Календарно-тематичне планування уроків української мови.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова». Автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. (2018)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

української мови за підручником «Українська мова».

Автори: Большакова І. О., Пристінська М. С. (2018)

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Добукварний період (читання, письмо)

  1.                     

 

Я вивчаю українську мову. Я вітаюсь і знайомлюсь. Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).

 

  1.                     

 

Усне і писемне мовлення. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).

 

  1.                     

 

Слова — назви предметів. Постава під час письма. Рядок.

 

  1.                     

 

Верхня і нижня рядкові лінії. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком.

 

  1.                     

 

Слова — назви дій. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії.

 

  1.                     

 

Міжрядкова лінія (надрядкова, підрядкова). Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком.

 

  1.                     

 

Слово і речення. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком.

 

  1.                     

 

Слово і речення. Письмо знаків оклику і знаків питання за зразком.

 

  1.                     

 

Поняття про мовні і немовні звуки.

 

  1.                

 

Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до підрядкової за зразком.

 

  1.                

 

Поняття про букви. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до надряд­кової за зразком.

 

Букварний період

  1.                

 

Звук [а]. Букви А і а. Друкування букв. Службові слова в реченні. Факти і думки.

 

  1.                

 

Звук [о]. Букви О і о. Текст. Тема тексту. Друкування букв

 

  1.                

 

Звук [м]. Букви М і м. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [м]. Букви М і м. Друкування букв, складів, слів, речення.

 

  1.                

 

Звуки [л], [л’]. Букви Л і л. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звуки [л], [л’]. Букви Л і л. Друкування букв, складів, слів, речень. Текст. Тема тексту. Порівняння. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

 

  1.                

 

Звук [у]. Букви У і у. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [у]. Букви У і у. Текст. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

 

  1.                

 

Звуки [н], [н’]. Букви Нін. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звуки [н], [н’]. Букви Нін. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень.

 

  1.                

 

Звуки [с], [с’]. Букви С і с. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звуки [с], [с’]. Букви С і с. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

 

  1.                

 

Звуки. Голосні і приголосні.

 

  1.                

 

Склад. Поділ слова на склади.

 

  1.                

 

Звук [к]. Букви К і к. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [к]. Букви К і к. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички.

 

  1.                

 

Наголос. Текст. Тема тексту.

 

  1.                

 

Звуковий склад слова. Як зробити звуковий аналіз слова.

 

  1.                

 

Звук [и]. Букви И і и. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [и]. Букви И і и. Текст. Заголовок. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички з заокругленням унизу.

 

  1.                

 

Звуки [р], [р’]. Букви Р і р. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звуки [р], [р’]. Букви Р і р. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей.

 

  1.                

 

Звук [б]. Букви Біб. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [б]. Букви Біб. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу.

 

  1.                

 

Звук [в]. Букви Вів. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [в]. Букви Вів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу.

 

  1.                

 

Звуки [д], [д’]. Букви Д і д. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звуки [д], [д’]. Букви Д і д. Службові слова. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис кличок тварин. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі.

 

  1.                

 

Звук [і]. Букви І та і. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [і]. Букви І  а і. Тверді та м’які приголосні звуки. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі.

 

  1.                

 

Звук [п]. Букви П і п. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [п]. Букви П і п. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу.

 

  1.                

 

Звуки [т], [т’]. Букви Т і т. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звуки [т], [т’]. Букви Т і т. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. Реклама. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу.

 

  1.                

 

Звук [г]. Букви Г і г. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [г]. Букви Г і г. Текст. Тема тексту. Заголовок. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу.

 

  1.                

 

Звук [ґ]. Букви Ґ і ґ. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [ґ]. Букви Ґ і ґ. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

 

  1.                

 

Звук [е]. Букви Е і е. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [е]. Букви Е і е. Тверді і м’які приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички.

 

  1.                

 

Звуки [з], [з’]. Букви 3 і з. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звуки [з], [з’]. Букви 3 і з. Послідовність подій. Зачин, головна частина, кінцівка. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею внизу.

 

  1.                

 

Звук [ж]. Букви Ж і ж. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [ж]. Букви Ж і ж. Тема. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі.

 

  1.                

 

Звук [ш]. Букви Ш і ш. Скоромовка. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [ш]. Букви Ш і ш. Вірш. Рима. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі.

 

  1.                

 

Звук [х]. Букви X і х. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [х]. Букви X і х. Текст. Послідовність подій. Головна думка. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала.

 

  1.                

 

Звук [й]. Букви И і й. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

М’який приголосний звук [й]. Слова — назви ознак. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала.

 

  1.                

 

Звук [ч]. Букви Ч і ч. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [ч]. Букви Ч і ч. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

.

  1.                

 

Букви Щ і щ, позначення ними звуків [шч]. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Букви Щ і щ. Вірш. Прислів’я. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до на­писання рукописних букв: письмо правого півовала.

 

  1.                

 

Букви Я і я, позначення звуків [йа]. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Букви Я і я, позначення звука [а] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала.

 

  1.                

 

Букви Ю і ю, позначення звуків [йу]. Послідовність подій. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Букви Ю і ю, позначення звука [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

 

  1.                

 

Букви Є і є, позначення звуків [йе]. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Букви Є і є, позначення звука [е] та пом’якшення попереднього приголосного. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

 

  1.                

 

Буква ь (знак м’якшення). Загадка. Опис предмета. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

 

  1.                

 

Букви ї та ї, позначення звуків [йі]. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

 

  1.                

 

Звуки [ц], [ц’]. Букви Ц і ц. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звуки [ц], [ц’]. Букви Ц і ц. Текст. Тема тексту. Передбачення. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

 

  1.                

 

Звук [ф]. Букви Ф і ф. Друкування букв, складів, слів.

 

  1.                

 

Звук [ф]. Букви Ф і ф. Текст. Головна думка. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень.

 

  1.                

 

Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала.

 

  1.                

 

Алфавіт. Новий рік на поріг.

 

  1.                

 

*Резервний урок.

 

  1.                

 

*Резервний урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

  1.                

 

Повторення вивченого в І семестрі. Абетка.

 

  1.                

 

Абетка. Тема тексту. «Зайві» речення. Підготовчі вправи - написання рукописних букв. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші про зиму.

 

  1.                

 

Букви С і с. Письмо малої букви с. Тема тексту. Заголовок.

 

  1.                

 

Букви С і с. Письмо великої букви С. Текст. Тема тексту. Заголовок.

 

  1.                

 

Букви О і о. Письмо малої букви о. Слова-омоніми. Розвиток зв’язного мовлення; складаємо речення за малюнками.

 

  1.                

 

Букви О і о. Письмо великої букви О. Текст і малюнки.

 

  1.                

 

Письмо вивчених букв. Робота з дитячою книжкою читаю про зимові розваги.

 

  1.                

 

Букви А і а. Письмо малої букви а. Послідовність події. Передбачення.

 

  1.                

 

Букви А і а. Письмо великої букви А.

 

  1.                

 

Текст. Головна думка. Опис предмета. Передбачення. Робота з дитячою книжкою: читаю про школу.

 

  1.                

 

Букви Б і б. Письмо малої букви б. Послідовність дій.

 

  1.                

 

Букви Б і б. Письмо великої букви Б. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка.

 

  1.                

 

Букви Л і л. Письмо малої букви л. Розвиток зв’язного мовлення: текст-опис.

 

  1.                

 

Букви Л і л. Письмо великої букви Л. Казка. Приказка. Головні герої. Театралізуємо.

 

  1.                

 

Письмо букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю казки, у яких лисиця — головний герой.

 

  1.                

 

Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту.

 

  1.                

 

Букви М і м. Письмо великої букви М. Казка. Тема казки. Передбачення.

 

  1.                

 

Письмо вивчених букв, складів, слів. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші про котів.

 

  1.           

 

Букви Я і я. Письмо малої букви я. Послідовність дій.

 

  1.           

 

Букви Я і я. Письмо великої букви Я. Розвиток зв’язного мовлення: переказую текст з опорою на малюнки.

 

  1.           

 

Букви Ґ і ґ. Письмо малої букви ґ. Текст. Тема. Головна думка. Ключові слова.

 

  1.           

 

Букви Ґ і ґ. Письмо великої букви Ґ. Факти і думки.

 

  1.           

 

Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Тек :т. Тема тексту.

 

  1.           

 

Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізуємо. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення з іменами.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю оповідання про дітей.

 

  1.           

 

Букви Н і н. Письмо малої букви н. Текст. Тема тексту.

 

  1.           

 

Букви Н і н. Письмо великої букви Н. Текст. Передбачення.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю авторські казки.

 

  1.           

 

Букви К і к. Письмо малої букви к. Речення і малюнок.

 

  1.           

 

Букви К і к. Письмо великої букви К. Вірш. Заголовок. Послідовність подій.

 

  1.           

 

Букви І та і. Письмо малої букви і. Слова-омоніми. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення зі сполученням слів.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про рослини.

 

  1.           

 

Букви І та і. Письмо великої букви І. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення.

 

  1.           

 

Букви І і ї. Письмо малої букви ї. Слова, які називають один/багато предметів.

 

  1.           

 

Букви ї і ї. Письмо великої букви ї. Вірш. Головний герой. Послідовність подій.

 

  1.           

 

Букви И і и. Письмо малої букви и. Обкладинка та назва книги. Передбачення.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлю друзів зі своєю улюбленою книгою.

 

  1.           

 

Букви И і й. Письмо великої букви И. Слова, які називають багато предметів. Розвиток зв’язного мовлення: добираю заголовок.

 

  1.           

 

Букви Й і й. Письмо малої букви й. Казка. Головний герой.

 

  1.           

 

Буквосполучення йо. Письмо великої букви Й. Текст. Театралізуємо.

 

  1.           

 

Букви Ц і ц. Письмо малої букви ц. Текст. Тема тексту. Дискусія.

 

  1.           

 

Букви Ц і ц. Письмо великої букви Ц. Текст. Заголовок. Передбачення.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю прості кулінарні рецепти.

 

  1.           

 

Букви Ш і ш. Письмо малої букви ш. Розвиток зв’язного мовлення: ставлю запитання до речень.

 

  1.           

 

Букви Ш і ш. Письмо великої букви Щ. Текст. Заголовок. Передбачення. Театралізуємо.

 

  1.           

 

Букви Щ і щ. Письмо малої букви щ. Текст-опис. Заголовок. Скоромовка.

 

  1.           

 

Букви Щ і щ. Письмо великої букви Щ. Вірш. Рима.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів; слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про птахів.

 

  1.           

 

Букви Е і е. Письмо малої букви е. Текст. Тема тексту. Головна думка.

 

  1.           

 

Букви Е і е. Письмо великої букви Е. Театралізуємо. Розвиток зв’язного мовлення: перед­бачаю кінцівку оповідання.

 

  1.           

 

Букви Є і є. Письмо малої букви є. Факти і думки.

 

  1.           

 

Букви Є і є. Письмо великої букви Є. Текст. Тема тексту. Заголовок. Театралізуємо.

 

  1.           

 

Буква ь. Письмо букви ь. Змінюю слова: «Один — багато».

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю твори В. 0. Сухомлинського.

 

  1.           

 

Буквосполучення ьо. Письмо буквосполучення ьо. Розвиток зв’язного мовлення: описую предмет.

 

  1.           

 

Букви В і в. Письмо малої букви в. Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо.

 

  1.           

 

Букви В і в. Письмо великої букви В. Текст і малюнок.

 

  1.           

 

Букви У і у. Письмо малої букви у. Вірш. Головний герой. Головна думка.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші Г. Фальковича.

 

  1.           

 

Букви У і у. Письмо великої букви У. Правопис власних назв: країни. Читаємо інформа­ційний текст.

 

  1.           

 

Букви Д і д. Письмо малої букви д. Текст. Заголовок. Головна думка.

 

  1.           

 

Букви Д і д. Письмо великої букви Д. Вірш. Заголовок. Головна думка. Розвиток зв’язного мовлення: підтримую діалог з другом.

 

  1.           

 

Букви З і з. Письмо малої букви з. Лічилка. Опис.

 

  1.           

 

Букви З і з. Письмо великої букви 3. Дзвінкі і глухі приголосні.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин.

 

  1.           

 

Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення.

 

  1.           

 

Буквосполучення [дз’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова.

 

  1.           

 

Букви Г і г. Письмо малої букви г. Текст. Головна думка. Заголовок. «Протилежні» слова. Розвиток зв’язного мовлення: добираю «протилежні» слова.

 

  1.           

 

Букви Г і г. Письмо великої букви Г. Досліджуємо медіа: газета.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю дитячі газети.

 

  1.           

 

Букви П і п. Письмо малої букви п. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова.

 

  1.           

 

Букви П і п. Письмо великої букви П. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю гуморис­тичні оповідання про школу.

 

  1.           

 

Букви Р і р. Письмо малої букви р. Досліджуємо медіа: реклама.

 

  1.           

 

Букви Р і р. Письмо великої букви Р. Правопис власних назв: річки. Вірш. Заголовок. Опис.

 

  1.           

 

Букви Т і т. Письмо малої букви т. Вірш. Тема вірша. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю вірші-веселинки.

 

  1.           

 

Букви Т іт. Письмо великої букви Т. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Тема тексту. Заголовок..

 

  1.           

 

Букви Ю і ю. Письмо малої букви ю. Вірш. Тема вірша. Головний герой

 

  1.           

 

Букви Ю і ю. Письмо великої букви Ю. Розвиток зв’язного мовлення: «Що я люблю».

 

  1.           

 

Букви X і х. Письмо малої букви х. Текст. Передбачення за заголовком тексту. Послідовність подій.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями про тварин.

 

  1.           

 

Букви X і х. Письмо великої букви X. Вірш. Заголовок. Головна думка.

 

  1.           

 

Букви Ж і ж. Письмо малої букви ж. Досліджуємо медіа: журнали.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю дитячі журнали.

 

  1.           

 

Букви Ж і ж. Письмо великої букви Ж. Вірш і малюнок. Головний герой.

 

  1.           

 

Буквосполучення [дж]. Текст. Тема тексту. Головна думка. Прислів’я. Розвиток зв’язного мовлення: пояснюю прислів’я.

 

  1.           

 

Буквосполучення [дж]. Текст. Заголовок. Театралізуємо.

 

  1.           

 

Букви Ч і ч. Письмо малої букви ч. Вірш. Заголовок. Головний герой.

 

  1.           

 

Букви Ч і ч. Письмо великої букви Ч. Текст. Послідовність подій. Передбачення.

 

  1.           

 

Букви Ф і ф. Письмо малої букви ф. Текст. Тема тексту.

 

  1.           

 

Букви Ф і ф. Письмо великої букви Ф. Досліджуємо медіа: афіша.

 

  1.           

 

Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: читаю афіші театру та кіно. Повторення вивченого матеріалу.

 

  1.           

 

Повторення вивченого матеріалу за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 серпня
Переглядів
3349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку