Календарно-тематичне планування уроків Української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: М. С. Вашуленко, ІІ семестр. 4 години на тиждень

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків Української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: М. С. Вашуленко, ІІ семестр. 4 години на тиждень
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: М. С. Вашуленко,

О. В. Вашуленко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ(2021-2022 н.р.)

ІІ семестр

уроку

 

Дата

Тема уроку

Примітки

Слова — назви чисел (числівники)

  1.                     

 

Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 5-6).

 

  1.                     

 

Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числі­вниками. Ребуси (с. 88-89, впр. 7-8).

 

  1.                     

 

Розвиток зв ’явного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за малюнком.

 

  1.                     

 

Навчаюся добирати числівники. Списування тексту з числівниками.

 

  1.                     

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90-91, впр. 9-11).

 

  1.                     

 

Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90-91, впр. 12-14).

 

  1.                     

 

Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання зага­док (с. 92, впр. 15,16).

 

  1.                     

 

Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання зага¬док (с.93, впр. 17,18,19).

 

  1.                     

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і чис­лівники в мовленні (с. 94, впр. 20-22).

 

  1.                 

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і чис¬лівники в мовленні (с.95, впр. 23, 24).

 

  1.                 

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96-97, впр. 25-27).

 

  1.                 

 

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96-97, впр. 28-29).

 

  1.                 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)».

 

Службові слова

  1.                 

 

Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98, впр. 1, 2).

 

  1.                 

 

Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 99, впр. 3, 4).

 

  1.                 

 

Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5-7).

 

  1.                 

 

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, чис­лівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101-102, впр. 8-11).

 

  1.                 

 

Розвиток зв ’язного мовлення. Використовую службові слова.

 

  1.                 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова».

 

Речення

  1.                 

 

Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-105, впр. 1-4).

 

  1.                 

 

Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. (др.зош.)

 

  1.                 

 

Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь на основі спостережень.

 

  1.                 

 

Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правиль­но відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106-107, впр. 1-5).

 

  1.                 

 

Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень(др. зош.)

 

  1.                 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108-109, впр. 6-8).

 

  1.                 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукаль­них речень. Навчальний діалог (с. 110-111, впр. 9-12).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні ре­чення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 13, 14).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 15, 16).

 

  1.                 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (роз­повідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114-115, впр. 17-19).

 

  1.                 

 

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спо­нукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21).

 

  1.                 

 

Розвиток зв 'язного мовлення. Відвідаємо театр.

 

  1.                 

 

Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22-24).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати різні за інтонацією речення (др. зош.).

 

  1.                 

 

Навчаюся поширювати речення словами за поданими пи­таннями (с. 117, впр. 25-26).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в осо­бах (с. 118, впр. 27, 28).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в осо¬бах (с. 118-119, вир. 29, 30).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог (с. 119-120, впр. 31-33).

 

  1.                 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення».

 

Текст

  1.                 

 

Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121-123, впр. 1-4).

 

  1.                 

 

Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (др.зош.).

 

  1.                 

 

Розвиток зв 'язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь на основі власного досвіду.

 

  1.                 

 

Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навча­льне аудіювання (с. 124-125, впр. 1-3).

 

  1.                 

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, від­новлювати деформований текст (с. 126, впр. 4-5).

 

  1.                 

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, від¬новлювати деформований текст (др.зош.).

 

  1.                 

 

Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, від­новлювати деформований текст (с. 127, впр. 6-7).

 

  1.                 

 

Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Скла­дання усної розповіді (с. 128-129, впр. 1-4).

 

  1.                 

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5-6).

 

  1.                 

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту.

 

  1.                 

 

Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, корис­туючись текстом (с. 131, впр. 7-8).

 

  1.                 

 

Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за поданим початком.

 

  1.                 

 

Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з дефор­мованим текстом (с. 132, впр. 9-10).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133, впр. 11-13).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 134, впр. 14, 15).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями (с. 135, впр. 16, др.зош).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17-18).

 

  1.                 

 

Навчаюся складати текст про події із власного життя (др. зош)

 

  1.                 

 

Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19-20).

 

  1.                 

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. На­писання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21-22).

 

  1.                 

 

Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати загадки.

 

  1.                 

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23).

 

  1.                 

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. (др. зош)

 

  1.                 

 

Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навча­льний діалог (с. 139, впр. 24).

 

  1.                 

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25-26).

 

  1.                 

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (др. зош).

 

  1.                 

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27).

 

  1.                 

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28).

 

  1.                 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст».

 

  1.                 

 

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (др. зош).

 

  1.                 

 

Розвиток зв ’язного мовлення. Що я знаю про комп’ютер?

 

  1.                 

 

Повторення вивченого за рік (с. 142, впр. 1—2).

 

  1.                 

 

Повторення вивченого за рік

 

  1.                 

 

Повторення вивченого за рік

 

  1.                 

 

Повторення вивченого за рік

 

  1.                 

 

Розвиток зв ’язного мовлення.

 

  1.                 

 

*Резервний урок.

 

  1.                 

 

Розвиток зв 'язного мовлення.

 

  1.                 

 

*Резервний урок.

 

  1.                 

 

*Резервний урок.

 

  1.                 

 

*Резервний урок.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коноваленко Неля Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
22 січня 2022
Переглядів
2967
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку