для 2 класу за програмою НУШ
(до підручника 2019 року)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|||
І семестр |
||||||
Українська абетка. Звуки та букви |
||||||
|
|
Українська абетка. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру |
|
|||
|
|
Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що їх позначають |
|
|||
|
|
Звукове значення букви я .Звуко – буквений аналіз слів |
|
|||
|
|
Звукове значення букви ю. Утворення слів з розсипаних складів |
|
|||
|
|
Звукове значення букви є. Опис осіннього листочка. Звуко – буквений аналіз слів |
|
|||
|
|
Звукове значення букви ї. Доповнення речень словами з довідки |
|
|||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання порад, як користуватися книжкою |
|
|||
|
|
Зміна значення слова із зміною звука (букви). Мовні ігри |
|
|||
|
|
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади. Зміна значення слова із зміною наголосу. Читання з другом. |
|
|||
|
|
Вхідна діагностувальна робота. Списування. |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Приголосні звуки. Букви, що їх позначають |
|
|||
|
|
Приголосні звуки [дз], [дз],[дж]. Позначення їх буквами |
|
|||
|
|
Звукове значення букви щ. Доповнення вірша |
|
|||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся |
|
|||
|
|
Порівняння вимови звуків [г], [ґ],[к] |
|
|||
|
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Правильне їх вимовляння і розрізнення на слух |
|
|||
|
|
Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими |
|
|||
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь) |
|
|||
|
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є |
|
|||
|
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є, ь |
|
|||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про осінь за малюнками |
|
|||
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів |
|
|||
|
|
Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї |
|
|||
|
|
Апостроф. |
|
|||
|
|
Повторення вивченого про звуки та букви |
|
|||
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Українська абетка. Звуки та букви» |
|
|||
Склад. Поділ слів на склади |
||||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах. |
|
|||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається |
|
|||
|
|
Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою |
|
|||
|
|
Правила переносу слів з літерами й та ь у середині слів |
|
|||
|
|
Перенос слів з буквосполученнями йо, ьо |
|
|||
|
|
Перенос слів з буквосполученнями дж, дз |
|
|||
|
|
Перенос слів з апострофом |
|
|||
|
|
Перенос слів з подовженими приголосними звуками |
|
|||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання речень за малюнками та початком казки М. Людкевич «Цілюща аптека» |
|
|||
|
|
Повторення вивченого про склад. Формування та корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення |
|
|||
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Склад. Поділ слів на склади» |
|
|||
Слово |
||||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Лексичне значення слова |
|
|||
|
|
Лексичне значення слова. Тематичні групи слів. Складання груп слів за певною змістовою ознакою |
|
|||
|
|
Слова, протилежні за значенням |
|
|||
|
|
Слова, близькі за значенням |
|
|||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа Святому Миколаю |
|
|||
|
|
Пряме й переносне значення слів |
|
|||
|
|
Однозначні й багатозначні слова |
|
|||
|
|
Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями |
|
|||
|
|
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|||
Іменник |
||||||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Слова, які відповідають на питання хто? і що? |
|
|||
|
|
Слова, які відповідають на питання хто? і що? |
|
|||
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення вітальної листівки до Нового року |
|
|||
|
|
Зміна іменників за числами (один – багато) |
|
|||
|
|
Іменники, протилежні за значенням |
|
|||
|
|
Іменники, близькі за значенням |
|
|||
|
|
Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей |
|
|||
|
|
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|||
|
|
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого про іменник. |
|
|||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Повторення вивченого за семестр. |
|
|||