Календарно-тематичне планування уроків Я досліджую світ 3 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків Я досліджую світ 3 клас 1 семестр 2 год/тиждень НУШ Волощенко
Перегляд файлу

Інтегрований курс « Я досліджую світ»3 клас

за підручником «Я досліджуюсвіт»,

автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2020

І семестр

Дата

Зміст уроку

Примітка

Інтегрована тема «Подорожуємо і відкриваємосвіт»

1.

01.09

Вступ до теми .Що спонукає людей подорожувати?

 

2.

03.09

Спогади про літо. Щоспонукає людей подорожувати?

 

3.

03.09

Розповідаємо про Україну. Щоспонукає людей подорожувати?

 

4

06.09

Різні мандрівки – різні способи. Як люди мандрують?

 

5

07.09

Мандрівка в аеропорт. Як люди мандрують?

 

6

07.09

Подорож потягом. Як люди мандрують?

 

7

08.09

Мандрівка уві сні. Як люди мандрують?

 

8

10.09

Україна і Європа.Якітаємниціможевідкритиподорож?

 

9

10.09

Віртуальна подорож країнами Європи.Якітаємниціможевідкритиподорож?

 

10

13.09

Перший скарб.Якітаємниціможевідкритиподорож?

 

11

13.09

Київ- давній і сучасний. Які таємниці може відкрити подорож?

 

12

14.09

Паспорт міста. Які таємниці може відкрити подорож?

 

13

14.09

Враження і цікавинки. Що зробити, щоб подорож запам’яталася?

 

14

15.09

Роздивляємося павутиння. Що зробити, щоб подорож запам’яталася?

 

15

17.09

Пригода 3. Кудивирушатидалі? Вінничина.

Як досліджуватисвітпід час подорожі?

 

16

17.09

Рослини, що нас годують. Як досліджувати світ під час подорожі?

 

17

20.09

Подільський зоопарк. Як досліджувати світ під час подорожі?

 

18

21.09

Як ми досліджуємо природу? Як досліджувати світ під час подорожі?

 

19

21.09

Екскурсія до музею «Українська витинанка» Як сплануватиподорож?

 

20

22.09

Козятин. Як спланувати подорож?

 

21

24.09

Технологія виготовлення яблучного соку. Як спаланувати подорож?

 

22

24.09

Пригода 4. У лісі. Ліс- природне угрупування.Якіподорожіроблять нас щасливими?

 

23

27.09

Віртуальна подорож до села Колодяжного. Якіподорожіроблять нас щасливими?

 

24

28.09

Подорожуємо на Шацькі озера. Які подорожі роблять нас щасливими?

 

 

25

28.09

Замок Любарта. Які пристрої допомагають нам під час подорожі?

 

26

29.09

Діагностувальна робота .

 

27

01.10

 

    Аналіз діагносту вальної роботи.Ківерцівський національний парк «Цунамська пуща». Які пристрої допомагають нам піл час подорожі.

 

28

01.10

Підсумковий урок з теми «Подорожуємо і відкриваємо світ»  Перевір себе

 

 

Інтегрована тема «Міжминулим і майбутнім»

29

04.10

Минуле нашої країни. Що було,коли мене не було?

 

30

05.10

Дніпро. Щобуло, коли мене не було?

 

31

05.10

Археологія. Як шукати інформацію про минуле?

 

32

06.10

Неймовірні археологічні знахідки. Як шукати інформацію про минуле?

 

33

08.10

Хто такі палеонтологи? Як шукати інформацію про минуле?

 

34

08.10

Подорож в еру динозаврів. Що було, коли мене не було?

 

35

11.10

Нотатки мандрівника. Як довідатися про минуле?

 

36

12.10

Багатства надр України. Як довідатися про минуле?

 

37

12.10

Знайомтеся: Донеччина. Що буде, коли я виросту?

 

38

13.10

Наші мрії. Що буде, коли я виросту?

 

39

25.10

Дружківський порцеляновий завод. Що буде, коли я виросту?

 

40

26.10

Подорож до Маріуполя.Що буде, коли я виросту?

 

41

26.10

Винаходи майбутнього? Що буде, коли я виросту?

 

42

27.10

Соляні дива. Як зберегти те, що є?

 

43

29.10

Вирощування кристала. Як зберегти те, що є?

 

44

29.10

Чумаки. Як зберегти те, що є?

 

45

01.11

Знайомтеся:Житомирська область. Чому зникають рослини, тварини, речі?

 

46

02.11

Замок Радомисль. Чому зникають рослини/ тварини/ речі?

 

47

02.11

Поліський заповідник. Чому зникають рослини, тварин, речі?

 

48

03.11

Наші мрії. Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?

 

49

05.11

Діагностувальна робота .

 

50

05.11

Аналіз діагностувальної роботи. Славетні Українці Житомирщини. Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє? 

 

51

08.11

Чи варто їсти незнайомі  плоди. Як мої сьогоднішні дії впливають на моє майбутнє?

 

52

09.11

Підсумковий урок з теми «Між минулим і майбутнім».  Перевір себе.

 

Інтегрована тема «Чарівні перетворення»

53

09.11

Чарівні перетворення розпочинаються. Як безпека перетворюється на небезпеку?

 

54

12.11

В гостях у Чугайстра.  Як безпекаперетворюється на небезпеку?

 

 

55

02.11

Гори Карпати. Як безпекаперетворюється на небезпеку?

 

56

15.11

Водоспади Карпат. Як безпекаперетворюється на небезпеку?

 

57

16.11

Опале листя. Як небезпекуперетворити

на безпеку?

 

58

16.11

Подорож до Мукачева. Як небезпекуперетворити на безпеку?

 

59

17.11

Привиди- охоронці.  Як безпекаперетворюється на небезпеку?

 

60

19.11

Подорож до Хортиці. Чому воду називаютьчарівницею?

 

61

19.11

Всюди вода. Чому воду називаютьчарівницею?

 

62

22.11

Як вода подорожує. Чому воду називають чарівницею?

 

63

23.11

Як енергія води перетворюється на електроенергію? Чому воду називають чарівницею?

 

64

23.11

Вперед у…минуле. Як опинитися в минулому без чарівної палички?

 

65

24.11

Життя козаків у Запорозькій Січі. Як опинитися в минулому без чарівної палички?

 

66

26.11

Незвичайні  здібності козаків. Як опинитися в минулому без чарівної палички?

 

67

26.11

Мальовнича Івано – Франківщина.Чим приваблює природа Карпат?  Привіт – Карпати! Чим приваблює природа Карпат?

 

68

29.11

Яремче – туристичне місце. Чим приваблює природа Карпат?

 

69

30.11

Говерла – найвища гора Карпат. Чим приваблює природа Карпат?

 

70

30.11

Уявляю – дію. Що я можу змінити власноруч.

 

71

01.12

Вишиванка – національний символ України.

 Що я можу змінити власноруч?

 

72

03.12

Чарівні квіти.  Що я можу змінити власноруч?

 

73

03.12

Диво – яйце. Чим цікаве яйце?  Чарівні перетворення з яйцем. Чим цікаве яйце?

 

74

06.12

У хлібині праця багатьох. Як зерняткоперетворюється на хліб?

 

75

07.12

Голодний дух. Як зерняткоперетворюється на хліб?

 

76

07.12

Діагностувальна робота

 

77

08.12

Аналіз діагносту вальної. Підсумковий урок з теми «Чарівні перетворення».

 

Інтегрована тема «Енергія»

78

10.12

Енергія навколо нас.  Що таке енергія?

 

79

10.12

Таємнича Зелепуха. Що таке енергія?

 

80

13.12

Енергія і дія. Що таке енергія?

 

81

14.12

Перетворення енергії.  Що таке енергія?

 

82

14.12

Поновні і непоновні джерела енергії. Як людина використовує енергію Сонця, повітря, води?

 

83

15.12

Використовуємо енергію природи. Як людина використовує енергію Сонця, повітря, води?

 

84

17.12

Вітер – добрий і злий. Як людина використовує енергію Сонця, повітря, води?

 

85

17.12

У пошуках мінералу. Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

 

86

20.12

Кримські гори.  Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

 

87

21.12

Відновлюємо енергію.  Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

 

88

21.12

Таємниці Чорного моря. Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

 

89

22.12

Наймілкіше у світі море. Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?  Колаж двох морів. Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

 

90

24.12

Спорт для сміливців.  Що робити, якщо відчуваєш брак енергії? Вулкан у банці. Що робити, якщо відчуваєш брак енергії?

 

91

24.12

Шукаємо їжака восени. Як їжак накопичує і зберігає енергію для зимівлі? Зима – казка чи клопіт?  Як заощаджувати енергію?

 

92

28.12

Діагностувальна робота

 

93

29.12

Аналіз діагностувальної роботи. Енергію рахуємо та економимо. Як заощаджувати енергію?  Навіщо зберігати енергію? Як заощаджувати енергію? Думаємо про наслідки. Як заощаджувати енергію?

 

94

29.12

Деркульський кінний завод. У чому сила роду? Моя родина. У чому сила роду? Театр: минуле і сучасність. У чому сила роду? Підсумковий урок з теми «Енергія».  Отримуємо енергію – створюємо лимонну батарейку. У чому сила роду?

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
31 жовтня 2022
Переглядів
3865
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку