62 |
|
|
Аудіювання 6. Сприйняття на слух особливостей речень з прямою мовою. |
1 |
|
|
63 |
|
|
Читання 5. Читання вслух и мовчки простих і складних речень з однорідними членами, прямою мовою, різними видами відокремлень. |
1 |
|
|
64 |
|
|
Монолог 13. Усний твір-роздум навчально-наукового стилю на мовну тему. |
1 |
|
|
65 |
|
|
Монолог 14. Усний твір-роздум на теми пов'язані з життєвим досвідом. |
1 |
|
|
66 |
|
|
Монолог 15. Письмовий твір-роздум на теми пов'язані з життєвим досвідом. |
1 |
|
|
67 |
|
|
Аналіз творів. Діалог 4. Складання діалогів |
1 |
|
|
68 |
|
|
Контрольна робота. Зорово-слуховий диктант |
1 |
|
|
69 |
|
|
Читання 6. Работа з книгою: виписки з книги |
1 |
|
|
70 |
|
|
Повторення та систематизація вивченого. |
1 |
|
|