Календарно-тематичне планування уроків вивчення інформатики у 6 класі на 2018/2019 н.р.

Про матеріал

Відповідно до листа

Міністерства освіти і науки України

від 03.07.2018 № 1/9-415

“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти

навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”


ІНФОРМАТИКА

5–9 КЛАСИ

ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ1

(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)

ЗАТВЕРДЖЕНО НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ

наказом Міністерства освіти і науки України

від 07 червня 2017 року № 804

Перегляд файлу

Відповідно до листа

Міністерства  освіти і науки України

від 03.07.2018 № 1/9-415

“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти

навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

 

ІНФОРМАТИКА

5–9 КЛАСИ

ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ1

(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ

наказом Міністерства освіти і науки України

від 07 червня 2017 року № 804

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.

Випускник основної школи — це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами, має бажання і здатність до самоосвіти, виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті, здатний до підприємливості й ініціативності, має уявлення про світобудову, бережно ставиться до природи, безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.

Мета базової загальної середньої освіти досягається шляхом реалізації таких завдань інформатичної освіти:

  • визначати й формулювати у різноманітних життєвих ситуаціях задачі, для розв’язання яких можна залучити цифрові пристрої та інформаційні технології;
  • знаходити, подавати, перетворювати, аналізувати, узагальнювати та систематизувати дані, необхідні для розв’язання життєвих задач;
  • застосовувати алгоритмічний та системний підходи, створювати та аналізувати інформаційні моделі для ефективного розв’язання задач, що постають у житті, навчальній та професійній діяльності;
  • вільно, відповідально й безпечно використовувати сучасні інформаційні технології та цифрові пристрої, а також самостійно опановувати нові;
  • створювати інформаційні продукти, працюючи індивідуально або в команді;
  • критично оцінювати інформацію та її вплив на людину і суспільство, переваги та ризики використання ІТ для себе, суспільства й довкілля;
  • усвідомлювати етичні, суспільні, культурні та правові норми й дотримуватися їх під час роботи з інформацією та використання інформаційних технологій.

 

ПЕРШИЙ РІВЕНЬ (5–7 КЛАСИ) – продовження розпочатого в початковій школі ознайомлення з базовими поняттями курсу. На цьому рівні не ставиться завдання глибокого та вичерпного вивчення ІКТ, а зроблено акцент на набутті навичок їх практичного застосування, а також на розвивальній спрямованості навчання.

Календарно-тематичне планування уроків на 2018-2019 н. р.

6 клас

35 годин (1 год. на тиждень)

 

семестр

загальна

 к-сть год.

к-сть год./тижд.

к-сть ПР

к-сть  ТР

І

16

1

3

2

ІІ

19

1

5

1

усього

35

1

8

*(25% від загального обсягу навчального часу)

3

*Тематичне оцінювання - в кінці кожної теми НП

NEW   КТП   уроків  до  підручника «Інформатика 6 клас»
Інформатика : підруч. для 6-го кл. загальноосвіт. 1-74 навч. закл. / Й.Я. Ривкінд [та ін.]. - Київ : Генеза, 2017. - 136 с. : іл.

 

Затверджено:

 Директор:  _________________

__________________________

 «_____»______________2018р.

І семестр

№ з/п

Дата проведення уроку

Примітка

Тема уроку

Робота з підручником

Тема 1. Комп’ютерна графіка (9 годин)

1

1

 

 

Вступ.

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Об'єкти та події.

Р. 1, п. 1.1.

(с. 6-14)

2

2

 

 

Інструктаж з БЖД. Основні поняття комп'ютерної графіки. Растрові та векторні зображення, їхні властивості.

Р. 1, п. 1.2.

(с. 15-24)

3

3

 

 

Інструктаж з БЖД. Векторний графічний редактор.

Р. 1, п. 1.3.

(с. 25-34)

4

4

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1. «Створення простих векторних зображень»

Р. 1, п. 1.3.

(с. 35)

5

5

 

 

Інструктаж з БЖД.  Опрацювання векторних графічних зображень.

Р. 1, п. 1.4.

(с. 36-45)

6

6

 

 

Інструктаж з БЖД. Операції над об’єктами та групами об’єктів.  

Р. 1, п. 1.4.

(с. 36-45)

7

7

 

 

Інструктаж з БЖД. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.

Р. 1, п. 1.4.

(с. 36-45)

8

 

8

 

 

Інструктаж з БЖД.  Практична робота №2. «Створення векторних зображень»

Р. 1, п. 1.4.

(с. 46)

9

Тем

9

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми: «Комп’ютерна графіка»

повтор. Р. 1

(п. 1.1 – 1.4)

Тема 2.  Комп’ютерні презентації (12 годин)

10

1

 

 

Інструктаж з БЖД. Комп'ютерні презентації. Об'єкти комп'ютерної презентації.

Р. 2, п. 2.1.

(с. 48-55)

11

2

 

 

Інструктаж з БЖД. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.

Р. 2, п. 2.1.

(с. 48-55)

12

Тем.

3

 

 

Інструктаж з БЖД. Макети слайдів. Додавання об'єктів до слайдів.

Р. 2, п. 2.2.

(с. 56-64)

13

4

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. «Розробка комп'ютерної презентації»

Р. 2, п. 2.2.

(с.65)

14

5

 

 

Інструктаж з БЖД. Анімація об'єктів на слайді.

Р. 2, п. 2.3.

(с. 66-75)

15

6

 

 

Інструктаж з БЖД. Анімація об'єктів в презентації.

Р. 2, п. 2.3.

(с. 66-75)

16

7

 

 

Інструктаж з БЖД. Ефекти зміни слайдів.

Р. 2, п. 2.3.

(с. 71-75)

Затверджено:

 Директор:  _________________

__________________________

 «_____»______________2019 р.

ІІ семестр

17

8

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. «Ефекти зміни слайдів, рух об’єктів в презентаціях.

Р. 2, п. 2.3.

(с. 71-75)

18

9

 

 

Інструктаж з БЖД. Налаштування показу комп'ютерної презентації.

Р. 2, п. 2.4.

(с. 76-86)

19

10

 

.

Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. «Налаштування показу комп'ютерної презентації».

Р. 2, п. 2.4.

(с. 87)

20

11

 

 

Інструктаж з БЖД. Вдосконалення презентації.

повтор. Р. 2

(п. 2.1-2.4)

21

Тем

12

 

 

Інструктаж з БЖД.  Виступ перед аудиторією з власною розробленою презентацією. Підсумковий урок з теми: «Комп’ютерні презентації»

повтор. Р. 2

(п. 2.1-2.4)

 

Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній:

Підручник «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас. Розділ І. Практична робота № 1 «Створення реклами

власного товару чи послуги», с. 78

Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас. Розділ І. Практична робота № 1 «Створення реклами власного товару чи послуги», с. 30

https://imzo.gov.ua/kurs-finansova-gramotnist/elektronni-versiyi-posibnikiv-spetskursu/

 

Тема 3.  Алгоритми та програми (14 годин) – 40% навчального часу

22

1

 

 

Інструктаж з БЖД.

Програмні об'єкти. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів.

Р. 3, п. 3.1.

(с. 89-92)

23

2

 

 

Інструктаж з БЖД. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події в Scratch.

Р. 3, п. 3.1.

(с. 89-97)

24

3

 

 

Інструктаж з БЖД.  Практична робота №6.  «Створення програмних об’єктів»

Р. 3, п. 3.1.

(с. 89-97)

25

4

 

 

Інструктаж з БЖД. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Р. 3, п. 3.1.

(с. 89-97)

26

5

 

 

Інструктаж з БЖД. Вкладені цикли.

Р. 3, п. 3.2.

(с. 98-106)

27

 

6

 

 

Інструктаж з БЖД.  Практична робота №7. «Проекти з вкладеними циклами»

Р. 3, п. 3.2.

(с.107)

28

 

7

 

 

Інструктаж з БЖД. Вкладені розгалуження.

Р. 3, п. 3.3.

(с. 98-106)

29

8

 

 

Інструктаж з БЖД. Вкладені цикли та розгалуження.

Р. 3, п. 3.4.

(с. 117-126)

30

9

 

 

Інструктаж з БЖД. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.

 

31

10

 

 

Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

 

32

11

 

 

Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

 

33

12

 

 

Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. «Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями».

Р. 3, п. 3.4.

(с. 127)

повторити:

п. 3.1-3.4

34

Тем

13

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми: «Алгоритми та програми»

повторити: словничок с.132-134

35

 

14

 

 

Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

Вчитель інформатики _________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Македонська Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ткачук Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ткачук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лазурко Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Козачук Ігор
    Структурованість - Чудово Оригінальність викладу - Дуже добре Формат подачі матеріалу, підбір завдань, оформлення, візуалізація тощо Відповідність темі - Дуже добре
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Білокур Катерина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Тарановська Таїсія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
2333
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку