Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ
Перегляд файлу

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

української мови за підручником «Українська мова ти читання.

Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу

за програмою НУШ

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.  

 

Повторення вивченого у першому класі. Дослідження мовних звуків, правильна їх вимова. Вправляння у поділі слів на склади.

 

 

  1.  

 

Повторення вивченого у першому класі. Формування і розвиток навички письма.

 

  1.  

 

Діагностичне тестування.

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень.

 

 

 

  1.  

 

Створення власних письмових висловлень. (впр. 1-13, c. 4-5).Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-11, с. 6-9).

 

  1.  

 

 Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-10, с. 10-12).

 

  1.  

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-7, с. 13-14).

 

  1.  

 

 Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Формування і розвиток навички письма.(впр. 1-9, с. 14-15).

 

  1.  

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень. (впр. 1-11, с. 16-17).

 

  1.  

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання.Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18).

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень

 

 

 

  1.  

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і складання текстів (впр. 1-10, с. 19-20).

 

  1.  

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Формування і розвиток навички письма. (впр. 1-10, а 21-22).

 

 

  1.  

 

 Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень.(впр. 1-7, а 23-24).

 

  1.  

 

Діагностична робота. Списування.

 

  1.  

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень (впр. 1-7, с. 24-25).

 

  1.  

 

 Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень  (впр. 1-10, с. 26-27).

 

  1.  

 

 Розвиток зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень

 

 

  1.  

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень (впр. 1-8, с. 28-29).

 

  1.  

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень. Навчальний діалог (впр. 1-11, с. 30-31).

 

  1.  

 

Користування правилами переносу слів. (впр. 1-11, с. 32-33).

 

  1.  

 

Користування правилами переносу слів. Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-11, с. 34-35).

 

  1.  

 

 Користування алфавітом.Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 36-37).

 

  1.  

 

 Користування алфавітом. (впр. 1-9, с. 37-38).

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.

 

 

  1.  

 

Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Користування правилами переносу слів. Користування алфавітом.

 

  1.  

 

Діагностична робота. Диктант.

 

Досліджую значення слова

  1.  

 

Дослідження лексичного значення слова. (впр. 1-9, с. 39-40).

 

  1.  

 

Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-12, с. 41-42).

 

  1.  

 

 Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-9, с. 43-44).

 

  1.  

 

Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.  (впр. 1-7, с. 44-45).

 

  1.  

 

Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.  (впр. 1-8, с. 46-47).

 

  1.  

 

Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.. (впр. 1-8, с. 47-48).

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.

 

 

 

  1.  

 

 Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування.  (впр. 1-10, с. 49-50).

 

  1.  

 

 Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.  (впр. 1-10, с. 51—52).

 

  1.  

 

 Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-8, с. 52-53).

 

  1.  

 

Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.

 

  1.  

 

Діагностична робота. Мовні знання і вміння.

 

Досліджую іменники

  1.  

 

 Спостереження за словами, які служать для назви предметів. Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-11, с. 54-55).

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.

 

  1.  

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-9, с. 56-57).

 

  1.  

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях.

 

  1.  

 

 Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр 1-10, с. 60—61).

 

  1.  

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-12, с. 62-63).

 

  1.  

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-8, с. 64-65).

 

  1.  

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-8, с. 65—66).

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.

 

  1.  

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-11, с. 67-68).

 

  1.  

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-11, с. 69-70).

 

  1.  

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-7, с. 70-71).

 

  1.  

 

Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях.

 

  1.  

 

Діагностична контрольна робота.Диктант.

 

  1.  

 

Спостереження за словами, які служать для назви ознак. Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення. Робота з медіа продукцією.

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.

 

 

 

  1.  

 

Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення.Створення усних монологічних висловлень.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Справко Наталія
    Дякую за матеріал! Чудова розробка
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Щербакова Владислава Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Савченко Наталія Іванівна
    Ваша розробка допомогла мені в роботі. Дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Справко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Степанюк Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Шкура Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Єфанова Олена
    Дякую! Раджу колегам. Успіху Вам!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Терешко Лілія
    Дякую за чудову працю!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
29 вересня 2021
Переглядів
2739
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку