Календарно-тематичне планування уроків вивчення інформатики у 3 класі на 2018/2019 н.р.

Про матеріал

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом МОН України (зі змінами )

від 16.04.2014 № 460


ІНФОРМАТИКА

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ

ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Перегляд файлу

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом МОН України (зі змінами )

від 16.04.2014 № 460

 

 

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ

ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

МЕТА І ЗАВДАННЯ  НАВЧАННЯ  ІНФОРМАТИКИ

 

Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний підхід та формування в учнівства важливих життєвих компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу. Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетецій, які сьогодні майже  всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.

Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.

Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ  інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.

Основними завданнями навчального предмета є формування в дітей молодшого шкільного віку:

  • початкових навичок використовувати інформаційно-комунікаційні технології;
  • основних навичок роботи з різними пристроями для вивчення інших предметів, а також для розв’язування практичних соціальних, комунікативних завдань;
  • початкових уявлень про інформацію, її властивості, особливості опрацювання, передавання та зберігання;
  • початкових навичок використовувати інформацію з навчальною метою;
  • алгоритмічного, логічного та критичного мислення.

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків на 2018-2019 н. р.

3  клас

33 години + 2 години резервного часу

 

семестр

заг. к-сть годин

к-сть годин/тижд.

І

16

1

ІІ

19

1

усього

35

1

 

Затверджено:

 Директор:  ________________

__________________________

 «_____»______________2018 р.

І семестр

Дата проведення уроку

Примітка

Тема уроку

Робота з підручником

Розділ 1. Інтернет (5 годин)

1

1

 

 

Техніка безпеки у комп'ютерному класі. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними

 

2

2

 

 

Поняття про мережі та Інтернет

 

3

3

 

 

Ключові слова для пошуку

 

4

4

 

 

Поняття веб-сторінки, її адреси. Додавання результатів у закладки браузера

 

5

5

 

 

Авторське право та Інтернет

 

Розділ 2. Людина та інформація (5 годин)

6

1

 

 

Роль інформації в житті людини

 

 

7

2

 

 

Види інформації за способом подання

 

 

8

3

 

 

Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією

 

9

4

 

 

Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями

 

10

5

 

 

Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню

 

Розділ 3. Графіка (5 годин)

11

1

 

 

Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними

 

12

2

 

 

Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах

 

 

13

3

 

 

Середовище графічного редактора

 

 

14

4

 

 

Створення зображень з геометричних фігур

 

 

15

5

 

 

Доповнення малюнка підписом чи коментарем

 

Розділ 4. Алгоритми і виконавці (6 годин)

16

1

Зимові канікули

 

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці

 

 

Затверджено:

 Директор:  _________________

__________________________

 «_____»______________2019 р.

ІІ семестр

17

2

 

 

Середовища програмування для дітей

 

18

3

 

 

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності

 

19

4

 

 

Істинні й хибні висловлювання

 

20

5

 

 

Логічне слідування

 

21

6

 

 

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або»

 

Розділ 5. Текст (6 годин)

22

1

 

 

Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

 

23

2

 

 

Текстові редактори

 

 

24

3

 

 

Основні команди редагування

 

 

25

4

 

 

Доповнення текстів зображеннями

 

 

26

5

 

 

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць

 

27

6

 

 

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах

 

Розділ 6. Презентації (6 годин)

28

1

 

 

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування.

 

29

2

 

 

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів

 

30

3

 

 

Етапи створення презентації

 

 

31

4

 

 

Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах

 

32

5

 

 

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля

 

 

33

6

 

 

Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час (2 год.)

34

1

 

 

 

 

35

2

 

 

 

 

 

Вчитель інформатики Білійчук Ж. В. ______________

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Кузьменко Ірина Валентинівна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Македонська Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ткачук Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ткачук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лазурко Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Козачук Ігор
    Структурованість - Чудово Оригінальність викладу - Дуже добре Формат подачі матеріалу, підбір завдань, оформлення, візуалізація тощо Відповідність темі - Дуже добре
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Білокур Катерина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Тарановська Таїсія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
4647
Оцінка розробки
4.8 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку