Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук»
для 1 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.)
3 години на тиждень
№ уроку |
Тема уроку |
Дата уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
|
Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду? |
|
|
|
Хто ти? Взаємне представлення. Виготовлення бейджа. Чемним треба бути скрізь |
|
|
|
Дорога до школи. Правила безпечного руху |
|
|
|
Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин |
|
|
|
Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин |
|
|
|
Для чого ходять у школу? |
|
|
|
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені» |
|
|
|
На прогулянці будемо обережними! |
|
|
|
З чого складається світ? Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей |
|
|
|
Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі. |
|
|
|
Що росте на підвіконні. Конструювання з природного матеріалу |
|
|
|
Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? |
|
|
|
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? |
|
|
|
День школяра. Як правильно його спланувати? |
|
|
|
Дбай про свою поставу. Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров'я – це найважливіше? |
|
|
|
Що потрiбно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? |
|
|
|
Хто що робить? Вивчаємо професії |
|
|
|
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя, працює в нашій школі? |
|
|
|
Дорога i транспорт. Номери телефонів екстрених служб (с.34-35) з.39 Коли ми самі вдома. |
|
|
|
Безпека на дорозі. Світлофор та його сигнали |
|
|
|
Дбай про свою безпеку. Пішохідний перехід. Правила поводження з незнайомцями |
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? |
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе? |
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? |
|
|
|
Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? |
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Смаки. |
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Запахи. |
|
|
|
Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? |
|
|
|
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? |
|
|
|
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла. Куди вночі сонечко ховається? |
|
|
|
Повітря. Як це працює? Незвичайні досліди: повітря і вода Чому летить літак? Конструювання з паперу |
|
|
|
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? Вода. Чому її потрібно берегти? |
|
|
|
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки |
|
|
|
Рослини. Світ природи розмаїтий… |
|
|
|
Які бувають рослини? Де вони ростуть? |
|
|
|
Червона книга України. Рідкісні рослини. |
|
|
|
Тварини. Які тварини живуть на Землі? |
|
|
|
Дикі і свійські тварини. Які з них нам знайомі? Свійські тварини. Тварини-помічники. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…» |
|
|
|
Червона книга України. Рідкісні тварини |
|
|
|
У двері стукає зима. Створення книжки зимові сторінки |
|
|
|
Нежива і жива природа взимку. |
|
|
|
Як допомогти тваринам взимку. Виготовлення годівнички |
|
|
|
Зимові розваги. Правила безпечної поведінки. Робимо сніговика з паперу |
|
|
|
Дбай про здоров’я взимку. Що одягнути на зимову прогулянку |
|
|
|
Святковий календар зими |
|
|
|
Новий рік |
|
|
|
Різдво в Україні і не тільки |
|
|
|
Урок – вікторина |
|
|
ІІ семестр |
|||
|
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини? |
|
|
|
Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Розглядаю сніжинку |
|
|
|
Сторінка дослідника. Що таке лід? Властивості льоду |
|
|
|
Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі? |
|
|
|
Людина - от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство |
|
|
|
Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево |
|
|
|
Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції" |
|
|
|
Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої? |
|
|
|
Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень" |
|
|
|
Винаходи, які придумали діти. Гра "Ми - винахідники" |
|
|
|
Я тут живу. |
|
|
|
Я тут живу. Створення фотоколажу "Околиці рідного міста/села". |
|
|
|
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях |
|
|
|
Я живу в селі. Розповідь про рідне село |
|
|
|
У музеї. Правила поведінки у музеї |
|
|
|
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування |
|
|
|
У супермаркеті. Правила поведінки в супермаркеті |
|
|
|
Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок. Ляльковий театр (розігрування запропонованої ситуації) |
|
|
|
Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими |
|
|
|
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації |
|
|
|
Коли ґаджет заважає. Моделювання ситуації за сюжетними малюнками. Основне призначення телефона |
|
|
|
Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки |
|
|
|
Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна |
|
|
|
Корисна і шкідлива їжа |
|
|
|
Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни |
|
|
|
Лепбук "Весна" |
|
|
|
Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні |
|
|
|
Турботи тварин навесні |
|
|
|
Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні? |
|
|
|
Весняні роботи в місті та в селі |
|
|
|
Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня |
|
|
|
Святковий календар весни. Мамине свято |
|
|
|
Як ставитися до інших |
|
|
|
Не будь жадібним |
|
|
|
Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів |
|
|
|
Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. Чарівні слова відкривають серця |
|
|
|
Твоя країна - Україна |
|
|
|
Символи держави - прапор, герб, гімн |
|
|
|
Я маю право на права |
|
|
|
Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок) |
|
|
|
Про акуратність. Конкурс "Зошити всміхаються" |
|
|
|
Зустрічаємо літо. Ознаки літа |
|
|
|
Сторінка дослідника. Веселка |
|
|
|
Тварини влітку |
|
|
|
Рослини влітку |
|
|
|
Праця людей влітку |
|
|
|
Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх |
|
|
|
Пори року. Дні тижня. Доба. |
|
|
|
Урок-вистава "Чемність завжди у пошані" |
|
|
|
Режим дня школяра. Режим дня дитини влітку |
|
|
|
Як провести безпечно та цікаво вільний час |
|
|
|
Твоє хобі |
|
|
|
Відпочинок у лісі та біля водойми |
|
|
|
Як цікаво провести час улітку. Дитячі розваги. Гра "Це небезпечно, пам’ятай!". Створення малюнка "Кольорове літо" |
|
|
|
Віртуальна екскурсія до бібліотеки |
|
|
|
Урок – вікторина. Чого я навчився/навчилася у 1 класі. |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|