Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова та читання» (автори Большакова І. О., Пристінська М. С.). Ч. 2 (2020) для 3 класу За типов

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова та читання» (автори Большакова І. О., Пристінська М. С.). Ч. 2 (2020) для 3 класу За типовою освітньою програмою Р.Б. Шияна Для дітей з інтелектуальним порушенням (адаптоване і модифіковане)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови

за підручником «Українська мова та читання»

(автори Большакова І. О., Пристінська М. С.). Ч. 2 (2020) для 3 класу

За типовою освітньою програмою Р.Б. Шияна

Для дітей з інтелектуальним порушенням (адаптоване і модифіковане)

№ уроку № уроку

Дата

уроку Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

                                                                                      ІІ семестр

Слово. Частини мови: прикметник

   81

 

Поняття про прикметник. Виразне читання вірша В. Поличка «Різнокольоровий дощик» (Ч. 2, с. 6-7).

 

      82

 

Добір прикметників до іменників. Розучування вірша напам’ять С. Жупанина «Намалюю вітер...» (Ч. 2, с. 8-9).

 

      83

 

Розвиток мовлення. Усний опис предмета. Письмо під диктовку. (Ч. 2, с. 9-10)

 

   84

 

Складання словосполучень прикметників з іменниками (Ч. 2, с. 10-11)

 

   85

 

Розвиток навички читання. Д. Кузьменко «Каблучка». (Ч. 2, с. 11-13).

 

   86

 

Розвиток навички читання. «Палац із морозива» (за Дж. Радарі) (Ч. 2, с. 13—15). 

 

87

 

Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки» (Ч. 2, с. 16-17).

 

   88

 

Діагностична робота. Диктант

 

89

 

Розвиток мовлення. Усний опис тварини (Ч. 2, с. 20).

 

90

 

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок) (Ч. 2, с. 20-22).

 

91

 

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (продовження) (Ч. 2, с. 22—23)

 

92

 

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк (Ч. 2, с. 23-24)

 

93

 

Розвиток мовлення. Усний твір про себе. Письмо під диктовку (Ч. 2, с. 25).

 

     94

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 25-26). 

 

     95

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: прикметник». Діагностична робота. Робота з літературним твором.

 

     96

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвиток навички читання.

 

Слово. Частини мови: числівник

  97

 

Поняття про числівник (Ч. 2, с. 26-27).

 

     98 

 

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формува­ли» (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 27-30).

 

     99

 

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формува­ли» (частина 1) (за С. Дермансъким) (продовження). (Ч. 2, с. 27-30).

 

100

 

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 31-32).

 

101

 

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження) (Ч. 2, с. 32-35).

 

     102

 

Числівники, які відповідають на питання котрий?

Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено) (Ч. 2, с. 35-36).

 

     103

 

Розвиток мовлення. Мій робочий день (Ч. 2, с. 37).

 

     104

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 37-38).

 

     105

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник». Діагностична робота. Диктант.             

 

      106

 

Аналіз діагностичної роботи. Розвиток навички читання.

 

Слово. Частини мови: займенник

      107 

 

Поняття про займенник. (Ч. 2, с. 38-39).

 

      108

 

Пошук займенників у тексті. Розвиток навички читання. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (Ч. 2, с. 39-42).

 

109

 

Пошук займенників у тексті. Розвиток навички читання. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (продовження) (Ч. 2, с. 42-43).

 

     110

 

Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору (Ч. 2, с. 44).

 

111

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 44-45).

 

     112

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: займенник». Діагностична робота. Мовна тема.             

 

     113

 

Аналіз діагностичної роботи. Письмо під диктовку.

 

Слово. Частини мови: дієслово

     114

 

Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок» (Ч. 2, с. 45- 47). Вірш напам’ять.

 

     115 

 

Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Са­док вишневий коло хати...» Вірш напам’ять. (Ч. 2, с. 47-48).

 

     116

 

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» (продовження) (Ч. 2, с. 49-50).

 

     117

 

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». Переказування оповідання. (Ч. 2, с. 50-51).

 

     118

 

Часові форми дієслів (Ч. 2, с. 51-52).

 

     119

 

Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». (Ч. 2, с. 53-54).

 

     120

 

Розвиток мовлення. Текст-розповідь (усно). Письмо під диктовку. (Ч. 2, с. 55).

 

    121

 

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (Ч. 2, с. 55—57).

 

    122

 

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження) (Ч. 2, с. 58).

 

123

 

Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе (Ч. 2, с. 59-60).

 

     124 

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 60-61).

 

     125

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово.

Частини мови: дієслово». Діагностична робота. Аудіювання. 

 

     126

 

Аналіз діагностичної роботи. Письмо під диктовку.

 

Слово. Частини мови: службові частини мови

     127

 

Службові частини мови. Прийменник (Ч. 2, с. 61-62).

 

     128

 

Правопис прийменників (Ч. 2, с. 63).

 

     129   

 

Правопис прийменників. «Вистава» (за Ґ. Касадепке) (Ч. 2, с. 63-65).

 

     130

 

Поняття про сполучник (Ч. 2, с. 66).

 

     131

 

Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 66-69).

 

     132

 

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части­на 2) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 69-70).

 

     133

 

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части­на 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). Письмо під диктовку. (Ч. 2, с. 71-72).

 

     134

 

Вигук. Усне складання речень. Письмо під диктовку (Ч. 2, с. 72-73).

 

135

 

Розвиток мовлення. Усне складання коміксу (Ч. 2, с. 74).

 

     136

 

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо) (Ч. 2, с. 74-75).

 

     137

 

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія. Уривок напам’ять (Ч. 2, с. 75-77).

 

     138

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 77).

 

139

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: службові частини мови». Діагностична робота. Мовна тема

 

      140

 

Аналіз діагностичної роботи. Письмо під диктовку.

 

Словосполучення і речення

      141

 

Слово і словосполучення (Ч. 2, с. 78-79).

 

 142

 

Словосполучення і речення (Ч. 2, с. 79-80).

 

      143

 

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами ін­терв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді) (Ч. 2, с. 80-82).

 

       144

 

Речення. Т. Шевченко «Встала весна» (Ч. 2, с. 83-84). Вірш напам’ять.

 

       145

 

 «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (заЛ. Керролом) (Ч. 2, с. 84-86).

 

      146

 

«Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом) (Ч. 2, е. 86-89).

 

      147

 

Складання речень. Письмо під диктовку.

 

      148

 

 «Електромобіль Сашко» (частина 1) (за О. Мамич) (скорочено) (Ч. 2, с. 90-92).

 

      149

 

Головні слова у  реченні (Ч. 2, с. 92-94).

 

      150

 

Головні слова у реченні .«Електромобіль Са­шко» (частина 2) (за 0. Мамич) (скорочено) (Ч. 2, с. 94-96).

 

     151

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 96).

 

     152 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово­сполучення і речення». Діагностична робота. Усний твір.

 

      153

 

Аналіз діагностичної роботи. Письмо під диктовку.

 

Текст

      154

 

Текст. Тема і мета. Заголовок (Ч. 2, с. 97-98).

 

      155

 

Типи текстів (Ч. 2, с. 98-100).

 

      156

 

Текст-опис (Ч. 2, с. 100-101).

 

      157

 

Текст-опис.

 

      158

 

Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини  (усно) (Ч. 2. с. 103-104).

 

      159

 

Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» (Ч. 2, с. 105- 107).

 

      160

 

Розвиток мовлення. Чарівна казка (Ч. 2, с. 107-108).

 

      161

 

Текст-міркування. (Ч. 2, с. 108-110).

 

      162

 

Розвиток мовлення. Текст-міркування (Ч. 2, с. 110-111).

 

      163

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 111).

 

      164

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст». Діагностична робота. Списування.

 

      165

 

Аналіз діагностичної роботи. Письмо під диктовку.

 

      166

 

Повторення. Звуки і букви.

 

      167

 

Повторення. Склад. Наголос. Читання вголос.

 

 168

 

Повторення. Будова слова. Читання мовчки.

 

      169

 

Повторення. Іменник.

 

   170

 

Повторення. Прикметник.

 

      171

 

Повторення. Дієслово.

 

      172

 

Повторення. Числівник.

 

   173

 

Повторення. Слова – помічники.

 

      174

 

Повторення. Текст, речення.

 

175

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Усатенко Наталія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Сарабаха Ганна
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
11 січня
Переглядів
796
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку