Календарно-тематичне планування уроків ЯДС (2023-2024 н.р.)

Про матеріал
Календарне планування за підручником Н.Бібік. , Г. Бондарчук 2023-2024 н.р.)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Н.М. Бібік та Г.П. Бондарчук»

для 1 класу за програмою НУШ  (2023-2024 н.р.)

3 години на тиждень

 

№ уроку

Тема уроку

 

Дата уроку

 Примітки

І семестр

  1.  

Моя країна – Україна, а я – її дитина. Звідки ти? Якого ти роду?

 

 

  1.  

Хто ти? Взаємне представлення. Виготовлення бейджа. Чемним треба бути скрізь

 

 

  1.  

Дорога до школи. Правила безпечного руху

 

 

  1.  

Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин

 

 

  1.  

Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин

 

 

  1.  

Для чого ходять у школу?

 

 

  1.  

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені»

 

 

  1.  

На прогулянці будемо обережними!

 

 

  1.  

З чого складається світ? Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей

 

 

  1.  

Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі.

 

 

  1.  

Що росте на підвіконні. Конструювання з природного матеріалу

 

 

  1.  

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються?

 

 

  1.  

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»?

 

 

  1.  

День школяра. Як правильно його спланувати?

 

 

  1.  

Дбай  про  свою  поставу. Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров'я – це найважливіше?

 

 

  1.  

Що  потрiбно для  навчання? Про що може розказати шкільний портфель?

 

 

  1.  

Хто  що  робить? Вивчаємо професії

 

 

  1.  

Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя, працює в нашій школі?

 

 

  1.  

Дорога i  транспорт. Номери телефонів екстрених служб (с.34-35)  з.39 Коли ми самі вдома.

 

 

  1.  

Безпека на дорозі. Світлофор та його сигнали

 

 

  1.  

Дбай про свою безпеку. Пішохідний перехід. Правила поводження з незнайомцями

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик?

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе?

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую?

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ? Смаки.

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ? Запахи.

 

 

  1.  

Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?

 

 

  1.  

У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі?

 

 

  1.  

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла. Куди вночі сонечко ховається?

 

 

  1.  

Повітря. Як це працює? Незвичайні досліди: повітря і вода Чому летить літак? Конструювання з паперу

 

 

  1.  

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? Вода. Чому її потрібно берегти?

 

 

  1.  

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки

 

 

  1.  

Рослини. Світ природи розмаїтий…

 

 

  1.  

Які бувають рослини? Де вони ростуть?

 

 

  1.  

Червона книга України. Рідкісні рослини.

 

 

  1.  

Тварини. Які тварини живуть на Землі?

 

 

  1.  

Дикі і свійські тварини. Які з них нам знайомі? Свійські тварини. Тварини-помічники. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…»

 

 

  1.  

Червона книга України. Рідкісні тварини

 

 

  1.  

У двері стукає зима. Створення книжки зимові сторінки

 

 

  1.  

Нежива і жива природа взимку.

 

 

  1.  

Як допомогти тваринам взимку. Виготовлення годівнички

 

 

  1.  

Зимові розваги. Правила безпечної поведінки. Робимо сніговика з паперу

 

 

  1.  

Дбай про здоров’я взимку. Що одягнути на зимову прогулянку

 

 

  1.  

Святковий календар  зими

 

 

  1.  

Новий рік

 

 

  1.  

Різдво в Україні і не тільки

 

 

  1.  

Урок – вікторина

 

 

ІІ семестр

  1.  

Зміни в природі взимку. Як зимують тварини?

 

 

  1.  

Сторінка дослідника. Ознаки зими. Що розкаже тобі термометр? Розглядаю сніжинку

 

 

  1.  

Сторінка дослідника. Що таке лід? Властивості льоду

 

 

  1.  

Праця людей узимку. Чим займаються люди узимку в місті та в селі? 

 

 

  1.  

Людина -  от що найцікавіше у світі. Що спільного та відмінного між людиною та твариною? Суспільство

 

 

  1.  

Я та інші. Твоя родина. Родовідне дерево

 

 

  1.  

Почуття людини. Емоції. Пам'ятка "Як навчитися стримувати емоції"

 

 

  1.  

Який буває в мене день? Що впливає на зміни у настрої?

 

 

  1.  

Моє улюблене заняття. Складання колажу "Світ наших захоплень"

 

 

  1.  

Винаходи, які придумали діти. Гра "Ми -  винахідники"

 

 

  1.  

Я тут живу.

 

 

  1.  

Я тут живу. Створення фотоколажу "Околиці рідного міста/села".

 

 

  1.  

Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях

 

 

  1.  

Я живу в селі. Розповідь про рідне село

 

 

  1.  

У музеї. Правила поведінки у музеї

 

 

  1.  

Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. Інсценування

 

 

  1.  

У супермаркеті. Правила поведінки в супермаркеті

 

 

  1.  

Дбаю про свою безпеку. Виховна мета казок. Ляльковий театр (розігрування запропонованої ситуації)

 

 

  1.  

Оглядаю моє житло. Якими предметами ти можеш користуватися самостійно, а якими лише з дорослими

 

 

  1.  

Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Моделювання ситуації

 

 

  1.  

Коли ґаджет заважає. Моделювання ситуації за сюжетними малюнками. Основне призначення телефона

 

 

  1.  

Які ви вдома. Охайна оселя. Мої обов'язки

 

 

  1.  

Турбуюся про здоров'я. Продукти харчування. Власна гігієна

 

 

  1.  

Корисна і шкідлива їжа

 

 

  1.  

Як дізнатися, що вже весна. Прикмети весни

 

 

  1.  

Лепбук "Весна"

 

 

  1.  

Сторінка дослідника. Бруньки на гілочці. Твій город на підвіконні

 

 

  1.  

Турботи тварин навесні

 

 

  1.  

Свійські тварини навесні. Чим відрізняється життя диких та свійських тварин навесні?

 

 

  1.  

Весняні роботи в місті та в селі

 

 

  1.  

Святковий календар весни. Писанка - символ Великодня

 

 

  1.  

Святковий календар весни. Мамине свято

 

 

  1.  

Як ставитися до інших

 

 

  1.  

Не будь жадібним

 

 

  1.  

Умій дружити. Куточок друзів. Коло вибору для друзів

 

 

  1.  

Чемним треба бути скрізь. Слова ввічливості. Чарівні слова відкривають серця

 

 

  1.  

Твоя країна - Україна

 

 

  1.  

Символи держави - прапор, герб, гімн

 

 

  1.  

Я маю право на права

 

 

  1.  

Про порушення прав дитини (на прикладі сюжетів казок)

 

 

  1.  

Про акуратність. Конкурс "Зошити всміхаються"

 

 

  1.  

Зустрічаємо літо. Ознаки літа

 

 

  1.  

Сторінка дослідника. Веселка 

 

 

  1.  

Тварини влітку

 

 

  1.  

Рослини влітку

 

 

  1.  

Праця людей влітку

 

 

  1.  

Ми всі різні, а світ у нас – один на всіх

 

 

  1.  

Пори року. Дні тижня. Доба.

 

 

  1.  

Урок-вистава "Чемність завжди у пошані"

 

 

  1.  

Режим дня школяра. Режим дня дитини влітку

 

 

  1.  

Як провести безпечно та цікаво вільний час

 

 

  1.    

Твоє хобі

 

 

  1.    

Відпочинок у лісі та біля водойми

 

 

  1.    

Як цікаво провести час улітку. Дитячі розваги. Гра "Це небезпечно, пам’ятай!". Створення малюнка "Кольорове літо"

 

 

  1.    

Віртуальна екскурсія до бібліотеки

 

 

  1.    

Урок – вікторина. Чого я навчився/навчилася у 1 класі.

 

 

  1.    

*Резервний урок

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
1395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку