Календарно-тематичне планування уроків «Я досліджую світ» за підручником «Я досліджую світ» автори Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н.Павич (За програмою Р. Шияна)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків «Я досліджую світ» за підручником «Я досліджую світ» автори Т.Гільберг, С.Тарнавська, .Павич (За програмою Р. Шияна) І семестр , 7 год на тиждень
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування  уроків «Я досліджую світ»

за підручником «Я досліджую світ» автори Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н.Павич 

(За програмою Р. Шияна)

245 год (7 год на тиждень)

уроку

Дата

Тема уроку

Примітки

 

 

РОЗДІЛ 1. ПОДОРОЖУЄМО УКРАЇНОЮ

1

 

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ. Дослід. Досліджуємо давнє письмо та матеріали для письма.

 

2

 

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ. МОВ. Взаємодіємо усно. Українські вчені, які зробили значний внесок у науку

 

 

 

Тема 1. Природа України

3-4

 

Наша країна – Україна. МОВ. Робота з інформацією. Походження державних символів України  

 

5-6

 

Для чого потрібні глобуси і карти. Дослід. Визначаємо подібність і відмінність між глобусом і картою

 

7-8

 

Про що розповідають карти. Практична робота із контурною картою та картою півкуль. Заповнення таблиць

 

9

 

Проєкт «Пізнаємо Україну» (ТЕО)

 

10-11

 

Як орієнтуватися на місцевості. Дослід. Визначаємо сторони горизонту на шкільному подвір’ї

 

12-13

 

Що таке план місцевості

 

14

 

Що таке масштаб. Дослід. Визначаємо та порівнюємо масштаби

 

15-16

 

Яка поверхня України. МОВ. Взаємодіємо письмово.

Описуємо гори Карпат (за вибором)

 

17

 

Проєкт  «Модель гори» (ТЕО)

 

18

 

Що змінює поверхню Землі

 

 

19-20

 

Які країни є сусідами України. МОВ. Робота з інформацією. Знайомимося з країнами-сусідами

 

21

 

Проєкт «Уявні подорожі в інші країни» 

 

22

 

Проєкт «Зустрічаємо сусідів»  (ТЕО)

 

23-24

 

Ми – громадяни України

 

25

 

Ми – громадяни України. МОВ. Взаємодіємо письмово. Написання есе «Ми-громадяни України». Облаштування тематичної виставки

 

26-27

 

Про великі права маленької дитини

 

28

 

Про великі права маленької дитини. Досліджуємо ситуації щодо дотримання та порушення прав дитини на приклад літературних творів, мультиплікаційних та художніх дитячих 

 

29

 

Проєкт «Виготовлення ігрового інвентарю» (ТЕО)

 

30

 

Урок узагальнення знань. Що я знаю? Що я вмію?

 

31

 

Діагностувальна робота №1

 

32 

 

Аналіз діагностувальної роботи.  Узагальнення та систематизація  знань та вмінь  із теми

 

Тема 2. Культурна спадщина України

33-34

 

Що ми знаємо про свою історію

 

35

 

Що ми знаємо про свою історію. МОВ. Робота з інформацією. Походження назв міст, населених пунктів, сіл, річок тощо

 

36

 

Що ми знаємо про свою історію. Екскурсія до

краєзнавчого музею

 

37

 

Проєкт «Рукотворні скам’янілості» (ТЕО)

 

38-39

 

Славетні творці української держави

 

40-41

 

Славетні творці української держави. МОВ. Робота з інформацією. Дізнаюся про славетних творців мого краю 

 

42

 

Мініпроєкт «Героїчні постаті минулого мого краю» 

 

43

 

Де шукати скарби України

 

 

44-45

 

Мініпроєкт «Митці України»

 

46

 

Аплікація «Соняшник» (ТЕО)

 

47

 

Урок узагальнення знань. Що я знаю? Що я вмію?

 

48

 

Діагностувальна робота №2

 

49

 

Аналіз діагностувальної роботи.  Узагальнення та систематизація  знань та вмінь  із теми

 

Тема 3. Багатства України

50-51

 

На які природні ресурси багата Україна

 

52

 

Проєкт «Виготовлення іграшки з дроту» (ТЕО)

 

53-54

 

Які паливні корисні копалини є на території України. Практична робота із контурною картою. Нанесення на контурну карту України умовні позначення паливних корисних копалин

 

55

 

Які паливні корисні копалини є на території України. Практична робота із контурною картою. Розпізнавання та характеристика корисних копалин свого краю

 

56-57

 

Де живе енергія. МОВ. Досліджуємо медіа. Перегляд відео про джерела енергії та складання інструкцій щодо заощадження енергії вдома

 

58-59

 

Чим можна замінити корисні копалини. МОВ. Читаємо. Найбільші гідроелектростанції України

 

60-61

 

Якими способами людина захищає себе від холоду. МОВ. Взаємодіємо письмово. Складання розповіді про те, як не замерзнути взимку

 

62

 

Пришивання ґудзиків на одяг різними способами котушковими нитками (ТЕО)

 

63

 

Виготовлення іграшки «Снігова баба» (ТЕО)

 

64

 

Як заощадити електроенергію

 

65

 

Творчий проєкт «Як економити теплову і електричну енергію»

 

 

66-67

 

На які водні ресурси багата Україна. МОВ. Читаємо.

Дніпро – найбільші річка України

 

68

 

На які водні ресурси багата Україна

 

69

 

Дослідницький    проєкт         «Чому         Дніпро           благає         про допомогу?»

 

70-71

 

Озера і болота України. Практична робота із контурною картою. Позначення озер і річок України

 

72

 

Озера і болота України. МОВ. Взаємодіємо письмово. Описати (за власним вибором) озеро України

 

73

 

Якою буває погода

 

74-75

 

Які скарби приховує Чорне море.

 

76

 

Які скарби приховує Чорне море. Колективний  творчий проєкт. Створення лепбуку «Скарби Чорного моря»

 

77

 

Проєкт     «Загадковий     мешканець     Чорного     моря»

(Технології)

 

78-79

 

Які скарби приховує Азовське море. МОВ. Читаємо. Острови Азовського моря

 

80

 

Дослідницький проєкт «Водойми свого краю»

 

81

 

Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни

 

82

 

Урок узагальнення знань. Що я знаю? Що я вмію?

 

83

 

Діагностувальна робота №3

 

84

 

Аналіз діагностувальної роботи.  Узагальнення та систематизація  знань та вмінь  із теми

 

Тема 4. Природні зони України

85-86

 

Де на Землі спекотно, а де – холодно. МОВ. Взаємодіємо усно. Скласти розповідь про пристосування тварин до життя в зоні степів та лісостепів

 

87

 

Подорожуємо  зонами мішаних і  широколистих лісів

 

88

 

Колективне виготовлення лепбука «Таємничий  ліс» (ТЕО)

 

 

89-90

 

Подорожуємо лісостепом. МОВ. Читаємо. Мешканці

лісостепу

 

  91

 

   Подорожуємо    лісостепом.     Виготовлення    мешканця

лісостепу з крупи (ТЕО)

 

92-93

 

Подорожуємо просторами степу

 

   94

 

   Подорожуємо        просторами        степу.        Колективне

виготовлення лепбука «Мешканці степу»

 

95-96

 

Сходження на Говерлу. МОВ. Досліджуємо медіа. Перегляд відео про Говерлу та складання розповіді про отримані враження

 

   97-98

 

Сходження на Говерлу. Колективне виготовлення лепбука «Тварини Карпат». МОВ. Читаємо. Міфи та легенди українських Карпат

 

99

 

Проєкт «Карпатська красуня» (ТЕО)

 

100

 

Виготовлення українського намиста з бісеру (ТЕО)

 

101-102

 

Подорож Кримськими горами

 

   103

 

Подорож Кримськими горами. Уявна подорож по

Кримським горам та південним берегом Криму

 

  104

 

Подорож Кримськими горами. МОВ. Читаємо. Долина привидів або гора «Коваля»

 

  105

 

Заповідні території  та охорона природи Карпат і Кримських гір. Практична робота із контурною картою. Позначення заповідних територій України

 

  106

 

Заповідні території  та охорона природи Карпат і Кримських гір. Колективний  творчий проєкт

 

 

Виготовлення      лепбуку     «Карпатський     біосферний

 

заповідник», «Кримський природний заповідник» (ТЕО)

 

   107

 

Заповідні території  та охорона природи Карпат і Кримських гір. Уявна подорож до Поліського заповідника

 

  108

 

Заповідні території  та охорона природи Карпат і Кримських гір. Уявна подорож до Канівського

заповідника

 

109

 

Заповідні території  та охорона природи Карпат і Кримських гір. Уявна подорож до біосферного

заповідника Асканія-Нова

 

110

 

Урок узагальнення знань. Що я знаю? Що я вмію?

 

111

 

Діагностувальна робота №4

 

112

 

Аналіз діагностувальної роботи.  Узагальнення та систематизація  знань та вмінь  із теми. Підсумковий урок за семестр

 

 

pdf
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
28 серпня 2023
Переглядів
1288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку