«Погоджую» _____ 2021 «Погоджую» ______ 2022
Заступник директора з НВР Заступник директора з НВР
Р.Найденко Р.Найденко
Календарно-тематичне планування уроків української літератури у 7 класі
(2021-2022 н.р.)
Учитель Юшманова О.В.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська література: 5-9 класи/ К.В.Таранік-Ткачук, М.П.Бондар, О.М.Івасюк, С.А. Кочерга, Л.І.Кавун, О.І.Неживий, Н.В.Михайлова, Р.В.Мовчан (керівник групи). – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.)
Підручник: Олена Міщенко. Українська література: підруч. для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О.Міщенко. — К. : «Генеза», 2007. — 271 с. : іл.
Українська література
7 клас (2 год.)
Вид контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
За рік |
Всього годин |
32 |
38 |
70 |
Розвиток мовлення |
2 (1+1) |
2 (1+1) |
4 (2+2) |
Контрольна робота з теми |
3 (1 твір+ 2 к.р.) |
3 (1 твір+ 2 к.р.) |
6 |
Позакласне читання |
2 |
2 |
4 |
Література рідного краю |
2 |
2 |
4 |
Напам’ять |
2 |
3 |
5 |
Виразне читання |
1 |
1 |
2 |
Перелік творів для вивчення на пам'ять |
Дата |
||
І семестр |
1. |
Суспільно-побутова пісня (1 на вибір) |
|
2. |
Тарас Шевченко. «Як умру, то поховайте мене…» |
|
|
ІІ семестр |
3. |
Ліна Костенко. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила» (1 вірш на вибір) |
|
4. |
В. Симоненко. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти – людина», «Гей, нові Колумби й Магеллани…» ( 1 вірш на вибір) |
|
|
5. |
А.Малишко. «Пісня про рушник», «Чому, сказат и, й сам не знаю…», «Вчителька» ( 1 вірш на вибір) |
|
Компетентнісний потенціал предмета «Українська література»
Компетентнісний потенціал предмета «Українська література» |
||
№ п/п |
Ключова компетент-ність |
Уміння і ставлення, формування яких можна забезпечити засобами предмета |
1. |
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовою |
Уміння:
|
2. |
Спілкування іноземними мовами |
Уміння:
|
3. |
Математична компетент-ність |
Уміння: – розвивати абстрактне мислення; – установлювати причиново-наслідкові зв’язки, виокремлювати головну та другорядну інформацію; – чітко формулювати визначення і будувати гіпотези;
|
4. |
Компетент-ності у природничих науках і технологіях |
Уміння:
|
5. |
Інформаційно-цифрова компетент-ність |
Уміння:
|
6. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Уміння:
|
7. |
Ініціатив-ність і підприємли-вість |
Уміння:
|
8. |
Соціальна та громадянська компетент-ності |
Уміння:
|
9. |
Обізнаність та самовираже-ння у сфері культури |
Уміння:
|
10 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Уміння:
|
«Екологічна безпека та сталий розвиток» (НЛ–1):
Уміння:
«Громадянська відповідальність» (НЛ–2):
Уміння:
позицію; висловлювати ставлення до порушених проблем;
«Здоров'я і безпека» (НЛ–3):
Уміння:
«Підприємливість і фінансова грамотність» (НЛ–4):
Уміння:
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані рез-ти |
ВСТУП (1 год.) |
|||
1 |
|
Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва |
Предметні компетентності розуміє функції літератури як мистецтва слова та називає їх. Ключові компетентності висловлює судження про функції мистецтва, його місце в житті людини. НЛ–3 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення потреби в читанні художніх творів та ознайомленні з іншими видами мистецтва. |
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ (4 год.) |
|||
2 |
|
Суспільно-побутові пісні. Жанрово-тематичне розмаїття пісень (суспільно-побутові: козацькі, чумацькі, кріпацькі, рекрутські та солдатські, бурлацькі, наймитські й заробітчанські тощо).Їхнє ідейно-художнє багатство. Висловлювання відомих людей про українські народні пісні. «Ой на горі та женці жнуть» ТЛ: суспільно-побутові пісні. |
Предметні компетентності Учень / учениця: розуміє зміст козацьких і чумацьких пісень; добирає висловлювання відомих людей про українські пісні, коментує їх; вдумливо читає суспільно-побутові пісні, коломийки; аналізує їхній зміст, образи, настрої, з’ясовуючи роль художніх засобів, специфічні ознаки народної пісні та коломийки. Вивчає напам’ять: 1 пісню (на вибір).
Ключові компетентності Учень / учениця: висловлює судження про роль народної пісні в житті людини; про відповідальність кожного за збереження духовної спадщини для майбутніх поколінь; розуміє важливість відродження народної творчості для сьогодення; зіставляє специфіку розкриття теми в різних видах мистецтва.
НЛ–2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Осмислення значення пісенної спадщини українців, усвідомлення важливості відродження й вивчення оригінальної творчості в наш час. |
3 |
|
«Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька» (2 пісні на вибір учителя). Трагізм і героїзм у козацьких і чумацьких піснях |
|
4 |
|
Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» – «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Гумор і любов до життя. ТЛ: коломийки. |
|
5 |
|
РМ №1 (у). Усний твір «Українська пісня – поетична біографія нашого народу» |
|
ПРО МИНУЛІ ЧАСИ (22 год.) |
|||
6 |
|
ЛРК №1. Ігор Січовик. Пригодницька повість «Рудана» |
Предметні компетентності знає імена письменників, які народилися в рідному краї; читає їхні твори; висловлює власні міркування про них; виразно читає; визначає роль художніх засобів у них. Ключові компетентності усвідомлює роль читання для власного зростання впродовж життя. НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Виховання шанобливого ставлення до талановитих земляків. |
7 |
|
Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. «Захар Беркут». Історична основа повісті. ТЛ: історична повість. |
Предметні компетентності розповідає коротко про І. Франка; знає історичну основу повісті; переказує і коментує зміст; визначає тему повісті; характеризує образи Захара Беркута, Максима, Мирослави, Тугара Вовка; підтверджує власну думку цитатами з тексту; визначає улюбленого героя; аналізує роль художніх засобів, особливості мови; пояснює роль діалектизмів. Ключові компетентності висловлює судження про проблему вибору людини у вирішальній ситуації; розуміє значення історичної пам’яті для кожної людини, приналежності до свого народу, національної свідомості, вірності Батьківщині. НЛ–1, 2, 4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення потреби виховання патріотичного почуття, поваги до батьків, вірності в дружбі й коханні як загальнолюдських морально-етичних цінностей. |
8 |
|
Змалювання героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників у повісті. Образ тухольської громади; роль і місце кожного в суспільному житті. |
|
9 |
|
Патріотична ідея у творі. Уславлення сміливості, патріотизму, вірності в образах Максима і Мирослави |
|
10 |
|
Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Лідерські якості Захара Беркута. Характеристика образу Тугара Вовка. |
|
11 |
|
РМ №2 (п). Характеристика образів Максима та Мирослави (за повістю І.Франка «Захар Беркут») |
|
12 |
|
Контрольна робота №1 з теми «Із пісенних скарбів. Творчість І.Франка» (тести) |
|
13 |
|
Тарас Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі («Мені тринадцятий минало…») |
Предметні компетентності знає про творче життя поета; розуміє значення його творчості для українського народу; виразно й осмислено читає твори; аналізує роздуми поета про сирітське дитинство; пояснює роль контрасту та інших художніх засобів у творі «Мені тринадцятий минало»; визначає ознаки балади («Тополя»), фольклорну основу твору, народно-пісенні засоби; аналізує твір «Заповіт». Ключові компетентності дискутує з приводу порушених у творах проблем; критично оцінює тексти; зіставляє специфіку розкриття теми в різних видах мистецтва. Вивчає напам’ять: «Як умру, то поховайте...». НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення великого значення для формування особистості почуття вірності (ідеї, батьківщині, любові, принципам). |
14 |
|
Ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності («Тополя»). «Заповіт (“Як умру, то поховайте…”)» − твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього. ТЛ: балада, метаморфоза, ідея |
|
15 |
|
ВЧ №1. Основні партитурні знаки. Складання партитури вірша. Виразне читання поезій Т. Шевченка |
|
16 |
|
Андрій Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій із позицій гуманізму. Напружений динамічний сюжет повісті. ТЛ: героїко-романтична повість, композиція. |
Предметні компетентності аналізує повість; визначає її жанрові ознаки; характеризує образи козаків-запорожців; з’ясовує фольклорні мотиви, засоби; висловлює власні судження про геройство і лицарську відвагу головного героя. Ключові компетентності складає план до характеристики Павлуся; зіставляє специфіку розкриття теми в літературі й образотворчому мистецтві. НЛ–2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення потреби виховання лицарських чеснот, почуття патріотизму, відданості, віри в перемогу добра, краси, справедливості. |
17 |
|
Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство запорозьких козаків. Використання в повісті фольклорних мотивів, засобів (зокрема прийому гіперболізації). |
|
18 |
|
Образ Павлуся як утілення благородства і лицарства, сміливості й винахідливості. Родинні цінності й патріотизм у творі. |
|
19 |
|
УПЧ №1. А. Чайковський. «Богданко» |
|
20 |
|
Контрольна робота №2 з теми «Творчість Т.Шевченка, А.Чайковського» Контрольний твір №1 «Чим мені сподобався і запам’ятався Павлусь – герой повісті А.Чайковського «За сестрою») |
|
21 |
|
Михайло Стельмах. Коротко про митця. Його поетичне сприйняття світу. «Гуси-лебеді летять» – автобіографічна повість про дитинство (фрагменти твору, розділи 1-9 на вибір учителя). ТЛ: автобіографічний тві. |
Предметні компетентності знає про звичаї і традиції українського народу; переказує зміст розділів повісті; характеризує образ Михайлика, його сприйняття життя, образи діда, батьків, подружки Люби; визначає головну думку твору; з’ясовує роль художніх засобів та елементів фольклору; пояснює своє розуміння образу гусей-лебедів. Ключові компетентності усвідомлює необхідність гармонійного розвитку особистості для самореалізації; дискутує щодо проблем самореалізації творчої особистості; поваги до представників старшого покоління. НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Шанобливе ставлення до старших, любов до батьків, природи і світу – важливі моральні цінності людини. Потреба розвивати фантазію, уяву. |
22 |
|
Звичаї, традиції українців |
|
23 |
|
Єдність світу природи і світу дитячої душі |
|
24 |
|
Образи гусей-лебедів та чутливого до краси Михайлика |
|
25 |
|
Григір Тютюнник. Коротко про дитинство письменника. Повість «Климко». Автобіографічна основа твору. |
Предметні компетентності знає про події часів воєнного лихоліття в Україні (Друга світова війна); переказує зміст повісті; проводить паралелі між життям автора і сюжетом твору; аналізує епічний твір, пояснює його художні особливості; характеризує образ Климка. Ключові компетентності визначає причиново-наслідкові зв’язки між фактами і явищами; висловлює судження про значення доброти й чуйності в людському житті та важливості поціновування людської гідності; порівнює події минулого і сьогодення. НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Потреба виховання важливих гуманних якостей людини – чуйності, доброти, турботи про ближнього, здатності співпереживати. |
26 |
|
Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви |
|
27 |
|
Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних. |
|
28 |
|
Характеристика образу Климка. Художні особливості твору. ТЛ: художня деталь. |
|
29 |
|
ЛРК №2. Г.Гусейнов. «Станційні пасторалі. Сповідь дитинства» (тематичний зв'язок із повістю Г.Тютюнника «Климко») |
Предметні компетентності знає імена письменників, які народилися в рідному краї; читає їхні твори; висловлює власні міркування про них; виразно читає; визначає роль художніх засобів у них. Ключові компетентності усвідомлює роль читання для власного зростання впродовж життя. НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Виховання шанобливого ставлення до талановитих земляків. |
30 |
|
Контрольна робота №3 з теми «Творчість М. Стельмаха, Г.Тютюнника» (тести) |
|
31 |
|
УПЧ №2. Малик В. «Таємний посол» |
|
32 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані рез-ти |
ТИ ЗНАЄШ, ЩО ТИ – ЛЮДИНА…» (17 год.) |
|||
33 |
|
Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми у творі. |
Предметні компетентності переказує і коментує сюжет твору; пояснює особливості змалювання образу головного героя, його поведінки; розуміє значення художніх образів. Ключові компетентності висловлює власні міркування про сенс людського буття, щастя людини; дискутує про морально-етичні проблеми, порушені у творі. НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Осмислення цінності життя людини, його наповненості й сенсу. |
34 |
|
Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання. |
|
35 |
|
РМ №3 (у). Усний твір «Мої роздуми про щастя» |
|
36 |
|
Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)». Актуальні моральноетичні питання у творі. Збереження загальнолюдських цінностей. |
Предметні компетентності виразно і вдумливо читає твір, переказує та коментує його зміст, визначає ідею; знаходить та коментує реальне й уявне у творі; висловлює судження про трагічну й комічну ситуації, їхню роль у втiленні ідеї, притчевої моралі; придумує власне закінчення. Ключові компетентності аналізує ситуацію з погляду гуманізму, толерантного ставлення до людей, усвідомлює важливість власної ініціативи брати на себе відповідальність; дискутує про морально-етичні проблеми, порушені у творі. НЛ–1,2,3,4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення значення загальнолюдських цінностей. |
37 |
|
Трагічна й комічна ситуації, роль їх у розкритті основної думки, моралі. Створення власного закінчення твору. |
|
38 |
|
ЛРК №3. Вадим Яцик. «Безногий голуб» |
|
39 |
|
Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив...». |
Предметні компетентності виразно, вдумливо читає та коментує поезії; пояснює умовність ситуацій, зображених у них; характеризує образи в поезіях, пояснює їх метафоричний підтекст; розуміє різницю між матеріальним і духовним; визначає й пояснює головну думку. Ключові компетентності висловлює судження про духовність людини та її значення в сучасному житті; усвідомлює потребу в розвитку творчої уяви, фантазії, необхідності зберегти в собі ці якості; зіставляє специфіку розкриття теми в літературі та інших видах мистецтв. Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір). НЛ–1, 2, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення високих моральних якостей, духовного багатства людини. |
40 |
|
Ідея зіткнення неповторності й буденності в «Кольорових мишах». Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни. |
|
41 |
|
Духовне багатство – найбільший скарб у житті («Чайка на крижині») |
|
42 |
|
Ідея глибокого духовного наповнення людини – її «крилатості», що виявляється індивідуально. («Крила»). |
|
43 |
|
Контрольна робота № 4 з теми «Творчість О.Стороженка, Б.Лепкого, Л.Костенко» ( Контрольний твір №2 «Істинні та фільшиві цінності в житті людини») |
|
44 |
|
Василь Симоненко. Коротко про митця. «Лебеді материнства». Фольклорна основа поезії. Символічний зміст образу лебедів. |
Предметні компетентності пояснює поняття «ліричний герой»; виразно і вдумливо читає та коментує поезії; аналізує художні засоби; пояснює символічний зміст образів; висловлює судження про сенс людського буття, патріотизм, почуття власної гідності, самодостатності. Ключові компетентності усвідомлює необхідність виявляти активну життєву позицію в житті та прагнути максимальної самореалізації; під час читання творів використовує досвід взаємодії із творами мистецтва в життєвих ситуаціях. Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір). НЛ–2, 3, 4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення важливості любові до матері, Батьківщини, виховання почуття власної гідності. Осмислення необхідності активної життєвої позиції та максимальної самореалізації. |
45 |
|
Загальнолюдські цінності та ідеї у вірші «Ти знаєш, що ти – людина…». |
|
46 |
|
Романтичний порив, прагнення пошуку, відкриттів і самовідкриттів у поезії «Гей, нові Колумби й Магеллани…». |
|
47 |
|
Марина Павленко. Основні відомості про письменницю. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. |
Предметні компетентності переказує й коментує сюжет повісті, пояснює особливості композиції; знаходить у ній казкове й реальне; характеризує образи дітей та дорослих, аналізує їхні вчинки; розкриває символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів / пояснює назву твору «Аргонавти»; виокремлює і з’ясовує роль художніх засобів у творі. Ключові компетентності висловлює роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного. НЛ–1, 2, 3, 4 Емоційно-ціннісне ставлення Спонукання до творення й примноження добра, краси. Усвідомлення відповідальності за свою справу і вчинки. |
48 |
|
Роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного. |
|
49 |
|
Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків. |
|
50 |
|
Роль у творі художніх засобів. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів. |
|
51 |
|
УПЧ №3. М.Павленко «Русалонька із 7-В та загублений у часі» |
|
52 |
|
Любов Пономаренко. Коротко про письменницю. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. ТЛ: новела. |
Предметні компетентності розуміє значення понять «толерантність», «гуманізм»; уважно читає новелу; пояснює головну думку; коментує власне розуміння закінчення твору; висловлює судження про роль гуманізму, толерантності в розвитку людства і духовності кожної людини. Ключові компетентності усвідомлює важливість міжкультурного діалогу; висловлює судження про порушені у творі проблеми. НЛ–1,2,3,4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення ролі й значення гуманізму, толерантності в розвитку людства і духовності кожної людини. |
53 |
|
Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо). |
|
54 |
|
Контрольна робота №5 з теми « Творчість Василя Симоненка, Марини Павленко, Любові Пономаренко» (тести). |
|
МИ – УКРАЇНЦІ (9 год.) |
|||
55 |
|
Олег Ольжич – поет національного героїзму. Проблема людської волі в поезії «Захочеш – і будеш…» (із циклу «Незнаному воякові»). Заклик іти за велінням свого серця, жити повнокровним життям у вірші «Господь багатий нас благословив» (на вибір учителя). |
Предметні компетентності виразно й вдумливо читає поезії, аналізує їх визначає їхні провідні мотиви та ідеї; пояснює поняття «ліричний герой». Ключові компетентності висловлює власні роздуми (дискутує) про сенс людського життя, патріотизм, віру в краще, формування себе як особистості. НЛ–1,2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення духовної краси особистості, наділеної розумом, талантом, вірній гуманістичним переконанням. Плекання прагнення стати особистістю. Усвідомлення активної життєвої позиції як вияву європейськості. |
56 |
|
Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість» (на вибір учителя). Українські національні герої, лицарі духу. Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом. Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. Моральний заповіт нащадкам. |
|
57 |
|
ЛРК №4. Світ поезії українського серця (за творчістю Івана Хоменка) |
Предметні компетентності знає імена письменників, які народилися в рідному краї; читає їхні твори; висловлює власні міркування про них; виразно читає; визначає роль художніх засобів у них. Ключові компетентності усвідомлює роль читання для власного зростання впродовж життя. НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Виховання шанобливого ставлення до талановитих земляків. |
58 |
|
Олександр Гаврош. Коротко про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили». |
Предметні компетентності ознайомлюється з історичною довідкою про Івана Фірцака; переказує зміст повісті; визначає головні проблеми, характеризує образи героїв.
Ключові компетентності висловлює судження про необхідність серйозного ставлення до свого здоров’я, до спорту; про чесність у спортивних змаганнях; створює свою історію з головним героєм — Іваном Силою; зіставляє специфіку розкриття теми в літературі й кіномистецтві. НЛ–1, 3 Емоційно-ціннісне ставлення Утвердження оптимістичних настроїв, бажання розвивати своє тіло, здобувати спортивні перемоги, досягати вершин у житті. |
59 |
|
Повість про пригоди українського силача, що став чемпіоном Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог. |
|
60 |
|
Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості. |
|
61 |
|
Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність. |
|
62 |
|
РМ №4 (п). Письмовий твір-характеристика персонажа літературного твору. |
|
63 |
|
Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. Оспівування любові до матері, її щирих почуттів до своєї дитини («Пісня про рушник»). |
Предметні компетентності знає основні відомості про поета та його пісні; виразно і вдумливо читає поезії; визначає і коментує основні мотиви, роль художніх засобів, символічність образів. Ключові компетентності висловлює власні роздуми; визначає виражальні засоби поетичного й музичного творів; розуміє значення пісенної спадщини українських поетів, усвідомлює важливість відродження і вивчення оригінальної творчості в наш час. Вивчає напам’ять: 1 вірш (на вибір). НЛ–2 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення важливості морально-етичних цінностей, розвитку естетичного смаку. |
64 |
|
Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності у вірші «Чому, сказати, й сам не знаю...». |
|
65 |
|
Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. Ліризм поезій А. Малишка. |
|
66 |
|
ВЧ №2. Засоби виразного читання, їх роль у сприйнятті змісту твору. Виразне читання поезій А.Малишка |
|
67 |
|
Контрольна робота №6 з теми «Ми-українці» (тести) |
|
68 |
|
УПЧ №4. Галина Малик «Злочинці з паралельного світу» |
|
УРОК-ПІДСУМОК (2 год.) |
|||
69 |
|
Бесіда про твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. |
Предметні компетентності називає імена митців та їхні твори, які вивчалися; виокремлює серед них ті, які найбільше запам’яталися; висловлює міркування про них. Ключові компетентності аналізує життєві ситуації, людські вчинки на матеріалі вивчених творів; критично оцінює набутий досвід після прочитання художніх творів. НЛ–1, 2, 3, 4 Емоційно-ціннісне ставлення Усвідомлення потреби мати й захищати власну думку, власну позицію в процесі пізнання. |
70 |
|
Бесіда про твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. |