Календарно-тематичне планування уроків української мови та читання 2 клас за підручником М. Вашуленко, С. Дубовик (І частина), О. Вашуленко (ІІ частина) 5 годин на тиждень (170 го

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови та читання 2 клас за підручником М. Вашуленко, С. Дубовик (І частина), О. Вашуленко (ІІ частина) 5 годин на тиждень (170 години на рік) ЧИТАННЯ (2 частина)МОВА (1 частина)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови та читання 2 клас за підручником

М. Вашуленко, С. Дубовик (І частина),

О. Вашуленко (ІІ частина)

5 годин на тиждень (170 години на рік)

ЧИТАННЯ (2 частина)МОВА (1 частина)

з/п

Тема, матеріал до уроку

Дата проведення

Сторінки у підручнику

І семестр

1

І РОЗДІЛ «Дзвіночок кличе у Країну Знань»

 

3

Здрастуй, школо!

Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів, умовні позначення.

Дзвіночок кличе у Країну Знань. Любов Шостак «Шкільний дзвінок».

2

І РОЗДІЛ «Звуки і букви. Склад. Наголос»

§ 1. Звуко-буквений склад слова

Поняття про звук як елемент людської мови.

Аналізую звуковий склад слова.

 

3-5

(впр.1,2,3,4)

3

Головна професія – школяр.

Анатолій Костецький «Головна професія», відео про школи з усього світу.

 

4-5

4

Поняття про букву як писемний знак, що

позначає звук. Звуко-буквений аналіз слів.

Аналізую звуко-буквений склад слова.

 

6-7

(впр.5,6)

5

Що я очікую від шкільного життя?

Маргарита Сурженко «Їжачок Буль – школяр».

 

6-8

6

Спостереження за смислорозрізнювальною рол-

лю звуків у словах. Експериментую зі словами.

 

8-9

(впр.7,8,9,

10,11)

7

Я до школи поспішаю.

Маргарита Сурженко «Їжачок Буль – школяр» (продовження).

 

8-10

8

§ 2. Дзвінкі приголосні звуки

в кінці слова і складу

Літературна вимова і написання слів із

дзвінкими приголосними звуками в кінці слова

і складу перед глухим.

Правильно вимовляю і пишу слова із

дзвінкими приголосними звуками в кінці

слова і складу.

 

10-11

(впр.1,2,3,4)

9

§ 3. Апостроф

Вимова і написання слів із апострофом. Спо-

стереження за твердою вимовою приголосних

звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р,

перед апострофом.

Навчаюся вимовляти і писати слова з апо-

строфом.

 

12-13

(впр.1,2,3,

4,5)

10

Мудрим ніхто не вродився, а навчився.

Йосип Шелепець «Зажурився кіт».

 

12

11

Урок розвитку мовлення. (Робота у зошиті)

 

 

12

Якщо вчитися важко.

Дженніфер Мур-Маллінос «Якщо вчитися важко».

 

13-14

13

§ 4. Наголос

Наголос. Уявлення про наголос як сильніше

вимовляння складу в слові. Навчаюся пра-

вильно наголошувати слова.

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо).

 

14-15

(впр.1,2,3,

4,5)

14

Спостереження за смислорозрізнювальною

роллю наголосу в словах. Тренувальні вправи

на визначення наголосу в словах.

Експериментую з наголосом у словах.

ІІ РОЗДІЛ  «КНИГА – КЛЮЧ ДО ЗНАНЬ»

Ми маленькі читачі.

Лідія Повх «Ми маленькі читачі».

 

16-17

(впр.6,7,8,

9,10,11)

15

§ 5. Поділ слів на склади

Склад слова. Уявлення про складоутворюваль-

ну роль голосних звуків.

Навчаюся ділити слова на склади.

Книжка – ключ до знань.

Василь Сухомлинський «Усі книжки гарні».

 

18-19

(впр.1,2,3,

4,5,6)

16

§ 6. Перенос частин слів

із рядка в рядок по складах

Перенос частин слів із рядка в рядок по скла-

дах. Правило переносу слів зі складами, позна-

ченими однією буквою.

Правила переносу слів зі збігом двох і кількох

приголосних звуків.

Навчаюся переносити слова з рядка в рядок.Тато, мама, я – читаюча сім’я.

Наталка Поклад «Книжковечір».

 

20-21

(впр.1,2,3)

17

 Урок розвитку мовлення (робота у зошиті)

Дружба з книжкою – це свято!

Нузет Умеров «Про книжку».

 

 

18

Правила переносу частин слів із буквами й та ь

у середині слів.

Правила переносу слів із буквосполученнями

ьо, йо.

Навчаюся переносити слова з рядка в рядок.

ІІІ РОЗДІЛ « ОСІННІ БАРВИ, ОСННІЙ НАСТРІЙ…»

Осінь – золотокоса красуня.

Катерина Перелісна «Золота осінь», картина Ольги Кваші «Золота осінь».

 

22-23

(впр.4,5,6)

19

Правила переносу слів із буквосполученнями

дж, дз.

Правило переносу слів із апострофом.

Навчаюся переносити слова з рядка в рядок.

Картини пізньої осені.

Катерина Перелісна «Недалеко до зими».

 

24-25

(впр.7,8,9,10)

 

20

§ 7. Алфавіт

Українська абетка. Поняття про абетку (алфавіт)

як сукупність букв, що прийнята у писемності

певної мови. Вправляння у розташуванні слів

за абеткою з орієнтацією на першу букву слова.

Навчаюся розташовувати слова за алфавітом.Щедра осінь завітала в гості.

Марійка Підгірянка «Прийшла осінь».

 

26-27

(впр.1,2,3,

4,5)

21

Користування алфавітом у роботі з навчальни-

ми словниками.

Навчаюсь користуватися алфавітом.Вітерець-пустунець між дерев танцює.

Тамара Коломієць «Вітрисько», картини Ірини Ломанової «Осінній вітер» та Олексія Чернігіна «Солоний вітер».

 

28

(впр.6,7,8)

22

Узагальнення знань із розділу «Звуки і букви».Урок контролю навчальних досягнень учнів.

У лісі ми гриби збирали.

Тамара Коломієць «На галяві».

 

29-30

(впр.9,10,

11,12)

23

ІІ РОЗДІЛ «Слово. Значення слова»

§ 8. Слова, близькі за значенням

Розпізнаю близькі за значенням слова.Завтра у вирій далекий будуть летіти лелеки.

Аркадій Музичук «Горобці», відео про відліт птахів у вирій.

 

31-33

(впр.1,2,3,

4,5)

24

§ 9. Слова, протилежні за значенням

Розпізнаю протилежні за значенням слова.

 

34-35

(впр.1,2,3,

4,5)

25

Прийшла до лісу осінь.

Наталя Остапенко «Господиня осінь».

 

29-31

26

Розподіляю слова на групи.

 

36-37

(впр.6,7,8)

27

Зажурила осінь золоту діброву.

Оксана Кротюк «Ведмежа колискова».

 

31-32

28

§ 10. Слова з прямим і переносним значенням

Розрізняю пряме і переносне значення слова.

 

38-39

(впр.1,2,3)

29

Де ти, білочко, живеш?

Ліна Костенко «Білочка восени».

 

32-33

30

§ 11. Багатозначні слова

Лексичні значення багатозначних слів.

Пояснюю значення багатозначних слів.

 

40-41

(впр.1,2,3)

31

Звуки осені.

Оксана Чорновіл «Осінній концерт», Галина Маніва «Каштанопад», аудіозапис звуків осені.

 

34-35

32

Урок розвитку мовлення (робота у зошиті)

 

 

33

Осінні настрої. Осінь весела!

Наталя Забіла «Осіннє листя».

 

36

34

Доречне вживання слів різних лексичних груп

у власному мовленні. Навчаюсь доречно вжи-

вати слова в мовленні.

 

42-43

(впр.4,5,6)

35

Осінні настрої (продовження теми). Осінь сумна. Осінь мрійлива.

Олена Пчілка «Садок марніє потихеньку…»,

Вадим Скомаровський «Лісова колиска».

 

37-38

36

Узагальнення знань із розділу «Слово. Значен-

ня слова».Урок контролю навчальних досягнень.

 

44

(впр.7,8)

37

Осінні настрої (продовження теми). Осінь тривожна, таємнича і задумлива. Осінь грайлива.

Ліна Костенко «Березовий листочок», Петро Сорока «Гра», Віктор Терен «Осінь».

 

38-39

38

ІІІ РОЗДІЛ «Слово. Частини мови»

§ 12. Іменник

Поняття про слова — назви предметів (іменники).

Навчаюся розрізняти слова, що називають

предмети.

ІV РОЗДІЛ «НАРОДНІ ПЕРЛИНИ ДЛЯ КОЖНОЇ ДИТИНИ» Українські народні колискові пісні.

Аудіозапис української народної колискової пісні у виконанні Ніни Матвієнко «Гойда, гойда-гой, ніченька іде…», українська народна колискова пісня «Ой люлі, ой люлі…».

 

45-47

(впр.1,2,3)

39

Вправляння у доборі слів, які відповідають на

питання хто? що?

Навчаюся добирати слова, що називають

предмети.Українські народні дитячі пісеньки.

Мультфільм «Грицю, Грицю, до роботи!», українська народна піснч «Зайчику,зайчику».

 

48-49

(впр.4,5,6,7)

40

Іменники — назви істот і неістот

Розпізнавання слів — назв предметів, які

відповідають на питання хто? або що?

Розрізняю слова, що відповідають на питан-

ня хто? що?

 

50-51

(впр.8,9,

10,11)

41

Дитячі заклички.

Закличка «Іди, іди, дощику».

 

 

42

Урок розвитку мовлення (робота у зошиті)

 

 

43

Лічилки, мирилки.

Лічилки «Котилася торба..», «Тікав заєць через міст», мирилки «Дві подружечки зажурилися», «Подивися просто в очі…».

 

42-44

44

Іменники — власні і загальні назви

Розрізняю слова, що є загальними і власни-

ми назвами.Скоромовки, загадки, прислів’я.

 

52-53

(впр.12,13,

14)

45

Розрізняю слова, що є загальними і власни-

ми назвами.

 

54-55

(впр.15,16,

17,18,19)

46

Дивовижний світ українських народних казок про тварин.

Українська народна казка «Зайчикова хатинка».

 

46-49

47

Велика буква у власних назвах

Правило вживання великої букви в іменах,

по батькові та прізвищах людей.

Навчаюся писати імена, по батькові,

прізвища.

 

56-57

(впр.20,21,

22)

48

Де дружніші, там і сильніші.

Українська народна казка «Ведмідь і бджоли», відео до казки.

Написання з великої букви кличок тварин.

Навчаюся писати клички тварин.

 

49-50

49

Яке частування, таке й дякування.

Українська народна казка «Лисиця і Журавель», аудіо запис казки та пісні, написаної за мотивом української народної казки «Лисичка і Журавель».

 

51-53

50

Правило вживання великої букви в назвах

країн, міст, сіл, річок, гір та ін..

Навчаюся писати назви країн, міст, сіл,

річок, гір.

 

60-61

(впр.28,29,

30,31)

51

Хочеш собі добра – не роби нікому зла.

Українська народна казка «Ведмідь і павучок».

 

53-55

52

Число іменників

Змінювання іменників за числами (один —

багато). Навчаюся змінювати слова —

назви предметів.

 

62-64

(впр.32,33,

34,35)

53

Дивовижний світ народних казок Європи. Хочеш їсти калачі – не лежи на печі.

Угорська народна казка «Курочка, мишка та півник».

 

56-58

54

Навчаюся змінювати слова — назви

предметів.

 

64

(впр.36,37)

55

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій.

Шотландська народна казка «Лисиця і яструб».

 

58-59

56

Вправляння у доречному вживанні слів — назв

предметів у мовленні.

Навчаюся вживати слова — назви предметів.

 

65

(впр.38,39)

57

V Розділ «КРИШТАЛЕВА ЗИМОНЬКА У СРІБНІМ КОЖУШКУ»Здрастуй, зимонько-зима!

Віра Паронова «Йде зима».

 

60-61

58

Уживання в мовленні іменників.

Навчаюся вживати слова — назви предметів.

 

66-67

(впр.40,41,

42,43)

59

Поетичний образ зими.

Микола Сингаївський «Білі черевички у зими».

 

61-62

60

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі слова-

ми — назвами предметів.Урок контролю навчальних досягнень учнів.

 

68-69

(впр.44,45,

46,47,48)

61

Подбайте, діти, про пташок узимку.

Загадки Лесі Вознюк, Лідія Дяченко «Чого сполошились синички?».

 

62-63

62

§ 13. Прикметники

Поняття про слова — назви ознак предметів

(прикметники).

Навчаюсь розрізняти слова –– назви ознак

предметів.

 

70-71

(впр.1,2,3)

63

Дідусю Миколай, нашу хату не минай.

Ніна Даценко «Зниклий мішок».

 

63-65

64

Вправляння у доборі слів, які відповідають на

питання який? яка? яке? які?

Навчаюсь добирати слова — назви ознак

предметів.

 

72-73

(впр.4,5,6,7)

65

Уже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати.

Українські народні пісні «Колядин, колядин», «Щедрий вечір, добрий вечір», картина Олени Ревуцької «Різдвяна пісня», малюнок Олександра Перехреста «Різдвяні колядники».

 

65-66

66

Зв’язок прикметників з іменниками. Утворення

словосполучень іменників із прикметниками.

Навчаюсь утворювати сполучення слів

зі словами — назвами ознак предметів.

 

74-75

(впр.8,9,10,

11,12)

67

Уже Різдво прийшло до хати, всім пора колядувати (продовження теми).

Українська народна пісня «Сію, вію, посіваю».

 

67

68

Вправляння у доречному вживанні слів — назв

ознак предметів у мовленні.

Навчаюсь вживати слова — назви ознак

предметів у власних висловлюваннях.

 

76

(впр.13,14)

69

Рік Новий – чудове свято!

Зірка Мензатюк «Новий рік».

 

68-69

70

Закріплення знань і вмінь, пов’язаних зі слова-

ми — назвами ознак предметів.Урок контролю навчальних досягнень учнів.

 

77

(впр.15,16)

71

Веселий таночок танцює снігопад.

Анна Рибалка «Дивовижний снігопад».

 

70

72

§14. Дієслова

Поняття про слова — назви дій предметів

(дієслова).

Навчаюсь розрізняти слова –– назви дій

предметів.

 

78

(впр.1,2)

73

Веселий таночок танцює снігопад (продовження теми).

Анна Рибалка «Дивовижний снігопад»

 

71-72

74

Вправляння у доборі слів, які відповідають на

питання що робить? що роблять?

Навчаюсь добирати слова –– назви дій

предметів.

 

79

(впр.3,4)

75

Узагальнення вивченого за І семестр.

 

 

76

Вправляння у доречному вживанні слів –– назв

дій предметів у мовленні.

Навчаюсь складати речення зі словами —

назвами дій предметів.

 

80-81

(впр.5,6,7,8)

77

Робота з дитячою книжкою.

 

 

78

Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Навчаюсь вживати слова — назви дій

предметів у власних висловлюваннях.

 

82-83

(впр.9,10,11,12)

ІІ СЕМЕСТР (92 годин)

79

Повторення та вдосконалення  знань і вмінь, пов’язаних зі словами — назвами дій предметів.

 

84-85

(впр.13,14,15,16)

80

Ходить Мороз надворі у чоботах пухових.

Леся Вознюк «Йшов мороз».

 

72-73

81

§ 15 Слова-назви чисел (числівники)

Навчаюся визначати слова, які називають числа. Поняття про «числівник»

 

86-87

(впр.1,2,3,4)

82

Зима-чаклунка.

Анатолій Качан «Зустріч».

 

73-74

83

Навчаюся добирати числівники. Що таке числівники? На які питання вони відповідають?

 

88

(впр.5,6)

84

Хто уміє зберігати – уміє й господарювати.

Марія Чумарна «Як зайчики зимували».

 

74-76

85

Робота з числівниками. Навчаюся записувати числівники словами.

 

89

(впр.7,8)

86

Ой зима, зима, зима. Веселіш пори нема. (Зимові розваги. Безпека взимку.)

Платон Воронько «Гра у сніжки».

 

76

87

Навчаюся утворювати сполучення слів із числівниками. Усне поєднання числівників з дібраними словами.

 

90

(впр.9,10,11)

88

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). Робота з дитячою книжкою.

 

 

89

Навчаюся правильно наголошувати числівники. Усне утворення сполучення слів із числівниками і назвами одиниць довжини.

 

91

(впр. 12,13,14)

90

VІ РОЗДІЛ «Моя сімꞌя, моя родина – це наша славна Україна!»

Я – синочок. Я – донечка.

Сашко Дерманський «Віршик для мами».

 

77

91

Навчаюся вживати числівники в мовленні. Доповнюю і називаю числівники, які використовую. Виявляю спільні числівники у словах.

 

92-93

(впр.15,16,17,18,19)

92

Я – синочок. Я – донечка (продовження теми).

Олег Попов «Хто це?», аудіозапис пісні В. І. Кукоби «Мама і тато», музичний кліп до пісні.

 

78

93

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні.

 

94

(впр.20,21,

22)

94

Я – братик. Я – сестричка.

Гриць Гайовий «Будильник».

 

79

95

Добираємо і записуємо іменники за зразком. Добираю і дописую прикметники.

 

95

(впр. 23,24)

96

Я – онучок. Я – онучка.

Катерина Перелісна «Мами й доні», Аркадій Музичук «Дідусів маршрут», аудіо запис пісні Наталії Май «Бабуся», мультфільм до пісні підібраний благодійним фондом Magneticone.org для проекту «Освіта дитини ХХІ століття».

 

80-81

97

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями.Усне складання речень,виписуємо іменники.

 

96

(впр. 25,

26,27)

98

Україна – це ти!

Наталя Рибальська «Добрий день, матусю Україно!», аудіо запис пісні та відео сюжет.

 

81-82

99

Змінюю подані слова за зразком. Замінюємо подані слова за зразком.Записуємо утворені сполучення слів.

 

97

(впр. 28,29)

100

Державні символи України.

Наталка Поклад «Прапор»

 

82-83

101

§ 16 Службові слова

Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів. Поняття про «службові слова».

 

98-99

(впр.1,2,3,4)

102

Без верби і калини нема України.

Народна легенда «Як Оксана вербою стала».

 

83-85

103

Навчаюся вживати службові слова в мовленні.Додаємо службові слова у речення.

 

100

(впр.5,6,7)

104

Ми – українці!

Анатолій Григорук «Дивовижні імена».

 

85-87

105

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Доповнюю текст службовими словами.

 

101-102

(впр. 8,9,10)

106

У родині всі ми любим українську мову!

Володимир Верховень «Українська мова».

 

87-88

107

Повторення, закріплення і узагальнення знань повꞌязаних зі службовими словами.

 

102

(впр. 11)

 

108

Перш ніж щось сказати, треба добре подумати.

За Анатолієм Григоруком «Мудра мова».

 

88-90

109

ІV РОЗДІЛ «Речення»

§17 «РЕЧЕННЯ» Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. Поняття про «речення»

 

103-104

(впр. 1,2)

110

По-своєму кожна пташина співає,

по-своєму кожен народ розмовляє.

Всеволод Нестайко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько».

 

90-92

111

Навчаюся ставити в кінці кожного речення розподіловий знак. Складаю і записую речення використовуючи сполучення слів.

 

105

(впр.3,4)

112

Моя маленька Батьківщина.

Лідія Повх «Україна».

 

92

113

§18 ВИДИ РЕЧЕНЬ ЗА МЕТОЮ ВИСЛОВЛЮВАННЯ.

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень. Поняття про розповідні «речення».

 

106

(впр.1,2)

114

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). Робота з дитячою книжкою.

 

 

115

Навчаюся правильно інтонувати кожне розповідне речення. Складаю і записую розповідні речення.

 

107

(впр. 3,4,5)

116

VІІ РОЗДІЛ «Зустрічаймо Весноньку!»

Зустрічаймо весноньку!

Алевтина Волкова «Весна світла», відео про розквіт природи навесні, аудіо запис дитячих закличок до пташок.

 

93-94

117

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Поняття про «питальні» речення.

 

108-109

(впр.6,7,8)

118

Нумо співати – весну закликати!

Леся Вознюк «Весняний струмок».

 

94-95

119

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Поняття про «спонукальні речення». Знаки в кінці спонукальних речень.

 

110

(впр.9,10)

120

Вчимося читати вірші-діалоги.

Катерина Перелісна «Весна».

 

95-96

121

Навчаюся складати і записувати спонукальні речення.

 

111

(впр.11,12)

122

Вчимося читати вірші-діалоги (продовження теми). Варвара Гринько «Струмок», Андрій Мʼястківський «Пролісок».

 

97-98

123

Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Вимовляю з більшою силою голосу питальні речення.

 

112-113

(впр. 13,14)

124

Леся Українка – поетична квітка України.

Леся Українка «Пісенька весняної води».

 

98-99

125

Дописую текст використовуючи розповідні, питальні або спонукальні речення.

 

113

(впр. 15,16)

126

Котики вербові – весняне диво природи.

Надія Кирʼян «Котики».

 

99-101

127

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень. Вимовляю розповідні речення з особливим почуттям. Знак у кінці розповідних речень.

 

114

(впр.17,18)

128

Тарас Григорович Шевченко – народний поет і художник.

Тарас Шевченко «Встала весна…».

 

102

129

Пояснюю значення виділених слів. Вимовляю спонукальні речення з особливим почуттям. Знак у кінці спонукальних речень.

 

115

(впр.19,20,

21)

130

Свято Пасхи недалечко.

Ніна Куфко «Свято Пасхи недалечко», картина Юрія Мацика «Світле свято», аудіозапис казки Андрія Мʼястківського «Казочка про писанку».

 

103

131

Навчаюся складати різні за інтонацією речення. Установлюю межі речень. Пояснюю розділові знаки в кінці речень.

 

116

(впр.22,23,

24)

132

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо). Робота з дитячою книжкою.

 

 

133

Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями. Навчаюся визначати, якими ще словами можна поширювати речення.

 

117

(впр. 25,26)

134

VІІ РОЗДІЛ «Мого дитинства сонячна країна»

Добре тому жити, хто вміє дружити.

Євген Гуцало «Під веселкою».

 

104-105

135

Навчаюся складати речення за малюнком.

Складаю і записую окличні та неокличні речення.

 

118

(впр.27,28)

136

Найдорожче – чесність.

Аліна Туз «Про Михася та Люка Скайуокера».

 

106-107

137

Складаю і записую розповідне окличне і спонукальне неокличне речення.

Добре ім’я краще багатства.

Зірка Мензатюк «Золоте серце».

 

119

(впр.29,30,

31)

138

Повторення та вдосконалення  знань і вмінь, пов’язаних з видами речень. Хвилинка спілкування.Цікаві історії, пригоди.

Катерина Василенко «НЛО».

 

120

(впр.32,33)

139

V РОЗДІЛ «ТЕКСТ»

§19 «Текст» Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками. Поняття про «текст». Доповнюю текст різними видами речень.

Коли буває соромно?

Леонід Нечаєв «Про жовті грушки і червоні вушка».

 

121-123

(впр. 1,2,3,4)

140

§20 «БУДОВА ТЕКСТУ»

Навчаюся визначати частини тексту. Поняття про частини тексту. Що таке «початок(зачин)», «основна частина», «кінцівка».

Наполеглива праця – запорука успіху.

Оксана Кротюк «Пластиліновий песик».

 

124-125

(впр.1,2,3)

141

Навчаюся знаходити у текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текс. Знайомлюся зі словами,які можуть уживатися у тексті з переносним значенням, образні висловлювання, порівняння.

Маленькими кроками до великих перемог.

За Дженніфер Мур-Маллінос «Я все зможу!».

 

126-127

(впр.4,5)

142

Навчаюся пояснювати, що є текстом, а що – окремим реченням. Навчаюся розташовувати речення у правильній послідовності, щоб прочитати текст.

Чи варто ризикувати?

За Оксаною Радушинською «День народження!».

 

127

(впр. 6,7)

143

§21 «ТИПИ ТЕКСТІВ»

Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Поняття про «текст-розповідь».

Чи варто ризикувати? (продовження теми)

За Оксаною Радушинською «День народження!» (продовження).

 

128-129

(впр.1,2,3,4)

144

Навчаюся розрізняти текст-опис. Поняття про «текст-опис».

Пізнаю себе.

За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій».

 

130-131

(впр.5,6)

145

Письмово працюю з текстом-описом та ставлю запитання до нього.

Пізнаю себе (продовження теми).

За Дженніфер Мур-Маллінос «Безліч емоцій».

 

131

(впр.7,8)

146

Навчаюся складати текст за ілюстрацією.

Складаю і записую речення за ілюстрацією.

ІХ РОЗДІЛ «Кожна пригода – до мудрості дорога!»  Як досягнути успіху?

Оксана Павлова «Якби я мав такі кросівки…».

 

132

(впр.9,10)

147

Навчаюся складати текст за серією малюнків.

Складаю і записую речення за серією малюнків.

Чи добре бути нахабним?

Василь Чухліб «Заячий холодок», аудіо запис к

 

133-134

(впр.11,12,

13)

148

Складаю і записую речення за малюнками. Записую розповідь за малюнками і запитаннями.

Вчимося аналізувати інформацію.

Всеволод Нестайко «Кревет Вася».

 

134-135

(впр.14,15,

16)

149

Навчаюся складати текст про події із власного життя.

Вчимося аналізувати інформацію (продовження теми). Всеволод Нестайко «Кревет Вася» (продовження.

 

136

(впр.17)

150

Навчаюся складати текст про події із власного життя.Складаю і записую короткі розповіді.Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо).

 

136

(впр.18)

151

Складаю і записую текст-розповідь про події із власного життя.

Х РОЗДІЛ «Довкола стільки є краси!»

Довкола стільки є краси!

Лідія Компанієць «У лісочку».

 

137

(впр.19)

152

Складаю і записую текст-розповідь про події із власного життя. Навчаюся робити повчальні висновки.

Я не ображу рідної землі!

Ніна Вернигора «Диво у долоньках».

 

137

(впр.20)

153

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Використовую слова ввічливості у повсякденному житті.

 

138

(впр.21,22)

154

Здібності і таємниці братів наших менших.

Валентина Бондаренко «Розумаха».

 

131-133

155

Складаю і записую стисле висловлювання. Хвилинка спілкування.

 

139

(впр.23,24)

156

Краса природи є у всьому, лиш придивитися зумій.

Ліна Біленька «Казка неба».

 

133

157

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти. Замінюю слова у тексті на інші, щоб не повторювати те саме слово у реченнях.

 

140

(впр.25)

158

Казка – вигадка, та в ній – справжні факти

розумій.

Микола Возіянов «Сонечко

 

134-135

159

Визначаю недоліки у тексті. Виправляю текст самостійно. Записую відредагований текст.

 

140-141

(впр.26

160

Казка – вигадка, та в ній – справжні факти розумій (продовження теми).

Анна Рибалка «Вовчик і сонечка».

 

135-137

161

Навчаюся удосконалювати текст, уникаючи повтору іменників.

Що? Де? Коли? Як? Чому?

Микола Леденцов «Голка-ри

 

141

(впр.27)

162

Закріплюю знання з редагування тексту. Записую відредагований текст, уникаючи повторів.

 

141

(впр.28)

163

Що? Де? Коли? Як? Чому? (продовження теми).

Микола Леденцов «Морський коник».

 

139-140

164

§22 «Повторення вивченого за рік»

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

142

(впр.1)

165

Робота з дитячою книжкою.

 

 

166

«Повторення вивченого за рік»

Повторення та вдосконалення  знань і вмінь, пов’язаних з роботою над текстами. Хвилинка спілкування.

 

142

(впр.2)

167

Щоб завжди був світ прекрасним.

Олена Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним».

 

140

168

Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв'язного мовлення. Підсумковий урок за рік.

 

 

169

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо).

 

 

170

Підсумковий урок за рік «Позмагаймося?»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
6 листопада 2019
Переглядів
4026
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку