Календарно-тематичне планування уроків української літератури у 7 класі на ІІ семестр (НУШ)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складене відповідно до чинної програми та методичних рекомендацій МОН (поточні та підсумкові роботи розподілені з урахуванням вивчення та оцінки групи результатів).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

навчального  матеріалу з  української літератури

в 7 класі на ІІ семестр 2024/2025 н.р.

 

Складене за програмою МОН

 «Українська література. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Слоньовська О. В., Ярмульська І. В.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 01 грудня 2023 року № 1466)

До підручника:

Українська література : підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти  / В.  В.  Заболотний, О. В. Заболотний, О. В. Слоньовська, І. В. Ярмульська. – Київ : Літера ЛТД, 2024. – 288 с.

 

ІІ семестр

 

33

Тема «Мудрість Кобзаря»

Тарас ШевченкоКороткі відомості про митця. Рання творчість.Приїзд в Україну  1843 р.

 

 

34

Балада «Тополя». Казково-фантастичні й фольклорні мотиви в баладі. Народнопісенний прийом метаморфози.                        ТЛ: балада, метаморфоза, романтичнийпейзаж.

 

 

35

Сюжет і композиція твору. Драматизм ситуацій, розкриттявнутрішнього світу людини. Ідея  незнищенності справжнього кохання. Поняття про романтичний пейзаж.

 

 

36

Поезія «Розрита могила». Трагічні наслідки знецінення історичної памʼяті про героїчне минуле.                                    ТЛ: громадянська лірика

 

 

37

Тарас Шевченко «Причинна»

 

 

 

38

Тема «Література антивоєнного спрямування»

Григір Тютюнник. Повість «Климко».Короткі відомості про митця. Автобіографічна основа твору. Тема, сюжет і композиція твору.

 

 

39

Трагедія воєнного лихоліття очима дитини. Образ Климка. Ідеясамопожертви.

 

 

40

Показ людських стосунків у воєнний час. Психологізм у розкритті характерів героїв.

 

 

41

Художні деталі як засоби відтворення соціального й матеріального стану, психологічних переживань, характеру  персонажів.                                                                                     ТЛ: композиція твору, художня деталь

 

 

42

Морально-етичні уроки доброти,чуйності, турботи про рідних. Провідні мотиви твору, його антивоєнне спрямування.Засторога проти фатальних наслідків війни.

 

 

43

«Я вірю у силу добра»

 

 

44

Павло Вишебаба. Оповідання «Марсіани».Короткі відомості про митця.Розповідь, заснована на реальних подіях.Місце й роль двох записок у художньому тексті.

 

 

45

Ліричний герой як збірний образ українського воїна-захисника. Зображення величі духу, людяності, чуйності, героїзму,відданості батьківщині захисника України

 

 

46

Поезія «Доньці» («Тільки не пиши мені про війну»). Неприйняття війни. Щирість почуттів і безмежна батьківська любов.        ТЛ: мілітарна література

 

 

47

Комплексна підсумкова робота

 

 

 

ПО Група результатів УВ, ПТ

 

 

 

48

Тема «Людина і природа в художній літературі»

Микола Вінграновський. Повість«Сіроманець».Дружба хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи, бережного ставлення до диких тварин.

 

 

49

Доброта, вигадливість,рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.

 

 

50

Людина й природа, дружба й взаємодопомога,добро й зло у творі.

 

 

51

Головні й другорядні герої  твору. Сюжет повісті.

 

 

52

Борис Харчук. Повість «Діана».Художня оповідь про перебування на  канікулах у селі міської дівчинки Марти,розкриття дружніх стосунків дівчинки зі своєюпідопічною – вівчаркою Діаною.

 

 

53

Мінливість вражень, думок, настроїв, переживань персонажів твору. Внутрішній монолог Марти  як додатковий прийомом для розкриття сутності душі дівчинки.

 

 

54

Мотив відповідальності за тих, кого ми приручили.

 

 

55

Глибина підтексту в повісті та несподівана розв’язка. Гармонія людини й природи.Сюжет і композиція твору.

 

 

56

Твір на тему «Гармонія людини і природи»

 

 

57

ЛРК 3

 

 

58

Комплексна підсумкова робота

 

 

 

ПО Група результатів ПВ

 

 

59

Володимир Підпалий. Поезія «Бачиш: міжтрав зелених…» Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи та всього живого. Піклування ліричного героя про природу рідного краю

   ТЛ: верлібр (оглядово).

 

 

60

Ліна Костенко. Поезії «Дзвенять у відрах крижані кружальця…», «Ще назва є, а річки вже немає…».

 

 

61

Наталя Околітенко. Оповідання «Крок вікінга».Коротко про письменницю.Позачасова актуальність екологічних проблем.Пізнання світу, відповідальність за долю людства      ТЛ: фантастика

 

 

62

Емоційний стан персонажів, їхня  поведінка та міркування. Наукові факти й технічні досягнення та гіпотези, припущення.Композиція твору

 

 

63

ЛРК 4

 

 

64

Олександра Дорожовець. Повість «Старий будинок» (скорочено).Коротко про письменицю.Світла й зворушлива фентезійно-містична історія про те, яким насправді важливим унашому житті є все, створене з добром і любов’ю, у що вкладено часточку душі.     ТЛ: фентезі

 

 

65

Розкриття характеру головної героїні.Стійкість у подоланні труднощів,цілеспрямованість у досягненні мети.

 

 

66

Почуття обов’язку, дружба й взаємодопомога.Готовність продукувати нові ідеї.

 

 

67

Проблематика повісті. Простір і час, реальне й фантастичне, пригодницька інтрига у творі.

 

 

68

Олександр Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»

 

 

69

Комплексна підсумкова робота

 

 

70

Підсумковий урок

 

 

 

ПО Група результатів ДМ

 

 

 

docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку