Календарно - тематичне планування уроків з англійської мови
на II семестр 2020/2021 навчального року в 5 класі
за А. Несвіт. Англійська мова. Підручник для 5 класу загальноосвітніх
навчальних закладів, - Київ «Генеза»
Тижневе навантаження 3 години
№ Дата Тема, підтема |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Мовлення |
Читання |
Письмо |
||||||||||||||||||
|
|
Тема 4. Природа і погода |
Ex.1 p. 98 |
|
Ex.1 p.98 |
Ex.1,2,5 pp.98-100 |
Ex.4 p.100 |
Ex. 3,4 pp.99-100 |
Ex.6 p.101 |
||||||||||||||
|
|
Пори року |
Ex.2 p. 101 |
|
Ex.1 p.101 |
Ex.2,4,5 pp.101-102 |
Ex.1 p.101 |
Ex.3 p.101 |
Ex.6 p.102 |
||||||||||||||
|
|
Пори року у Великобританії |
Ex.1 p. 103 |
Ступені порів-няння прикме-тників |
Ex. 1,3 pp.103-104 |
Ex.2,5 pp.103-104 |
Ex.4 p.104 |
Ex.2,6 pp.103-105 |
Ex.7 p.105 |
||||||||||||||
|
|
Зима в Україні |
|
|
|
Ex.1,3,4 pp.106-107 |
|
Ex.2,5 pp.106-107 |
Ex.6 p.107 |
||||||||||||||
|
|
Погода сьогодні |
|
Модальне дієслово Should |
Ex.2 p.108 |
Ex.1,4 pp.107-109 |
Ex.3 p.108 |
Ex.2,5 pp.108-109 |
Ex.6 p.110 |
||||||||||||||
|
|
У природи немає поганої погоди |
|
Вживання Will чи to be going to do smth |
Ex.1 p.110 |
Ex.2,3 pp.111-112 |
Ex.4 p.112 |
Ex.1,5 pp.110-112 |
Ex.6 p.113 |
||||||||||||||
|
|
Явища природи |
Ex.1 p. 113 |
|
Ex.1 p.113 |
Ex.2,5 pp.114-115 |
Ex.4 p.114 |
Ex.3 p.114 |
Ex.6 p.115 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Прийменники часу |
Ex.1,2 pp.115-116 |
Ex.1,6 pp.115-117 |
Ex.3,4 p.116 |
Ex.2,4 p. 116 |
Ex.5 p.117 |
||||||||||||||
|
|
Урок розвитку читання |
|
|
|
Ex.1,2,5 pp.118-119 |
Ex.6,7 p.120 |
Ex,3,4 pp.118-119 |
Ex.8 p.120 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
Повторити вивчений матеріал pp.120-121 |
||||||||||||||||||||
|
|
Тема5. Навколо Великобританії і України |
Ex.1 p. 122 |
|
Ex.1,3 pp.122-123 |
Ex.2,4 pp.123-124 |
|
Ex.3 p.123 |
Ex.5 p.124 |
||||||||||||||
|
|
Великобританія |
Ex.7 p.124 |
Ступені порів-няння прикме-тників |
|
Ex.6 p.124 |
|
Ex.7 p.124 |
Ex.8 p.125 |
||||||||||||||
|
|
Парки Великобританії |
|
Артикль the з географічними назвами |
|
Ex.1,2 p.126 |
|
Ex.1,2 p.126 |
Ex.3 p.127 |
||||||||||||||
|
|
Вільний час у національних парках |
|
|
|
Ex.6 p.128 |
Ex.5 p.128 |
Ex.4 p.127 |
Ex.7 p.128 |
||||||||||||||
|
|
Наша Батьківщина – Україна |
|
|
Ex.2 p.129 |
Ex.1 p.129 |
|
Ex.2 p.129 |
Ex.3 p.129 |
||||||||||||||
|
|
Визначні місця нашої місцевості |
|
|
|
Ex.4,5 p.130 |
|
Ex.4 p.130 |
Ex.6 p.130 |
||||||||||||||
|
|
Державні символи України |
Ex.1 p.131 |
|
Ex.2 p.131 |
Ex.3,5 p.132 |
|
Ex.2 p.131 |
Ex.4 p.132 |
||||||||||||||
|
|
Україна – європейська держава |
Ex.1 p.133 |
|
Ex.1,2 с. 133 |
Ex.3 p.134 |
|
Ex.2 p.133 |
Ex.4 p.134 |
||||||||||||||
|
|
Визначні місця України |
|
|
|
Ex.5,6 p.134 |
|
|
Ex.7 p.134 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
Ex.2,4,5 pp.135-136 |
Ex.1a, 3 p.135 |
Ex.1b p.135 |
Ex.6 p.138 |
||||||||||||||
|
|
Урок розвитку читання |
|
|
Ex.2 p.137 |
Ex.1,3 pp.137-138 |
Ex.4 p.138 |
Ex.2 p.137 |
Ex.5 p.138 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
Повторити вивчений матеріал pp.138-139 |
||||||||||||||||||||
|
|
Тема6. Місто в якому я живу
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Моє рідне місто |
Ex.1 p. 140 |
There is…/-there are... |
Ex.1 p.140 |
Ex.2,3,6 pp.140-142 |
Ex.5 p.141 |
Ex.4 p.141 |
Ex.7 p.142 |
||||||||||||||
|
|
Знамениті міста України |
Ex.1 p.142 |
Артикль з геогра-фічними назвами |
Ex.3 p.143 |
Ex.1,4,6 pp.142-144 |
Ex.5 p.144 |
Ex.2,3 p.143 |
Ex.7 p.144 |
||||||||||||||
|
|
Головна площа міста |
|
|
Ex.1 p.145 |
Ex.2 p.146 |
|
Ex.3,4 p.146 |
Ex.6 p.147 |
||||||||||||||
|
|
Наш районний центр |
|
|
Ex.2 p. 148 |
Ex.1,5 pp.147-149 |
|
Ex.2,3,4 pp.148-149 |
Ex.6 p.149 |
||||||||||||||
|
|
Роль парків у житті людини |
|
Питальні займе-нники |
|
Ex.1,4 pp.149-151 |
Ex.5 p.151 |
Ex.2,3 p.150 |
Ex.7 p.152 |
||||||||||||||
|
|
Знаменитий парк в Донецьку |
|
|
|
Ex.1,5 pp.152-153 |
|
Ex.2,3 pp.152-153 |
Ex.4 p.153 |
||||||||||||||
|
|
Міста України
|
|
|
Ex.1 p.154 |
|
Ex.3 p.155 |
Ex.1,2,5 pp.154-156 |
Ex.6 p.156 |
||||||||||||||
|
|
Музей історії та мистецтва |
Ex.1 p.156
|
|
Ex.3 p.157 |
Ex.1, 4,5 pp.156-158 |
|
Ex.2,3 pp.156-157 |
Ex.6 p.158 |
||||||||||||||
|
|
Місця, які я відвідав минулого літа
|
|
Спеціальне запитання |
Ex.1 p.158 |
Ex.5 p.160 |
Ex.3,4 p.159 |
Ex.1,2 pp.158-159 |
Ex.6 p.160 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Ex.1 p.158 |
|
Ex.3,4 p.159 |
Ex.1,2 pp.158-159 |
|
||||||||||||||
|
|
Урок розвитку читання |
|
|
|
Ex.1,4 pp.160-162 |
Ex.5 p.162 |
Ex.2,3 pp.161-162 |
Ex.6 p.163 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
Повторити вивчений матеріал pp.163-165 |
||||||||||||||||||||
|
|
Тема7. Свята та традиції |
Ex.1 p. 166 |
Кількісні та порядкові числі-вники
|
Ex.3,4 p.167 |
Ex.1,2,6 pp.166-168 |
Ex.5 p.168 |
Ex.3 p.167 |
Ex.6 p.168 |
||||||||||||||
|
|
Різдво у Великобританії |
Ex.1 p. 169 |
|
Ex.1 p.169 |
Ex.1,3 pp.169-170 |
|
Ex.2 p.169 |
Ex.2 p. 169 |
||||||||||||||
|
|
Різдвяні традиції у Великобританії |
|
Прийменники часу on\ in |
|
Ex.6 p.171 |
Ex.5 p.171 |
Ex.4,7 pp.170-171 |
Ex.8 p.171 |
||||||||||||||
|
|
Свята у Великобританії |
|
|
|
Ex.1b p.172 |
|
Ex.1,2,3 pp.172-173 |
Ex.4 p.173 |
||||||||||||||
|
|
Свята у Великобританії |
1 с. 174 |
Present and Past Simple Tense |
|
Ex.5 p.173 |
|
|
Ex.6 p.174 |
||||||||||||||
|
|
День Святого Валентина |
|
|
Ex.2 p.174 |
Ex.1 p.174 |
|
Ex.2,3 pp.174-175 |
Ex.4 p.175 |
||||||||||||||
|
|
Святкування дня Святого Валентина |
|
|
Ex.1 p.175 |
Ex.6 p.176 |
Ex.7 p.176 |
Ex.5,6 pp.175-176 |
Ex.8 p.176 |
||||||||||||||
|
|
Різдво в Україні |
|
|
Ex.2 p.177 |
Ex.1,4,5 pp.177-178 |
|
Ex.2 p.177 |
Ex.6 p.178 |
||||||||||||||
|
|
Які свята ми святкували в цьому році |
Ex.1 p.179 |
Прислівники часу |
|
Ex.2,4 pp.179-180 |
Ex.3 p.179 |
Ex.1 p.179 |
Ex.5 p.180 |
||||||||||||||
|
|
Узагальнення граматичного матеріалу
Урок розвитку читання |
|
|
|
Ex.1,3 pp.180-181 |
Ex. 5,6 p.182 |
Ex.2,4 pp.180-182 |
Ex.7 p.182 |
||||||||||||||
|
|
Моє улюблене свято. |
|
||||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу. |
Повторити вивчений матеріал pp.182-183 |
||||||||||||||||||||
Тема8. Шкільне життя
|
Ex.1 p. 184 |
Загальні та спеціальні запитання |
Ex.1 p.184 |
Ex.2,3,6 pp.184-186 |
Ex.5 p.186 |
Ex.4 p.185 |
Ex.7 p.186 |
||||||||||||||||
|
|
Моя школа |
|||||||||||||||||||||
|
|
Шкільне приладдя |
|
|
|
Ex.2,3 pp.187-188 |
|
Ex.1,2 p.187 |
Ex.4 p.188 |
||||||||||||||
|
|
Мій улюблений шкільний предмет |
Ex.1, 2 p. 190 |
Present Simple Tense |
|
Ex.1,2 p.190 |
Ex.3 p.190 |
|
Ex.4 p.191 |
||||||||||||||
|
|
Діяльність учнів під час уроку. |
|
Модальне дієслово must/mustn`t, may I/we…? |
|
Ex.5 p.191 |
|
Ex.6 p.192 |
Ex.7 p.192 |
||||||||||||||
|
|
Мої шкільні вчителі.
|
|
Прислівники часу |
Ex.1 p.193 |
Ex.2,3,4 p.193 |
|
Ex.1 p.193 |
|
||||||||||||||
|
|
Контроль Письма.
|
|
|
|
|
|
|
Ex.5 p.193 |
||||||||||||||
|
|
Контроль Говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання.
|
|
|
|
Ex.6 p.194 |
|
Ex.5 p.193 |
Ex.7 p.195 |
||||||||||||||
|
|
Контроль Читання.
|
|
|
|
Ex.1 p.195 |
|
Ex.2 p.195 Reading test |
Ex.3 p.196 |
||||||||||||||
|
|
Мій робочий день. |
Ex.5 p.197 |
|
|
Ex.4,5 p.196 Speaking test |
|
|
Ex.6 p.197 |
||||||||||||||
|
|
Мої шкільні предмети. |
Ex.1 p. 198 |
|
Ex.1,2 p.198 |
Ex.1 p.198 |
Writing test |
|
Ex.3 p.198 |
||||||||||||||
|
|
Моя думка про шкільні предмети. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Ex.6 p.199 Listening test |
Ex.4,7 p.199 |
|
Ex.6 p.199 |
Ex.8 p.200 |
||||||||||||||
|
|
Урок розвитку читання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок з теми.
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||