Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу з української літератури в 5 на ІІ семестр
Складене за програмою МОН:
До підручника: Українська література: підручник для 5 класу закл. загал. серед. Освіти /Віктор Заболотний, Олександр Заболотний, Ольга Слоньовська, Іванна Ярмульська, - Київ: Вид-во «Літера ЛТД», 2022 – 208 с.
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
ІІ семестр |
|||
33 |
|
Віршована казка В. Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон». ТЛ: віршована мова (рима, строфа, ритм) |
|
34 |
|
Головні та другорядні персонажі казки В. Симоненка «Цар Плаксій та Лоскотон» |
|
35 |
|
МАЛЮЄ СВІТ ПОЕЗІЯ Тема 3. Музика поетичного слова Лірика, її види. ТЛ: ліричний твір |
|
36-37 |
|
Картини природи рідного краю в поезіях Т. Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…» та «Садок вишневий коло хати». ТЛ: пейзаж, персоніфікація |
|
38-39 |
|
Художні описи природи як вияв патріотичних почуттів ліричного героя в поезіях П. Тичини «Не бував ти у наших краях!» та «Гаї шумлять…». ТЛ: ліричний герой |
|
40-41 |
|
Відтворення краси рідного краю засобами образної мови в поезіях Є. Гуцала «Зірка», «Чарівники» та «Журавлі високі пролітають…» |
|
42 |
|
Пейзаж у поезіях М. Рильського «Дощ» та «Осінь-маляр із палітрою пишною…» |
|
43 |
|
Художні образи в поезіях М. Вінграновського «Бабунин дощ» та «Сама собою річка ця тече…» |
|
44 |
|
Комплексна підсумкова робота Краса природи в ліричних творах українських поетів |
|
|
|
ПО Група результатів УВ |
|
45 |
|
ВІД КАЗКИ ДО КНИГИ БУТТЯ Тема 4. Книжка вчить, як у світі жить Історичне минуле в літописних оповіданнях «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» та «Святослав укладає мир із греками…». ТЛ: літопис |
|
46 |
|
Історичне минуле в літописних оповіданнях «Три брати – Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» та «Святослав укладає мир із греками…». |
|
47 |
|
Казкові й історичні мотиви в літописних оповіданнях «Володимир вибирає віру» |
|
48 |
|
Казкові й історичні мотиви в літописних оповіданнях «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам» |
|
49 |
|
Давня Україна у вірші Олександра Олеся «Заспів» |
|
50 |
|
Природа та язичницькі бони у вірші Олександра Олеся «Україна в старовину». Оспівування князя Олега у творі «Похід на Царгород» |
|
51 |
|
Образ Ярослава Мудрого в однойменному віршованому творі Олександра Олеся |
|
52 |
|
Комплексна підсумкова робота Твір на тему «Мій герой (героїня) із сивої давнини» (за літописними оповіданнями або творами Олександра Олеся) |
|
|
|
ПО Група результатів ПВ |
|
53 |
|
Осмислення минулого в казці І. Нечуя-Левицького «Запорожці» |
|
54 |
|
Фантастичне і реальне в казці І. Нечуя-Левицького «Запорожці» |
|
55 |
|
Славне минуле в художніх творах українських письменників / письменниць («Ольга Перевізниківна» А. Лотоцького або «Таємниця козацької шаблі» З. Мензатюк) |
|
56 |
|
Людина і природа в оповіданні Є. Гуцала «Лось». ТЛ: оповідання |
|
57 |
|
Характеристика героїв оповідання Є. Гуцала «Лось» |
|
58 |
|
Герої оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник». ТЛ: головний герой, другорядні герої |
|
59 |
|
Виховне значення оповідання В. Винниченка «Федько-халамидник» |
|
60 |
|
Любов до природи в оповіданні Гр. Тютюнника «Дивак» |
|
61 |
|
Пригоди і фантастика в повісті Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» |
|
62 |
|
Вчинки й характери персонажів повісті Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». ТЛ: повість |
|
63 |
|
Вчинки й характери персонажів повісті Г. Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». |
|
64 |
|
Захопливі події повісті В. Нестайка «Чарівний талісман» |
|
65 |
|
Галерея портретів повісті В. Нестайка «Чарівний талісман». ТЛ: портрет, портретна деталь |
|
66 |
|
Комплексна підсумкова робота Пригоди у творах І. Нечуя-Левицького, Є. Гуцала, Гр. Тютюнника, В. Винниченка, Г. Малик та В. Нестайка |
|
|
|
ПО Група результатів ПТ, ДМ |
|
67 |
|
Науково-художня та науково-популярна література. Оповідання Д. Красицького «Дитинство Тараса» |
|
68 |
|
Твори про життя видатних дітей. Оповідання А. Багряної «Маленька Ляпутета» |
|
69 |
|
Література рідного краю |
|
70 |
|
Усний переказ сюжету улюбленого художнього твору (на вибір учня) |
|