Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: М. С. Вашуленко,
О. В. Вашуленко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ(2021-2022 н.р.)
ІІ семестр
№ уроку
|
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
Слова — назви чисел (числівники) |
|||
|
|
Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 5-6). |
|
|
|
Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси (с. 88-89, впр. 7-8). |
|
|
|
Розвиток зв ’явного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за малюнком. |
|
|
|
Навчаюся добирати числівники. Списування тексту з числівниками. |
|
|
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90-91, впр. 9-11). |
|
|
|
Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90-91, впр. 12-14). |
|
|
|
Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок (с. 92, впр. 15,16). |
|
|
|
Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання зага¬док (с.93, впр. 17,18,19). |
|
|
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні (с. 94, впр. 20-22). |
|
|
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і чис¬лівники в мовленні (с.95, впр. 23, 24). |
|
|
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96-97, впр. 25-27). |
|
|
|
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96-97, впр. 28-29). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)». |
|
Службові слова |
|||
|
|
Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98, впр. 1, 2). |
|
|
|
Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 99, впр. 3, 4). |
|
|
|
Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5-7). |
|
|
|
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101-102, впр. 8-11). |
|
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення. Використовую службові слова. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова». |
|
Речення |
|||
|
|
Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-105, впр. 1-4). |
|
|
|
Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. (др.зош.) |
|
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь на основі спостережень. |
|
|
|
Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106-107, впр. 1-5). |
|
|
|
Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень(др. зош.) |
|
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108-109, впр. 6-8). |
|
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог (с. 110-111, впр. 9-12). |
|
|
|
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 13, 14). |
|
|
|
Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 15, 16). |
|
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114-115, впр. 17-19). |
|
|
|
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21). |
|
|
|
Розвиток зв 'язного мовлення. Відвідаємо театр. |
|
|
|
Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22-24). |
|
|
|
Навчаюся складати різні за інтонацією речення (др. зош.). |
|
|
|
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями (с. 117, впр. 25-26). |
|
|
|
Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах (с. 118, впр. 27, 28). |
|
|
|
Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в осо¬бах (с. 118-119, вир. 29, 30). |
|
|
|
Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог (с. 119-120, впр. 31-33). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення». |
|
Текст |
|||
|
|
Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121-123, впр. 1-4). |
|
|
|
Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (др.зош.). |
|
|
|
Розвиток зв 'язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь на основі власного досвіду. |
|
|
|
Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання (с. 124-125, впр. 1-3). |
|
|
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 126, впр. 4-5). |
|
|
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, від¬новлювати деформований текст (др.зош.). |
|
|
|
Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 127, впр. 6-7). |
|
|
|
Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді (с. 128-129, впр. 1-4). |
|
|
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5-6). |
|
|
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту. |
|
|
|
Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом (с. 131, впр. 7-8). |
|
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за поданим початком. |
|
|
|
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом (с. 132, впр. 9-10). |
|
|
|
Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133, впр. 11-13). |
|
|
|
Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 134, впр. 14, 15). |
|
|
|
Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями (с. 135, впр. 16, др.зош). |
|
|
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17-18). |
|
|
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя (др. зош) |
|
|
|
Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19-20). |
|
|
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21-22). |
|
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення. Навчаюсь складати загадки. |
|
|
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23). |
|
|
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. (др. зош) |
|
|
|
Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог (с. 139, впр. 24). |
|
|
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25-26). |
|
|
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (др. зош). |
|
|
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27). |
|
|
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст». |
|
|
|
Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (др. зош). |
|
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення. Що я знаю про комп’ютер? |
|
|
|
Повторення вивченого за рік (с. 142, впр. 1—2). |
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
Розвиток зв ’язного мовлення. |
|
|
|
*Резервний урок. |
|
|
|
Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
|
|
*Резервний урок. |
|
|
|
*Резервний урок. |
|
|
|
*Резервний урок. |
|