Календарно-тематичне планування уроків російської мови як мови національних меншин для 9 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків російської мови як мови національних меншин для 9 класу складено у відповідності до чинної навчальної програми: Російська мова (5-9 класи(початок вивчення з 5 класу),затвердженої наказом МОНУ від 07.07.2017 №804 за підручником Н.Ф.Баландіної«Русский язык 9(5)», Х.: «Ранок»,2017
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків російської мови як мови національних меншин для 9 класу складено у відповідності до чинної навчальної програми: Російська мова (5-9 класи(початок вивчення з 5 класу),затвердженої наказом МОНУ від 07.07.2017 №804 за підручником Н.Ф.Баландіної«Русский язык 9(5)», Х.: «Ранок»,2017

 

                                            9 клас (2 год. на тиждень)

№ п/п

        Тема уроку (назва                      розділу)

Мовленнєві теми і ситуації

    Дата

Примітки

1.

Лексикологія. Фразеологія.         5 год.

Повторення вивченого матеріалу з розділу «Лексикологія» (синоніми, антоніми, запозичені слова).

Омоніми. Поняття про міжмовні омоніми.

Про школу і не тільки.

 

 

2.

Читання. Застосування техніки переглядового читання.

Говоріння. Розпізнавання  видів комічного; визначення ролі гумору в житті людини. Письмо. Формулювання значення омонімів як засобу створення комічного.

Доля жарту – доля правди.

 

 

3.

Пароніми.

Веселощі, організовані учителем…

 

 

4.

Читання гумористичного тексту з відмічанням  помітних рис характеру героя.

Говоріння. Обговорення ставлення автора до свого героя; вибірковий переказ тексту.

Письмо. Складання гумористичного висловлювання за поданим початком.

Веселощі, організовані учителем…

 

 

5.

Лексичні засоби офіційно- ділового стилю.

 

 

 

6.

Читання оповідання, слідуючи даній установці.

Говоріння. Проведення паралелей між мовним явищем і описаною ситуацією.

Письмо. Характеристика героя; визначення канцеляризмів.

Знак оклику- коли ж він ставиться?

 

 

7.

Уживання фразеологізмів у мовленні.

До заяви додаю.

 

 

8.

Читання тексту заяви, визначення її реквізитів.

Говоріння. Визначення  видів документів; пояснення правила складання заяви.

Письмо. Заява.

До заяви додаю.

 

 

9.

Контрольна робота №1 за темою «Лексикологія. Фразеологія». Тестування.

 

 

 

10.

Морфологія. Орфографія.       14 год.

Повторення вивченого про числівник. Порядкові числівники.

Мій світ.

 

 

11.

Аудіювання. Слухання тексту з відмічанням способів сприйняття дійсності.

Говоріння. Доповнення тексту; розігрування діалогу, питаючи про час доби.

Письмо. Складання тексту з використанням числівників.

Котра година?

 

 

12.

Складені числівники.

Життєпис.

 

 

13.

Читання літературної автобіографії, її риси.

Говоріння. Обговорення визначних особливостей жанру.

Письмо. Перебудова речень з художнього стилю в офіційно- діловий.

Життєпис.

 

 

14.

Дієприкметник. Відмінювання дієприкметників. Правопис голосних у закінчення дієприкметників.

З висоти прожитих років.

 

 

15.

Читання оповідання автобіографічного характеру.

Говоріння. Обговорення рис автобіографізму у тексті.

Письмо. Складання психологічного портрета.

З висоти прожитих років.

 

 

16.

Повні і короткі дієприкметники.

Записки особистого характеру.

 

 

 

 

 

17.

Читання літературного щоденника.

Говоріння. Складання повідомлення про особу автора щоденника із застосуванням додаткових текстів та ілюстрацій.

Письмо. Визначення ключових слів; складання щоденникового запису.

Записки особистого характеру.

 

 

18.

Написання нн і н у дієприкметниках.

Скільки людей, стільки і суджень.

 

 

19.

Читання літературного щоденника по черзі; визначення життєвої позиції автора.

Говоріння. Обговорення лексики, використаної автором щоденника; порівняння життєвої позиції авторів різних щоденників.

Письмо. Визначення ключових слів; коментування щоденникового запису.

Скільки людей, стільки і суджень.

 

 

20.

Букви е, ё після ж, ш, щ у суфіксах дієприкметків.

Записи у Мережі.

 

 

21.

Читання запису із блогу, його композиція. Говоріння. Обговорення правил спілкування у Мережі.

Письмо. Тлумачення неологізмів; коментування запису із блогу.

Записи у Мережі.

 

 

22.

Прислівник. Ступені порівняння прислівників.

Людина: вчинки, відносини.

 

 

23.

Читання мовчки. Відмічання особливостей характеру героя.

Говоріння. Обгрунтування висловленої думки з використанням некатегоричного твердження, сумніву, здогадки.

Письмо. Висловлювання з аргументацією своєї думки, використовуючи стереотипні вислови.

Учитель – гуманна і благородна професія.

 

 

24-25.

Написання прислівників разом, окремо, через дефіс.

Не спіши судити інших.

 

 

26.

Читання тексту в особах за партитурою.

Говоріння. Обговорення різних поглядів на проблему; порада.

Письмо. Висловлювання  порад, вибираючи позитивні і негативні риси характеру людини.

Не спіши судити інших.

 

 

27.

Прийменник. Значення, уживання, правопис прийменників благодаря, исходя, в зависимости,вплоть до, в течение, в продолжение.

Чого не бачать байдужі очі…

 

 

28.

Читання мовчки оповідання на моральну тему.

Говоріння. Обговорення вчинків героїв оповідання; висловлення свого ставлення до прочитаного.

Письмо. Написання враження про прочитане.

Чого не бачать байдужі очі…

 

 

29.

Сполучник. Значення, уживання і правопис сполучників то есть(или),  как то, именно, между тем как.

Кому повім печаль мою?..

 

 

30.

Читання з визначенням теми і мікротем тексту.

 Говоріння. Переказ тексте від імені головного героя за складеним планом.

Письмо. Складання плану.

Кому повім печаль мою?..

 

 

31.

Значення, вживання, правопис часток, вигуків, утворених від іменників, і звуконаслідувальних слів.

Велич внутрішньої краси.

 

 

32.

Контрольна робота №2 за темами «Морфологія. Орфографія».Тестування.

 

 

 

33.

Контрольний зорово- слуховий диктант.

 

 

 

 

                                                       ІІ семестр

34.

Читання нарису.

Говоріння. Обговорення відгуку про прочитане.

Письмо. Написання відгуку.

Велич краси внутрішньої.

 

 

 

Синтаксис і пунктуація

                      14 год.

 

 

 

35.

Повторення вивченого про речення ( просте, ускладнене, складне: складносурядне, складнопідрядне).

Протистояння.

 

 

36.

Складнопідрядне речення з двома і більше частинами.

Культура читання і «електронна культура».

 

 

37.

Читання діалогу в особах; визначення проблеми та її актуальності.

Говоріння. Обговорення проблеми у формі дискусії.

Письмо. Формулювання тези і доказів (коротко).

Культура читання і «електронна культура».

 

 

38.

Розділові знаки в складносурядному речення з кількома частинами.

Слухайте всі!

 

 

39.

Читання есе, визначення актуальності проблеми.

Говоріння. Обговорення правил спілкування по мобільному телефону.

Письмо. Коментарі; відповіді на запитання.

Слухайте всі!

 

 

40.

Складнопідрядне речення з кількома підрядними.

Масова та елітарна культура.

 

 

41.

Читання тексту про музику.

Говоріння. Обговорення впливу музики на людину; розпізнавання видів культурного надбання.

Письмо. Створення тематичної групи слів «Класична музика»; формулювання ідеї тексту.

Справжнє мистецтво возвеличує.

 

 

42.

Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними.

Чи все так прекрасно?

 

 

43.

Читання із застосуванням техніки переглядового читання; визначення проблеми есе.

Говоріння. Обговорення ролі слова у вираженні глибокого смислу есе.

Письмо. Підбір синонімів і антонімів, складання з ними словосполучень.

Чи все так прекрасно?

 

 

44-45.

Безсполучникове складне речення. Смислові відношення між його частинами. Кома в безсполучниковому складному реченні.

Життя в спорті і спорт у житті.

 

 

46.

Читання із застосуванням техніки критичного читання.

Говоріння. Визначення ролі мовних одиниць у портретному описі.

Письмо. Виписки із тексту; доповнення портретного опису інформацією, отриманою із інших джерел.

Лобановський назавжди.

 

 

47.

Тире у безсполучниковому складному  реченні.

Безпомилковий кидок воротаря.

 

 

48.

Читання  художнього тексту   із знаходженням  слів тематичної групи «Футбол».

Говоріння. Визначення ролі лексичних засобів виразнос- ті у художньому тексті

Письмо. Використання засобів виразності у власному висловлюванні на спортивну тему.

Безпомилковий кидок воротаря.

 

 

49.

Двокрапка у безсполучниковому складному реченні.

Спорт урокам назаваді?

 

 

50.

Аудіювання тексту з визначенням його теми ( широкої і вузької); прогнозування за заголовком змісту тексту.

Говоріння. Переказ уривка з тексту.

Письмо. Невелике повідомлення на вузьку тему.

   Спорт урокам назаваді ?

 

 

51.

Синонімія безсполучникових і сполучникових складних речень.

Мова, що не потребує перекладу.

 

 

52.

Читання тексту мовчки.

Говоріння. Обговорення вираження похвали, компліменту, лестощів.

Письмо. Висловлювання , що містить оцінку, відповіді на позитивну оцінку.

Прекрасно граєте!

 

 

53.

Контрольна робота №3 за темою «Складне речення».Тестування.

 

 

 

54.

Складне речення з різними видами зв’язку.

Пробач, велика співачко…

 

 

55.

Читання тексту з відмічанням актуальності проблеми.

Говоріння. Обговорення поганих вчинків і відповідальності за них.

Письмо. Враження від прочитаного.

Пробач, велика співачко…

 

 

56.

Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв’язку.

 

 

 

57.

Контрольне аудіювання .

Говоріння. Обговорення впливу музики на людину; розігрування діалогу- відгуку.

Письмо. Складання плану тексту; доповнення плану  ключовими словами.

Ніщо не нагадує так минулого, як музика…

 

 

58-59.

Контрольний переказ тексту.

 

 

 

 

Текст. Стилістика.            4 год.

 

 

 

60.

Текст. Непрямо виражене спонукання.

Природа і людина.

 

 

61.

Виразне читання вірша.

Говоріння. Відмічання зв’язку ключових образів; обговорення картини, відповіді на питання.

Письмо. Відгук про вірш.

Я був знов в саду твоїм..

 

 

62.

Основні засоби зв’язку речень у тексті.

Краса природи врятує людину.

 

 

63.

Читання. Визначення його композиційної і смислової цілісності.

Говоріння. Обговорення особливостей будови тексту; переказ тексту за попередньо складеним планом.

Письмо. Складання плану тексту.

Краса природи врятує людину.

 

 

64-65.

Особливості текстів офіційно-ділового стилю.

 

 

 

66.

Читання в групах нарису за вказаним алгоритмом.

Говоріння. Розігрування діалогу за поданими питаннями і допоміжним матеріалом.

Письмо. Міркування на подану тему.

У природи ми в гостях.

 

 

67.

Контрольний диктант.

 

 

 

 

Контрольна робота №4 за темами «Складне речення з різними видами зв’язку», «Текст. Стилістика». Тестування.

 

 

 

68.

Контрольне читання мовчки.

 

 

 

69-70.

Повторення і узагальнення вивченого за рік.

 

 

 

 

docx
Додано
23 вересня 2021
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку