ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом МОН України (зі змінами )
від
16.04.2014 № 460
ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
наказом МОН України (зі змінами )
від 16.04.2014 № 460
ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
МЕТА І ЗАВДАННЯ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний підхід та формування в учнівства важливих життєвих компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу. Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетецій, які сьогодні майже всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.
Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.
Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.
Основними завданнями навчального предмета є формування в дітей молодшого шкільного віку:
3 клас
33 години + 2 години резервного часу
семестр |
заг. к-сть годин |
к-сть годин/тижд. |
||||
І |
16 |
1 |
||||
ІІ |
19 |
1 |
||||
усього |
35 |
1 |
||||
Затверджено: Директор: ________________ __________________________ «_____»______________2018 р. І семестр |
||||||
№ |
Дата проведення уроку |
Примітка |
Тема уроку |
Робота з підручником |
||
Розділ 1. Інтернет (5 годин) |
||||||
1 |
1 |
|
|
Техніка безпеки у комп'ютерному класі. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними |
|
|
2 |
2 |
|
|
Поняття про мережі та Інтернет |
|
|
3 |
3 |
|
|
Ключові слова для пошуку |
|
|
4 |
4 |
|
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. Додавання результатів у закладки браузера |
|
|
5 |
5 |
|
|
Авторське право та Інтернет |
|
|
Розділ 2. Людина та інформація (5 годин) |
||||||
6 |
1 |
|
|
Роль інформації в житті людини
|
|
|
7 |
2 |
|
|
Види інформації за способом подання
|
|
|
8 |
3 |
|
|
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією |
|
|
9 |
4 |
|
|
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями |
|
|
10 |
5 |
|
|
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню |
|
|
Розділ 3. Графіка (5 годин) |
||||||
11 |
1 |
|
|
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними |
|
|
12 |
2 |
|
|
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах
|
|
|
13 |
3 |
|
|
Середовище графічного редактора
|
|
|
14 |
4 |
|
|
Створення зображень з геометричних фігур
|
|
|
15 |
5 |
|
|
Доповнення малюнка підписом чи коментарем |
|
|
Розділ 4. Алгоритми і виконавці (6 годин) |
||||||
16 |
1 |
Зимові канікули |
|
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці |
|
|
Затверджено: Директор: _________________ __________________________ «_____»______________2019 р. ІІ семестр |
||||||
17 |
2 |
|
|
Середовища програмування для дітей |
|
|
18 |
3 |
|
|
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності |
|
|
19 |
4 |
|
|
Істинні й хибні висловлювання |
|
|
20 |
5 |
|
|
Логічне слідування |
|
|
21 |
6 |
|
|
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або» |
|
|
Розділ 5. Текст (6 годин) |
||||||
22 |
1 |
|
|
Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. |
|
|
23 |
2 |
|
|
Текстові редактори
|
|
|
24 |
3 |
|
|
Основні команди редагування
|
|
|
25 |
4 |
|
|
Доповнення текстів зображеннями
|
|
|
26 |
5 |
|
|
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць |
|
|
27 |
6 |
|
|
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах |
|
|
Розділ 6. Презентації (6 годин) |
||||||
28 |
1 |
|
|
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. |
|
|
29 |
2 |
|
|
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів |
|
|
30 |
3 |
|
|
Етапи створення презентації
|
|
|
31 |
4 |
|
|
Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах |
|
|
32 |
5 |
|
|
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля
|
|
|
33 |
6 |
|
|
Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час (2 год.) |
||||||
34 |
1 |
|
|
|
|
|
35 |
2 |
|
|
|
|
|