Відповідно до листа
Міністерства освіти і науки України
від 03.07.2018 № 1/9-415
“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ1
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
ЗАТВЕРДЖЕНО НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ
наказом Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804
Міністерства освіти і науки України
від 03.07.2018 № 1/9-415
“Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти
навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ1
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
ЗАТВЕРДЖЕНО НАВЧАЛЬНУ ПРОГРАМУ
наказом Міністерства освіти і науки України
від 07 червня 2017 року № 804
Метою базової загальної середньої освіти є розвиток і соціалізація особистості учнів, формування їхньої національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Випускник основної школи — це патріот України, який знає її історію; носій української культури, який поважає культуру інших народів; компетентний мовець, що вільно спілкується державною мовою, володіє також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами, має бажання і здатність до самоосвіти, виявляє активність і відповідальність у громадському й особистому житті, здатний до підприємливості й ініціативності, має уявлення про світобудову, бережно ставиться до природи, безпечно й доцільно використовує досягнення науки і техніки, дотримується здорового способу життя.
Мета базової загальної середньої освіти досягається шляхом реалізації таких завдань інформатичної освіти:
ПЕРШИЙ РІВЕНЬ (5–7 КЛАСИ) – продовження розпочатого в початковій школі ознайомлення з базовими поняттями курсу. На цьому рівні не ставиться завдання глибокого та вичерпного вивчення ІКТ, а зроблено акцент на набутті навичок їх практичного застосування, а також на розвивальній спрямованості навчання.
6 клас
35 годин (1 год. на тиждень)
семестр |
загальна к-сть год. |
к-сть год./тижд. |
к-сть ПР |
к-сть ТР |
||||
І |
16 |
1 |
3 |
2 |
||||
ІІ |
19 |
1 |
5 |
1 |
||||
усього |
35 |
1 |
8 *(25% від загального обсягу навчального часу) |
3 *Тематичне оцінювання - в кінці кожної теми НП |
||||
NEW КТП уроків до підручника «Інформатика 6 клас» |
||||||||
Затверджено: Директор: _________________ __________________________ «_____»______________2018р. І семестр |
||||||||
№ з/п |
Дата проведення уроку |
Примітка |
Тема уроку |
Робота з підручником |
||||
Тема 1. Комп’ютерна графіка (9 годин) |
||||||||
1 |
1 |
|
|
Вступ. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Об'єкти та події. |
Р. 1, п. 1.1. (с. 6-14) |
|||
2 |
2 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Основні поняття комп'ютерної графіки. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. |
Р. 1, п. 1.2. (с. 15-24) |
|||
3 |
3 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Векторний графічний редактор. |
Р. 1, п. 1.3. (с. 25-34) |
|||
4 |
4 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1. «Створення простих векторних зображень» |
Р. 1, п. 1.3. (с. 35) |
|||
5 |
5 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Опрацювання векторних графічних зображень. |
Р. 1, п. 1.4. (с. 36-45) |
|||
6 |
6 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Операції над об’єктами та групами об’єктів. |
Р. 1, п. 1.4. (с. 36-45) |
|||
7 |
7 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. |
Р. 1, п. 1.4. (с. 36-45) |
|||
8
|
8 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. «Створення векторних зображень» |
Р. 1, п. 1.4. (с. 46) |
|||
9 Тем |
9 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми: «Комп’ютерна графіка» |
повтор. Р. 1 (п. 1.1 – 1.4) |
|||
Тема 2. Комп’ютерні презентації (12 годин) |
||||||||
10 |
1 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Комп'ютерні презентації. Об'єкти комп'ютерної презентації. |
Р. 2, п. 2.1. (с. 48-55) |
|||
11 |
2 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення. |
Р. 2, п. 2.1. (с. 48-55) |
|||
12 Тем. |
3 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Макети слайдів. Додавання об'єктів до слайдів. |
Р. 2, п. 2.2. (с. 56-64) |
|||
13 |
4 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. «Розробка комп'ютерної презентації» |
Р. 2, п. 2.2. (с.65) |
|||
14 |
5 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Анімація об'єктів на слайді. |
Р. 2, п. 2.3. (с. 66-75) |
|||
15 |
6 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Анімація об'єктів в презентації. |
Р. 2, п. 2.3. (с. 66-75) |
|||
16 |
7 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Ефекти зміни слайдів. |
Р. 2, п. 2.3. (с. 71-75) |
|||
Затверджено: Директор: _________________ __________________________ «_____»______________2019 р. ІІ семестр |
||||||||
17 |
8 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. «Ефекти зміни слайдів, рух об’єктів в презентаціях. |
Р. 2, п. 2.3. (с. 71-75) |
|||
18 |
9 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Налаштування показу комп'ютерної презентації. |
Р. 2, п. 2.4. (с. 76-86) |
|||
19 |
10 |
|
. |
Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. «Налаштування показу комп'ютерної презентації». |
Р. 2, п. 2.4. (с. 87) |
|||
20 |
11 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Вдосконалення презентації. |
повтор. Р. 2 (п. 2.1-2.4) |
|||
21 Тем |
12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Виступ перед аудиторією з власною розробленою презентацією. Підсумковий урок з теми: «Комп’ютерні презентації» |
повтор. Р. 2 (п. 2.1-2.4) |
|||
Навчальні ресурси для наскрізних змістових ліній: Підручник «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас. Розділ І. Практична робота № 1 «Створення реклами власного товару чи послуги», с. 78 Робочий зошит «Фінансово-грамотний споживач». 6 клас. Розділ І. Практична робота № 1 «Створення реклами власного товару чи послуги», с. 30 https://imzo.gov.ua/kurs-finansova-gramotnist/elektronni-versiyi-posibnikiv-spetskursu/
|
||||||||
Тема 3. Алгоритми та програми (14 годин) – 40% навчального часу |
||||||||
22 |
1 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Програмні об'єкти. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів. |
Р. 3, п. 3.1. (с. 89-92) |
|||
23 |
2 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події в Scratch. |
Р. 3, п. 3.1. (с. 89-97) |
|||
24 |
3 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. «Створення програмних об’єктів» |
Р. 3, п. 3.1. (с. 89-97) |
|||
25 |
4 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі. |
Р. 3, п. 3.1. (с. 89-97) |
|||
26 |
5 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Вкладені цикли. |
Р. 3, п. 3.2. (с. 98-106) |
|||
27
|
6 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. «Проекти з вкладеними циклами» |
Р. 3, п. 3.2. (с.107) |
|||
28
|
7 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Вкладені розгалуження. |
Р. 3, п. 3.3. (с. 98-106) |
|||
29 |
8 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Вкладені цикли та розгалуження. |
Р. 3, п. 3.4. (с. 117-126) |
|||
30 |
9 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту. |
|
|||
31 |
10 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|||
32 |
11 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|||
33 |
12 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. «Проекти з вкладеними циклами та розгалуженнями». |
Р. 3, п. 3.4. (с. 127) повторити: п. 3.1-3.4 |
|||
34 Тем |
13 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок з теми: «Алгоритми та програми» |
повторити: словничок с.132-134 |
|||
35
|
14 |
|
|
Інструктаж з БЖД. Підсумковий урок за рік |
|
|||