Календарно-тематичне планування уроків
української мови за підручником «Українська мова ти читання.
Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу
за програмою НУШ
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
|
Повторення вивченого у першому класі. Дослідження мовних звуків, правильна їх вимова. Вправляння у поділі слів на склади. |
|
|
|||
|
|
Повторення вивченого у першому класі. Формування і розвиток навички письма. |
|
|
|
Діагностичне тестування. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень.
|
|
|
|
Створення власних письмових висловлень. (впр. 1-13, c. 4-5).Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-11, с. 6-9). |
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-10, с. 10-12). |
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-7, с. 13-14). |
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Формування і розвиток навички письма.(впр. 1-9, с. 14-15). |
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень. (впр. 1-11, с. 16-17). |
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання.Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень
|
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і складання текстів (впр. 1-10, с. 19-20). |
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Формування і розвиток навички письма. (впр. 1-10, а 21-22).
|
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень.(впр. 1-7, а 23-24). |
|
|
|
Діагностична робота. Списування. |
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень (впр. 1-7, с. 24-25). |
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень (впр. 1-10, с. 26-27). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення усних монологічних висловлень
|
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень (впр. 1-8, с. 28-29). |
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Дослідження і конструювання речень. Навчальний діалог (впр. 1-11, с. 30-31). |
|
|
|
Користування правилами переносу слів. (впр. 1-11, с. 32-33). |
|
|
|
Користування правилами переносу слів. Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. (впр. 1-11, с. 34-35). |
|
|
|
Користування алфавітом.Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 36-37). |
|
|
|
Користування алфавітом. (впр. 1-9, с. 37-38). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.
|
|
|
|
Дослідження звуко-буквеного складу слів, правильна їх вимова і написання. Користування правилами переносу слів. Користування алфавітом. |
|
|
|
Діагностична робота. Диктант. |
|
Досліджую значення слова |
|||
|
|
Дослідження лексичного значення слова. (впр. 1-9, с. 39-40). |
|
|
|
Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-12, с. 41-42). |
|
|
|
Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-9, с. 43-44). |
|
|
|
Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-7, с. 44-45). |
|
|
|
Дослідження лексичного значення слова. Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-8, с. 46-47). |
|
|
|
Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні.. (впр. 1-8, с. 47-48). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.
|
|
|
|
Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. (впр. 1-10, с. 49-50). |
|
|
|
Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-10, с. 51—52). |
|
|
|
Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. (впр. 1-8, с. 52-53). |
|
|
|
Використання лексичного багатства української мови у власному мовленні. |
|
|
|
Діагностична робота. Мовні знання і вміння. |
|
Досліджую іменники |
|||
|
|
Спостереження за словами, які служать для назви предметів. Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-11, с. 54-55). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень. |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-9, с. 56-57). |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр 1-10, с. 60—61). |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-12, с. 62-63). |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-8, с. 64-65). |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-8, с. 65—66). |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень. |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-11, с. 67-68). |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-11, с. 69-70). |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. (впр. 1-7, с. 70-71). |
|
|
|
Дослідження ролі іменників у мовленні і використання їх у власних висловленнях. |
|
|
|
Діагностична контрольна робота.Диктант. |
|
|
|
Спостереження за словами, які служать для назви ознак. Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення. Робота з медіа продукцією. |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створення власних письмових висловлень.
|
|
|
|
Дослідження виражальних можливостей прикметників, використання їх з метою увиразнення мовлення.Створення усних монологічних висловлень. |
|