№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ
МАТЕМАТИКА 4 год на тиждень За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручника Н.О.Будної, М.В. Беденка «Математика»
ІІ семестр |
|
63 |
Віднімання виду 42 - 5. Творча робота над задачею. (№№437 - 446) |
|
64 |
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв'язування задач (№№447 - 455) |
|
65 |
Віднімання виду 50 - 35. Розв’язування складених задач. (№№456 - 464). |
|
66 |
Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел. (закріплення). (№№465 - 473). |
|
|
Дія множення та ділення |
|
67 |
Ознайомлення з дією множення. Знак множення (№№474 - 479) Читання виразів на множення. Назви чисел при множенні. Переставний закон дії множення. Задачі на множення. (№№480 - 488) |
|
68 |
Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення (№№489 - 497). |
|
69 |
Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування складених задач. (№№498 - 506) |
|
70 |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на множення. (№№507 - 514) |
|
71 |
Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. Збільшення числа у 2 рази. (№№515 - 522) |
|
72 |
Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. Збільшення числа у 2 рази Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення (№№523 - 530). |
|
73 |
Зв’язок дій множення і ділення. Складання рівностей на ділення з рівностей на множення (№№531 - 538). |
|
74 |
Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. (№№539 - 546) |
|
75 |
Назви чисел при діленні. Розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення (№№547 - 556). Навчальна самостійна робота з теми « Множення числа 2 та ділення на 2» |
|
76 |
Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Розв’язування задач на зменшення числа у 2 рази. (№№557 - 564) |
|
77 |
Діагностична робота №5 « Множення числа 2 та ділення на 2» |
|
78 |
Аналіз діагностичної роботи. Складання таблиці множення числа 3. (№№565 - 572) |
|
79 |
Вправи та задачі на застосування таблиці множення числа 3. (№№573 - 580) |
|
80 |
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№№581 - 589). |
|
81 |
Обчислення виразів та розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних дій. (№№590 - 597) |
|
82 |
Задачі на дві дії, які вміщують збільшення (зменшення) числа в кілька разів. (№№598 - 605) |
|
83 |
Взаємозв’язок дій множення та ділення. Таблиця ділення на 3. (№№606 - 614) |
|
84 |
Парні та непарні числа. Розв’язування задач та знаходження значень виразів на застосування таблиці ділення на 3. (№№615 - 622) |
|
85 |
Поділ на рівні частини. Половина, третина. Розв’язування задач. (№№623 - 629) |
|
86 |
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування задач та знаходження значень виразів. (№№630 - 638) |
|
87 |
Застосування таблиці множення числа 4 для знаходження значень виразів та розв’язування задач. (№№639 - 647) |
|
88 |
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи на закріплення таблиці множення чисел 3 і 4. (№№648 - 655) |
|
89 |
Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня. Розв’язування задач. (№№656 - 663) |
|
90 |
Складання таблиці ділення на 4. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв’язування задач. (№№664 - 672) |
|
91 |
Засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження значень виразів, розв’язування задач. (№№673 - 680) |
|
92 |
Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задачі на три дії за поданим планом. (№№681 - 688) |
|
93 |
Засвоєння таблиць ділення на 3 і 4. (№№689 - 696) Самостійна робота з теми «Множення числа 3 та 4, ділення на 3 та 4» |
|
94 |
Складання таблиці множення числа 5. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв’язування задач. (№№697 - 706) |
|
95 |
Розв’язування задач на засвоєння таблиці множення числа 5. Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня. (№№707 - 714) |
|
96 |
Закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач. (№№715 - 721) |
|
97 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. (№№722 - 729) |
|
98 |
Складання таблиці ділення на 5. Прості і складені задачі, які включають ділення на 5. (№№730 - 737) |
|
99 |
Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5. Визначення довжини сторони п’ятикутника за його периметром. (№№738 - 745) |
|
100 |
Обчислення значень виразів зі змінною. Розв’язування задач. (№№746 - 754) Навчальна самостійна робота з теми «Множення чисел 3, 4 та 5. Ділення на 3, 4 та 5» |
|
101 |
Властивості дії множення. Вирази на дві дії. Розв’язування задач. (№№755 - 762) |
|
102 |
Діагностична робота №6 з теми «Множення чисел 3, 4 та 5. Ділення на 3, 4 та 5» |
|
103 |
Аналіз контрольної роботи. Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з буквою, що повторюється. (№№ 763 - 771) |
|
104 |
Закріплення знань про таблицю множення числа 6. Знаходження значень виразів, розв'язування задач. Робота з діаграмою. (№772 - 779) |
|
105 |
Знаходження невідомого множника. Розв'язування задач та обчислення виразів на порядок дій. (№780 - 788) |
|
106 |
Повторне вивчення випадків множення і ділення. Розв'язування задач. (№789 - 796) |
|
107 |
Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач, які включають ділення на 6. Творча робота над задачею. (№№ 797 - 804) |
|
108 |
Коло, круг. Центр кола. Розв’язування задач, творча робота над задачею. (№№805 - 812) |
|
109 |
Складання таблиці множення числа 7. Розв'язування задач. (№№ 813 - 820) |
|
110 |
Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе. Обчислення виразів і розв’язування задач, які містять множення числа 7. (№№ 821 - 830) Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з результатом першої дії. (№№ 831 – 840) |
|
111 |
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання виразів та знаходження їх значень. Розв’язування задач. Творча робота над задачею. (№841 - 848) Навчальна самостійна робота з теми «Множення числа 6, 7. Ділення на 6, 7» |
|
112 |
Множення на 0. Закріплення таблиць множення числа 7 і ділення на 7. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами. (№№849 - 857) |
|
113 |
Діагностична робота №7 з теми «Множення числа 6 7. Ділення на 6 7» |
|
114 |
Аналіз діагностичної роботи. Складання таблиці множення числа 8. Розв’язування задач на дві та три дії. (№№858 - 865) |
|
115 |
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Закріплення таблиці множення числа 8. Знаходження значення вправ. Розв’язання задач. (№№ 866 - 875) |
|
116 |
Таблиця ділення на 8. Розв'язування задач. Знаходження значень виразів. (№№876 - 884) |
|
117 |
Знаходження невідомого діленого. Розв’язування задач. Порядок дій у виразах. (№№885 - 892) |
|
118 |
Знаходження невідомого дільника. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задач та обчислення виразів. (№№893 - 900) |
|
119 |
Таблиця множення числа 9. Складання та розв’язування задач. Обчислення виразів. (№№901 - 908) |
|
120 |
Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування таблиці ділення на 9 (№№909 - 916) |
|
121 |
Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9. (№№917 - 924) |
|
122 |
Множення числа 10. Складання і розв’язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними. (№№925 - 932) |
|
123 |
Множення і ділення числа на 10. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою. (№№933 - 939) |
|
124 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення; задачі на час. Робота з графіком. (№№940 - 946) Навчальна самостійна робота з теми «Множення числа 8 9. Ділення на 8 9 » |
|
125 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії ділення. Робота з діаграмою. (№№947 - 954) |
|
126 |
Діагностична робота №8 з теми «Множення числа 8 9 10. Ділення на 8 9 10 » |
|
|
Повторення вивченого матеріалу в 2 класі |
|
127 |
Повторення вивченого. Знаходження значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Периметр многокутника. (№№955 - 963) |
|
128 |
Розв’язування складених задач. Знаходження значень виразів. (№№964 -974) |
|
129 |
Діагностична робота №9 (розв’язування задач) |
|
130 |
Діагностична робота №10 (знаходження значень виразів, порівняння іменованих чисел). |
|
131 |
Повторення табличного множення і ділення. Розв’язування задач. Ознайомлення з об’ємними фігурами (циліндр, конус). (№№975 - 984) Закріплення знань таблиці множення і ділення. Повторення про геометричні фігури, периметр многокутника. Знаходження значення виразів на порядок дій. Розв'язування задач. (№№985 - 933) |
|
132 |
Обчислення виразів. Розв’язування складених задач. Циліндр. (№№994 - 1002) Розв’язування задач, які містять дії різних ступенів. Знаходження значень виразів зі змінною. (№№1003 - 1013) |
|
133 |
Повторення письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. (№№1014 - 1020) Обчислення виразів на дії одного ступеня. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач. (№№1021 - 1030) |
|
134 |
Узагальнення знань. Календар. Місяць. Рік. (№№1041 - 1048) Узагальнення і систематизація знань з вивченого матеріалу. (№№1049 - 1056) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувала вчитель – методист початкових класів: Нікітченко Світлана. 2019/20 н.р. |
|