Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автор: М. Захарійчук» для 2 класу за програмою НУШ (до підручника 2019 року)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автор: М. Захарійчук» для 2 класу за програмою НУШ (до підручника 2019 року).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автор: М. Захарійчук»

для 2 класу за програмою НУШ

(до підручника 2019 року)

 

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

              Примітки

І семестр

Українська абетка. Звуки та букви

  1.                     

 

Українська абетка. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру

 

  1.                     

 

Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що їх позначають 

 

  1.                     

 

Звукове значення букви я .Звуко – буквений аналіз слів

 

  1.                     

 

Звукове значення букви ю. Утворення слів з розсипаних складів

 

  1.                     

 

Звукове значення букви є. Опис осіннього листочка. Звуко – буквений аналіз слів

 

  1.                     

 

Звукове значення букви ї. Доповнення речень словами з довідки

 

  1.                     

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання порад, як користуватися книжкою

 

  1.                     

 

Зміна значення слова із зміною звука (букви). Мовні ігри

 

  1.                     

 

Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади. Зміна значення слова із зміною наголосу. Читання з другом.

 

  1.                 

 

Вхідна діагностувальна робота. Списування.

 

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної  роботи. Приголосні звуки. Букви, що їх позначають

 

  1.                 

 

Приголосні звуки [дз], [дз],[дж]. Позначення їх буквами

 

  1.                 

 

 Звукове значення букви щ. Доповнення вірша

 

  1.                 

 

 Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся

 

  1.                 

 

Порівняння вимови звуків [г], [ґ],[к]

 

  1.                 

 

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Правильне їх вимовляння і розрізнення на слух

 

  1.                 

 

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими

 

  1.                 

 

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь)

 

  1.                 

 

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є

 

  1.                 

 

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є, ь

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про осінь за малюнками

 

  1.                 

 

 Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

 

  1.                 

 

Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї

 

  1.                 

 

Апостроф.

 

  1.                 

 

Повторення вивченого про звуки та букви

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Українська абетка. Звуки та букви»

 

Склад. Поділ слів на склади

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної  роботи. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах.

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається

 

  1.                 

 

Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою

 

  1.                 

 

Правила переносу слів з літерами й та ь у середині слів

 

  1.                 

 

Перенос слів з буквосполученнями йо, ьо

 

  1.                 

 

Перенос слів з буквосполученнями  дж, дз

 

  1.                 

 

Перенос слів з апострофом

 

  1.                 

 

Перенос слів з подовженими приголосними звуками

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання речень за малюнками та початком казки  М. Людкевич «Цілюща аптека»

 

  1.                 

 

Повторення вивченого про склад. Формування та корекція навичок письма, розвиток зв’язного мовлення

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Склад. Поділ слів на склади»

 

Слово

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Лексичне значення слова

 

  1.                 

 

Лексичне значення слова. Тематичні групи слів. Складання груп слів за певною змістовою ознакою

 

  1.                 

 

Слова, протилежні за значенням

 

  1.                 

 

Слова, близькі за значенням

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа Святому Миколаю

 

  1.                 

 

Пряме й переносне значення слів

 

  1.                 

 

Однозначні й багатозначні слова

 

  1.                 

 

Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота. Диктант.

 

Іменник

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

  1.                 

 

Слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

  1.                 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створення вітальної листівки до Нового року

 

  1.                 

 

Зміна іменників за числами (один – багато)

 

  1.                 

 

Іменники, протилежні за значенням

 

  1.                 

 

Іменники, близькі за значенням

 

  1.                 

 

Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей

 

  1.                 

 

Діагностувальна робота. Списування.

 

  1.                 

 

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого про іменник.

 

  1.                 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  Повторення вивченого за семестр.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
29 жовтня
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку